Sivu: 26 / 36:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 162425262728 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 751:stä 780:een 1079:sta
  1. #751
    Pari tuhatta ja reilu puoli litraa mulla äRRÄssä ja on vielä ihan valmistajan antamien toleranssien sisällä.
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  2. #752
    Ite oon vaihtanu ~4tkm välein öljyt tuohon ja sillä välillä saa about 3-4dl lisätä.
    <p>-08 Superduke R</p>
  3. #753
    Okei, ilmeisesti toi on sit vaan ihan normaalia jos kerta ajossa vaan kuluu sit 4-5 tkm välein. Tuleepahan öljynvaihto tehtyy usein, ei pääse paljoo vanhenee ölskät koneessa.
    ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
    ex. KTM 350 EXC-F SD (-11)
    ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
    ex. Kawasaki Z1000 (-08)
    ex. Kawasaki ER-6N (-06)
  4. #754
    Onko muilla ollut samanlaista ongelmaa?
    Eli dukessa on leovincen pöntöt ja tune-eculla ajoin uuden kartan siihen, nyt sitten kun kiihdyttää niin n.8000-9500rpm kohdalla tulee sellaista kuolonkohtaa eli vähän nykii. Käytin penkissä ja siinä tuli juuri ennen 8000rpm sellainen pudotus käyrässä ja kohta taas nousi vähän ja laski taas vähän. Penkkilaput oli ja meni kun jäivät taskuun kun pesin sisätakin Mutta mistä voi tuo pudotus johtua? Juuri ennen kun putoaa niin näytti 97,3hp takapyörältä ja väännöt oli 100nm 6500rpm kohdalla. Voiko johtua likaisesta ilmanputsarista? Vai onko kartassa vain jokin häikkä?
    Ktm 690Enduro/smc -12vm
  5. #755
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Kafuusti kirjoitti Katso viesti
    Onko muilla ollut samanlaista ongelmaa?
    Eli dukessa on leovincen pöntöt ja tune-eculla ajoin uuden kartan siihen, nyt sitten kun kiihdyttää niin n.8000-9500rpm kohdalla tulee sellaista kuolonkohtaa eli vähän nykii. Käytin penkissä ja siinä tuli juuri ennen 8000rpm sellainen pudotus käyrässä ja kohta taas nousi vähän ja laski taas vähän. Penkkilaput oli ja meni kun jäivät taskuun kun pesin sisätakin Mutta mistä voi tuo pudotus johtua? Juuri ennen kun putoaa niin näytti 97,3hp takapyörältä ja väännöt oli 100nm 6500rpm kohdalla. Voiko johtua likaisesta ilmanputsarista? Vai onko kartassa vain jokin häikkä?
    Kartassa häikkää. Vetää tolla kohtaa joko reilusti rikkaalle tai laihalle. Veikkaan jälkimmäistä. Dynolapussa pitäs näkyä myös AFR-käppyrä, josta näkee seoksen. Ilmanputsarin tukkoisuus vaikuttaa koko kierrosaluetta rikastavasti.
    Superbike #7
  6. #756
    Onko PK-seudulla tai naapurikunnissa muuten ketään, jolla pystyisi säädättämään Dukeen nuo kartat? Itselläni myös leovincen putket.
    ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
    ex. KTM 350 EXC-F SD (-11)
    ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
    ex. Kawasaki Z1000 (-08)
    ex. Kawasaki ER-6N (-06)
  7. #757
    Lainaa Karkov kirjoitti Katso viesti
    Onko PK-seudulla tai naapurikunnissa muuten ketään, jolla pystyisi säädättämään Dukeen nuo kartat? Itselläni myös leovincen putket.
    Akran kartta käy parhaiten, Bike World Vantaa ja Rantanen
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  8. #758
    Noniin, nyt alko duke laulaan kunnolla. Vähän tarkemmin kun nuita tuneecu sivuja selas niin löytyi modattu kartta joka pelaa.
    Elikkä aluksi kokeilin tuota KM611FR0704530Map.hex, sillä kyllä muuten pelas mutta yläkierroksilla veti vissiin laihalle ja muutenki oli sellainen aaltoileva veto.
    Sitten latasin tuon KM611EU0704530MapEVO4.hex, sillä alkoi sitten toimiaan ja tuli muutenkin lisää tehoa verrattuna edelliseen karttaan.
    Pyörässä ei ole muuta vaihdettu kuin nuo leovincen pöntöt
    Ktm 690Enduro/smc -12vm
  9. #759
    Oliko tuo akran kartta vai joku muu minkä ajoit siihen ekaksi?
    ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
    ex. KTM 350 EXC-F SD (-11)
    ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
    ex. Kawasaki Z1000 (-08)
    ex. Kawasaki ER-6N (-06)
  10. #760
    En kyllä yhtään tiedä kun tuolta tuneecu sivuilta nappasin, ei sen tarkemmin lukenu. Ihmettelin kyllä sitä kun ei tuolla peruskartalla pelannut...
    Ainakin siellä lukee että ""07-08 model years with Akrapovic Titanium slip-on exhaust"
    Tiiä sitte, jos liikkeessä käyttää niin luulis toimivan kerrasta
    Ktm 690Enduro/smc -12vm
  11. #761
    jaaha... Ajelin tuohon kotipihaan ja ihmettelin kun savu nousi pyörästä ja tarkemmin katottuna oli öljyä pakoputkella ja muutenkin moottorin etupäässä. Siinä sitten purkailin niin öljynvuoto kohtaa en tarkemmin löytänyt mutta kun venttiilikannen avasin niin paljastui murtunut nokkapukki...
    Onkohan kellään muulla ollut samanlaista? Mitähän lie maksaa kun en ainakaan räjäytyskuvista heti löytänyt...
    Oli sitte ajelut hetkeksi aikaa siinä
    Ktm 690Enduro/smc -12vm
  12. #762
    Oliskohan niin ettei tuota saa kuin kannen kanssa, koneistettu pariksi tuo kansi ja pukki.
  13. #763
    Lainaa Kafuusti kirjoitti Katso viesti
    jaaha... Ajelin tuohon kotipihaan ja ihmettelin kun savu nousi pyörästä ja tarkemmin katottuna oli öljyä pakoputkella ja muutenkin moottorin etupäässä. Siinä sitten purkailin niin öljynvuoto kohtaa en tarkemmin löytänyt mutta kun venttiilikannen avasin niin paljastui murtunut nokkapukki...
    Onkohan kellään muulla ollut samanlaista? Mitähän lie maksaa kun en ainakaan räjäytyskuvista heti löytänyt...
    Oli sitte ajelut hetkeksi aikaa siinä
    Voin rahottaa kansiremppaa ja ostaa acran putket pois jos sulla oli semmoset. Vaihossa löytyis leo vincet, ne on omaan makuun liian äänekkäät.
    KTM 990 Superduke -06
    ex. KTM SXC 625 -05
    ex. Honda CB600f -05
    ex. Honda CBR600f -91
  14. #764
    Lainaa Tillotson kirjoitti Katso viesti
    Voin rahottaa kansiremppaa ja ostaa acran putket pois jos sulla oli semmoset. Vaihossa löytyis leo vincet, ne on omaan makuun liian äänekkäät.
    Itelläkin on nuo leovincet, ei ne kyllä liian äänekkäät ole
    Kattoa nyt, veiskö kilvet konttorille ja sitte toukokuussa taas ajoon, onhan tuossa talvi aikaa korjata
    Ktm 690Enduro/smc -12vm
  15. #765
    Lainaa Kafuusti kirjoitti Katso viesti
    Itelläkin on nuo leovincet, ei ne kyllä liian äänekkäät ole
    Kattoa nyt, veiskö kilvet konttorille ja sitte toukokuussa taas ajoon, onhan tuossa talvi aikaa korjata
    empähän viekkää kilpiä konttorille, lueskelin tuolta niin jos vie niin pitää olla väh. vuoden siellä
    Ktm 690Enduro/smc -12vm
  16. #766
    Tuore Sd:n omistaja ilmottautuu ketjuun, tuli hankittua -06 mallinen kikotin ajokiksi...
    Mittarissa 29tkm, mitä pitäisi tarkistella jotta matka jatkuisi huolettomasti?
    Huoltoohjelman mukainen huolto ois tarkotus tehä talven aikana.
    B-King K8, The Black One.
  17. #767
    Hoi!
    Kuuluuko siinä olla jokin tiiviste pakoputkessa missä on äänenvaimentimen liitoskohta putkeen? Itsellä on nuo leovincet ja kun nyt "jonkinverran" purettu tuota niin aloin nyt kasatessa muisteleen että oliko siinä nyt jokin tiiviste, että oonko hukannu sen...
    Ktm 690Enduro/smc -12vm
  18. #768
    Juuriputken ja vaimentimen liitoksessa satulan alla ei ole erillistä tiivistettä
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  19. #769
    Iso huolto aloitettu, nyt kaipaan vinkkiä mistä löytyis edukkaasti SAS tulppauslätkät kansiin.
    Samalla taitaa ilmansuodatin vaihtua, voi tarjota jos löytyy ylimääräsenä...
    B-King K8, The Black One.
  20. #770
    Huolto alkaa olla loppusuoralla, ilmansuodatin vaihtui Itg:n tekemään, ne ylemmät kaasuläpät poistui myös ja sas myöskin...

