if i was in ww2 they'd call me spitfire
Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
Jos vaa sit toi r1 samantien ni ei tarvii maksaa vaihtoväliä... tosin jääköhä sit rata-ajosta paljo oppimatta ku vetää voimalla...
Busa.
Laitetaas vielä tähän äänestykseen ääni lisää Suzukille, vaikkakin mitään kokemusta Triumphin mallista ei ole.![]()
Etupaan pehmeys?(m.e @ Helmi. 12 2009,21:34) kirjoitti
Et siis saa edes saadettya asialliseksi?
Itse en kylla ole mitaan huomannut ja vauhti on ollut taatusti kohtuullista.
ja asiaan kun 750 gigsu on ollut ottaisin trumpan.
Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08
m 72 projekti
Miks? perusteluja olis kiva tietää(rammus @ Helmi. 14 2009,23:06) kirjoitti
iha vaa sen takia et ollu gigseri jo ni kiva olis kokeilla trumppaaki?
![]()
Jos R1 on kerran mukana laskuissa, ei tarvitse paljon arpoa. Se on kaikin puolin hyvä pyörä, varsinkin moottori on jo aivan eri planeetalta kuin noissa pikkupirroissa. *
Sillä on hauskoja hetkiä edessä roimasti enemmän ja silti se on helppo ajettava.
Supermoto
ite kuullu vähä et jos ei käy tota 600 supersport luokkaa läpi tulee vaa huono kakku rata-ajossa(jaulis @ Helmi. 15 2009,11:32) kirjoitti
korvaa voimalla sen mitä sählää mutkissa..
Fast Bikes on koeajanut Daytonasta tuon 2009 mallin, ja loppuarviossa sanottiin seuraavaa:
"Track 5, Fast Road 5, Hooligan 5, New Rider 4, Desirability 5"
"Verdict: Superb update, which does cosseting just as well as carnage. Brilliant, fast or slow. + Handling, motor, comfort, barmy on demand. - A fer rattles, mirrors, erm..."
"Final Score 10/10"
No joo.. Tarkoitin tosiaan menohaluilla noita tehoja, mutta eipä taida gsxr:stä loppua ajo-ominaisuudetkaan kesken! Varmasti sellaisiakin kuskeja on joille ei ne riitä, mutta kyllä siinä kohtaa puhutaan sit jo ehdottomasti aivan suomen huippukuskeista!.. Väittäisin!(Unhola @ Helmi. 12 2009,20:56) kirjoitti
But Officer....I wasn't speeding....I was QUALIFYING!
Höpö höpö... *(MarkuSV @ Helmi. 15 2009,12:56) kirjoitti
Normi amatöörillakin loppuu nuo tehot kesken ja vielä joka kerta kun tilaisuus tulee kahva tappiin vääntää. Puhumattakaan siitä kun haluaisi vielä yli motarivauhdeista taivasta valaista ja nauttia kauniista iltahämärän peittämästä kesäyöstä.
Tuo on muutenkin ihan puppua että pitäisi olla joku huippu RR-kuski nauttiakseen tehosta. Itse en ainakaan ole löytänyt asuinpaikkaa jossa saisin ajaa kaikki kilometrit pyörä kyljellään, aina on ollut jossain välissä suoraakin...
Supermoto
Pitää muistaa, että britit vetävät näissä aina vähän kotiinpäin. Samoin saarivaltion Bike kehui -09 Daytonaa paljon ja tekstin perusteella tuntui, että edistystä on tullut joka saralla verrattuna aiempaan malliin.(Le Motard @ Helmi. 15 2009,12:34) kirjoitti
Jos etsisin hyvää yleissporttia niin 750 gixeri. Jos taas kakkosmopoa esim. radalle ja viikonlopun mutkapätkille niin Daytona. Daytonan melko radikaali ajoasento ei kyllä houkuttele pitkille matkoille ja arkiajoon jos vertaa gixerin "helpompaan" ajoasentoon.
Aloituksessa mainittiin että tuo rata-ajo kiinnostaa kovasti ja siellä kyllä ihan tavan jantteri vetää yhtä lujaa niin kilosella kun kuussatkullakin.(jaulis @ Helmi. 15 2009,17:39) kirjoitti
if i was in ww2 they'd call me spitfire
Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
Tässä ei juteltukaan topicin aloittaneen jantterin kanssa pyörien radalle soveltumis ominaisuuksista... *(Ephedrine @ Helmi. 15 2009,18:14) kirjoitti
![]()
Mutta menee menee...
Supermoto
Se pehmeys johtuu kyllä mun elopainosta.Kyllä sun rammus pitäisi se viimekesältä muistaa.Ainakin org apparan vikalta setiltä *(rammus @ Helmi. 14 2009,23:06) kirjoitti
Eli jarruttaessa pohjaa mutta se on taas ehkä enemmän säätö sekä mies kohtainen ongelma
t:Epämääräinen lihakasa vihreässä nahkapuvussa.
Hidas ja vanha.
<-- kyllä noi rataominaisuudet mua aika paljo kutkuttaa(jaulis @ Helmi. 15 2009,21:15) kirjoitti
saa nähä... nyt tullu tosiaanki uus skidi asuinalueelle... what shall it be: gsx-r750 2008, daytona 675 2009 vai R1 2009!
Eikö gsx-r:rään pysty vaihtaa jäykempää etupäätä... ja mitähä se sit maksais?(m.e @ Helmi. 12 2009,21:34) kirjoitti
Eiköhän tuolla vakio keulalla aika pitkälle mennä. Ei tuo mikään pehmeä lulla kuitenkaan ole, ainakaan huollettuna ja kunnossa. *![]()
GSX1000R K7
Hyvä ratkaisu(Aavikko @ Maalis. 04 2009,16:46) kirjoitti
![]()
<p>Suzuki GSXR 600 -07 Raaseri</p>
Kyllä tässä tosiaan juteltiin topicin aloittaneen jantterin kanssa. Vai pitäiskö aina lisätä aloitusviesti lainattuna mukaan?(jaulis @ Helmi. 15 2009,21:15) kirjoitti
Yritin kertoa lähinnä, että suiza on tehokkaampi ja aivan varmasti riittävillä ajo-ominaisuuksilla varustettu vaihtoehto!
But Officer....I wasn't speeding....I was QUALIFYING!
Toi on kyl vaa ihan taidosta kiinni, Kyl tol pakan vetää läpi helposti ja varmasti tulee valaistua niitä puita ihan tarpeeks, loppuu asti. Jopa 600 gixxeriki keulii! Mut tosiaa taidoilla, eii niinkun tonnisella et tuppi vaa nuri(jaulis @ Helmi. 15 2009,17:39) kirjoitti
![]()
--GsxR:iä--
Joopa joo. Hienoa että osaat.(Poko @ Maalis. 11 2009,22:14) kirjoitti
*
Kaikki mopothan ne keulii. On vaan erittäin miellyttävää kun tulet suoran tumpille kaarteesta ja vauhtia on vaikka se reilu 160km/h ja siitä kaasu auki leppoisasti ja taivas on valaistu. *
Tuota iloa et sun kusiaisella koe, valitettavasti. Itse en jaksa innostua enää mopo vauhdeista kytkimellä lipsautteluun ja tangosta repimiseen. Nautin ajamisesta ihan sellaisenaan kun se luonnostaan menee.
Supermoto