Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
    Kertokaa kokeneet mitä vikoja K1200S mallissa on ollut. Muitakin kuin kokemattomien "paskapyörä" kommentit.

"If a..holes could fly, this place would be an airport"
    Kävin messuilla koeistumassa K1300 S ja nyt harkinnassa sellaisen ostaminen. Ainoa huono puoli tosiaan, että sitä ei voi missään koejaa eikä taida olla kokemuksia vielä jengillä.

Onks kellään tietoa?
    "Mind is like parachute; it works better when open."
    "Huono Puoli" on K1300S:n korkeahko hinta, kun tarjoaa vaihdokiksi K1200S:ää - väliraha vuoden vanhasta alle 12000 ajetusta olisi ollut 6000e. Kylmien tyyppien perusteella erot ovat marginaaliset. Eipä vaihdu vielä.
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
    Jos katsot vuosimalleja 2007-2008, niin eipä noissa ole mitään tyyppivikaa. 2005-mallissa ehkä kytkin on ollut yleisin vika. Lisäksi peräöljyt kannattaa vaihtaa, vaikka olikin silloin vielä mukamas ikuiset öljyt. 2006-mallit on kanssa aika ok. Ruiskujen ohjelmat olivat aluksi aika kököt, mutta päivitysten myötä paranivat. Servot lähti abseista 2007. Servolliset ovat paremmat ja tehokkaammat, jos et jarruttele kilometrikaupalla tai ajele 0-200km/h-0 koko ajan, jolloin akusta loppuu happi. Vaihdelaatikkoon on tullut kanssa päivityksiä ja hienosäätöä. Jos se katsomassasi pelissä on toiminut, niin kai se sitten toimii jatkossakin. Antennirinkulaongelmia noissa on kai ollut jostain syystä vähemmän. Aika loppuun mietittyjä ja luotettavia pelejä nuo ovat.

K1300-sarjassa on käsittääkseni alaleikatut koirat ajoasulaatikossa - heilahduskäsi. Eli vaihdelaatikossa vaihteet pysyy päällä vinoon leikattujen voimanvälitystappien avulla isommassakin revityksessä. ESA II on edelleen kehitetty versio sähkösääteisestä jousituksesta. Etupäässä on vähän vähemmän jousittamatonta paino alumiinisen tukikolmion ansiosta. Takarengas on tietääkseni 190/55/17, kun se K1200s:ssä oli 190/50/17. Potkua on tietenkin lisää.
    Dixi et animam levavi
    Minä kun ostin K1200S:n, olin vielä hakureissulla ja ajattelin että käväsempä tuossa levähdyspaikkalla vetäsemässä tupakin.

Otin ja jarrutin tapani mukaan pelkällä takajarrulla, noh prkle, eihän tämä jarruta juur ollenkaan ja meinasin mennä väkisten ojan puolelle ennenkuin ehdin jarruttaa etusella.

Eikös tuokin ole joku ässän etsisevikajakorjaaitte probleema nuissa vanhemmissa?(joku vipuska pitää laittaa vaffempi tai jotain?)

Anyway, hemmetin hyvä tuulisuoja matkakyykyksi, erinomainen ajoasento(ei lähellekkään niin etunoja kuin näyttää ulospäin),mun mielestä paras mitä olen omistanut noista "kyykyistä", ja niitäkin on jokunen.

Hondahan tietenkin päihitti tuon joka osa-alueella mutta silti upea kokemus bemariksi
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
    Pakoputket näkyvät olevan vialliset. Vakioputket on järjestään vaihdettu johonkin akraan tms.

t. Repa
    Tehoahan ei voi korvata millään muulla kuin lisäteholla!
    Lainaa (jarska @ Helmi. 23 2009,15:05) kirjoitti
    Hondahan tietenkin päihitti tuon joka osa-alueella mutta silti upea kokemus bemariksi

...No ei ainakaan päihitä kulkupuolella eikä ketteryydessä...
    Macce

http://www.mkkv.fi/
    https://www.facebook.com/Somethingbluetrio/

ex. BMW K1300S -14
    ex. BMW K1300S -12
    ex. Triumph Trophy SE -13
    ex. BMW K1200R Sport -08
    ex. Honda ST1300 -07
    ex. Suzuki M800 -07
    K1200S:ssä on sellainen vika että se kerää liikaa kilometrejä. Vaikka kuinka olisi ajatuksena käydä vain pikkaisen pyörähtämässä iltasella, niin aina menee vähintään tankillinen bensaa, eikä malta edes pysähtyä kun vasta tankkaamaan. Keskikulutus on ollut luokkaa 5.6 L/100 km omassa sekalaisessa ajossa jota on tullut hiukan yli 4500 km tälle keväälle.
    Speed Triple 1050
    Lainaa (villeve @ Touko. 14 2009,08:09) kirjoitti
    K1200S:ssä on sellainen vika että se kerää liikaa kilometrejä.
    Ei kerää.

Mulla on 2005-mallisessa 23000.

Kääntäisin asian pikemminkin toisten päin. Jos sillä ylipäänsä lähtee jonnekin, niin ei viitsi minkään nakkarikeikan takia vaivautua. 3 päivän reissu vähintään sitten kun kerran lähtee.
    "Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin"
    the thrill seeker Bem-Ari:n avatar
    Liittyi Feb 2009
    Pirkanmaa
    MotOrg ry jäsen
    Joo,kyllä sillä pikkuässällä mielellään ajaa vähän pitempäänkiin,kun kerran laittaa kamppeet päälle.Paras päivämatka itsellä 1224km.Eikä tullu perävaivoja sen paremmin kuskille kuin pyörällekään.Akku muuten hiipui viime sunnuntaina,onneksi oli uusi Exide odottamassa.Ei muuta kuin
    <p>Man cannot live on beer only.
    Helkama,Sachs,Tunturi,Hånda,Kawasaki;Suzukeita 5kpl,pari Kawasakia,kaksBemaria,ZZR 1400 SE,Triumph Tiger 1200 XRT,nyt 2 Kawasakia ja BMW K1300 GT.
  11.  
    Ainakin noihin servojarruilla oleviin. Uus akku keväällä(en oo oikee motoristi ja huolla/ylläpidä akkua talvella), toimii taas koko kesän . Eipä muuta huomautettavaa..oon tottunut moottorin ja vaihteiston ääniin; ei haittaa ku kuitenkin toimii, ei välivapaita.
    No, juniori just eilen sano, et pitääks mun tol lehmällä ajaa, ku ite halusin ajaa k9 1000 gsr-r
    Juu 2005 vuosikertaa ja 34000 nyt ajanut.