Ehei puhettakaan mistään kaarituista...ne makuuttamiset oli niitä aloittelijan kompurointeja. *(jarska @ Maalis. 11 2009,11:58) kirjoitti
Viides ajokausi sujui jo ilman kippaamisia...
t. pozo
![]()
-04 K 1200 LT
Amerikan kierros 2006:
http://finnishcurvecowboys.blogspot.com/
Amerikan kierros 2010:
http://finnstoccr3.blogspot.com/
Amerikan kierros 2011:
http://finnstoccr2011.blogspot.com/
Moponparantelukuvia:
http://picasaweb.google.com/pozoizquierdo
Jepjep, harva poika se ostaakaan eka mopoksi LT:tä(pozo izquierdo @ Maalis. 11 2009,14:39) kirjoitti
![]()
![]()
MP-Rata
www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
Hienoa, että tämäkin keskustelu päätyi lopulta pyörän hankintaan ja vielä "classic" GT:hen. Turhan paljon peräpukamia, honda jupaas-eipäs ja muuta hömpää saanut lukea talven mittaan. Rupes jo kyllästyttään.
Empä tuota Pozo sinun mainitsemaa kytkinletkun leikkautumismahdollisuutta tiennytkään. Minulla kun on ensimmäistä generaatiota uusi GT. Täytyykin katsoa tarkemmin tuo kohta.
Eikös LT:n kylkiin voi asentaa pari hydraulista nostinta. Yksi puolellensa ja napista painamalla kellahtanut lotja on pystyssä. Mitä sitä näppiään sotkemaan tai selkäänsä satuttamaan.Asentaa vielä ledivilkut, niin ei sivulliset hätäänny.
No kyllähän tuommoisetkin voisi väkästellä, mutta kun tuo mopon huiluuttaminen alkaa jo jäädä oppimisen myötä vähemmälle, niin olen vain tyytynyt penkin ja selkänojan moottorisäätöön...(Motoristi @ Maalis. 11 2009,16:40) kirjoitti
http://picasaweb.google.fi/pozoizqui...RSEATADJUSTER#
http://picasaweb.google.fi/pozoizqui...KRESTADJUSTER#
Sitä paitsi, tähän saakka on aina saanut apua niiltä kippaamista ihmettelemään saapuneilta töllistelijöiltä...
t. pozo
![]()
-04 K 1200 LT
Amerikan kierros 2006:
http://finnishcurvecowboys.blogspot.com/
Amerikan kierros 2010:
http://finnstoccr3.blogspot.com/
Amerikan kierros 2011:
http://finnstoccr2011.blogspot.com/
Moponparantelukuvia:
http://picasaweb.google.com/pozoizquierdo
Jos fillari kaatuu, ota vaari Kertun neuvosta:
http://www.pinkribbonrides.com/dropped.html
Kiitos vinkistä, täytyy tutustua aiheeseen tarkemmin.(pozo izquierdo @ Maalis. 10 2009,23:14) kirjoitti
Ps. hienoja matkakuvia sulla linkkien takana
Hitto pozo sää oot taitava värkkään ja modaan tuota Lotjaa
Jos joskus vaihdat tuon pyörän, niin tahtosin kyllä nähdä seuraavan omistajan ilmeet tuon "nappulaviidakon" edessä
Wingikin kalpenee tuon rinnalla![]()
MP-Rata
www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
Ennenkaikkea haluaisin nähdä sen BMW-huoltopajan (sähkö-)asentajan ilmeen kun uusi omistaja menee valittamaan toimimatonta peruutustutkaa tai selkänojan sähkösäätöä(jarska @ Maalis. 12 2009,09:44) kirjoitti
![]()
<p>2002-2014</p>
Kaupan mukana tulee varmaan muutama "tera" kuvia. Kyllä niistä pätevä sähkömies pääsee kartalle ..... muutamassa kuukaudessa(C-A-D @ Maalis. 12 2009,10:32) kirjoitti
![]()
Vinoilu seis! *(Peltzi @ Maalis. 12 2009,10:47) kirjoitti
Tässä on kuulkaa ryhdistäydytty ja joka ikinen (lisä)piuha, avattava liitin, rele ja kytkin on koodattu ja piirretty kytkentäkaavioon (5 A3 arkkia) sekä erilliseen johto- ja komponenttilistaan (450 riviä Excelissä). *
Projekti alkoi jo viime talvena mutta dokumentointi jäi hieman kesken ja sen loppuunsaattamiseksi piti mopo riisua uudelleen tänä talvena...
Tossahan tuosta vuoden takaisesta savotasta vähän kuvia, jos kuka ei oo nähnyt:
http://picasaweb.google.fi/pozoizqui...EWELECTRICALS#
t. pozo
![]()
-04 K 1200 LT
Amerikan kierros 2006:
http://finnishcurvecowboys.blogspot.com/
Amerikan kierros 2010:
http://finnstoccr3.blogspot.com/
Amerikan kierros 2011:
http://finnstoccr2011.blogspot.com/
Moponparantelukuvia:
http://picasaweb.google.com/pozoizquierdo
(pozo izquierdo @ Maalis. 12 2009,15:48) kirjoitti
Avaruussukkula
![]()
MP-Rata
www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
Pozolla onkin agregaatti sivulaukussa...![]()
<p>2002-2014</p>