Onko hinnat kohdillaan - jos punta vielä lähtee halpeneen ?
Miten lie saako kilpiin Suomessa kohtuudella ja kannattaako ?
poliisipyöriä
"manaatin raivolla eteenpäin"
-07 K1200GT
En noista Hondista tiedä, mutta HD näyttäisi tiputtavan hintansa aika nopeasti:
6500 ml ajettu HD 2495,-
Uusi HD puolella Mopon hinnasta
Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
Mitenköhän rakkaudella pidettyjä työkäytössä olleet pyörät yleensä on?
Valoumpiot lienee ainakin erilaiset, kun ajelevat Enklannissa väärälläpuolen tietä, samoin nopeus/matkamittarit voi olla. Tosin jos on digitaalimitskut, ne voi joissakin tapauksissa vaihtaa maileista kilometreihin.
Vastaavuustodistus tuommoiseen kai vaaditaan, ennen kuin sen voi Suomessa kilvittää. Eli ko. paperin saatavuuden varmistaisin ainakin ennen ostamista.
- Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
Ihan rakkaudella ovat taatusti revitelleet kun roistoja ovat kiinni kaahanneet(pecha @ Helmi. 26 2009,11:48) kirjoitti
![]()
![]()
<p>Teknik sano ryssä kun saranan näki</p>
En tiennytkään että ne vielä ajelee Pannarilla. Englannissahan oli iso debatti Pannarin woblauksesta eli siellä yksi poliisi kuoli kun kovavauhtisessa taka-ajossa pyörä lähti woblaamaan. Se oli niitä ensimmäisiä 2002 mallisia ja huhun mukaan juuri tuon Englannin tapauksen vuoksi 2003 malliin tuli muutoksia ajon vakauttamiseksi. Jostain vain muistan lukeneeni että Englannin korkea poliisiviskaali olisi tehnyt päätöksen että Pannari ei ole heille enää vaihtoehto. Se ehkä selittänee miksi on noin pienet kilometrit, paljon ei ole ajettu kuin sunnuntaiparaatissa.
Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net
Tuo Armstrong / HD MT350 on muuten aivan loistava kampe! Jos ei olisi nykyinen kurapyörä tullut talliin viime syksynä, niin tuossa olisi viimeisen päälle pelivekotin. Huomio huomio, ostakaa noita monta Suomeen niin pääsen päivittämään omani sitten muutaman vuoden päästä!(vetomies @ Helmi. 26 2009,09:36) kirjoitti
Jos ei ole tutumpi vehje jollekulle, niin tässä lyhyt oppimäärä:
http://www.motorcycle.co.uk/Article....50.aspx
Paikan päällä asuessa sykähdytti aina kun kaupunki-garrisonista lähtevä MT papatteli ohi...
Nuori setä, melkein yhtä nuori bemari ja riuskat otteet kuin sukututkijalla
Muistan lukeneeni, että syylliseksi paljastui takalaukussa ollut painava radiokalusto joka kevensi etupyörää. Taisivat muuttaa pakkausta ja saivat painon alemmas.(Gecko @ Helmi. 26 2009,22:36) kirjoitti
Mun pomo on kotoisin Englannista ja sillä on myös pannari ja se kerto mulle että noista pyöristä ja niissä muutettiin moottorin lukitusmutteria jonka sai kireemälle.(Kyytsis @ Helmi. 27 2009,09:57) kirjoitti
Kun ostin oman pannarin käytettynä nii se tuli ja heti tarkisti että mulla on oikea mutteri, onneksi oli
Nii siellä englannissa oli silloin aikoinaan kutsu jolloin kaikkii vaihdettii toi kyseinen mutteri takuuna.
On sen jälkeen tullut tarkisteltua muita suomen pannareita minkälaiset mutterit niissä on, vastaan tullut vanhemmissa (2004-2005) "väärillä muttereilla" varustettuja pyöriä.
Siis se iso mutteri joka on vasemmalla puolella siinä jalan kohdalla.
Kerrotko tarkemmin kuinka tarkistan onko minun 2004 mallisessani oikeanlainen?(Obelixxx @ Helmi. 27 2009,23:45) kirjoitti
CB500 -> Bandit 1200S -> BMW R1150RT -> Honda Pan European
moposivut: www.elisanet.fi/hannu.hietalahti
Voi hitto, mun pitäis siitä ottaa kuva ja laittaa se tänne, mutt helpommin sanottu kun tehty.(Hannu59 @ Maalis. 02 2009,23:14) kirjoitti
Mulla ei oo mitää kansioo kuville täällä netissä, miten mie sen sit tänne linkitän?
Täytyy kysellä pojalta apuu!
No nii nyt tulee se kuva siitä mutterista!
Mutterin kuva