Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    Morjens!

On ilmeisesti tuosta ninjasta sen verran venähtänyt yhden kaasarin kalvo ettei tuo jaksa luistia liikutella, joten nyt pitäisi uusi sellainen saada.. Onko kenelläkään tietoa mistä moisen voisi saada?
    Ja pahoitteluni jos tuli väärään paikkaan, en oikein muutakaan keksinyt..
    Ja niin juu, -94 on tuo mopo...
    Tein itse ja YRITIN säästää.

Ite ostin käytetyt kaasarit, sai samalla muitakin varaosia. Niissä sattui olemaan kalvotkin hyvässä kunnossa niin hintaa kertyi vähemmän kuin yhdelle uudelle kalvolle
    ZX-6R '00 -> 636B '04 -> 636C '05 -> SMR510 '07 -> mopoton
    Lainaa (qwer @ Helmi. 02 2009,18:41) kirjoitti
    täytyy kiittää linkistä, osat todella edukkaita tuolla, ainakin jos vertaa muihin OEM-osia myyviin liikkeisiin. Mä pidin mm. BikeBanditia kohtuu hintaisena, mutta nyt löytyi huomattavasti edukkaampi paikka.

Tuolta lähteekin kohtapuoliin osia tilaukseen.

Tänks!

- P
  5.  
    Lainaa (Perkele @ Helmi. 02 2009,20:48) kirjoitti
    Lainaa (qwer @ Helmi. 02 2009,18:41) kirjoitti
    täytyy kiittää linkistä, osat todella edukkaita tuolla, ainakin jos vertaa muihin OEM-osia myyviin liikkeisiin. Mä pidin mm. BikeBanditia kohtuu hintaisena, mutta nyt löytyi huomattavasti edukkaampi paikka.

Tuolta lähteekin kohtapuoliin osia tilaukseen.

Tänks!

- P
    Vielä kerran kiitoksia tästä linkistä. Eilen tilasin Cornwallilta ison läjän Kawaan osia ja tänään tuli jo mailia, että olisi lauantaiksi odotettavissa perille.. en ihan tuohon lauantaihin usko, mutta jos on tavarat täällä jo ensi viikon alusta, niin loistava homma!

Hinnat ovat huomattavasti halvemmat, mitä esim. isoilla jenkkilän vastaavilla (BikeBandit & kumppanit) ja vaikka punta onkin nousussa, niin kurssi oli vielä siedettävällä tasolla.

Kiitoksia linkistä kertaalleen!

- P