Tulokset 1:stä 14:een 14:sta
  1. #1
    Terve.
    Tällä hetkellä Yamahan DS 650 alla mutta Triumphiin olisi mielenkiintoa.
    Millaisia pyöriä ovat käytössä ja toimiiko vai onko eksotiikan tuomia "lapsuksia" tms?

    Kokemuksia ja suosituksia kehiin.

    Customit (speedmaster,america, thunderbird) kiinnostaa pääasiassa mutta muutkin otetaan huomioon.
    Ja jos jollain tekee mieli vaihtaa jammuun omansa niin.........yyvee
  2. #2
    Tere "naapuri", yksilöllisiä (ainakin sellanen fiilis) ja varmoja ovat ja kolmisylinterinen on loistava keksintö: 2-pyttysen vääntö+4-pyttysen kierrokset samassapaketissa.
    Ei ole "lapsuksia".
    Voipi olla vaikea vaihtaa, kun eivät Trumppia riisikuppeihin paljon vaihtele... *

    Tervetuloa Trumppa-miesten/naisten rentoon joukkoon. *



    * * * * * * Ps. etsin vaimolle kesäksi ekaksi pyöräksi halpaa (alle 3000e)
    * * * * * * * * *customia käteisellä, Trumppa olisi liian iso/kallis.



    Triumph Tiger 900 -96, 39tkm (430, DB) R.I.P. Sprint 900 -93, 96 tkm.
    Vanhan motoristin hengissäsäilymiskikka: vanhemmiten ei tule yhtään sen viisaammaksi, mutta varovaisuus lisääntyy.
  3. #3
    Tere vaan ja kiitti! "naapuri"

    Haku on päällä kovasti Trumppaan, katellaan josko löytyy.

    Ja jos tiedätte asiallisia pelejä myytävänä tai sitten pommeja jotka kannattaa kiertää niin kiitos infosta.
  4. #4
    Tälläkin foorumilla löytyy haun avulla tietoa ja linkkejä trumpasta...
    <p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
  5. #5

    Näinhän se on. Eikun hakemaan.
  6. #6
    mitään eksotiikan tuomia lapsuksia ei ole, kun ei ole mitään eksotiikkaakaan.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  7. #7
    Lainaa (jaket @ Helmi. 12 2009,22:09) kirjoitti
    mitään eksotiikan tuomia lapsuksia ei ole, kun ei ole mitään eksotiikkaakaan.
    Kyllä! Tekniikka on yhtä eksoottista kuin ak47 tekniikka rynnäkkökivääreissä
  8. #8
    Lainaa (1969 @ Helmi. 11 2009,12:23) kirjoitti
    Terve.
    Tällä hetkellä Yamahan DS 650 alla mutta Triumphiin olisi mielenkiintoa.
    Millaisia pyöriä ovat käytössä ja toimiiko vai onko eksotiikan tuomia "lapsuksia" tms?

    Kokemuksia ja suosituksia kehiin.

    Customit (speedmaster,america, thunderbird) kiinnostaa pääasiassa mutta muutkin otetaan huomioon.
    Ja jos jollain tekee mieli vaihtaa jammuun omansa niin.........yyvee
    Exäni Speedmasterissa nypyttivät etujarrut n vuoden ikäisenä.
    Levyt olivat kierot. Sen jälkeen ilman mitään vikoja, vm -04

    Oma Speed Fourissa -04 oli sama murhe, jarrut nypyttivät (japanilaiset jarrut
    ). Levyt vaihdettiin takuuna ja nyt on ajettu 35tkm ilman yhtään murhetta. Euroopassa käyty kääntämässä, radalla pyörähdetty ja ei sen suuremmin huolehdittu huoltojen lisäksi.
    En nyt tiedä voiko paljon enemäpää toivoa? Kai sitten tuo jarrujen nypytys on niitä "legendaaria" brittien vikoja, sähkövikoja ja eksoottisia kummallisuuksia.
    --- Triumph Speed Four ---
  9. #9
    mulla olis myynnissä speedmaster -03 19000tkm ajettu.kahdella satulalla,kaksilla putkilla,hyvillä nahkalaukuilla.musta-keltainen.ei ole pakko myydä,mutta kun tuli luvattua noille pojille (6v ja11v) crossipyörät niin isin trumpa menee vaihtoon eli vaihdossa käy 65ccm crossi n.850euroo,85ccm crossi n.1000 euroo,250crossi n.1800 euroo ja vielä 750-1200ccm kyykky n.4000 euroo.hinta trumpalla on 8500euroo.en tingi.kun ei ole pakko rako.
  10. #10
    Osta Triumppi, se on hyvä. Varsinkin jos löydät Meridenin tehtaan tekeleen, ennen vuotta 1972.

