Hei!
Onko kokemuksia pehmeistä sivulaukuista V-Strom 1000, mitkä sopii ja istuu parhaiten, ilman rautoja?
DL1000:n kanssa ei kokemusta, mutta muiden kyllä. Ei rautoja + pehmeät laukut = rumasti naarmuiset takasivukatteet. Ainakin jotkut hyvät suojateipit tarvitaan, ja nekään puolestaan ei katteiden ulkonäköä ainakaan paranna. Tässä mallissahan on vielä putketkin tiellä, vaikka niissä onkin lämpösuojat päällä.
Erinomaisen hankalat ne pehmeät kassit olivat myös kiinnitellä niin että pysyivät paikallaan, sekä tietysti irroitella. Heitin niillä aika pian vesilintua, ja hommasin kovat laukut.
- Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
Mielenkiintoinen kysymys. Itsellä oli GSX-F mallissa pehmeät sivulaukut joilla tuli heitettyä reissu viime kesänä. Olin suojannut katteen "posket" teipillä, joten jälkiä ei ainakaan yhden reissun perusteella tullut.
Nyt tuli hommattua V-Strom ja olin aikeissa hankkiutua näistä pehmeistä laukuista eroon syystä että kuvittelen näiden laukkujen käytön mahdottamaksi Strom:ssa juuri niiden pakoputkien johdosta.
Strommin omistajat vois varmaan vähän kertoa, kuinka kuumaksi ne putket tulee ajossa ja onko järkevää niihin laittaa
kosketuksiin tollaisia laukkuja.
Suzuki V-Strom 1000
Mulla on pikkustromissa toiminut pehmeät laukut ihan hyvin. En nyt muista niiden merkkiä, vanhat ne ainakin on. Sellaiset, että ne vaan heitetään takapenkin päälle ja alareunasta vähän naruilla kiinni. Pakoputken puoleinen laukku istuu paremmin, kun saa tukea siitä putkesta. Ei pala, kun putkessa on se suoja. Toinen puoli vähän roikkuu, mutta siinä se on kulkenut.
Sillon kun olen noita laukkuja tarvinnut, niin yleensä takapenkillä on tavararulla, niin eipä tarvi jännittää, että laukut lähtis lentoon.
Ei ne normi 1000 -strommin putket lämpene pinnalta, kun niissä on ne lämpölevyt. Toki vain, jos jotenkin saat sen päälipellin alle jotenkin ujutettua kangasta, niin käry käy...(hkotamak @ Helmi. 18 2009,22:20) kirjoitti
Itelläni Leo Vincen putket, joissa takuuvarmaan palaa kaikki. Niinkuin esim eukon lahkeet viimekesänä
-M
"Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."
ZZR 1400 2014