Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
    Kumpi RS17 vai RS17 LOW-malli pitäisi valita K7 750 giksun takapään nosteluun?
    "Hidas mutta kankee"
    Lainaa (jaksu @ Helmi. 19 2009,13:51) kirjoitti
    Mulla ainakin on tommonen normi RS17 kliks
    ja tolla nousee K4 kilokiksuttimen ja Aprilian RS250 takapäät ihan pois tiehensä.

Ahaa, toi LOW-malli toimitetaan niillä V-tukipalikoilla jotka vaatii swingiin lankarullat. Eli jos ei ole rullia niin toi normiversio.
    --
    jiji
    Lainaa (jiji @ Helmi. 19 2009,20:39) kirjoitti
    Mulla ainakin on tommonen normi RS17 kliks
    ja tolla nousee K4 kilokiksuttimen ja Aprilian RS250 takapäät ihan pois tiehensä.

Ahaa, toi LOW-malli toimitetaan niillä V-tukipalikoilla jotka vaatii swingiin lankarullat. Eli jos ei ole rullia niin toi normiversio.
    OK, eli tilaan sitten tuon LOW-mallin, koska lankarullat on tarkoitus laittaa. Hintaeroahan tuolla näyttää olevan muutama euro, mutta nuo V-tuet täytyisi siihen ilmeisesti ostaa optiona kuitenkin?
    "Hidas mutta kankee"
  4.  
    Itse ostin tuon normin, kun sattui olemaan sopivaan hintaan mallikappale v-tuilla kaupan ja pyörässä oli jo valmiina lankarullat. Nousee vaan gixun perse turhankin korkealle tuolla ja saa olla tarkkana ettei kippaa nostovaiheessa koko hoitoa. Äkkiseltään ajatellen voisi matalampi malli olla käytännöllisempi.