Tulokset 1:stä 27:een 27:sta

st2

Moro! kiinnostais kyseinen kampe,vm.2000,vähillä metreillä,mitä kantsii zekata jne.Kyselen,koska ei kokemusta desmo twinistä,japseja ollu muutama,nyt vanhempi trumppa,matka mopoa haen ja st2 himottaa...
    yes its harley
    Tietty ne yleiset;onko huoltokirjaa,huollot tehtyinä,ulkoinen olemus.Mitään erikoisia tyyppivikoja ei tietääkseni ole.Omassa ei ole tullut eteen muuta kuin kuin pari kärventynyttä solenoidia jotka olen itse polttanut huonolla akulla.Huollot kympin välein,isompi kahdenkympin jossa vaihdetaan uudet hihnat ja katsotaan venttiilivälykset.On ollut varma kapine,ei ongelmia.Jos teet kaupat,katso myös etuketjupyörän lukkolevy,sillä on taipumus kulua väljäksi ja se voi pahimmassa tapauksessa päästää rattaan liikkumaan sivuttain liikaa.
    Mitä toi 20 huolto mahtaa kustantaa? Vantaalla asun,eli saako huoltoa järki hintaan mistään hailac pois laskuista...
    yes its harley
    Hailacilla & muilla valtuutetuilla olis kiinteä hinta kai jotain 700-800 euroa? Muualla sitten voi päästä muutamalla satasella jos venttiilejä ei tarvi säätää, mutta hinta voi nousta liki samaan jos on paljon säätämistä.

Vai että -00 ST2? noita ei montaa ole nyt myynnissä... tuo mitä katselin ohimennen ei ollut mikään erityisen siisti. Katteissa tökerösti korjattu pienehkö halkeama ja maalattu joskus niin että eri osat katteista on ihan erivärisiä.

