Sivu: 4 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 91:stä 120:een 133:sta
  1. #91
    nakkilan/helsingin pyörästä ja moposta kannattaa kysästä. Luulon mukaan sieltä sais kaikkia kaasarin osia tilattua... Voin olla väärässä mutta kannattaa kilauttaa ja kysästä, tai kävästä paikan päällä. Aika hyvät rajäytyskuvat niillä oli missä miljuuna koodia osille...
    SV1000S 2003, 2010->
    SV650N 1999, 2008-2010 14tkm
  2. #92
    Lainaa (Pahela @ Syys. 22 2009,22:04) kirjoitti
    nakkilan/helsingin pyörästä ja moposta kannattaa kysästä. Luulon mukaan sieltä sais kaikkia kaasarin osia tilattua... Voin olla väärässä mutta kannattaa kilauttaa ja kysästä, tai kävästä paikan päällä. Aika hyvät rajäytyskuvat niillä oli missä miljuuna koodia osille...
    Siis noita neulaputken osia ei näy missään räjäytyskuvissa, joten tuskin niitä mistään saa ainakaan Suzuki-varaosana.
    Arttu
  3. #93
    Jatketaanpa huutelua tähän vanhaan threadiin.

    Talvella on aikaa tehdä kaikkea tai ainakin yrittää tehdä jotain. Undetailin hommailin sakujen Ebaysta, mutta onko porukalla tähän vanhemman mallin sv:hen sopivia kilpitelineitä ehdotella? Mieluiten sellainen missä olisi rekisterikilven valo ja sais myös vilkut kii.

    Olen melko lahjaton itse tekemään mitään niin pitää ensiksi yrittää etsiä jotain valmista.

    Todella heikolla menestyksellä onnistunut kaivamaan itse.

    Antti
  4. #94
    Ylempään vastaus.. Biltemalla on ainakin kohtuu edullisia kilpitelineitä yleismallisia toki joissa sivuilla säädettävät "sarvet" vilkuille..


    Ja sitten oma kysymys tähän topicciin.. Vaikka kuinka luin tuota juttua en suoraa vastausta mietteiseeni saanut, kun moni on pyöräänsä asennellut osia vähän enemmän kuin itsellä ajatuksena..

    eli jos Asennan pyörääni Suzuki Sv 650 N -99 pelkän Yoshin Rs-3 SlipOn:in tarvitseeko välttämättä säädellä kaasareita..?

    Ja onko paha nakki tuo suuttimien vaihto..?

    Tuolla suutin kenversiolla mitä porukka on asennellut ja neulan nostolla ilmeisesti seokset saadaan kohtuu hyvin kohdilleen..?
    Ny Suzuki DL1000 Vstorm -07Vm
    Ex Honda 1100 xx -99Vm
    Ex Triumph Sprint ST 1050 -05
    Ex Honda 1100 XX -96Vm
    Ex Suzuki Hayabusa K8 Or/Mu
    Ex Honda 1100 XX -07vm
    Ex Suzuki Hayabusa K8 valakoone
    Ex Suzuki Sv 650N -99Vm
  5. #95
    Pitkästä aikaa täällä turisemassa.. Tämähän on vielä elossa! Mahtavaa!

    Vastataan sleikalle ensin kun viime talvena tein itse tuon projektin. Hommasin jostain tattarisuon MP-tarvike kaupasta semmosen yleismallisen mistä tuli todella asiallinen, jämäkkä ja helppo kiinnittää. Oli rekkarivalo ledeillä ja vilkut tuli siististi kiinni. Olikohan kauppa motohell mikä ei kyllä enää siellä ole, piru en muista nimeä.

