Sivu: 11 / 15:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 910111213 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 301:stä 330:een 442:sta
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Ihmetelly joskus että miks kaikissa pitää olla jotain kevlaria. Eikö ihan rehellinen reijitetty (ilman läpäisy) nahka olis ok ja mahd. halvempi?
    Onhan noita
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Hitto mä arvasin ja meinasin jo lisätä et en nyt mitään hinaajakapteenin varkkuja meinaa!
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
    Lainaa Ytsför kirjoitti Katso viesti
    Itelläni on Hornee-merkkiset ja hyvät on jalassa. Hinta/ulkonäkö/kevlar-suhde oli paras, minkä löysin Hitusen lämpimämmät, kuin normifarkut, mutta hyvin pärjäsin tänäänkin. Ajaessa mukavan vilpoiset.
    Noissa näyttäs kyllä olevan hintasekseen hyvin kevlaria. Vois laittaa tilaukseen jossain vaiheessa.
    Kawasaki Ninja ZX-6R 08
    Lainaa TrueMetal kirjoitti Katso viesti
    Noissa näyttäs kyllä olevan hintasekseen hyvin kevlaria. Vois laittaa tilaukseen jossain vaiheessa.
    Suojia ei ole, joten käytän näitä:
    Ihmetelly joskus että miks kaikissa pitää olla jotain kevlaria. Eikö ihan rehellinen reijitetty (ilman läpäisy) nahka olis ok ja mahd. halvempi?
    Meniskö terassille, töihin, jokin muu mesta siisteissä farkuissa vai rei'itetyissä nahkabögissä... Vastannee kysymykseen...

Itseltä löytyy Held farkut ja on todella mukavat jalassa ihan normifarkkuina. Toimii hyvin siis sen pyörällä ajon jälkeen ettei tarvi alkaa kamoja vaihteleen. Sopivan lämpöiset olematta kylmät näillä keleillä maantienopeuksilla (nakupyörällä).
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Crassus kirjoitti Katso viesti
    Meniskö terassille, töihin, jokin muu mesta siisteissä farkuissa vai rei'itetyissä nahkabögissä... Vastannee kysymykseen....
    Nahka tietty siellä sisäpuolella. Niinku kulutuspalana.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
    Nahka tietty siellä sisäpuolella. Niinku kulutuspalana.
    Berikiltä tollaset ainakin löytyy ja sellaiset omistinkin. Liian pieninä myin pois. Nahka oli aika ohutta, eikä sitä käytössä huomannut lainkaan. Tiedä sitten olisiko se mitään kestänytkään...
    http://www.duell.fi/ATV_varusteet/Aj...7972_ajofarkut
    -11 BMW F800GS
    ex:
    -11 KTM 990SMT
    -04 Suzuki SV1000S
    -94 Suzuki GSX750F
    -98 Honda CB Sevenfifty
    -84 Yamaha RD125
    -86 Helkama Raisu
    -84 Honda Monkey Dax 73cc
    Suojia ei ole, joten käytän näitä:
    Noiden päälle kun laittaa Cordura Demin farkut, niin
    siinähän sitä suojausta on.

Kuitenkin täytyy aina muistaa jotta ne suojukset ei
    pääse juurikaan liikkumaan.

Vähän edittiä. Jos käyttää tavallisia farkkuja niin ompelee
    sisälle lisukkeeksi Trevira CS kangasta. esim Sole cs
    hankauskesto 180000 martindale.

Ei kestä nahka asu sitä rasitusta.
    <p>Virago xv 535</p><p>ex Rebel 250</p><p>ex Honda cb 350</p><p>ex Yamaha 80&nbsp;</p><p>Vantaa</p>
    Pakko laittaa vielä kuva takista joka tänään sai
    suojukset olkapäihin, selkään ja kyynärpäihin.

Ei paljoo huomaa ompelesaumoja.

Tuo rva ompeli teollisuuskoneella.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    <p>Virago xv 535</p><p>ex Rebel 250</p><p>ex Honda cb 350</p><p>ex Yamaha 80&nbsp;</p><p>Vantaa</p>
    Noh, muiden kommenttien innostamana tuli sitten tilattua ebayn kevlar-farkut myöskin. Koossa 32/32 blue/black.
    Ois pikkasen inhimillisemmät pitää helteellä, kuin nuo goretex housut....
    .....Teoista mies tunnetaan!

Moto morini corsaro 1200 '09-ex
    Z1000 ´07-ex
    Hyvä kun on ollut linkistä hyötyä
    CBR pc25 91/96
    Onkos noissa ebay farkuissa irrotettavat nuo suojat?
    Lainaa JiiPee82 kirjoitti Katso viesti
    Onkos noissa ebay farkuissa irrotettavat nuo suojat?
    Jep, ovat irrotettavat.
    Mä ostin nämä ihan vaan hyvän istuvuuden ja ulkonäön takia, polvisuojat istuu kohtuu hyvin myös paikalle.

http://www.eurobiker.fi/mp-tekstiili...en-p-8778.html
    KTM 1290 Adv. S -23,Suzuki VL 1500 - 02 KTM Duke 1290 GT-23 Triumph Rocket GT-20 Suzuki M1800R-10 Yamaha XV 1900 Midnight Star.Yamaha XV 1600.Intruder VS 1400 .KTM690SMR-09 .Yamaha FZ1-S-06 .Kawasaki Z1000-08 .KTM950Supermoto -07 .KTM690E-08 .