zpete,minkä liikkeen Dukkea katsoit? Kävitkö ihan liikkeessä,vai netistä...
    yes its harley
    Lainaa (arde @ Helmi. 19 2009,12:33) kirjoitti
    zpete,minkä liikkeen Dukkea katsoit? Kävitkö ihan liikkeessä,vai netistä...
    Harpmotor, kävin sitä ohimennen katsomassa. Oli vasta tullut sinne vaihdossa joten en saanut käsiini huoltokirjaa enkä oikein mitään muutakaan tietoa.
    Itselleni on hiipinyt mieleen ajatus hakea ST2 (ajamalla) Saksasta tai Italiasta...
    Olen just luopunut ST4.sta, mut sen verran täytyy sanoa noista huoltohinnoista että vaikuttaa neliventtiilisen hinnoilta nuo yllämainitut, hihnojen vaihto ja venttiilien tarkastus/säätö tapahtuu tuntityönä lähes kaikilla muilla paitsi Hailac.illa, maksoi esim Giant motorsilla n.200€ kun oli katteet valmiiksi irti vietäessä. Muut huoltotoimet eivät ole mitään "rakettitiedettä" ja ne voi aivan hyvin tehdä itsekin.
    p.s. Jokikoneella on hyvä ST-4, -01
    CB350, XS650, CB750K7, XS850,XV1000(TR-1), XS1100S, ST-4, FJR1300A
    Jos on tarkoitus hommata ensimmäinen Ducati, niin ST2 on huomattavasti viisaampi valinta, kun ST4! 2:sen huoltaminen on huomattavasti helpompaa moottorin osalta. Itse en kattelis vanhempia(97-98 malleja), koska niissä oli hepposempi lataus systeemi ja paljon regulaattorivikoja). ST2 on perusvarma menopeli hyvin huollettuna. Osia löytyy helposti niin käytettyinä, kun uusinakin maailmalta. Vesikone on ihan järkivalinta pannun pitkäikäisyyttä ajatellen. Jos sitten tarttet raakaa voimaa ja parhaita komponentteja, niin hommaa ST4S ja sihen muutamia modauksia. ST2 antaa kenties parhaan hinta/laatusuhteen Ducateista, jos ajatellaan sellasta Ducatia, jolla pitää myös MATKUSTAA suht koht kevyellä kuormalla(tarkoitan siis kuski+sivulaukut). No, jos ukko painaa 130 kiloa, niin sitten on eri asia...
    Aika samaa mieltä olen kuin Finnpaso. Jos tulee paljon kilometrejä niin 4V koneet ei kyllä ole kovin fiksuja valintoja.
    Toisaalta, olishan se kiva ST4 toiseksi pyöräksi 748:n rinnalle... samat osat kävis hyvin pitkälti ja tarvittaessa koneet voi vaikka vaihtaa ristiin
    Minun olis varmaan järkevintä pitää tuo Kawa käyttö/matkapyöränä, mutta jotenkin vaan tuntuu että ST2:een se pitäis vaihtaa...
    Lainaa (zpete @ Helmi. 19 2009,21:35) kirjoitti
    Aika samaa mieltä olen kuin Finnpaso. Jos tulee paljon kilometrejä niin 4V koneet ei kyllä ole kovin fiksuja valintoja.
    Toisaalta, olishan se kiva ST4 toiseksi pyöräksi 748:n rinnalle... samat osat kävis hyvin pitkälti ja tarvittaessa koneet voi vaikka vaihtaa ristiin *
    Minun olis varmaan järkevintä pitää tuo Kawa käyttö/matkapyöränä, mutta jotenkin vaan tuntuu että ST2:een se pitäis vaihtaa...
    Joo,jos ei olis manista kiinni,pitäisin kyllä 3-sointu Trumpetin toisena pyöränä!Siinä on sielu,niinkuin Dukkessakin...nm.Ducatilla ajanut
    yes its harley
    Jos tulee "paljon kilometrejä", niin sitten ST2 on ihan hyvä verrattuna ST4/ST4S:seen, mutta jos tulee "TODELLA PALJON" kilometrejä(about.yli 25000 kesässä), niin sitten hommaisin jonkin muun... vaikka Yamahan FJR:n... ...maailma on valintoja täynnä...
    Lainaa (Finnpaso @ Helmi. 20 2009,21:53) kirjoitti
    Jos tulee "paljon kilometrejä", niin sitten ST2 on ihan hyvä verrattuna ST4/ST4S:seen, mutta jos tulee "TODELLA PALJON" kilometrejä(about.yli 25000 kesässä), niin sitten hommaisin jonkin muun... vaikka Yamahan FJR:n... * ...maailma on valintoja täynnä... *
    Miksi?
    Jos ollaan realisteja(!!!!), eikä mennä "Ducati fiiliksellä"(huom. omistan 5 Ducatia!!!), niin jos todella ajat todella paljon kilometrejä, niin jonkin FJR:n, tms "matkapyörän" omistaminen *tulee huomattavasti halvemmaksi, kun Ducatin.(ST sarja tulee lähinnä mieleen, jos puhutaan matkustamisesta, koska Ducatilla ei ole muita pyöriä ko. tarkoitukseen!!!. ....no kenties multi, mutta sehän on KURApyörä ja pirun rumakin vielä.....). Jos katotaan kaikki kustannukset 10 vuoden ajalta, vikojen määrä, ym,ym... niin kyllä syön hatullisen p...aa, jos Ducatilla pääsee halvemmalla, kun FJR:llä! *Mutta toisaalta Ducatien omistajana sanon, ettei mua yhtään kiinnosta ajella millään FJR:llä, koska se on japanialainen tusinapyörä.... * *Ei muuta, kun löylyä lisää, nythän on saunailta! *
    Lainaa (Finnpaso @ Helmi. 21 2009,19:32) kirjoitti
    Jos ollaan realisteja(!!!!), eikä mennä "Ducati fiiliksellä"(huom. omistan 5 Ducatia!!!), niin jos todella ajat todella paljon kilometrejä, niin jonkin FJR:n, tms "matkapyörän" omistaminen *tulee huomattavasti halvemmaksi, kun Ducatin.(ST sarja tulee lähinnä mieleen, jos puhutaan matkustamisesta, koska Ducatilla ei ole muita pyöriä ko. tarkoitukseen!!!. ....no kenties multi, mutta sehän on KURApyörä ja pirun rumakin vielä.....). Jos katotaan kaikki kustannukset 10 vuoden ajalta, vikojen määrä, ym,ym... niin kyllä syön hatullisen p...aa, jos Ducatilla pääsee halvemmalla, kun FJR:llä! *Mutta toisaalta Ducatien omistajana sanon, ettei mua yhtään kiinnosta ajella millään FJR:llä, koska se on japanialainen tusinapyörä.... * *Ei muuta, kun löylyä lisää, nythän on saunailta! *
    Sitä kun on tuupannut ST-sarjan pyörillä tuommoiset 15-20 tkm vuodessa, niin en kyllä keksi miksi FJR olisi parempi - ehkä tehossa? Hankinta hinta oli molemmissa samat ja jos Hailac jätetään pois luvusta, niin eipä noissa huollon hinnoistakaan mitään eroa ole. Ja jos teet huollot itse niin halvemmaksi se tulee tehdä ST:lle kuin FJR:lle.
    Laitanpa minäkin lusikkani soppaan. Tällä hetkellä ajelen 750S:llä, mutta matkustaja/matkaystävällisempi pyörä pitäisi kuulemma hommata.

ST2 olisi ihan ok, mutta onko sitä tehty hopeanvärisenä muina vuosina kuin 98?

nimim. "Värillä on väliä ja punainen ei käy"
    -- Urea jacta est --
    Selaa tästä
    siellä on jotain tietoa
    Aion pistää myyntiin keväämmällä:
    http://www.nettimoto.com/625474
    Jotain voi aatella vaihdossakin...
    Kilsat on nyt toisellakympillä ja hinta hiukan kans.
    Kakkosen väännöt ja nelosen tehot, käytännössä paljon parempi kuin aikaisemmat ST4:ni.
    Ja -aika uskomatonta, mutta totta -kate on paremmin toimiva 182 senttiselle kuin FJR:ssä.
    Jos kiinnostaa keskustellaan puhelimessa.
    Kari
    0407030459

Ps. Compact_d hei, FJR on hyvä jos hakee kookasta sohvaa, muttei halua mitään Wingiä ostaa. Eihän ST ole lainkaan samanhenkinen.

