Elikäs hakusessa on Iconin Skull-kypärään tumma visiiri.
Powerbike ja Riku-motor tarjosi "Ei oota"...
Oisko jollain tietoa mistä Suomen maalta sellainen löytyis vai pitääkö tilata ulkomailta???
Ei tietoa kotimaasta, omani tilasin jenkeistä terrapowersportsilta kypärän mukana. Omani tosin Airframe-mallia...
<p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
ebay.com
Hakusanaksi Icon visors tai visor.
Nopee hitti visiiri 25USD postit 28Usd eli tulleja ei tarvitse maksaa menee "pykälään"
T
Jussi
---
"Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
Ja tarkistappa se kypärän malli. Mulla on muistikuva että tuo Skull-väritys liittyy Mainframe mallisarjaan. Ja jos niin oli, niin Mainframe-nimikkeellä saattaa osua paremmin kohdilleen tuon visiirin metsästys.
Icon Original Shield (IC-1) on Mainframeen istuva visiirisarja.
Abusus non tollit usum
Pikainen KVG-testi antoi tällaisen.
Superbikersilla Espoossa taitaa olla vain Iconin vaatteita?
E: Kannattaa tarkistaa tuo kypärän malli. Mainframen, Airframen, Alliancen ja Domainin mallien visiirit eivät ole kaikkiin malleihin yhteneväisiä. Iconin sivuilta voinee varmistaa asian. Kuukkeli auttaa tässäkin... *
<p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
Juu-u
Icon's original shield (IC-01) is designed to fit the Alliance, Alliance SS, Alliance SSR, Mainframe, and Domain (1) helmets.
The Icon Proshield (IC-02) is fitted with a helmet shield lock to keep your shield securely closed. Sideplates (sold separately) mount to each side of the proshield for a more custom, finished look. The proshield will not fit Alliance SS, Mainframe, or Domain (1) helmets.
Mainframe:
[img]moto.de/WebRoot/FCMotoDB/Shops/10207048/Products/34311-3050420/Icon-Skull.jpg[/img]
F = dp / dt
Mainframe tuo käsittääkseni on...
Olen kyllä ebaystä löytänyt niitä, mut Suomessa on aikasta kiven alla...
Powerbike väitti ettei ole maahantuojallakaan visiirejä...
Täytyy jatkaa metsästystä. On kauteen kuitenkin vielä jonku aikaa ja jos ei muu auta ni ulkomailta tilaamaan.
Ootas mää katon jos mulla on tallella... Saat halvalla...
F = dp / dt
Jaahas jaahas...
Missäköhän kunnossa se on? Kypärää käytetty promillefudis-turnauksessa pallona tms.?