Tästä oli joku muukin joskus aikaisemmin kysynyt, mutten löytänyt tyhjentävää vastausta....
Eli, uusi perheenjäseneni on vuoden 1997 Thunderace, joku (en tosiaan tiedä kuka) joskus Saksanmaalta tuonut rekisteriootteessa mainittu tehoiksi 72 kw, aika naurettava lukema etten sanoisi, voisiko olla niin kuin täällä yhdessä keskustelussa puhuttiin, että tuolla saksan maalla olisi kuristeltu, ja jos on niin miten???
Voisipa hyvinkin olla, jos ei jo entinen omistaja ole mahdollisesti poistanut. Kaasarit irti ja tarkista onko imukurkuissa metallilätkät rajoittamassa virtausta, varmaankin luistitkin kannattaa tarkistaa.
Nämä on ne perinteiset tavat olleet kaasaripyörissä. Joku Ukkosässää paremmin tunteva mainitkoon, jos jotain spesiaalia ollut näissä.
- P
acen kuristukset ovat kurkuissa, ja ovat kumiset. Uudet kurkut saa ostettua kuristamattomina, ja samalla vaihdetaan suuttimet täystehomallisiin. Kannattaa tarkistaa koko tämä paketti samalla kun kaasarit ovat irti kuitenkin.
Helpohko ja nopea homma sekä tarkistaa, että vaihtaa. Aikaa palaa noin 1,5h. Kurkut muutaman kympin kappale, suuttimet muutaman euron kappale.
Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
PowerBike Finland
jees, kiitoksia... täytyy katsoa kun kerkiää... tai sit kattoo ekaks mitä "persdyno" näyttää... mutta oikeesti kiitos, eipähän sitten tarttee lähteä etsimään kuristuksia mutu tuntumalla jos pyörä tuntuu laiskalta!!!
yleensä saksalaiset ottaa imuesteet pois, mutta ei ne mitään suuttimia vaihda.
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050