    Sähkö ja jarruviosta en tiedä. Niin Triumppiin kuin japanialaisiinkin jarrut tulevat samoilta tehtailta (Nissin, Toxico ja jopa Brembo). Sähköjä ja johtosarjoja teke Triumppiin ja moneen muuhunkin pienet kiinalaiset kädet.



    <p>Tallissa odottelee ajovuoroa: WLA45-1942 _FLH74-1957 _FLSTC-1994 _T120R -969 _K100RS-1991 _CR500Hm-2005 _CR 500-1988&nbsp; _RD125-1970 _HVA125-1974_KTM EXC300-2005_R 1200 GSA -2011_ Kawasaki G5 100_CR 250 -1996</p>
  11. #11
    Tämä on hieno ja jos en olisi lähes persauki, pystyssä sekä prätkästä että autosta tarpeeksi ja jos löytyisi käteistä ja ... ja ..., kävisin hakemassa pois ihan vaan sen takia, että joku tossa kolahtaa.

    Tartteekohan noita Meridenin pelejä paljon korjailla, kun nykyistä Hinckleytä ei ole tarttenut korjata laisinkaan?

    P.S. Ei ole tuo siis mun pyörä, eihän mainostaminen täällä passaa, eihän?
    Triumph Thunderbird 1700 -10
    Yamaha FJR 1300 -13
    Suzuki "SolluSuitsa" PV 50 -86
  12. #12
    Ei tartte korjailla sen enempää kuin muitakaan, sen aikakauden vehkeitä. Vertailuajankohta on vähän epäedullinen, Meridenit tehtiin yli 40 vuotta sitteen ja Hincleyt pääosin 2000 luvulla. Silloin 60 -luvun lopulle asti Britti -teollisuus eli tuotantonsa huipulla, monilla osa-alueilla, moottoripyörät, autot, teollisuuskoneet jne. Sitten tuli japanialaiset ja korjasivat koko potin.

    ps. Kivan näköinen preunit ja kansi käännetty "oikeinpäin". Nimittäin jos nyt aloitettaisi moottoripyrän suunnittelu, imu olisi ehkä eteenpäin. Näinhän on osittain jo tehty muutamissa kyykyissä, käyttää ahtopainetta.



    <p>Tallissa odottelee ajovuoroa: WLA45-1942 _FLH74-1957 _FLSTC-1994 _T120R -969 _K100RS-1991 _CR500Hm-2005 _CR 500-1988&nbsp; _RD125-1970 _HVA125-1974_KTM EXC300-2005_R 1200 GSA -2011_ Kawasaki G5 100_CR 250 -1996</p>
  13. #13
    Osta minulta Trident,edullisesti!
    yes its harley
  14.  
  15. #14
    osta Pre unit 650 50 luvulta oon ajanut 110000km vuoden 2002 jälkeen hyviä ja arvonsa pitäviä pyöriä
    mulla myynnissä T110 vm 1959 paperillinen projekti hinta alkaen 2500e
    <p>Harley-Davidson 1200 U vm 1937 Ariel VH 500 Red Hunter vm 1937&nbsp;Ariel Square Four MK 2 1000 vm 1954 Triumph 6T Thunderbirt 650 vm 1959 Mercedes-Benz W187 220 vm 1952 Mercedes-Benz W115 220D vm 1973 lisäksi 9 perämoottoria 30-90 luku.</p>