Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 54:een 54:sta
  1. #31
    Lainaa (Aavikko @ Helmi. 14 2009,20:44) kirjoitti
    Kyllä jotenki saatanasti ahdistaa... Toi suzuki gsx-r750 on vaa mun mielest nii saatanan makee pyörä... triumphi ei vaa sytytä mua ulkonäöllisesti nii paljo... sit taas triumphin äänet on jotai ihan omaa luokkaansa... Koeajamaa ku pääsis...
    Osta helmikuun Performance Bikes. Siinä oli mun muistaakseni testiä ja juttua uudesta riumpista.
    Previkka
    PB



    if i was in ww2 they'd call me spitfire
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  2. #32
    Jos vaa sit toi r1 samantien ni ei tarvii maksaa vaihtoväliä... tosin jääköhä sit rata-ajosta paljo oppimatta ku vetää voimalla...



  3. #33
    Busa.

    Laitetaas vielä tähän äänestykseen ääni lisää Suzukille, vaikkakin mitään kokemusta Triumphin mallista ei ole.
  4. #34
    Lainaa (m.e @ Helmi. 12 2009,21:34) kirjoitti
    Lainaa (Unhola @ Helmi. 12 2009,20:56) kirjoitti
    Lainaa (MarkuSV @ Helmi. 10 2009,19:41) kirjoitti
    seiskapätkän omistaneena ja trumpan (ei tosin uutta) koeajaneena ainakin itselle suzuki olis päivänselvä valinta. Vaikkakin niitä tulee enemmän vastaan!! On suzukissa ainakin oma perstuntuman mukaan aivan selkeästi enemmän menohaluja!
    Mitenkähän ajo-ominaisuuksien puolesta menee jos menohalujen puolesta Suzuki ?

    Vois kyllä käydä jossain ensi kesänä koeajamassa molemmat... Ja nimenomaan -09 mallit.

    Ja edittinä: oletin menohalut = pelkät tehot
    Itsellä on 2 vuoden kokemus 600 giksusta(sama runko kuin 750)
    ja väitän että mutka ajossa sekä vaihtelevassa maantieajossa parempia pyöriä ei juuri ole.Radalla gikserin etupään pehmeys haittaa jonkin verran jos vauhti alkaa olemaan kohtuulista.
    Etupaan pehmeys?

    Et siis saa edes saadettya asialliseksi?

    Itse en kylla ole mitaan huomannut ja vauhti on ollut taatusti kohtuullista.

    ja asiaan kun 750 gigsu on ollut ottaisin trumpan.
    Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08


    m 72 projekti
  5. #35
    Lainaa (rammus @ Helmi. 14 2009,23:06) kirjoitti
    ja asiaan kun 750 gigsu on ollut ottaisin trumpan.
    Miks? perusteluja olis kiva tietää iha vaa sen takia et ollu gigseri jo ni kiva olis kokeilla trumppaaki?
  6. #36
    Jos R1 on kerran mukana laskuissa, ei tarvitse paljon arpoa. Se on kaikin puolin hyvä pyörä, varsinkin moottori on jo aivan eri planeetalta kuin noissa pikkupirroissa. *
    Sillä on hauskoja hetkiä edessä roimasti enemmän ja silti se on helppo ajettava.
    Supermoto
  7. #37
    Lainaa (jaulis @ Helmi. 15 2009,11:32) kirjoitti
    Jos R1 on kerran mukana laskuissa, ei tarvitse paljon arpoa. Se on kaikin puolin hyvä pyörä, varsinkin moottori on jo aivan eri planeetalta kuin noissa pikkupirroissa. *
    Sillä on hauskoja hetkiä edessä roimasti enemmän ja silti se on helppo ajettava.
    ite kuullu vähä et jos ei käy tota 600 supersport luokkaa läpi tulee vaa huono kakku rata-ajossa korvaa voimalla sen mitä sählää mutkissa..
  8. #38
    Fast Bikes on koeajanut Daytonasta tuon 2009 mallin, ja loppuarviossa sanottiin seuraavaa:
    "Track 5, Fast Road 5, Hooligan 5, New Rider 4, Desirability 5"
    "Verdict: Superb update, which does cosseting just as well as carnage. Brilliant, fast or slow. + Handling, motor, comfort, barmy on demand. - A fer rattles, mirrors, erm..."
    "Final Score 10/10"
  9. #39
    Lainaa (Unhola @ Helmi. 12 2009,20:56) kirjoitti
    Lainaa (MarkuSV @ Helmi. 10 2009,19:41) kirjoitti
    seiskapätkän omistaneena ja trumpan (ei tosin uutta) koeajaneena ainakin itselle suzuki olis päivänselvä valinta. Vaikkakin niitä tulee enemmän vastaan!! On suzukissa ainakin oma perstuntuman mukaan aivan selkeästi enemmän menohaluja!
    Mitenkähän ajo-ominaisuuksien puolesta menee jos menohalujen puolesta Suzuki ?

