Moi
Olisiko suuri synti laittaa R1150R:ään Michelinin Anakeet.
Kun Ajoreitit on ihan kylän keskustaa nupulakivineen ja ratikka kiskoineen ja sitten syheröä vanhaa asfalttia ja joskus vois jonkun soratien körötellä. Eikä se hyvä kulutus kestävyyskään olisi pahitteeksi.
Lienee tuo parmpi sateellakin kuin normi sporttirengas.
Sitä GS:ää säästäessä....
Kiitos
T: Arto
Ei varmaan soralle hassummat renkaat, itse ajattelin aikanaan r1100s:ään laittaa Dunlopin Buellin Ulysses:iin suunnittelemat D616:set niiden kuvionnin takia,,mutta sit se s:ä sai kaverikseen gs:än....
Kari
Kyllähän noi katuendurorenkaat on ihan hyvät asvaltilla, ja soralla paljon paremmat kuin katurenkaat. Mulla kestää Metzlerin Tourance takana 15000 ja edessä enemmänkin.
"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat."
Taijatte ajaa vaan keskikesän jälkeen silosilla asfalteilla kevyesti kaasutellen, jos noin kauan kestää. Minulla ei kestänyt sen kummemmin Anakeet kuin Tourancetkaan edes entisessä pikkugessussa kymmentä tuhatta![]()
Joo eihän tällänen pappa tohdi kaasutella... Ihan normaalia matka- yms. ajoa soralla ja asvaltilla, maaliskuun lopulta lokakuun loppuun. Eniten kului Lapin reissulla kun oli kuormaa päällä, takarenkaasta hävis noin puolet 4000 km matkalla, ja tietysti siitä keskeltä. Jos tarkkoja ollaan niin edellinen Tourance takarengas taisi kestää noin 13500 km ja eturengas noin 18000 km. Pyörä on R1200GS.
"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat."
Pisteet Tourancelle.
Mainiot renkaat asfaltilla ja sorateillä.
Ja toimii myös radalla.![]()
Ja kestää sen 15.000 km takana, edessä vielä enemmän.
Reifenversandilta niitä Touranceja saa edullisesti kotiin kannettuna.
http://www.reifenversand.com/
Pekka
![]()
![]()
![]()
Pekka