Ebay farkut olisi tilattu tännekkinpäin, ke-pe pitäisi olla paketti perillä.
    Tänään tuli eBay farkut. Koko 34/34 passaa hyvin 187/84 kokoiselle. Suojat osuu kohdalleen, mutta en oikein luottaisi että pysyvät pysyvät paikallaan kaatuessa. Irtosuojat remmeillä varmaan olisi paremmat.
    Viikossa tuli tännekin. Mustat byysat ainakin on asialliset. 34/34 mullakin, itse kokoa 177/80, normifarkun pituus 32 ja vyötärö 33. Ei ole liian pitkät nuokaan ja mieluummin tuo vyötärön 34 on lähempänä 33 kuin mikään reilu koko. Kaikenkaikkiaan tyytyväinen olen noihin. (Parit Held-merkkiset farkut oli jo ennestään. Nämä ebay-housut kolmanneksen noiden Heldien hinnasta, eivät kyllä häpeä)
    Kawasaki ZX-9R 1998 > Suzuki GSX1300R Hayabusa 2003 > Suzuki GSX1300R Hayabusa 2009
    Mulla meni totaalisen käteen tuo koon arvioiminen, nyt olisikin sitten byysät myynnissä Tampereella / Ylöjärvellä. Liian suuret tuli.

Väri Light Blue, koko W36L33, hinta vaikka sen viiskymppiä.
    http://www.moottoripyora.org/keskust...farkut-W36-L33
    Viimeksi muokannut: Maukka_; 11.07.2013 klo 09:28.
    Lainaa Maukka_ kirjoitti Katso viesti
    Mulla meni totaalisen käteen tuo koon arvioiminen, nyt olisikin sitten byysät myynnissä Tampereella / Ylöjärvellä. Liian suuret tuli.

Väri Light Blue, koko W36L33, hinta vaikka sen viiskymppiä.
    http://www.moottoripyora.org/keskust...farkut-W36-L33
    Mulla tuli taas liian pienet W34 L 33. Kattelin vaan tuota teikäläisen ilmoitusta ja itse olen 180 cm / 84 kg ja ei mee nappi kiinni ja reisistä liian tiukat.
    Lainaa Lebasto kirjoitti Katso viesti
    Mulla tuli taas liian pienet W34 L 33. Kattelin vaan tuota teikäläisen ilmoitusta ja itse olen 180 cm / 84 kg ja ei mee nappi kiinni ja reisistä liian tiukat.
    Oho.. Ompas erikoista.. Kiinnostasko noi sitten?
    Lainaa Maukka_ kirjoitti Katso viesti
    Oho.. Ompas erikoista.. Kiinnostasko noi sitten?
    Muuten voisin kokeilla, mut väri ei miellytä meikäläistä. Tummia farkkuja haen. Otin yhteyttä tuohon Ebay myyjään ja sano et laita postissa takaisin 5 punnan kuluilla, niin voi vaihtaa kokoa / väriä.
    Tänään tuli forcet kokoa 36/33, vastaa melkolailla c54 kokoa. Hyvin istuu 182cm 100kg kokoiselle. Muutenkin ihan asiallisen tuntuiset. Suojien kanssa en vielä kokeillut. Pesuohjelappua en löytänyt.
    Itellä ollut nyt kesän ajan Lindstrandsin Wrapit kokoa M (potilas kokoa 180/80). Kaupassa kokeilin muitakin, mutta noi oli ainoot mihin reidet mahtu (mm. Mottowearin Espadat oli pienet, ilman, että otti muuten aivan liian suuren koon) ja pääsi itse pyörän kyytiinkin - vaikkei nämäkään ihan nappiin istu muuten.. Hiukan vyötärö on väljä (tuuman verran), mutta vyöllä ne housut sitten saa pysymään jalassa Myös lahkeita olen noissa taittanut hieman, ettei kävellessä mee kantapään alle.. Lonkka- ja polvisuojat on paikallaan aina ja istuvat hyvin. Ja kehtaa noilla sentään vielä mennä jokirantaan kahvittelemaankin. Mukavat on päällä ja ajaessa, eivät kirraa mistään.