    Sitten JaLelle, kyllä se pitää säätää, näin ainakin vakuutti rikumotor mistä oman hommasin. Muuten menee laiheliinille jos on ihan vakio settiä kaasari. No vaikka ei pitäisikään niin kyllä silti suuttimet vaihtaisin ja neulat nostaisin. Kaasarin avauksessa ei mitään vaikeeta ole mutta ruuvit voi olla todella tiukassa jos ei ole ennen avattu. Muista hommata uudet tiivisteet muuten tulee herkästi vuotoja. Suuttimien vaihto on helpompaa kun uskaltaa arvata. Kaasarin irroitus ekalla kerralla vähän työlästä mutta sitä kun muutaman kerran irti ja kasaa niin menee vartissa. Täytyypä varmaan käydä uutenavuotena kuuntelemassa yoshin murinoita...

    edit: Miksi pitää olla lukihärö niin aina joutuu editoimaan...



    SV1000S 2003, 2010->
    SV650N 1999, 2008-2010 14tkm
  6. #96
    Lainaa (Pahela @ Joulu. 27 2009,19:43) kirjoitti
    Pitkästä aikaa täällä turisemassa.. Tämähän on vielä elossa! Mahtavaa!

    Vastataan sleikalle ensin kun viime talvena tein itse tuon projektin. Hommasin jostain tattarisuon MP-tarvike kaupasta semmosen yleismallisen mistä tuli todella asiallinen, jämäkkä ja helppo kiinnittää. Oli rekkarivalo ledeillä ja vilkut tuli siististi kiinni. Olikohan kauppa motohell mikä ei kyllä enää siellä ole, piru en muista nimeä.

    Sitten JaLelle, kyllä se pitää säätää, näin ainakin vakuutti rikumotor mistä oman hommasin. Muuten menee laiheliinille jos on ihan vakio settiä kaasari. No vaikka ei pitäisikään niin kyllä silti suuttimet vaihtaisin ja neulat nostaisin. Kaasarin avauksessa ei mitään vaikeeta ole mutta ruuvit voi olla todella tiukassa jos ei ole ennen avattu. Muista hommata uudet tiivisteet muuten tulee herkästi vuotoja. Suuttimien vaihto on helpompaa kun uskaltaa arvata. Kaasarin irroitus ekalla kerralla vähän työlästä mutta sitä kun muutaman kerran irti ja kasaa niin menee vartissa. Täytyypä varmaan käydä uutenavuotena kuuntelemassa yoshin murinoita...

    edit: Miksi pitää olla lukihärö niin aina joutuu editoimaan...
    Vaihdoitko itse suuttimet aivan noiden täälä olevien hyviksi todettujen kokojen mukaan vai käytitkö jossain säädättämässä..

    Itselläni olisi pyörä tällä hetkellä melkein rungolle asti riisuttu eli tankit ja muut hilppeet on irrallaan niin olisi nyt "helppo" irroitella kaasarit ja vaihdella suuttimet jo valmiiksi..

    Katselin sitä kaasarihässäkkää vähän sillä silmällä ja kyllä sien irti kaivaminen ekalla kerralla taitaa vähän pään raapimista aiheuttaa..
    Ny Suzuki DL1000 Vstorm -07Vm
    Ex Honda 1100 xx -99Vm
    Ex Triumph Sprint ST 1050 -05
    Ex Honda 1100 XX -96Vm
    Ex Suzuki Hayabusa K8 Or/Mu
    Ex Honda 1100 XX -07vm
    Ex Suzuki Hayabusa K8 valakoone
    Ex Suzuki Sv 650N -99Vm
  7. #97
    Kaasareita irrotellessa kannattaa sitten puhdistella paikat erittäin huolellisesti, varsinkin etupytyn kohdalla. Etukaasarissa on kaasuläppien palautusjousia ym.hässäköitä, jotka kerää hiekkaa tehokkaasti. Ja kun imukanava on melkein pystysuora niin pääsevät siinä väännellessä putoamaan suoraan sylinteriin, jos venttiili on auki.
    Itelläkin tipahti putsailusta huolimatta pari murusta kanavaan, meinas harmittaa mutta onneksi venttiili oli kiinni ja sain ne poimittua...

