Tulokset 1:stä 21:een 21:sta
    Laitetaas seuraava topicci, tästä pitäisi käydä kauppaa vääntämässä... Jonkun foorumilaisen entinen? Tai muuta hyvää/huonoa sanottavaa?
    R1
    Tein itse ja YRITIN säästää.

Vaikken Yamaha miäs ookkaan niin kuvissa näytti ihan hyvältä. Plussaa on musta selkesti custom väri - ei tuu samanalaista väritystö jokapäivä vastaan.
    Onhan toi Heino kaiketi luotettava kauppa
    T
    Jussi
    ---
    "Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
    Taitaa -02 malli olla jo ruiskukoneella...? Jotenkin modernin näköisiä ikäisikseen noi Rykköset, kun vertaa esim. kilokiksuun samalta vuodelta. Kawasta ja Hondasta ei voi ees samassa virkkeessä puhua samaan aikaan (kun ne ei oo vielä aitoja kilosia tuolloin). Ohjausiskarin ilmeisesti vaatii vanha rykkönen..? En ole ajanut moisella, mutta sivistyksen ja mielenkiinnon vuoksi olisi joskus hauska koettaa . Punavalkoinen -98 malli olis aika cool, jos olis toiseen mopoon varaa... Muutenkin tuo punavalkoinen "marianne-väreissä" oleva Yammu on omaan silmään hieno.

Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
    joo, ensimmäinen ruutta rykkönen. Perusmoottori aivan sama kuin 00-01 mallin ykkösessä, ainoana erona tuo ruisku. Tekniikkansa puolesta mukava laite ja itse tykkään enemmän tuosta vanhemmasta moottorista kuin -04 eteenpäin olevasta lyhyempi iskuisesta, vääntää sieltä alhaaltakin ihan ok, vaikka jotkut väittää sitäkin, että ei noissa ykkösissä tapahdu alhaalla mitään...
    Ihan hyviä mopojahan nuo ovat, jotain ruisku ongelmia muistan lukeneeni noissa ihan ensimmäisissä ruiskuissa.

Hyvän näköinen ja värinen yksilö,ehkä hiukan yläkanttiin hinnoiteltu.
    Minun kaverilla oli vastaava R1 ja itsellä samaan aikaan vm-04 gsxr1000 ja näitä vertaillakseni voisin sanoa että r1 on aika paljonkin helpompi ajaa esim. kaupungissa, ruiskun toiminta todella asiallista. Gikserissä todella nykyvää koittaa ajaa hiljaa. Huippu tehossa kautta vauhdeissa toki r1 jää mutta se nyt tuskin kaikille tärkeintä onkaan jos pyörä on muuten hyvä ajaa. Ja kerkeää sitä tuollakin. Vaatii ehdottomasti ohjaus iskarin. Keveämmän oloinen kuin gikseri. Eli yhteen vetona voin sanoa että itse tykkäsin todella Jotenkin tuntuu muutenkin kun vertailee Yamahaa ja suzukia niin paljon viimeistellymmältä yamaha vaikuttaa
    04-2006 Yamaha YZF R1 vm-00
    06-07 Suzuki GSX-R 1000 limited edition vm-04
    08- Honda CR 250 vm-04
    13- Ei pyörää
    Lainaa (Toippari @ Maalis. 02 2009,21:26) kirjoitti
    Lainaa (Nro:13 @ Helmi. 28 2009,22:17) kirjoitti
    rähinäkännit?
    Joo ja vedän takaisin paskapuheeni... onneks näppis säilyi ehjänä. *
    No mutta valitettavasti tänään syntyi kaupat tuollaisesta hitaasta ja vanhasta Rykkösestä joka ekassa viestissä vielä oli...

Lainaa (slaideri @ Helmi. 28 2009,21:25) kirjoitti
    Lainaa (Toippari @ Helmi. 28 2009,20:41) kirjoitti
    Ei ole vitsi. Kahdeksantoista Ärräpyörää oon testaillut ja tää on paras mutta ellei kiinnosta niin ei sen väliä.
    Paljonko olet ajanut tuolla tonnikiksulla jonka väität olevan paras ?
    Btw.. vajaa kymmenentuhatta km...
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
    Onneks olkoon hyvä pyörä.
    08- Honda CR 250 vm-04
    13- Ei pyörää
    Kiitosta vaan onnitteluista, toivottavasti on kans hyvä pyörä...
    Torstaina lupailivat että pyörä ois kotona... Vievät samalla vanhan pois...

