Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
  1. #1
    Kyllä jaappanilainen keksii! Voi vi**u! Meinas mennä hermo työkalukoteloa irrottaessa. Mikä ihmeen väläys laittaa osia kiinni niin, että niitä ei voi purkaa. Yläpuolella vain toiseen suuntaan käännetävä kanta ja alapuolella piikit jotka on painunut muoviin kiinni.
    Tosimies saa salaatista ripulin.
    Birra finito propello stoppo.
    Kawasaki ZZR 1400 Turbo
    Sipoo 260MPH club
  2. #2
    Jokseenkin oli itsellä samantapaiset ajatukset. Ei voinut kuin ihmetellä tuota älynväläystä. Sai siinä jonkun aikaa äheltää että ne ruuvit aukes, poran ja pihtien avustuksella..
    Kawasaki ZZR 1400, 2007
    Suzuki GSX 750 F, 2005
  3. #3
    "Ei meijän ECUa saa kuka vaan mennä kattelemaan, laitetaan siihen tämmöset kivat ruuvit hidastamaan satunnaisia vierailijoita."

    Just pari viikkoa sitten vaihdoin itekkin tilalle normi ruuvit.
    Kawasika ZZR-1400 2006 | jyppe.jalbum.net/ZZR1400
    ex-Suzuki GSX 750 F 2003
  4. #4
    samaten etulokarin irroitus..ruuvit helppo nakki, mutta ne jarruletkujen pidikkeet
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  5. #5
    Lainaa (Tuppervaari @ Helmi. 22 2009,15:45) kirjoitti
    samaten etulokarin irroitus..ruuvit helppo nakki, mutta ne jarruletkujen pidikkeet
    Viime kesänä tappelin niitten kanssa, kunnes tajusin että kun nostaa toista puolta silleen ylöspäin ja painaa samalla toiselta puolelta, niin se lähtee kohtuu helposti. Vaikea kuvailla tämän tarkemmin, mutta kun semmosta irrotettua tutkii, niin kyllä sen periaatteen hoksaa.
    Kawasika ZZR-1400 2006 | jyppe.jalbum.net/ZZR1400
    ex-Suzuki GSX 750 F 2003
  6. #6
    Lainaa (Jyppendaal @ Helmi. 22 2009,22:24) kirjoitti
    Lainaa (Tuppervaari @ Helmi. 22 2009,15:45) kirjoitti
    samaten etulokarin irroitus..ruuvit helppo nakki, mutta ne jarruletkujen pidikkeet
    Viime kesänä tappelin niitten kanssa, kunnes tajusin että kun nostaa toista puolta silleen ylöspäin ja painaa samalla toiselta puolelta, niin se lähtee kohtuu helposti. Vaikea kuvailla tämän tarkemmin, mutta kun semmosta irrotettua tutkii, niin kyllä sen periaatteen hoksaa.
    jep.toimintaperiaate selkis ku sai ekan irti
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  7. #7
    Lainaa (Tuppervaari @ Helmi. 22 2009,22:42) kirjoitti
    Lainaa (Jyppendaal @ Helmi. 22 2009,22:24) kirjoitti
    Lainaa (Tuppervaari @ Helmi. 22 2009,15:45) kirjoitti
    samaten etulokarin irroitus..ruuvit helppo nakki, mutta ne jarruletkujen pidikkeet
    Viime kesänä tappelin niitten kanssa, kunnes tajusin että kun nostaa toista puolta silleen ylöspäin ja painaa samalla toiselta puolelta, niin se lähtee kohtuu helposti. Vaikea kuvailla tämän tarkemmin, mutta kun semmosta irrotettua tutkii, niin kyllä sen periaatteen hoksaa.
    jep.toimintaperiaate selkis ku sai ekan irti
    Miksi niitä pitää irrottaa, jos ne eivät ole rikki? Aateekoo maailmassa on sellainen aatamin aikainen sanonta: "Jos joku toimii, älä edes yritä korjata sitä!" Tuo pätee mummiälestä ihan joka asiaan!
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  8. #8
    Lainaa kirjoitti
    =ttuttu,Helmi. 24 2009,10:45
    Miksi niitä pitää irrottaa, jos ne eivät ole rikki? Aateekoo maailmassa on sellainen aatamin aikainen sanonta: "Jos joku toimii, älä edes yritä korjata sitä!" Tuo pätee mummiälestä ihan joka asiaan! *
    Irrotettava on, jos haluaa ottaa etulokarin irti.

    Kawasika ZZR-1400 2006 | jyppe.jalbum.net/ZZR1400
    ex-Suzuki GSX 750 F 2003
  9.  
  10. #9
    Lainaa (ttuttu @ Helmi. 24 2009,10:45) kirjoitti
    Lainaa (Tuppervaari @ Helmi. 22 2009,22:42) kirjoitti
    Lainaa (Jyppendaal @ Helmi. 22 2009,22:24) kirjoitti
    Lainaa (Tuppervaari @ Helmi. 22 2009,15:45) kirjoitti
    samaten etulokarin irroitus..ruuvit helppo nakki, mutta ne jarruletkujen pidikkeet
    Viime kesänä tappelin niitten kanssa, kunnes tajusin että kun nostaa toista puolta silleen ylöspäin ja painaa samalla toiselta puolelta, niin se lähtee kohtuu helposti. Vaikea kuvailla tämän tarkemmin, mutta kun semmosta irrotettua tutkii, niin kyllä sen periaatteen hoksaa.
    jep.toimintaperiaate selkis ku sai ekan irti
    Miksi niitä pitää irrottaa, jos ne eivät ole rikki? Aateekoo maailmassa on sellainen aatamin aikainen sanonta: "Jos joku toimii, älä edes yritä korjata sitä!" Tuo pätee mummiälestä ihan joka asiaan! *
    pikku pakko..loppu rahat. joutuu myymään turhia osia pyörästä poies notta pääsee ostamaan kesäx pensaa.
    etulokarin sain myytyä yhteen pyäreäänkirkkoon räystäskourux.

    ja ohan tuo palijon komiampikin iliman


    oikeesti..eturenkaan vaihto käy paljon helpommin ku irrottaa tuon lokarin.
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-