    Katselin tuossa Ebaysta teräspunosletkuja ja parempia jarrupaloja eteen, jospa sais talven aikana vaihdeltua. Tuntui meinaan SV:n etujarru ihan kauhealta sen jälkeen, kun testasin R1:stä. Vaikka eipä siitä tietenkään samanlaista saakkaan.
    Muut parannukset taitaakin nyt jäädä väliin, mitä nyt uudet 2-seosrenkaat tulossa ja eteen 70-profiilinen gummi 60:sen sijaan.
    SV650S K2
  8. #98
    Lainaa (XIII @ Tammi. 10 2010,21:52) kirjoitti
    Noin. Nyt olis tyhjäkäyntisuuttimetkin vaihdettu pykälää isompiin 17,5 -> 20. *Ilmanputsarimodin takia pääsuuttimet on 157,5 ja neulat ns. tapissaan. Voisikin penkkiin viedä lähiaikoina...
    Keulaan tuli vaihdettua jouset ja puhtaat öljyt.
    Peräpään remontti olisi vielä edessä: takaiskari ja ketjut & rattaat.

    Putsarimodi:



    Peräosastoa:




    Tuohon perään vois keksiä jotain muutakin hauskaa kerta se tyhjänä on... Ideoita ?
    Omassa pyörässä perse yhtä tyhjä tällä hetkellä ja pieni Sheivaus operaatio menossa, alkuperäinen kilpiteline hässäkkä leikelty pois ja undercoverin sovittelu menossa ja kilpitelineen suunnittelu, kunha ny kesäksi saa valmiiksi..
    Ny Suzuki DL1000 Vstorm -07Vm
    Ex Honda 1100 xx -99Vm
    Ex Triumph Sprint ST 1050 -05
    Ex Honda 1100 XX -96Vm
    Ex Suzuki Hayabusa K8 Or/Mu
    Ex Honda 1100 XX -07vm
    Ex Suzuki Hayabusa K8 valakoone
    Ex Suzuki Sv 650N -99Vm
  9. #99
    Ai että tuo on kivaa...pitäsköhän omasta räjäyttää ihan vaan tekemisen ilosta...
    SV1000S 2003, 2010->
    SV650N 1999, 2008-2010 14tkm
  10. #100
    Lainaa (ArttuH @ Syys. 21 2009,16:09) kirjoitti
    SNeulaputkia tarkemmin tiiraillessa huomasi niiden kuluneen soikeiksi. Ja mikä hilpeintä, noita ei edes pysty vaihtamaan. Tai varmaan pystyisi, mutta kun uusia ei ole saatavilla.
    Voiko olla ettei uusia neulaputkia enää muka sais tuohon malliin??
    Itse tilasin viimme vuonna merkkiliikkeen kautta uudet neulaputket japanista asti -96 vm suzuki RF:ään.. joutu köyhtymään yhteensä peräti 100€.
    suzuki rf 600r -96
    http://www.moottoripyora.org/kuva-al...php?pos=-18895

    Olen kerran erehtynyt, silloin luulin olevani väärässä.
  11. #101
    Lainaa (tomppa85 @ Tammi. 14 2010,14:46) kirjoitti
    Voiko olla ettei uusia neulaputkia enää muka sais tuohon malliin??
    Itse tilasin viimme vuonna merkkiliikkeen kautta uudet neulaputket japanista asti -96 vm suzuki RF:ään.. joutu köyhtymään yhteensä peräti 100€.
    Siis mun nähdäkseni niitä ei ole koskaan saanutkaan, eivät siis ole tarkoitettu vaihdettaviksi. Ainakaan Suzukin räjäytyskuvassa ei ole neulaputkea erillisenä osana eikä sille myöskään ole varaosanumeroa. Eli ei saa ainakaan merkkiliikkeen kautta. Neulaputkia ei myöskään saa kovin helpolla kaasarin rungosta irti, ovat ilmeisesti puristussovitteella kiinni. Tai siis itse en edes yrittänyt, saattavathan nuo lähteä helpostikin kun vaan viitsisi naputella.
    Arttu
  12. #102
    Pistetään nyt jonon jatkoksi.
    oma vekotin -99 S mallia tarkotuksena ois kokolailla täyshuolto.
    vähän säätöä ja kulutus osien vaihtoa. Mitä öljyä ootte muutes laittanu etuputkiin jäykempien jousien kaveriksi?

