miten se ny taas meni, kun ei aikoihin ole rassannu noita mopoja.
eli suzuki pv:n viritely menossa , 80 läpiskä kii ja dellorton phbg 16 as kaasari, mutta, ei ota täysiä kierroksia , ryyppypäällä toimii hiukka paremmin, muttei täydellisesti ja tyhjäkäyntiäkään ei meinaa löytyä.
suutin 100 ja 75 koitettu mutta ei skulaa.
saako ny ilmaa vai bensaa liikaa??
...Blade...1000rr...2006...
mikäli ryypyn kanssa toimii paremmin niin seokset ovat laihalla. Itse käytin aikoinaan mikunia, mutta eikös tuossakin kaasuttimessa ole suuttimen lisäksi tärkeää osua myös neulankorkeus kohdilleen?
eli saa liikaa ilmaa(zemial @ Helmi. 28 2009,20:17) kirjoitti
![]()
KTM 1090 Adventure R '17
Exät:
- Aprilia Tuono 1000R '07
- Honda VTR Firestorm'02 "Red Devil"
- Yamaha FZ1-S '07
- Yamaha YZF600R Thundercat
- KTM 640 LC4 (palveluksessa)
- Yamaha DT 125
- Tunturi Start
toi 16 lortto on ihan liian pieni *
paa sinne 24 mikuni niin alkaa toimimaan ihan eri tavalla *![]()
Nykyset
GSX-R600 K6
GSX-R1100 -90
RM 85 -06
ja exät
GSX750F -89
RG 125 gamma -85
RM 125 -81
PV 50 -80
ihan liian pieni kaasari,24 mm mikuni kehiin,niin johan lähtee![]()
Suzuki Hayabusa -08 319,6 km/h
Kawasaki kx 450 f
Yzf-R1 -07
no niinhän se on, mutta ei ole tähän hätään muuta ku se ja vakio 12mm mikuni, sillä toimi paljon paremmin, 80 suutin ja vapari suodin, tosin toimii vaan hetken ja sit loppuu aine, sit taas käyntiin ja mennään palan matkaa?
...Blade...1000rr...2006...
Jos kerta sillä 16mm meinaat saada toimimaan niin laita isompaa suutinta siihen ja muuta neulan korkeutta jos ei pelaa... Tai sitten poraa se kaasari isommaksi.
Pienihän se on, mutta kyllä muistan saaneeni kasikymppisen toimimaan juurikin 16mm dellortolla..
Voisko olla että tyhjäkäynninkin suutin on vähän pikkunen tuolle pytylle..
-JAAJAA RacingTeam-
-------GSX1400T--------
Ahtamalla paranee!
http://gsx1400turbo.blogspot.com/
Tuohon varmaan auttais bensapinnankorkeuden säätö eli väännä niitä kohoja niin, että aukasee aiemmin sen aukon.(ronikko @ Helmi. 28 2009,21:04) kirjoitti