    Vois kyllä käydä jossain ensi kesänä koeajamassa molemmat... Ja nimenomaan -09 mallit.

    Ja edittinä: oletin menohalut = pelkät tehot
    No joo.. Tarkoitin tosiaan menohaluilla noita tehoja, mutta eipä taida gsxr:stä loppua ajo-ominaisuudetkaan kesken! Varmasti sellaisiakin kuskeja on joille ei ne riitä, mutta kyllä siinä kohtaa puhutaan sit jo ehdottomasti aivan suomen huippukuskeista!.. Väittäisin!
    But Officer....I wasn't speeding....I was QUALIFYING!
  10. #40
    Lainaa (MarkuSV @ Helmi. 15 2009,12:56) kirjoitti
    Lainaa (Unhola @ Helmi. 12 2009,20:56) kirjoitti
    Lainaa (MarkuSV @ Helmi. 10 2009,19:41) kirjoitti
    seiskapätkän omistaneena ja trumpan (ei tosin uutta) koeajaneena ainakin itselle suzuki olis päivänselvä valinta. Vaikkakin niitä tulee enemmän vastaan!! On suzukissa ainakin oma perstuntuman mukaan aivan selkeästi enemmän menohaluja!
    Mitenkähän ajo-ominaisuuksien puolesta menee jos menohalujen puolesta Suzuki ?

    Vois kyllä käydä jossain ensi kesänä koeajamassa molemmat... Ja nimenomaan -09 mallit.

    Ja edittinä: oletin menohalut = pelkät tehot
    No joo.. Tarkoitin tosiaan menohaluilla noita tehoja, mutta eipä taida gsxr:stä loppua ajo-ominaisuudetkaan kesken! Varmasti sellaisiakin kuskeja on joille ei ne riitä, mutta kyllä siinä kohtaa puhutaan sit jo ehdottomasti aivan suomen huippukuskeista!.. Väittäisin!
    Höpö höpö... *

    Normi amatöörillakin loppuu nuo tehot kesken ja vielä joka kerta kun tilaisuus tulee kahva tappiin vääntää. Puhumattakaan siitä kun haluaisi vielä yli motarivauhdeista taivasta valaista ja nauttia kauniista iltahämärän peittämästä kesäyöstä.

    Tuo on muutenkin ihan puppua että pitäisi olla joku huippu RR-kuski nauttiakseen tehosta. Itse en ainakaan ole löytänyt asuinpaikkaa jossa saisin ajaa kaikki kilometrit pyörä kyljellään, aina on ollut jossain välissä suoraakin...
    Supermoto
  11. #41
    Lainaa (Le Motard @ Helmi. 15 2009,12:34) kirjoitti
    Fast Bikes on koeajanut Daytonasta tuon 2009 mallin
    Pitää muistaa, että britit vetävät näissä aina vähän kotiinpäin. Samoin saarivaltion Bike kehui -09 Daytonaa paljon ja tekstin perusteella tuntui, että edistystä on tullut joka saralla verrattuna aiempaan malliin.

    Jos etsisin hyvää yleissporttia niin 750 gixeri. Jos taas kakkosmopoa esim. radalle ja viikonlopun mutkapätkille niin Daytona. Daytonan melko radikaali ajoasento ei kyllä houkuttele pitkille matkoille ja arkiajoon jos vertaa gixerin "helpompaan" ajoasentoon.
  12. #42
    Lainaa (jaulis @ Helmi. 15 2009,17:39) kirjoitti
    Normi amatöörillakin loppuu nuo tehot kesken ja vielä joka kerta kun tilaisuus tulee kahva tappiin vääntää. Puhumattakaan siitä kun haluaisi vielä yli motarivauhdeista taivasta valaista ja nauttia kauniista iltahämärän peittämästä kesäyöstä.