    BRAAAAPB...
  13. #103
    Omaan laitettiin 15 wattista Shellin lurua. Ei ollu muuta saatavilla siihen hätään... Oishan tuohon varmaan kymppikin riittäny kerta jouset vaihdettiin. Oli suht paljon paskaa mukana kun entiset öljyt valutettiin pois eli olis voinu pelkkä öljynvaihto puhtaaseen ja paksumpaan parantaa ajettavuutta...
    563+
  14. #104
    No niin, olis varmaan aika hienosäätää vähän SV:tä!

    "kovemmassa" rata-ajossa alkoi viime kesänä löytyä välivapaita turhan paljon. Sama ongelma on kaikissa -04 ja sitä vanhemmissa SV:ssä.
    Onneksi siihen löytyy korjaus: Voi joko ostaa Factorypron shift-kitin (200€) tai -05 ja sitä uudemman SV:n orkkis-osat (45€) , jotka siis käy myös vanhempaan.
    Pari linkkiä joissa enemmän tarinaa aiheesta:

    http://www.bayarearidersforum.com/fo...d.php?t=166018

    http://www.bayarearidersforum.com/forums....t=shift

    Tilaan osat lähiaikoina CMSNL:stä. Jos joku haluaa ko. osat niin postikuluihin osallistumalla tulee ehkä useampikin satsi.
    SV650S K2
  15. #105
    Jokos porukalla on SV:t ajokunnossa ?
    Eivät ole saaneet noita shifteriosia lähetellyksi, joten taitaa jäädä "ensi talven hommaksi"

    Mutta ajokauden alku venähtää muutenkin hieman. Tarkistelin venttiilien välykset, ja 6 venaa 8:sta joutuu säätämään. No se ei sinänsä ole paha homma, uudet säätöpalatkin on jo valmiina. Yhdessä illassa saisi ajokuntoon.
    Huonompi homma on, että etupytyn venakopan kiinnityksessä on käytetty Helicoil-tyyppisiä irtokierteitä. No yksi tietenkin tuli ulos palasina, ja siinäpä on tietenkin M7-kierre, jollaista ei sitten näytä löytyvän mistään. Täytyy huomenna jatkaa etsintöjä *
    SV650S K2
  16. #106
    No niin, ajokausi on avattu! Mukavasti pelittää, vaikka talven jälkeen kaikki tuntuu taas oudolta.

    Kevään rakentelun saldona:
    -etupumput purettu palasiksi. Sisään uudet liukupinnat, stefat, jäykemmät jouset ja 15W öljyt. Öljyjä ei varmaan oltu ikinä vaihdettu, semmosta kuraa siellä oli...
    -jarrusylinterit kans osiksi, kasaan uusilla tiivisteilla, EBC:n HH-jarrupaloilla sekä kumiletkujen tilalle teräspunosletkut.
    -eteen uusittu pyöränlaakerit
    -Power Pure renkaat, eteen vaihdettu 120/70 vanhan 120/60 sijaan.
    -koneeseen ruiskumallin kevyempi starter clutch, osa vauhtipyörää siis.
    -sytkäennakkoa lisättu 2 astetta anturia siirtämällä.
    SV650S K2
  17. #107
    Dynojettiä ja K&N:ää kiinni ja seosruuvia pitäis saada 3 kierrosta auki. Nyt on 2,5 kierrosta auki, mutta se perkeleen ruuvi on jotenkin jämähtänyt/hapettunut kiinni eikä kierry mihinkään suuntaan. Ideoita??

