Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Semmonen asia tuli mieleen että onkos peilit ja vilkut moottoripyörän pakollisia varusteita? Polkupyörissä ainakin harvemmin näkyilee niitä.
    Hornet 600 -99
    VTR 1000 -99
    ZRX1200R -06
    SpeedTriple -08
    Busa -09
    FXDCI -06
    FXS -11
    Vilkut ainakin 1984 ja uudemmissa pitää olla. Peilien vuosikertararajasta ei muistikuvaa.

Parempaa tietoa: http://www.mmaf.fi

Wanhuksilla ajellessa voit huiskia suuntia vaikka virsulla jos siltä tuntuu. Pakoputkissakin oli jotain vuosirajoja olemassa muistaakseni eli tarpeeksi vanhalla laitteella voit painella vaikka ilman vaimentimia.

Niin, jos ei halua laittaa peilejä ja vilkkuja rumentamaan pyörän siloista linjakkuutta, voi aina vasemmalla kädellä varovasti koittaa onko siinä kotiloa tai muuta liikennöintilaitetta rinnalla ohitukseen lähtiessä.
    Jos tilanne näyttää pahalta, lisää hanaa ja jos näyttää tosipahalta, kaks pykälää pienempi pesään ja urku auki...
    mmaf:n puolelta lainattua:
    * ** 1957 voimassa vaatimus jonka mukaan MP:ssä vasemmalla puolella vähintään 50cm2 peili.
    * ** 01.01.1984 tai sen jälkeen tyyppikatsastetussa MP:ssä vähintään 70cm2 taustapeili.
    * ** 01.01.1993 astui voimaan määräys E-hyväksynnästä ja jos rakenteellinen nopeus yli 100 km/h niin peili pitää olla molemmilla puolilla.
    No voi vit.. Mulla kun Viragossa oli oikean peilin jalka vähän rikki niin ostiin uudet hienot maltanristipeilit.Pyörä karvan verran liian"uusi" et ei tarvis olla E merkintää(Ens rek 2/93)

No katellaan koska kurahtaa jos edes yleensä kurahtaa
  6.  
    Lainaa (Tuoretapaus @ Helmi. 28 2009,13:28) kirjoitti
    * ** 01.01.1993 astui voimaan määräys E-hyväksynnästä ja jos rakenteellinen nopeus yli 100 km/h niin peili pitää olla molemmilla puolilla.
    Mä sain jopa konkreettisesti tutaa siitä että oli -91 Gixxerissä vain yksi peili,olin jopa menossa ostamaan juuri toisen peilin mutta poliisihan ei sitä huomioinut vaan selitti että pitää olla kasi peiliä jos kulkee yli 100 km/t. no mä siihen että eihän tää kulje kuin 99,ei kylläkään lähteyt kokeilee niin olis pitänyt kiistää.
    The true man wants two things: Danger and play >Nietzsche