Onnittelut Yamahan hankinnasta ja jos kyseessä oli 02 malli niin omakohtaisen kokemuksen perusteella ei muuta kuin positiivista sanottavaa. Reilu 150 heppainen kone, hyvät ajo-ominaisuudet ja vääntää paremmin alhaalta kuin tuo uudempi koppa 04- eteenpäin. Huipuissa toki hevosten määrä alkaa näkyä, mutta siinä 8 tuhannen kierroksen kohdalla alkaa tapahtua. Suosittelen ohjausiskaria jos on repivä ajotyyli tai tahtoo tuo etutassu ilmaan. Säästyy monelta slaagilta.

Huoltovälit inhimilliset, muistaakseni 42 tkm oli ensimmäinen venttiilin säätö....

Itse kyseisellä pyörämallilla ajanut 15 tkm ja ei koskaan jättänyt pulaan. Ensimmäinen iso pyörä autokoulun Kawa Er 5:sen jälkeen ja kivaa oli. Malttia ja turvallisia kilometrejä Yammun kanssa......Kts. Myös alan sivu Yamaha R-Club Finland.(YRC)

YRC
    Lainaa (Click1 @ Maalis. 04 2009,11:29) kirjoitti
    Onnittelut Yamahan hankinnasta ja jos kyseessä oli 02 malli niin omakohtaisen kokemuksen perusteella ei muuta kuin positiivista sanottavaa. Reilu 150 heppainen kone, hyvät ajo-ominaisuudet ja vääntää paremmin alhaalta kuin tuo uudempi koppa 04- eteenpäin. Huipuissa toki hevosten määrä alkaa näkyä, mutta siinä 8 tuhannen kierroksen kohdalla alkaa tapahtua. Suosittelen ohjausiskaria jos on repivä ajotyyli tai tahtoo tuo etutassu ilmaan. Säästyy monelta slaagilta.

Huoltovälit inhimilliset, muistaakseni 42 tkm oli ensimmäinen venttiilin säätö....

Itse kyseisellä pyörämallilla ajanut 15 tkm ja ei koskaan jättänyt pulaan. Ensimmäinen iso pyörä autokoulun Kawa Er 5:sen jälkeen ja kivaa oli. Malttia ja turvallisia kilometrejä Yammun kanssa......Kts. Myös alan sivu Yamaha R-Club Finland.(YRC)

YRC
    Juu ohjausiskari tuohon on laitettu jo, joten sen homman pitäis olla kunnossa...
    Paljonhan tuolla sikäli on ajettu, 49tkm mutta 50tkm huolto on juuri tehty ja ilmeisesti samalla on venttiilinvälykset tsekattu... Joskos tuolla nyt jokusen kauden pärjäis...

Laitappa muutama kuva kyseisestä moposta, kun en oo nähnytkään koko peliä.
    08- Honda CR 250 vm-04
    13- Ei pyörää
    Tuossa nyt olisi yksi kuva.. Loput on vielä kammerassa...

R1 2002

Edit: Linkin korjailua...

Taisi tulla Leppävaarassa tänään vastaan. Toivottavasti pysyi pystyssä.
    Lainaa (Ytsför @ Maalis. 07 2009,19:28) kirjoitti
    Taisi tulla Leppävaarassa tänään vastaan. Toivottavasti pysyi pystyssä.
    Juu kyllä mää siitä ajelin kehä I:stä pitkin... Ja pystyssä pysyttiin hienosti koko reissu..

Lainaa (-Timi- @ Maalis. 07 2009,17:13) kirjoitti

R1 2002
    Linkki ei toimi?
    08- Honda CR 250 vm-04
    13- Ei pyörää
    Lainaa (welmu @ Maalis. 08 2009,15:44) kirjoitti
    Lainaa (-Timi- @ Maalis. 07 2009,17:13) kirjoitti

R1 2002
    Linkki ei toimi?
    Ny pitäis toimia, jouduin kuvan vaihtamaan ja kaikkee kun en oikein osaa...

Mitäs prklettä nyt oikein tapahtui? Muokkasin tuonne alkuperäiseen linkkiin toisen kuvan osoitteen, ja nyt tuossa lainatussa on silti se alkuperäinen...

No joo, ehkä jompikumpi ainakin toimii...

Noniin.. viestiketju siivottu.
    Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
    ”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
  21.  
    virkeän värinen jamppi, mut noi keltaset ei oikein soinnu ainakaan kuvassa.