    Bellypan pitäis vielä maalata ja iskee kiinni, sit pääsis ajamaan....
    Suzuki SV 650 S
  18. #108
    Eilen piti myös säätää seosruuvia, mut jäi myös säätämättä Samaa vikaa.. ruuvi hitsautunut kiinni ja wd40 laitoin ja toivon parasta.... Pitää katsoa auttaako vai meneekö poraamiseksi?? Voisihan sitä lämmittää varovasti (kaasari irti, + bensat valutettu kunnolla pois) ??
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

  19. #109
    Lainaa (tkard @ Touko. 16 2010,19:18) kirjoitti
    Eilen piti myös säätää seosruuvia, mut jäi myös säätämättä * *Samaa vikaa.. ruuvi hitsautunut kiinni ja wd40 laitoin ja toivon parasta.... Pitää katsoa auttaako vai meneekö poraamiseksi?? Voisihan sitä lämmittää varovasti (kaasari irti, + bensat valutettu kunnolla pois) ??
    Tai sit tälläinen http://www.biltema.fi/osteri....e=20349

    Ja guuglettamalla löysin vastaavaa ongelmaa ja koneistamot ei montaa jeniä ota moisesta työstä.
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

  20. #110
    Mä yritin lämmittää kaasupolttimella varovasti, mutta ei auttanu. Laitoin sitten vaan kylmästi kaasarit takas kiinni ja hyvin tuntuu pelaavan, vaikka dynojetin ohjeen mukaan pitäis olla se 3 kierr. auki
    Suzuki SV 650 S
  21. #111
    Mahtavaa että tämäkin heräsi taas henkiin. Tulikin toivottua pidempi ketju jo. Toivottavasti topicista on apuja!

    Äkikseltään kuulostaa hurjalta suutin koolta tuo 160. Sitä vaatisi oikeastaan vasta putken ja snorklauksen jälkeen jos silloinkaan noin isoa. Ainakin jerkkua riittää täys kaasulla. Pilottihan hoitaa 75% syötöstä muistaakseni alku kaasulla. Kyllä mä vaihtaisin pienemmän tilalle jos vaan jaksaa räveltää kaasarin irti ja auki. Samalla kannattaa varautua tiivisteiden vaihtoon kun varmaan aika litassa.

    Ei muuta kun hanaa!
    SV1000S 2003, 2010->
    SV650N 1999, 2008-2010 14tkm
  22. #112
    Semmonen 200km ja sitten syttyy bensavalo.

    Eikös vakio tyhjäkäyntisuutin ole 17,5 ? Joissain jenkki- ja parissa euromaaan mallissa 15.0 ! Helppo homma vaihtaa nuo oikean kokoisiin eikä niin kallistakaan. Ja sitten se bensansyöntikin tasoittuu...

    Omassa mopedissa on tehty ilmanputsarin avarrus + täysputkisto laitettu ja pääsuuttimet on 157,5 joten tuo 160 on hiukan yläkanttiin...
    563+
  23. #113
    Lainaa (TapuK @ Kesä. 10 2010,22:33) kirjoitti
    Entäs miten pitkään sv:llä pitäisi pystyä ajamaan kun bensavalo syttyy? Kun tuntuu siltä, että valo vilkkuu vasta sitten kun pyörä jo nykii. Miten siinä silloin mihinkään mittarille ehtii ajamaan.
    Jos nyt oikein muistan, niin tuossa omassa (tai siis vaimon) pyörässä alkaa bensavalo vilkkumaan jossain 220km nurkilla ja jää palamaan jatkuvasti parikymmentä kilsaa myöhemmin. Kulutus tyypillisesti 5-5,5l/100km. Ajo sellaista sekalaista pyörittelyä, maantietä ja jonkun verran kaupunkiakin, pääosin aika rauhallisesti, mutta välillä myös hanaa sen verran kuin irti lähtee.

