Olen tässä nahkapukua ostamassa ja kyselisin hieman kokemuksia. Eli onko kyttyrällisen takin kanssa ongelmia repun kanssa? Vai täytyykö ostaa jokin kyttyrätön takki/puku, kuten a-starin octane. Käyttäisin mielummin reppua kuin esim tankkilaukkua koska reppu seuraa paremmin pyörän päältä poissa ollessa eikä sitä tarvitse aina viritellä pyörään kiinni. Ja takalaukku ei ole vaihtoehto.![]()
R6R06
En tiedä onko sinulla kuinka kokemusta reppu selässä ajamisesta...
Oma mielipide on että hirtä tankkilaukku takapenkille! Itellä ainaki paikat puutuu jos reppuun mättää yhtään enemmän kamaa, että tulee painoa. Tankkilaukun laittaa kohtuu nopeesti mustekalaverkolla taakse kiinni eikä se siellä ainakaan itteä haittaa ja mopoa pystyy ajamaan ilman esteitä.
Jos sitä ei estetiikka syistä voi matkan ajaksi taakse virittää niin sit vaan reppua selkään *mutta minä en kyllä reppua selkään laita ellei ole ihan pakko... tai sit sinne ei voi laitta ku t-paidan ja farkut... eikä mielellään niinkään *
edit: niin ja kyllähän se reppu selässä eritavalla muljuaa jos välissä on kyttyrä. Onhan niitä pattejakin tietty eri kokosia. Hommaa sellanen "takalaukku" vaan pelkääjän paikalle niin nautit ajostakin ihan toisella tavalla!
Sopivasti täysillä!!
749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
Kyttyrä ei ole ollut ainakaan itselläni ongelma repun kanssa.(P3LL3 @ Helmi. 27 2009,14:30) kirjoitti
BMW 1200 GS ADV 14
Aiemmat:
MV Agusta 312RR 1078 09 Triumph Tiger 800 XC11
Ktm 400Exc 06
MV Agusta 312R 08
Yamaha R1 08
Suzuki GSXR1000R k7
Suzuki GSXR1000R k4
Kawazaki RX1000R 86
Honda MBX125 84
Suzuki RM125 81
Suzuki PV50 82
Sama homma. Menee kyllä aivan hyvin kyttyränkin kanssa.
CBR1000F -87/90 -> CBR1100XX -99-> VTR1000F -05-> CBR1000RR Repsol -05 -> CB 350 -72
Mikä on tän nahkapuvuissa olevan kyttyrän tarkoitus? Suojaako se vai onko se siellä aerodynamiikan takia?
Aerodynamiikka. Tosin on niitä sittemmin kehitelty myös suojausta silmälläpitäen. Ja uusimmissa kisapuvuissa voi hyötykäyttää myös "juomapullona" camelbackin tapaan.(Nro:13 @ Helmi. 27 2009,17:27) kirjoitti
Eipä ole ollut ongelmia Dainesen kyttyrän kanssa. Tiedä sitten, onko selän pituudella merkitystä.
1000
Itse ajelen aina repun kanssa. Mielestäni paljon mukavampi kuin mitkään pyörään kiinnitettävät härpäkkeet. Ja laadukkaan repun kun ostaa niin eipä haittaa repun painokaan.
636 -> 998
Itse kanssa repun kannalla. Viimeisin kokemus päälle 1130 km ja reppu ei sen enempiä painanut tai ahdistanut päällä. Tämä ajo tapahtui myös kyttyrällisellä takilla ja kyykkymallisella pyörällä. Eipä sen reissun jälkeen kyllä huvittanutkaan vähään aikaan ajella.![]()
Alpinestarsin MX-1 takki + Bags-Connectionin Dynamic reppu toimii myöskin.
Trust your instincts, be yourself!
Kawasaki Z750 -04 --> Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08--> Kawasaki ZZR1400 -12 --> Kawasaki H2SX SE -18
Kokemusta on Dainesen Kirishiman takista, jossa on pikkunen patti. Itseasiassa mulla kävi niin, että reppu istuu selässä paljon napakammin sen parin ansiosta, joten voin melkein suositella moista komboa![]()
Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
IXS:in kyttyrässä lukee muistaakseni protec system, joten ilmeisesti suojaa rankaa.(Nro:13 @ Helmi. 27 2009,17:27) kirjoitti
BMW 1200 GS ADV 14
Aiemmat:
MV Agusta 312RR 1078 09 Triumph Tiger 800 XC11
Ktm 400Exc 06
MV Agusta 312R 08
Yamaha R1 08
Suzuki GSXR1000R k7
Suzuki GSXR1000R k4
Kawazaki RX1000R 86
Honda MBX125 84
Suzuki RM125 81
Suzuki PV50 82
Joo kiittii vaan kommenteista. Eiköhän näillä puheilla uskalla vaikka Dainesen Steel puvun tms. hankkia.![]()
R6R06