Onko kellään kokemusta ko. navigaattorista?
Hinta näyttäis olevan kohdallaan kun ei tarvitsisi maksaa itselle turhista ominaisuuksista kuten bluetoothista.
Saakohan tosta ajetun reitin ulos?
Crocodile
"Ei tässä iässä enää jaksa aikuistua..."
Käsittääkseni ei ole kyseessä VESITIIVIS rakenne(vaikka kumilärpyke onkin ympärillä), mutta muuten laite lienee erittäin varteenotettava ajatellen hintaluokkaa,noin 300€. Mulla on Beckerin 7926 ja olen siihen erittäin tyytyväinen kun ajattelen, et se maksoi noin 120€ "Itä-euroopan" kartoilla ja sen asennussarjasta on helppo tehtä kiinnitys systeemi mopottimeen.![]()
Mitä mä tuosta saksanmurteesta ymmärsin niin siellä lukee (kuten kaikissa nykyajan elektroniikkalaitteissa) jotta "Roiskevedenkestävä"
Eli ihan sama ku noksun sun muiden luuritkin. Valmistaja ei lupaa että kestää heittää järveen ja sukeltaa ylös, mutta sadetta "pitäisi" kestää...
Hinnaltaan ihan houkutteleva, kokemuksia eikä kuulopuheita vehkeestä minulla ei kyllä ole![]()
Talvipyöränä - Honda CLR 125 Cityfly halapa ja heleppo kärpäsenkikkare mutta sitäkin hauskempi.
Se mikä huippunopeudessa menetetään otetaan takaisin mutkissa ja asenteessa
Menin sitten tilaamaan sellaisen, iso näyttö, erilaisten reittien esittäminen karttapohjalla ja kolmiulotteisuus houkutteli. Hintaa tuli saksasta alle 250 pyöräkiinnikkeen kanssa.
Laitteen * specseissä kerrotaan tiiveydeksi IPX4 eli sen pitäis kestää roiskeita joka suunnasta. Mulla navigaattori tulee plexin taakse joten ei sen mitään upotusta tarvitse kestääkään. Katotaan sitten ens kesän jälkeen miten kone on toiminut, esim akkukesto on täysi arvoitus.
Onko tolla akun kestolla mitään merkitystä, kun ne on yleensä aina laittettava tupakansytkän perään?
![]()
Missähän noita Beckereitä ylipäänsä pääsisi roplaamaan? Ei näytä olevan kyseinen merkki kuin nettikauppojen listoilla.
-Ö-
Mistä firmasta tilasit?(entelodontti @ Helmi. 02 2009,19:42) kirjoitti
ZZR1400 -06
Mulla on tuo malli Z201, eli kutakuinkin sama kuin Croco, mutta normaalikuorella...ihan hyvän tuntuinen laitos hintaansa nähden.
*Z201*
Tilasin täältä
Se firma josta kone tuli ei näytä enää olevan listalla