Ehkä pitää vielä etsiä ne täydellisesti istuvat ajofarkut, niin avot.. Pitäis vaan päästä sovittamaan kaikki mahdolliset Turun BW:ssä siis mallaillut tähän asti ja sieltä Wrapitkin hommasin.. Missä muualla on ihmiset/motoristit farkkuja sovittaneet ja vinkkejä mitkä samankokoisille on istuneet?
    Lainaa JohnnyE kirjoitti Katso viesti
    Itellä ollut nyt kesän ajan Lindstrandsin Wrapit kokoa M (potilas kokoa 180/80). Kaupassa kokeilin muitakin, mutta noi oli ainoot mihin reidet mahtu (mm. Mottowearin Espadat oli pienet, ilman, että otti muuten aivan liian suuren koon) ja pääsi itse pyörän kyytiinkin - vaikkei nämäkään ihan nappiin istu muuten.. Hiukan vyötärö on väljä (tuuman verran), mutta vyöllä ne housut sitten saa pysymään jalassa Myös lahkeita olen noissa taittanut hieman, ettei kävellessä mee kantapään alle.. Lonkka- ja polvisuojat on paikallaan aina ja istuvat hyvin. Ja kehtaa noilla sentään vielä mennä jokirantaan kahvittelemaankin. Mukavat on päällä ja ajaessa, eivät kirraa mistään.

Ehkä pitää vielä etsiä ne täydellisesti istuvat ajofarkut, niin avot.. Pitäis vaan päästä sovittamaan kaikki mahdolliset Turun BW:ssä siis mallaillut tähän asti ja sieltä Wrapitkin hommasin.. Missä muualla on ihmiset/motoristit farkkuja sovittaneet ja vinkkejä mitkä samankokoisille on istuneet?
    Mulla olis joutilaana Horneen reisitasku-kevlarit, joihin mahtuu isommatkin reidet. Vyötärö 34" ja uudet ja käyttämättömät, koska ovat lahkeista liian tilavat omille kävelytikuilleni. Viikonloppuna olen Turku Kartingissa minimotokisoissa (#57), jolloin voi kokeilla, jos kiinnostaa. Hinta vois olla vaikka 50€. http://www.sportsbikeshop.co.uk/moto...ent_prod/84151
    Mulla olis joutilaana Horneen reisitasku-kevlarit, joihin mahtuu isommatkin reidet. Vyötärö 34" ja uudet ja käyttämättömät, koska ovat lahkeista liian tilavat omille kävelytikuilleni. Viikonloppuna olen Turku Kartingissa minimotokisoissa (#57), jolloin voi kokeilla, jos kiinnostaa. Hinta vois olla vaikka 50€. http://www.sportsbikeshop.co.uk/moto...ent_prod/84151
    Kiitos, mutta viikonloppu menee reissatessa.. Otan kuitenkin vinkistä kii, pitänee tutustua noihin myös.
    Minäpä voisin kokeilla nuita jos sattuis menemään...hiukan on epäilystä, mutta ainahan voi koittaa

Ilmeisesti noi kartinki touhut on siellä orikedolla, oharin vieressä? Jos vaikka sinne eksyis tässä päivällä
    Kawasaki ZZR 1100, vm -90 -> Honda CBR900RR -99 -> Honda CB1000R, vm -09
    N. 100km/h vauhdista nähty pannut mottowearin farkuilla.. ainoot damaget perseessä mustelma.

Itse käytän myös mottowearin housuja syystä että ne ovat hienoja. Jos kunnolla haluaa suojaa niin ratakamat päälle... ja tietysti huomioliivi ja katsastettu prätkä.
    Viimeksi muokannut: Zaggo; 03.08.2013 klo 12:47. Syy: kab
    o_O
    Lainaa WesiHiisi kirjoitti Katso viesti
    Minäpä voisin kokeilla nuita jos sattuis menemään...hiukan on epäilystä, mutta ainahan voi koittaa

Ilmeisesti noi kartinki touhut on siellä orikedolla, oharin vieressä? Jos vaikka sinne eksyis tässä päivällä
    Jossain taisi Oriketo lukea. Vankilan ja kaatopaikan vieressä.
    Ebayn farkut tuli tännekin. On sitten täysin sudet! Leikkaukset sieltä ja syvältä. Lahkeet kapeat,ei mahdu kengät lahkeisiin, lähinnä tulee mieleen jotkut halpamarketin 5€ susirumat farkut. Koko oli oikea mutta eihän noita voi jalkaan laittaa

Heitin roskiin. Mennään edelleen heldin farkuilla.
    Drz
  30.  
    Lainaa Deeptone kirjoitti Katso viesti
    Heitin roskiin. Mennään edelleen heldin farkuilla.

Kerro nyt vielä roskiksen osoite niin käydään noutamassa.

Vartaloja on tietysti monenlaisia mutta mielestäni housujen kokomitoitus ja leikkaus oli ihan normaali.
    Leikkaus ei ole mitään bootleg-mallia ja se on hyvä ajovarkuissa että ei puntit lepata.

Vitosella en ole löytänyt halpamarketista farkkuja joten kerro nyt sekin osoite.
Sivu: 11 / 15:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 910111213 ... ViimeinenViimeinen