Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Löytyiskös keltään zzr 1100 vm.92 jarrulevyjä tai passaako muiden kawojen levyt zetoriin???
    Aika harvat muun (uudemman) Kawan levyt sopivat. Stormilla on sopivia tai jos haluat edullisemmin niin jahtaamaan ebaysta, suosittelen, valikoimaa yleensä löytyy. Alkuperäisosia ei kannata harkitakaan.

(ihmeesti tuppaa kijroitusvirheitä näin perjantai-iltana

ZZ-R1100 1991
    Tässä lista pyöristä joissa sama etulevy, ja tästä löytyy pyörät joissa sama takalevy.
    -nomen est omen-
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Jep jep. Ja minä kun oon Rexiin haeskellu kans etulevyjä (on noita ihan samoja) ja huomannu, et originaalit tai mitkä tahansa suomesta hankittavat tarvikelevyt maksaa abauttiarallaa 200€ kipale, niin moisia saa euroopasta abauttiarallaa 150€ pari. Mikä hitto näitä suomen tarvikekauppiaita oikein vaivaa tossa hinnottelussa. P.S En oo just tsekannu italon hintoja, mut kaikki muut allrightit ja stormit oon.
    Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
    OK! kiitokset vastauksista!
    Lainaa (sikiviki @ Helmi. 21 2009,00:49) kirjoitti
    Mikä hitto näitä suomen tarvikekauppiaita oikein vaivaa tossa hinnottelussa.
    Piiiiiiitkän nousukauden jälkimainingit....
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  7.  
    Lainaa (scuuba @ Helmi. 21 2009,21:32) kirjoitti
    Lainaa (sikiviki @ Helmi. 21 2009,00:49) kirjoitti
    Mikä hitto näitä suomen tarvikekauppiaita oikein vaivaa tossa hinnottelussa.
    Piiiiiiitkän nousukauden jälkimainingit....
    Pieni markkina-alue ja luulo siitä että ulkomaan hintoja ei vieläkään vilkuilla..
    R1