Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
    IXSin perusasu on ollut istuvuudeltaan ja toimivuudeltaa loistava mutta kun Buimurin isossa enskassa tuo viimasuojaus on mitä on niin nivusetja kädet tuppaa jäätymään ja jos pukee itsensä Michelin ukoksi niin kaupungissa on vermeet vartissa hiestä märkänä.

Mikä kohtuuhinainen ajoasu olisi erittäin tuulen pitävä?
    ... ja mieluusti olisi sitä ilman tikkivuoriakin kun kesäkuumallakin tilanne on sama eli maantiellä tulee kylmä ja kaupungissa virtaa hiki.

Vielä voisi ehdottaa hanskojakin kun Danan core-hanskoissakin jäätyy näpit alle +15 keleillä kämmenselästä.

Nahka puku kak osanen takki ja housut tai haalarit pitää tuulen hyvin jos vielä ostaa sellaisen jossa on hyvät saumat esim kolmin kertaiset ompeleet ja metallinen vetoketju.
    vielä kun sen rasvaa hyvin esim, saapasrasvalla tai valjas rasvalla pitää vielä paremmin tuulta
    <p>Harley-Davidson 1200 U vm 1937 Ariel VH 500 Red Hunter vm 1937&nbsp;Ariel Square Four MK 2 1000 vm 1954 Triumph 6T Thunderbirt 650 vm 1959 Mercedes-Benz W187 220 vm 1952 Mercedes-Benz W115 220D vm 1973 lisäksi 9 perämoottoria 30-90 luku.</p>
  3.  
    Jokusen kokeilun jälkeen olen päätynyt Sinisalon enska-asuihin. Ihan kesäkuumalla voi tulla kuuma näissä - varsinkin jos suojien kanssa ajelee - mutta ovatpa toisaalta tosi nopeat luukkuja availla ja sulkea sekä pukea ja riisua.

Toiseen suuntaan mitta-asteikolla, tänään ajelin vajaan puolitoista tuntia jäällä niin että oli juuri nämä enskavermeet päällikerroksena, eikä tullut mihinkään kylmä. Itse asiassa kotona oli löydöksenä ihan julmettu hiki. Kohtuullinen hanki jään päällä ja sitä kautta jatkuva ohjelma ohjaamossa saattoi tietenkin vaikuttaa.

Matka-ajossa olen päätynyt - jälleen muutaman pompun kautta - ihan Rukan gorekamppeisiin. Valoissa seistessä minulla on aina kuuma vaikka olisi pelkät uikkarit jalassa, mutta korttelissa jo helpottaa ja matkalla on pelkästään mukavaa.

Jos keksit kaikkialla loistavasti toimivan asun niin pistetään kauppa pystyyn... Kysyntää on!

Viimeisenä pitää vielä heittää... Jos ei hävetä, niin laita matka-ajoon päällimmäiseksi napakka työmaaliivi. Täysin tuulenpitävä, ei tule vilu vaikka kuinka puhaltaisi. Voipa jopa joskus olla avuksi kun silmäpuoli nissanisti pohtii lähtisikö katsomatta tuon mopon eteen kolmion takaa.
    Nuori setä, melkein yhtä nuori bemari ja riuskat otteet kuin sukututkijalla