Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    Jo toinen ajokausi meni kaatumatta, aikaisemmin pieniä kupsahduksia sattui kolmekin kesässä. Kun homma tuntuu näin lupaavalta, suunnittelen tankin lommon ja puolikatteiden fiksausta. Automaalamoitahan seudulta löytyy, mutta kiva olisi viedä osat osaavalle. Onko kellään kokemusta/suositusta asiallisesta mp:n kolhunoikaisijasta/ maalaamosta Tampereella päin.
    Katsottu 100 kertaa, O vastausta = tyhmä kysymys. Tai sitten 100% osoitus siitä, että tällä seudulla osataan pitää pyörä jäyhästi pystyssä. Ja jos fiksauksen tarvetta olisikin ollut, ei sitä mainosteta. Itse on oijottu ja maalattu. Mitä nyt vähän joku no-alv kaveri tuunailee.

Kolhun oikaisijoista en tiedä, mutta Tamcorro maalaa. Itse kyselin tuolta vanteiden maalauksesta. Maalaus laadusta paha sanoa, kun ei ole vielä maalattu, mutta luulisi olevan osaavaa porukkaa.

Tamcorro
    Kysyppä Moto-Osat / Ahti Kivimaa. 032557444.
    Emälä on...
  5.  
    Lainaa (lasse849 @ Joulu. 31 2008,13:20) kirjoitti
    Jo toinen ajokausi meni kaatumatta, aikaisemmin pieniä kupsahduksia sattui kolmekin kesässä. Kun homma tuntuu näin lupaavalta, suunnittelen tankin lommon ja puolikatteiden fiksausta. Automaalamoitahan seudulta löytyy, mutta kiva olisi viedä osat osaavalle. Onko kellään kokemusta/suositusta asiallisesta mp:n kolhunoikaisijasta/ maalaamosta Tampereella päin.
    Ratkaisu löytyi. Irrotin tankin ja molemmat katteet ja tein kolhunoikaisun itse. Sitten vein osat maalarille, joka tuntui olevan heti juonessa mukana. Hänellä/heillä oli valmiina Yamahan värikartat ja monikerrosmaalit. Tankin kolhukohta spaklattiin ja maalattiin häivyttäen alueen reunat tankin taipeisiin ja tankki lakattiin kauttaaltaan. Sama temppu tehtiin puolikatteiden naarmuille. Teipit katteissa olivat lakkakerroksen päällä, ne poistettiin enkä enää aio sellaisia liimaillakaan. Työ on hyvälaatuista ja kohtuuhintaista. Aikaa meni, mutta sitähän oli talvella riittämiin. Maalaustyön teki TAKK, suosittelen!