    Tämä siis neulojen säätelyn jälkeen, mistä juttua tuossa jokunen viesti aiemmin. Ennen säätöjä vakiokunnossa kulutus oli luokkaa 6-7l. Ja syynä tähän oli siis soikeaksi kuluneet neulaputket, joita ei pysty helpolla vaihtamaan. Tilannetta korjasin tiputtamalla neuloja, millä seokset sai jokseenkin kelvollisiksi, mutta edelleen osakaasulla mennään turhan rikkaalla. Eli kunnolla säädöissään olevana tuon luulisi menevän vieläkin vähemmällä. Täyskaasun seokset oli muuten ihan riittävän rikkaalla vakiosuuttimilla sliparista ja avarretusta putsarista huolimatta. Kaipa nuo kuluneet neulaputket sitten vaikuttaa myös täyskaasulle.

    Eli kannattaa vilkaista niitä neulaputkiakin vähän tarkemmin jos ottaa kaasareita irti säätöjä varten.
    Arttu
  24. #114
    Laitetaan nyt omiakin talven tuloksia.
    vaihdettu:
    * * -Ketjut ja rattaat
    * * -Takarenkaanlaakerit
    * * -Eturenkaanlaakerit
    * * -Ohjausputkenlaakeri
    * * -Jarruille teräspunosletkut
    * * -HH-palat eteen
    * * -Etuputkiin jäykemmät jouset
    * * -Michelin 2ct:t(odottelee hyllyssä)
    * * -Kaikki nesteet

    Eturattaaksi vaihdoin pykälää pienemmän rattaan, saapa nähdä jääkö vaan kokeiluksi tuo tuntuu että vaihteita saa kelata *kokoajan ylöspäin kuin mopedissa konsanaan..
    Eturenkaan laakerin vaihdon yhteydessä nopeusmittarin eturenkaassa oleva pyörivä osa tuli paloina ulos jonka seurauksena nopeusmittari yllättäin lopetti toimintansa..
    Etuputkien jousien vaihdon yhteydessä löytyi etuputkista mystiset messinkiset palat joissa oli jonkinlainen jousisysteemi. Googlettelemalla osa paljastui SV-rider tuollaiseksi, ilmeisesti tuohon on myös ajansaatossa joku vaihtanut jäykemmät jousetkin mutta vaihdoin ne silti uusiin kun nyt tuli kerran tilattua Takaiskarinkin on joku joskus siihen vaihtanut säädettävään. Oli tarkoitus käyttää tuo takaiskari huollossa, mutta jäi ajatus asteelle jospa sitten ensi talvena! Kytkin kopan kansi huohotteli öljyä jo viime kesänä hieman ja talven jälkeen vielä enemmän. Ilmeisesti se o-rengas mikä siellä on niin on jo aikansa elänyt. Ruuttasin o-renkaan uran täyteen tiivystys massaa ja o-renkaan siihen päälle ja kansi takasin paikalleen ja pienet prikat kannen väliin ja antoi yön kuivua jonka jälkeen prikat pois ja kansi kunnolla kiinni. Tämän jälkeen ylimääräiset öljyn vuotamiset loppuivat!

    Jonkin näköinen nopeusmittari(mallia polkupyörä) tarvis varmaan vielä hommata, jokseenkin ikävä ajella perstuntumalla kun ei oikeasta nopeudesta ole hajuakaan...



    niin joo note to myself älä osta enään päättymättömiä ketjuja.. Oli aika operaatio repiä takahaarukka irti vaan sen takia että sai ketjut paikalleen! Tarvi vielä tehdä isosta hylsystä sopiva työkalu, että sai takahaarukan lukkomutterin auki... Tekemällä oppii!!
    BRAAAAPB...
  25. #115
    Tekemällä oppii

    Itse en vielä tiedä mitä teen tulevien rattaiden/ketjun vaihdoin kanssa

    Takaiskarillehan on huolto-ohjeita netti pullollaan mut nyt en löytänyt yhtäkään Itse halusin hifistellä kerrankin ja vein siis takaiskarin huoltoon ja voin sanoa että nyt toimii!!! Topi Servise, Riihimäki/Kormu, 4pvä ja iskari niin pirun hyvä!
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