    Tuo on muutenkin ihan puppua että pitäisi olla joku huippu RR-kuski nauttiakseen tehosta. Itse en ainakaan ole löytänyt asuinpaikkaa jossa saisin ajaa kaikki kilometrit pyörä kyljellään, aina on ollut jossain välissä suoraakin...
    Aloituksessa mainittiin että tuo rata-ajo kiinnostaa kovasti ja siellä kyllä ihan tavan jantteri vetää yhtä lujaa niin kilosella kun kuussatkullakin.
    if i was in ww2 they'd call me spitfire
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  13. #43
    Lainaa (Ephedrine @ Helmi. 15 2009,18:14) kirjoitti
    Lainaa (jaulis @ Helmi. 15 2009,17:39) kirjoitti
    Normi amatöörillakin loppuu nuo tehot kesken ja vielä joka kerta kun tilaisuus tulee kahva tappiin vääntää. Puhumattakaan siitä kun haluaisi vielä yli motarivauhdeista taivasta valaista ja nauttia kauniista iltahämärän peittämästä kesäyöstä.

    Tuo on muutenkin ihan puppua että pitäisi olla joku huippu RR-kuski nauttiakseen tehosta. Itse en ainakaan ole löytänyt asuinpaikkaa jossa saisin ajaa kaikki kilometrit pyörä kyljellään, aina on ollut jossain välissä suoraakin...
    Aloituksessa mainittiin että tuo rata-ajo kiinnostaa kovasti ja siellä kyllä ihan tavan jantteri vetää yhtä lujaa niin kilosella kun kuussatkullakin.
    Tässä ei juteltukaan topicin aloittaneen jantterin kanssa pyörien radalle soveltumis ominaisuuksista... *

    Mutta menee menee...
    Supermoto
  14. #44
    Lainaa (rammus @ Helmi. 14 2009,23:06) kirjoitti
    Lainaa (m.e @ Helmi. 12 2009,21:34) kirjoitti
    Lainaa (Unhola @ Helmi. 12 2009,20:56) kirjoitti
    Lainaa (MarkuSV @ Helmi. 10 2009,19:41) kirjoitti
    seiskapätkän omistaneena ja trumpan (ei tosin uutta) koeajaneena ainakin itselle suzuki olis päivänselvä valinta. Vaikkakin niitä tulee enemmän vastaan!! On suzukissa ainakin oma perstuntuman mukaan aivan selkeästi enemmän menohaluja!
    Mitenkähän ajo-ominaisuuksien puolesta menee jos menohalujen puolesta Suzuki ?

    Vois kyllä käydä jossain ensi kesänä koeajamassa molemmat... Ja nimenomaan -09 mallit.

    Ja edittinä: oletin menohalut = pelkät tehot
    Itsellä on 2 vuoden kokemus 600 giksusta(sama runko kuin 750)
    ja väitän että mutka ajossa sekä vaihtelevassa maantieajossa parempia pyöriä ei juuri ole.Radalla gikserin etupään pehmeys haittaa jonkin verran jos vauhti alkaa olemaan kohtuulista.
    Etupaan pehmeys?

    Et siis saa edes saadettya asialliseksi?

    Itse en kylla ole mitaan huomannut ja vauhti on ollut taatusti kohtuullista.

    ja asiaan kun 750 gigsu on ollut ottaisin trumpan.
    Se pehmeys johtuu kyllä mun elopainosta.Kyllä sun rammus pitäisi se viimekesältä muistaa.Ainakin org apparan vikalta setiltä * Eli jarruttaessa pohjaa mutta se on taas ehkä enemmän säätö sekä mies kohtainen ongelma
    t:Epämääräinen lihakasa vihreässä nahkapuvussa.



    Hidas ja vanha.
  15. #45
    Lainaa (jaulis @ Helmi. 15 2009,21:15) kirjoitti
    Lainaa (Ephedrine @ Helmi. 15 2009,18:14) kirjoitti
    Lainaa (jaulis @ Helmi. 15 2009,17:39) kirjoitti
    Normi amatöörillakin loppuu nuo tehot kesken ja vielä joka kerta kun tilaisuus tulee kahva tappiin vääntää. Puhumattakaan siitä kun haluaisi vielä yli motarivauhdeista taivasta valaista ja nauttia kauniista iltahämärän peittämästä kesäyöstä.

