Tämähän onkin muuten päivän suuntaus. Suzukistien on kirjoitettava tänne ja bimmeristien vastaukseksi suzukilandiaan. *
Saako armoa jos hieman salassa haluaisi ajaa K1300s:llä.
Supermoto
Tuskin saat armoa, bemaristit ei katso suopeasti ketään hetken hurmiossa bemua kokeilevaa motoristia vaan se pitää omistaa ja julistaa se kaikelle kansalle melkoisessa hurmoksessa(jaulis @ Helmi. 27 2009,20:54) kirjoitti
![]()
MP-Rata
www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
No tulenhan minä sen tänne haukkumaan joka tapauksessa, vaikka hyvä pyörä oikeasti olisikin. Ihan vaan foorumin käyttäytymiskoodia kunnioittaakseni. *(jarska @ Helmi. 27 2009,21:22) kirjoitti
![]()
Supermoto
Pysy hyvä mies vaan kannassasi kun sen koeajat, mitään muuta ei bemaristit arvosta niinkuin rehellisyyttä(lue kehumista kaikesta huolimatta)(jaulis @ Helmi. 27 2009,21:26) kirjoitti
![]()
MP-Rata
www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
[QUOTE= (jarska @ Helmi. 27 2009,21:40)]No eikös se rehellisyys ole sama asia kun kehuminen silloin kun bemarista puhutaan ?jaulis,Helmi. 27 2009,21:26Pysy hyvä mies vaan kannassasi kun sen koeajat, mitään muuta ei bemaristit arvosta niinkuin rehellisyyttä(lue kehumista kaikesta huolimatta) [img kirjoitti
t. Repa
Tehoahan ei voi korvata millään muulla kuin lisäteholla!
Tästähän alkaa kehittyyn kohta ihan kunnollista vääntöö.Ihan oikeesti avasin tän ketjun vähän niinkuin vahingossa.Vaikka itse olenkin ajellut 3 kesää 12S:llä,niin täytyy kyllä sanoo,ettei sillä ehkä lentokenttäajoihin kannata lähtee muutakuin hupimielessä.Kyllä ne Busat ja Zetorit varmaan menee molemmin puolin ohi.K12S on varmaan parhaimmillaan pitkässä nopeatempoisessa matkaajossa suhteellisen kevyesti pakatuilla omilla laukuillaan.Kyllähän se GPS.n mukaan menee sen 270,mutta en tiiä sitten jos sen rajoittimen jotenkin sais poistettua? En kyllä itse haluaisi kokeilla.Jotenkin vaan tuntuu,että entinen ZZR oli vakaampi ajaa yli 250.Vaan eipä oo tommosilla vauhdeilla tullu ajeltua kun pieniä pätkiä.Kertokoon sellanen kaveri lisää joka on vedelly lujaa oikein tosissaan vähän pidempiä siirtymiä.![]()
![]()
![]()
<p>Man cannot live on beer only.
Helkama,Sachs,Tunturi,Hånda,Kawasaki;Suzukeita 5kpl,pari Kawasakia,kaksBemaria,ZZR 1400 SE,Triumph Tiger 1200 XRT,nyt 2 Kawasakia ja BMW K1300 GT.
Kiitos, tuo kyllä lämmitti.(jaulis @ Helmi. 27 2009,18:10) kirjoitti
![]()
Dixi et animam levavi
Tarkennetaan hiukan.(Bem-Ari @ Helmi. 27 2009,21:55) kirjoitti
Kunmainitsin rajoittimen, atrkoitin kierrosrajoitinta. Ja sitä ei varmaankaan kannata poistaa. Nostaahan aina voi hiukan.
Rajoitin on muistaakseni noin 282, teoreettisesti. Riippuu tietusti renkaista ym.ym. Kysymyshän oli kierrosten rajoittimesta.
GPS:llä mitattuna saksalaiset ainakin ovat ajaneet noita 280 nopeuksia.
t. Repa
Tehoahan ei voi korvata millään muulla kuin lisäteholla!
Tarvitaanko ks:n -06 malliin vaatimuksenmukaisuus todistusta maahantuotaesa, vai löytyykö tiedot jo katsastusinsinööreiltä tai pyörästä?![]()
Ainakaan -05 ei tarvinnut vaatimuksenmukaisuustodistusta.
E1*2002/.... tyyppihyväksyntä riittänee. Ideaparkin vieressä saa muuten maahantuontirekisteröinnin tehtyä 120€ vrt. a-katsastuksen 190€.
R1250GS
Löytyisi sellainen BOSsin tuplaovaali Carbonputki ylimääräisenä ja
hieman korkeampi tumma pleksi. Siis K1200 ässään, käy myös K1200 ärrään.Mahdollisesti myös K1200S orig tankkilaukku.
Onko tankkilaukku iso vai pieni, eli sopiiko navigaattoritelineen kanssa?(Petrix @ Maalis. 31 2009,22:29) kirjoitti
Speed Triple 1050
Nyt sitten kaupat tehty kotkasta ja K12S menee vaihdossa. Vähän haikea olo tällä hetkellä, mutta katsotaan, mihin suuntaan mieli muuttuu, kun aikaa kuluu kuukausi/pari. Pari kautta ja 25tkm tuli huristeltua tuolla ja täytyy sanoa, että aivan loistava pyörä.....siis oma mielipiteeni tuosta härvelistä. Sopi ainakin minulle kuin nenä päähän ja servojarruista(kin) tykkäsin todella.
Jos jotain kiinnostaa, niin nurkkiin jäi yksi hiilikuituinen slipari ja (tulevia) renkaita (2 x 195/50/17 Michelin Pilot Power 2CT ja 1 x 120/70/17 Michelin Pilot Power 2CT).
Renkaista sen verran, että ehdin tilaamaan ja maksamaan meidän oman mopokerhon kautta ennen mopokauppoja, joten ne ovat aivan uudet ja iskemättömät.
Honda CBR1000 -88 ex
Ducati ST4 -00 ex
BMW K1200S -05 ex
KTM 530 EXC-R -09 ex
KTM 125 EXC -07
Minkä otit tilalle ja saitko vanhasta Bemustasi hyvin "välirahaa"?(ramirez @ Huhti. 03 2009,15:04) kirjoitti
TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.
"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
V.Vesterinen
KTM EXC 530 valkokilpisenä supermotoilla tulee tilalla "nurkkarassiksi" ja metsäleluksi. Tarkoituksena ajella myös talvella eli ympärivuotiseen käyttöön olen vehjettä suunnitellut. Vaihtoraha liikkuu tuolla noin 12k:n tietämillä omien laskelmien mukaan....kirjoitti
![]()
Honda CBR1000 -88 ex
Ducati ST4 -00 ex
BMW K1200S -05 ex
KTM 530 EXC-R -09 ex
KTM 125 EXC -07