  26. #116
    Lainaa (J.Kosmine @ Kesä. 11 2010,10:02) kirjoitti
    Jonkin näköinen nopeusmittari(mallia polkupyörä) tarvis varmaan vielä hommata, jokseenkin ikävä ajella perstuntumalla kun ei oikeasta nopeudesta ole hajuakaan...
    Omasta mopostani irroitin nopeusvaijerin ja pyörittelin sitä muutenkin tallin likaisella lattialla ja nyt näyttää vielä paremmin/tarkemmin nopeuden..

    Eli ei muuta kun vaijeri irti ja uudestaan kiinni? Otitko vaijerin myös mittaristolta irti?
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

  27. #117
    Lainaa (tkard @ Kesä. 11 2010,10:24) kirjoitti
    Lainaa (J.Kosmine @ Kesä. 11 2010,10:02) kirjoitti
    Jonkin näköinen nopeusmittari(mallia polkupyörä) tarvis varmaan vielä hommata, jokseenkin ikävä ajella perstuntumalla kun ei oikeasta nopeudesta ole hajuakaan...
    Omasta mopostani irroitin nopeusvaijerin ja pyörittelin sitä muutenkin tallin likaisella lattialla ja nyt näyttää vielä paremmin/tarkemmin nopeuden..

    Eli ei muuta kun vaijeri irti ja uudestaan kiinni? Otitko vaijerin myös mittaristolta irti?
    Itseasissa tuo nopeusmittarihan on elektroninen? Eli ei ole vaijeria vaan piuha joka mennee mittarille.? Piuha on kyllä varmaankin kunnossa, mutta tässä kuvassa osa numero 24 tuli n. 10 pienessä osassa vanteesta pihalle kun otin renkaan pois. Tuota veikkaisin syyksi.
    Kaippa tuommosen kilkkeen jostain saisi tilaamallikin!? Jos vaikka sitten suzukilta suoraan kasan euroja vaihtarina Tuolla bikebanditillakin näytti kyl olevan viittis vaan tuolta jenkeistä mitään tilailla.
    BRAAAAPB...
  28. #118


    Avopuolisolla vastaava mopedi kun sulla, ja omasta mopostani jouduin hifistelemään edestä yhtä ja toista ja gsx f pikkasen yksinkertaisempi

    Kysäseppä Suzukilta paljonko haluavat jenejä uudesta osasta?

    http://www.motoplaza.org/mp-tuot....mittari
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

  29. #119
    Löytyisikö intoa seuraavaan: SV 650:ssähän on vuosimallista 2003 alkaen säädettävä esijännitys etujousituksessa. Nuo uudemman mallin tulpat sopivat käsittääkseni vanhempiinkin, eli kierre on sama.

    Itselläni on BMW F 650 GS Dakar ja haluaisin siihen myös säädettävän etujousituksen esijännityksen. Tässä Bemarissa on myös Showan perinteinen 41 mm etuteleskooppi kuten SV 650:ssäkin, eli voisi hyvin olla mahdollista, että SV:n tulpat käyvät GS:ään.

    Eli jos pk-seudulta löytyisi joku innokas, jonka pyörän teleskoopin tulppaa voisin kokeilla omaani (uusi tai vanha malli, ei väliä), tai jos jollain kauempana asuvalla on etupää auki, niin voisiko mitata ja "tulkata" kierteen tuosta tulpasta.

    Eli tuollaista nykyisen tilalle olisin laittamassa, jos tietäisin että sopii:
    https://www.youtube.com/user/mtubeist
  30.  
  31. #120
    Olisiko jollakin räjäytyskuvaa sv 650 s:n kytkimen toiminnasta?

    Varsinkin siitä mihin vaijeri tulee kiinni ja liikuttaa tappia koneen läpi.

    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

Sivu: 4 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2345 ViimeinenViimeinen