Lainaa (Karppa916 @ Helmi. 23 2009,14:42) kirjoitti
    Aion pistää myyntiin keväämmällä:
    http://www.nettimoto.com/625474
    Jotain voi aatella vaihdossakin...
    Kilsat on nyt toisellakympillä ja hinta hiukan kans.
    Kakkosen väännöt ja nelosen tehot, käytännössä paljon parempi kuin aikaisemmat ST4:ni.
    Ja -aika uskomatonta, mutta totta -kate on paremmin toimiva 182 senttiselle kuin FJR:ssä.
    Jos kiinnostaa keskustellaan puhelimessa.
    Kari
    0407030459

Ps. Compact_d hei, FJR on hyvä jos hakee kookasta sohvaa, muttei halua mitään Wingiä ostaa. Eihän ST ole lainkaan samanhenkinen.
    Meni jo. Tullee pian myyntiin Loimaalle, V-twin-cityyn...
    Lainaa kirjoitti
    Tullee pian myyntiin Loimaalle, V-twin-cityyn...
    Ostitko HD:n? *
    ...itse päädyin (vaimon kanssa) kyseiseen merkkiin kun matkapyörän hankinta oli edessä *
    ST2:n minä olisin ostanut, mutta kun vaimokin haluaa ajaa välillä ja ei jalat yletä ST2:ssa maahan
    Vaihtoehtoja ei ollut kuin custom ja japsi ei ollut vaihtoehto
    Toki Ducati jäi talliin ja vaimonkin pyörä sieltä löytyy, aina ei vaan tarvetta lähteä kahdella pyörällä reissuun ja oma ilmajäähy SS hieman jyrkkä matkapyöräksi, toki silläkin heitetty balttiassa viikon reissuja *
    - shine can never replace attitude -

Ducati SS
    Harley Davidson FXD Super Glide
    Suzuki Bandit
    ST2:nen on yhtä hyvä harrastemopo niinkuin muutkin D:t!
    Saa harrastaa ja jättää ajamisen bemarikuskeille...
    No ettei kukaan käsitä väärin niin asenne on edelleen ducati tai ei mitään. Harrastepyöräksi haukkuminen on ehkä vaan huonoa huumoria! *
    Mutta asiaan. Eturenkaan laakerit hajos noin. 40tkm kohdalla.
    Onko ollu muilla samanlaisia ongelmia?
    Jännitteensäätäjä ja sitäkautta laturi lopetti sopimuksen vähän ennen kun 60tkm tuli täyteen. Sama muuten 906 pasossa taannoin samoilla kilometreillä!
    Tasasta laatua täytyy sanoa...
    Onko vaiettuja vikoja vai onko vaan ollu älytöntä tuuria!?

Kaasusta irrotetaan vasta sairaalassa...
    ST4ssa meni takapyörän laakerit (tai itse asiassa se oikeanpuoleinen arrulevyn puolella) 2sti 65 tkm mennessä, mutta edessä ei kertaakaan. Samat laakerit taitaa olla ST2ssa. Eipä nuo kalliita ole.

Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)
    Joo. en mä laakereitten hinnasta oo niin huolissaan...
    Nekin on vaihettu jo parivuotta sitten. Tuli vaan mieleen että onko
    yleisempääkin kun muistin joskus täältä lukeneeni jonkun postin
    missä ois kuulat hajonnu ST4:sen etufillarista.
    Mutta se nyt tietty on ihan normia jos joskus laakerit menee, kun sattuuvat olee kulutus tavaraa.
    Kaasusta irrotetaan vasta sairaalassa...
    Ihan normilaakerit siellon pyörissä. Joka kerta kun kumit vaihtaa niin kantsii tarkistaa niiden kunto. Vesemmanpuoleiset edessä ja takana on ehkä herkempiä pesuvedelle ja ehkä liallekki. Varsinkin jos on ahkera käyttään pesuletkua ja/tai ajelee myös sorateillä.

Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)
    Lainaa (Finnpaso @ Helmi. 21 2009,19:32) kirjoitti
    kyllä syön hatullisen p...aa, jos Ducatilla pääsee halvemmalla, kun FJR:llä! *Mutta toisaalta Ducatien omistajana sanon, ettei mua yhtään kiinnosta ajella millään FJR:llä, koska se on japanialainen tusinapyörä.... * *Ei muuta, kun löylyä lisää, nythän on saunailta! *
    Finnpaso!
    pöytä on katettu, koska olet tulossa tännepäin?

mime
    Miten mahtaa olla ST -sarjalaisten osien sopivuus ristiin keskenään?

Luonnollisesti, ensimmäisenä mielessäni on vaihtaa omaani hieman avarammat vaimentimet, joten mahtaako ST3:n tai 4:n pöntöt mennä 2:n?
  27.  
    Kattele vaikka ducati.com :sta osakatalookeista, että onko varaosanumerot samoja vaimentimilla?

Voisin veikata, että aika suurella todennäköisyydellä ainakin osa putkista on ristiin yhteensopivat?
    Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
    minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.