    Tuo on muutenkin ihan puppua että pitäisi olla joku huippu RR-kuski nauttiakseen tehosta. Itse en ainakaan ole löytänyt asuinpaikkaa jossa saisin ajaa kaikki kilometrit pyörä kyljellään, aina on ollut jossain välissä suoraakin...
    Aloituksessa mainittiin että tuo rata-ajo kiinnostaa kovasti ja siellä kyllä ihan tavan jantteri vetää yhtä lujaa niin kilosella kun kuussatkullakin.
    Tässä ei juteltukaan topicin aloittaneen jantterin kanssa pyörien radalle soveltumis ominaisuuksista... *

    Mutta menee menee...
    <-- kyllä noi rataominaisuudet mua aika paljo kutkuttaa saa nähä... nyt tullu tosiaanki uus skidi asuinalueelle... what shall it be: gsx-r750 2008, daytona 675 2009 vai R1 2009!
  16. #46
    Lainaa (m.e @ Helmi. 12 2009,21:34) kirjoitti
    Lainaa (Unhola @ Helmi. 12 2009,20:56) kirjoitti
    Lainaa (MarkuSV @ Helmi. 10 2009,19:41) kirjoitti
    seiskapätkän omistaneena ja trumpan (ei tosin uutta) koeajaneena ainakin itselle suzuki olis päivänselvä valinta. Vaikkakin niitä tulee enemmän vastaan!! On suzukissa ainakin oma perstuntuman mukaan aivan selkeästi enemmän menohaluja!
    Mitenkähän ajo-ominaisuuksien puolesta menee jos menohalujen puolesta Suzuki ?

    Vois kyllä käydä jossain ensi kesänä koeajamassa molemmat... Ja nimenomaan -09 mallit.

    Ja edittinä: oletin menohalut = pelkät tehot
    Itsellä on 2 vuoden kokemus 600 giksusta(sama runko kuin 750)
    ja väitän että mutka ajossa sekä vaihtelevassa maantieajossa parempia pyöriä ei juuri ole.Radalla gikserin etupään pehmeys haittaa jonkin verran jos vauhti alkaa olemaan kohtuulista.
    Eikö gsx-r:rään pysty vaihtaa jäykempää etupäätä... ja mitähä se sit maksais?
  17. #47
    Eiköhän tuolla vakio keulalla aika pitkälle mennä. Ei tuo mikään pehmeä lulla kuitenkaan ole, ainakaan huollettuna ja kunnossa. *
    GSX1000R K7
  18. #48
    Ai niin...

    Jos päiväolusille keskustaan lähtis.
    GSX1000R K7
  19. #49
  20. #50
    Lainaa (Aavikko @ Maalis. 04 2009,16:46) kirjoitti
    Daytona 675 tuli *
    Hyvä ratkaisu
    <p>Suzuki GSXR 600 -07 Raaseri</p>
  21. #51
    Lainaa (jaulis @ Helmi. 15 2009,21:15) kirjoitti
    Lainaa (Ephedrine @ Helmi. 15 2009,18:14) kirjoitti
    Lainaa (jaulis @ Helmi. 15 2009,17:39) kirjoitti
    Normi amatöörillakin loppuu nuo tehot kesken ja vielä joka kerta kun tilaisuus tulee kahva tappiin vääntää. Puhumattakaan siitä kun haluaisi vielä yli motarivauhdeista taivasta valaista ja nauttia kauniista iltahämärän peittämästä kesäyöstä.

    Tuo on muutenkin ihan puppua että pitäisi olla joku huippu RR-kuski nauttiakseen tehosta. Itse en ainakaan ole löytänyt asuinpaikkaa jossa saisin ajaa kaikki kilometrit pyörä kyljellään, aina on ollut jossain välissä suoraakin...
    Aloituksessa mainittiin että tuo rata-ajo kiinnostaa kovasti ja siellä kyllä ihan tavan jantteri vetää yhtä lujaa niin kilosella kun kuussatkullakin.
    Tässä ei juteltukaan topicin aloittaneen jantterin kanssa pyörien radalle soveltumis ominaisuuksista... *

