Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
    Minkälaisia gps telineitä löytyy tai on käytössä k1200s malliin, kyseessä garmin zumo navi.
    Eniten kiinnostaisi semmoinen mallin minkä voi laittaa tankkiin kiinni (olen nähnyt kuvan) mutta toki kaikki kiinnostaa !
    Mulla on Zumo kiinni BMW:n orkkistelineessä F Kasisatkussa , muistaakseni se on sama K:ssa vain erilainen pohjalevy, siis tankin päälle tuleva levy, ite teline on sama vaikka onkin tarkoitettu vanhempaan motorradnavigatoriin, niin saa siihen zumon hyvin istutettua, muistaakseni piti vaan ne neljä pulttia vaihtaa hiukan pidempiin...
    Muijaani voit arvostella, pyörääni et
    Tossa toimiva systeemi - on omassa S:ssä. Suosittelen.

Navi-teline K1200S

Olen jyrkästi samaa mieltä...
    Minulla on tällainen.
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
    Mulla on Zumon normiteline kiinnitetty suoraan stongaan (korotettu) ja toimii kohtuullisesti. Miten toi palloteline on kiinnitetty muuten, onko siellä bemarimerkin alla jengat vai?
    Kahta mallia: tiukka sovitus + 3 kpl o-renkaita
    tapissa missä urat niitä varten tai ruuvilla kiristettävä
    malli joka levenee.
    Lainaa (Bena @ Helmi. 23 2009,19:46) kirjoitti
    Mulla on Zumon normiteline kiinnitetty suoraan stongaan (korotettu) ja toimii kohtuullisesti. Miten toi palloteline on kiinnitetty muuten, onko siellä bemarimerkin alla jengat vai?
    Tossa MV:n telineen pallossa on "pultti" ja Bemarin merkin alla "mutteripesä" - istuu napakasti ja on siisti kuin sika pienenä!
    Olen jyrkästi samaa mieltä...
    Mä tilasin tänään bmw K1200 R Sport, orkkisosat 156 eur BikeTeam sisältää johdon joka käy suoraan katteitten alla olevaan Zumo pistokkeeseen. Siihen "tiskialtaaseen" porataan pari reikää ja telineen kiinnitys tapahtuu sitten siihen. Ei pilaa kuulemma ulkonäköä vaikka naksu ei olisikaan paikoillaan. *Mielekiintoista nähdä.

BMW F 800 ST
    BMW K1200R Sport
    BMW K1300R
    BMW R1200GS 2015 vesigessu
  9.  
    SPK_1978:n avatar
    Liittyi Apr 2007
    Dubai, Yhdistyneet Ählämit
    Mulla oli kanssa Bemarin oma sarja Ässään.
    Sitä mallailin siihen tankin tiskialtaaseen ja totesin ettei siitä nättiä saa millään.

Hain techmountin ja se kiinni kytkinkahvan ruuveihin, toimii, ja saa irti helposti jos ei halua sitä siinä katsella ilman naigaattoria.
    "Kukas v**tu sä oot?"
    -Angus Young-