Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Moro.

Löytyykö Tampereen seudulta joku VFR vm.94-97 omistaja, jolla pyörä ei vielä ole kasassa kesän ajoja varten, ja joka olisi valmis ottamaan katseluoppilaan (tarvittaessa myös auttamaan) vähän isompien hommien, kuten ventiilien säädön tai kytkin, kaasari yms remppojen tekemiseen. Puhua/opettaa ei ole pakko kunhan saa katsella, mutta lupaan tuoda jotain voiteluainetta kielenkantojen kostukkeeksi.

Tässä on takana hallituksen mielenmuutos pyörän myymisestä, mutta kaikki huollot jne mistä tulisi isoja kuluja, pitää tehdä tästä lähtien itse, muuten pyörä joutuu lähteen.
    Nyt isomies menee kotiin ja ärähtää sille naiselle. Sit meet kauppaan ja ostat uuden nopeemman ja kalliimman prätkän. Kaikki huollot teetät liikkeessä ja kesällä kurvaat kartsalle ja pokaat uuden vaimon. Onnea
    En jaksa ajatella, kirjoitan siksi mitä sattuu, joskus sekin sattuu.
    Onko sulla kunnon työkaluja? Jos ei, tee helpoimmat hommat ite ja loput korjaamolle. Kunnon työkalutkin maksaa jotain + oheistilpehöörit.
    Kronoby Racing Team
    Sinänsä ihan kannatettavaa ja kunnioitettavaa, että on halua opetella huoltamaan pyöräänsä itse. Valitettavan usein siinä vain käy niin, että heti alkuun haukataan vähän turhan iso pala purtavaksi, ja saadaankin aikaan enemmän korjaamisen tarvetta, kuin mitä on saatu korjattua tai huollettua.

Ainakin alkuun edes jonkinlainen budjetti myös teetettäville huoltotöille olisi ihan suositeltavaa olla olemassa. Tässä maassa on kyllä tämä pitkä talvikausi, jolloin on aikaa puuhastella myös itse, mutta esim. VFR on jo siinä määrin monimutkainen kampe, että täytyy tietää mitä tekee, ja kaikkea know-how:ta, mitä pyörän ylläpitoon kuuluu, ei vaan voi saada hetkessä, vaikka olisi miten hyvät opettajat olemassa, puhumattakaan jos itse opiskellen aikoo oppia. Ei siis kannata edes yrittää tehdä heti kaikkea itse.

Kunnolliset työkalut, ja tallitila huoltojen tekemiseen on myös kaksi perusvaatimusta.

- Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
    Katso linkin sivuilta, löytyy monenmoista tietoa VFR:ään liittyvistä korjauksita.
    Honda VFR Club javascript:emoticon('')
    Niin se vaan on, elä tässä ja nyt
    Lainaa kirjoitti
    Nyt isomies menee kotiin ja ärähtää sille naiselle. Sit meet kauppaan ja ostat uuden nopeemman ja kalliimman prätkän. Kaikki huollot teetät liikkeessä ja kesällä kurvaat kartsalle ja pokaat uuden vaimon. * Onnea
    Vähän samaa ajattelin... Ei kai se ole naisystävältä pois jos sinulla on moottoripyörä?? Jos ei ole hyvällä harrastukselle ymmärrystä niin eikun vaihtoon, siis nainen

nyk. BMW R1200GSA Triple Black -17, BMW R1200GS -15, Suzuki GSX1300R Hayabusa -10, Honda CB1300SA -12,Yamaha XJR1300 -09 ja monta muuta...
  7.  
    On tässä takana myös oma oppimisen halu, ei pelkkä raha, enkä nyt kuitenkaan ihan täysin aloittelija ole.

Normaalit huoltotoimenpiteet onnistuvat kyllä, työkalut ja tilat löytyvät, ja intoa olisi kovasti. Itseluottamus vain ei vielä riitä koko koneen palasiksi laittamiseen ihan kylmiltään.

Sitä paitsi eihän sen vaimon tarvi kaikkia tietää missä sitä tulee käytyä ja tehtyä niiden "ajolenkkien" aikana. Voihan sitä ajaa aamulla vaikka pajalle venttiilien säätöön, tai jotain muuta kivaa