Elikkä pyöräkuume palasi jälleen.
tarkotuksena olis punakilpi enska ostaa ja pistää tieliikenteeseen. En vaan ymmärrä kaikkia asioita mitä kyseisen prosessin suorittaminen vaatii, joku varmaan asiaa pohtinut foorumilla jo mutten ainakaan äkkiseltään mitää löytäny. Elikkä olisin todella kiitollinen jos joku kertoisi kaiken mitä pitää tehdä, mitä papereita pitää olla/hankkia, ja mielellään viä jos on tiedossa niin mitä maksaa kaikki yleensäkkään. pyörää olin aatellu Ktm Exc 450 ja siitä kanssa tietoo että miten ton saa järkevästi alle 25kw ja miten se homma ylipäätään menee että sen todistuksen saa siitä ja paljonko se maksaa? ja muita huomioita voi kans kertoo.
Eli tiivistettyjä kertokaa mulle KAIKKI punakilpienskan kilvittämisestä alle 25kw.
Kiitos jo etukäteen![]()
Hei.Ei ole kummoinen homma rekisteröidä,tulliin täytteleen verolipetit ja sitten katsastus,kuristukset pitää olla paikallaan ja muutenkin pyörä liikennekelpoinen.
pyörän maahantuojalta kannattaa kysellä infoa ja sieltä neuvoo systeemit/paperit .... kovin vanhaa kotaria ei pitäis saada kilvelliseksi ( <-- 02vm.) ,päästöistä tökkii ja jos sattuu saamaan kilpiin niin vero sama ku uudessa(WekZi @ Helmi. 15 2009,23:52) kirjoitti
.näin ainakin sanottiin maahantuojalta ku omaa piti alkaa kilvettää aikoinaan (vm 02.) mut voi olla et säännöt taas muuttuneet
![]()
<p>filhos da puta </p>
Pyörä on -06 ettei pitäs ongelmia olla, ja tieliikenne varustus löytyy, vilkut yms. Minkälaisen todistuksen noista tehoista tarvii? penkki paperit jossa leima? vai?
Eli, marssin tulliin ja sanon että mullois tällänen pyörä ja halun sen rekisteriin? vai voinko käydä eka katsastamassa vai? vähä jos sais tarkempaa ni olisin kiitollinen.![]()
Se mikä pyörän valmistusvuosi on ei juurikaan merkkaa mitään. Rekisteröimätöntä pyörää käsitellään kuin uutta. Siksi pyörän pitää täyttää samat saaste ym. määräykset kuin uusienkin pyörien.(WekZi @ Helmi. 18 2009,19:30) kirjoitti
Eli onko tuo pyörä päästöiltään Euro3?