Nyt on pyöräkuume päässyt tarttumaan ja ja viime viikot on mennyt eri prätkäsivustoja selaillen. Olen nyt aivan myyty KTM Adventure malliin. Kyseessä olisi ensimmäinen vähän isompi oma pyörä, joten käytetyllä olisi tarkoitus lähteä liikkeelle. Onko aivan mahdoton aloittelijalle? Katseet olen nyt kääntänyt tuonne saksanmaalle kun näyttää olevan aika paljon valinnanvaraa, pienellä(?) budjetilla kun liikutaan.
Elikkä, Löytyykös täältä kokemuksia/tietoa saksantuonneista? Mitenkäs se verotus vaikkapa vm. 2003 n.6500e pyörässä? Ja mitä "tyyppivikoja" tuon ikäluokan pyörissä on? Mitä kannattaa erityisesti huomioida? Melkoista haarukkaa näyttää ajetuissa kilometreissä olevan(15000-50000km), tosin jos huoltohistoria kunnossa niin kilometrien ei pitäisi olla ongelma? Jos nyt kaksi kesää tuollaisella ajelisi ja sitten päivitystä uudempaan.
Uudemmissa on ominaisuutena tämä nykivä ja äkäinen kaasu, mitenkäs vanhemmissa? Entä löytyykö ABS? Mitä Huonoa/ hyvää yleisesti?
Kotona en ole asiasta vielä uskaltanut puhua, ulos olen kyllä emäntää vienyt syömään aika ahkeraan. Jos vaikka pehmenisi ajatukselle...
Vanhemissa kaasari koneissa ei tuota ruiskumallien kantikasta kaasua ole.
Mutta niistä kannattanee tarkistaa vesipumppun kunto, kannenpulttien prikat ja kytkimen öljysuutin?
Kaksi viimeistä taitaa koskea vain aivan alkupään pyöriä.