Olen ymmärtänyt että 1000 penkki olisi korkeampi kuin 650? Olisin halukas vaihtamaan 650 penkin 1000 jos näin on.
Muita kikkoja polvikulman kasvattamiseen??
Minä vein oman penkkini ja makuualustaa (sellaista kun teltassa nukkuessa aikoinaan käytettiin ja jotkut käyttää nykyäänkin) tutulle suutarille, joka korotti ja muotoili sen, siis satulan, niin leveäksi ja korkeaksi, kun mahdollista.
Niin paljon tavaraa sen päällisen alle, kun vaan mahtuu ja että saa vielä niitattua kiinni. Palojen muotoilu on tärkeää, että myös leveys lisääntyy, ja ettei muodostu sellainen "kouru", jossa sukukalleudet survoutuu.
Tuli oikein hyvä. Parempi kun tonnisen sitsi!
Polvikulmakin parani huomattavasti.
Eikä tullu kalliiks!!! Voi hyvin tehdä itsekin, jos omistaa tukevan nitojan!
FJR-1300
V-Strom 650, IC-350 Jupiter 5 + sivari, Cagiva 350 Alazzurra. (Tällä hetkellä tallissa ja käytössä)
Siis nyt ei mulle mennyt oikeen jakeluun toi sun vastaukses???![]()
FJR-1300
V-Strom 650, IC-350 Jupiter 5 + sivari, Cagiva 350 Alazzurra. (Tällä hetkellä tallissa ja käytössä)
Eli mulla on kaksi 650 penkkiä, joten toista vois puukottaa rauhassa eikä ajot kärsis. Molemmat vielä ihan priima kunnossa, puukottamisen jälkeen määrä ei välttämättä sama. Anteeksi huono suomen kieli ( lukiosta 5).
Akropoo ... jos alkaa lisään korkeutta noilla telttapatjoilla, niin kannattaako nuo liimata kiinni vai kiristää sillä päälisellä??
Kiristää päällisellä.
FJR-1300