    Mutta menee menee...
    Kyllä tässä tosiaan juteltiin topicin aloittaneen jantterin kanssa. Vai pitäiskö aina lisätä aloitusviesti lainattuna mukaan?
    Yritin kertoa lähinnä, että suiza on tehokkaampi ja aivan varmasti riittävillä ajo-ominaisuuksilla varustettu vaihtoehto!
    But Officer....I wasn't speeding....I was QUALIFYING!
  22. #52
    Lainaa (jaulis @ Helmi. 15 2009,17:39) kirjoitti
    Lainaa (MarkuSV @ Helmi. 15 2009,12:56) kirjoitti
    Lainaa (Unhola @ Helmi. 12 2009,20:56) kirjoitti
    Lainaa (MarkuSV @ Helmi. 10 2009,19:41) kirjoitti
    seiskapätkän omistaneena ja trumpan (ei tosin uutta) koeajaneena ainakin itselle suzuki olis päivänselvä valinta. Vaikkakin niitä tulee enemmän vastaan!! On suzukissa ainakin oma perstuntuman mukaan aivan selkeästi enemmän menohaluja!
    Mitenkähän ajo-ominaisuuksien puolesta menee jos menohalujen puolesta Suzuki ?

    Vois kyllä käydä jossain ensi kesänä koeajamassa molemmat... Ja nimenomaan -09 mallit.

    Ja edittinä: oletin menohalut = pelkät tehot
    No joo.. Tarkoitin tosiaan menohaluilla noita tehoja, mutta eipä taida gsxr:stä loppua ajo-ominaisuudetkaan kesken! Varmasti sellaisiakin kuskeja on joille ei ne riitä, mutta kyllä siinä kohtaa puhutaan sit jo ehdottomasti aivan suomen huippukuskeista!.. Väittäisin!
    Höpö höpö... *

    Puhumattakaan siitä kun haluaisi vielä yli motarivauhdeista taivasta valaista ja nauttia kauniista iltahämärän peittämästä kesäyöstä.
    Toi on kyl vaa ihan taidosta kiinni, Kyl tol pakan vetää läpi helposti ja varmasti tulee valaistua niitä puita ihan tarpeeks, loppuu asti. Jopa 600 gixxeriki keulii! Mut tosiaa taidoilla, eii niinkun tonnisella et tuppi vaa nuri
    --GsxR:iä--
  23. #53
    Nii btw triumphiin päädyin
  24.  
  25. #54
    Lainaa (Poko @ Maalis. 11 2009,22:14) kirjoitti
    Lainaa (jaulis @ Helmi. 15 2009,17:39) kirjoitti
    Lainaa (MarkuSV @ Helmi. 15 2009,12:56) kirjoitti
    Lainaa (Unhola @ Helmi. 12 2009,20:56) kirjoitti
    Lainaa (MarkuSV @ Helmi. 10 2009,19:41) kirjoitti
    seiskapätkän omistaneena ja trumpan (ei tosin uutta) koeajaneena ainakin itselle suzuki olis päivänselvä valinta. Vaikkakin niitä tulee enemmän vastaan!! On suzukissa ainakin oma perstuntuman mukaan aivan selkeästi enemmän menohaluja!
    Mitenkähän ajo-ominaisuuksien puolesta menee jos menohalujen puolesta Suzuki ?

    Vois kyllä käydä jossain ensi kesänä koeajamassa molemmat... Ja nimenomaan -09 mallit.

    Ja edittinä: oletin menohalut = pelkät tehot
    No joo.. Tarkoitin tosiaan menohaluilla noita tehoja, mutta eipä taida gsxr:stä loppua ajo-ominaisuudetkaan kesken! Varmasti sellaisiakin kuskeja on joille ei ne riitä, mutta kyllä siinä kohtaa puhutaan sit jo ehdottomasti aivan suomen huippukuskeista!.. Väittäisin!
    Höpö höpö... *

    Puhumattakaan siitä kun haluaisi vielä yli motarivauhdeista taivasta valaista ja nauttia kauniista iltahämärän peittämästä kesäyöstä.
    Toi on kyl vaa ihan taidosta kiinni, Kyl tol pakan vetää läpi helposti ja varmasti tulee valaistua niitä puita ihan tarpeeks, loppuu asti. Jopa 600 gixxeriki keulii! Mut tosiaa taidoilla, eii niinkun tonnisella et tuppi vaa nuri *
    Joopa joo. Hienoa että osaat. *

    Kaikki mopothan ne keulii. On vaan erittäin miellyttävää kun tulet suoran tumpille kaarteesta ja vauhtia on vaikka se reilu 160km/h ja siitä kaasu auki leppoisasti ja taivas on valaistu. *
    Tuota iloa et sun kusiaisella koe, valitettavasti. Itse en jaksa innostua enää mopo vauhdeista kytkimellä lipsautteluun ja tangosta repimiseen. Nautin ajamisesta ihan sellaisenaan kun se luonnostaan menee.
    Supermoto
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12