    Nyt tarvis apuja mistä toimiva kartta tälle kokoonpanolle:
    Sd - 06, Leo Vince SBK, sas ja toisioläpät poistettu, Itg / rottweiler suodatin.
    B-King K8, The Black One.
  21. #771
    Lainaa Wesipyssy kirjoitti Katso viesti
    Huolto alkaa olla loppusuoralla, ilmansuodatin vaihtui Itg:n tekemään, ne ylemmät kaasuläpät poistui myös ja sas myöskin...

    Nyt tarvis apuja mistä toimiva kartta tälle kokoonpanolle:
    Sd - 06, Leo Vince SBK, sas ja toisioläpät poistettu, Itg / rottweiler suodatin.
    kärrää kaimalle se mopo, niin se laittaa kartan kohilleen
    hontamies RR

  22. #772
    Vaihtelin eilen dukeen öljyt ja ei näyttäny riittävän valmistajan ilmoittama 2.5 l öljynlisäys kun ei tarkastusputkesta näy öljy edes minimissä. Taisikin olla valmistajan ohjeen mukaan sanatarkasti että ensin 2.5l jonka jälkeen lisätään niin että öljy on min ja max merkkien välissä? Paljonko ootte suunnilleen laittanu uutta öljyä vaihdon yhteydessä? Ja suodatinsarjassa tuli kolme kupariprikkaa? Mihin se kaikkein pienin muka menee? yksi moottorin pohjaan ja toinen öljysäiliön poistotulppaan mutta mihin kolmatta tarvii?
  23. #773
    Olikohan se pienin prikka siihen kytkimen voitelusuuttimeen joka on siinä etuhammasrattaan takana.
    B-King K8, The Black One.
  24. #774
    Lainaa Wesipyssy kirjoitti Katso viesti
    Olikohan se pienin prikka siihen kytkimen voitelusuuttimeen joka on siinä etuhammasrattaan takana.
    Noniinpäs näytti olevan! Kiitos.
  25. #775
    Monikos on säätäny venttiilit SDR:stä? Tuossa justiisa tulpat vaihdoin ja aattelin että samalla purkamisella nyt vois venttiilin välyksetkin mittailla. Onko mitään vinkkiä hommaan?
    <p>-08 Superduke R</p>
  26. #776
    Onkos kukaan laittanu käännettyä vaihdekaaviota dukeen? Tai on varmasti mutta voisko joku valaista onko isokin/kallis homma?
  27. #777
    Lainaa Henq kirjoitti Katso viesti
    Monikos on säätäny venttiilit SDR:stä? Tuossa justiisa tulpat vaihdoin ja aattelin että samalla purkamisella nyt vois venttiilin välyksetkin mittailla. Onko mitään vinkkiä hommaan?
    Eikait siinä muuta ihmeellistä ole kuin että etummaisen sylinterin venttiilikoppaan tulee ne kaksi öljy letkua, niin irroita vain ne letkut niistä muovisista "putkista". Älä ala irroittaan niitä, koska niistä menee rikki klipsit ja ei pysy kiinni sitten. Oli taas vaikeasti selitetty mutta etköhän ymmärrä kun katot sitä koppaa
    Ktm 690Enduro/smc -12vm
  28. #778
    Hitonmoinen endurokuume päällänsä Jos jotain kiinnostaa hyvinpidetty sd niin yhteyttä rohkeasti. http://www.nettimoto.com/ktm/990/1671335
    ktm superduke 990 -07 "faselift"
  29. #779
    Lainaa Kafuusti kirjoitti Katso viesti
    Eikait siinä muuta ihmeellistä ole kuin että etummaisen sylinterin venttiilikoppaan tulee ne kaksi öljy letkua, niin irroita vain ne letkut niistä muovisista "putkista". Älä ala irroittaan niitä, koska niistä menee rikki klipsit ja ei pysy kiinni sitten. Oli taas vaikeasti selitetty mutta etköhän ymmärrä kun katot sitä koppaa
    Kyllä vaan, homma tehty eikä tosiaan mitään ihmeellistä. Etummaisen sylinterin pakoventtiilien välykset oli turhan väljät, mutta muuten ihan toleranssissaan. Kilometrejä pärrässä rapiat 23tkm.
    <p>-08 Superduke R</p>
  30.  
  31. #780
    Mistäs tuosta lc8 koneesta kannattaa ottaa jäähdytinnesteet pihalle? Syylärin letku irti vaan, vai onko joku tyhjennys esim vesipumpussa?
    <p>-08 Superduke R</p>
Sivu: 26 / 36:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 162425262728 ... ViimeinenViimeinen