Sivu: 24 / 36:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 14222324252634 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 691:stä 720:een 1079:sta
  1. #691
    Lainaa Henq kirjoitti Katso viesti
    Kertokaahan SD:tä viritelleet onko tuolla motohooliganin airboxilla oikeesti suurempaa hyötyä? Itellä SAS poistettu käytöstä, mutta vakio ilmanputsarilla mennään. Entäs mistä ootte tilaillu kaatumatatteja?
    Mulla on uudet käyttämättömät puig- merkkiset kaatumatapit superdukeen. Laitetaan yv:tä jos kiinnostaa. Lähtee sopuhintaan.
    RC8R 2012
    EnduroR 2013
  2. #692
    Miten tuo superduken öljynvaihto tapahtuu? Tai lähinnä se että tarviiko uutta öljyä saada laitettua jotenkin koneeseen vai riittääkö että täyttää tuon kuivasumppusäiliön ylämerkkiin ennen käynnistystä?
  3. #693
    Ohjekirjassahan nuo on aika hyvät ohjeet öljynvaihtoon... Ja täyttäessä 2,5l öljyä koneeseen ja käymään, lisäilet sit sen jälkeen tarpeen mukaan.

    Onkos muilla temppuillu tuo mittaristo? Talven seisonnan jälkeen ei tajua mitään noista namiskoista.
    <p>-08 Superduke R</p>
  4. #694
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa tmip kirjoitti Katso viesti
    Miten tuo superduken öljynvaihto tapahtuu? Tai lähinnä se että tarviiko uutta öljyä saada laitettua jotenkin koneeseen vai riittääkö että täyttää tuon kuivasumppusäiliön ylämerkkiin ennen käynnistystä?
    Kuivasumppuun ylämerkkiin asti öljyä, kone käymään hetkeksi ja sitten öljyn lisäys tarpeen mukaan. Koneeseen ei tartte erikseen yrittää ujuttaa öljyä mistään. Öljyjä vaihtaessa pitää sitten suodattimen vaihdon lisäksi muistaa puhdistaa ne sihdit, elikkäs karkeasuodattimet öljysäiliöstä ja koneesta.
    Superbike #7
  5. #695
    Noniin tietäjät! Mitenkä tuo mittariston neula on kiinni? Ei näy mitään lukitusta eikä nouse suosiolla vaan vetämälläkään? Onko liimattu vai? Lopetti nuo nappulat kokonaan toiminnan niin jotain keksittävä... 335€ uus mittaristo :/

    EDIT

    Itse itselleni vastaten, nostamalla lähtee viisari ja mittari saatiin elvytettyä!
    Viimeksi muokannut: Henq; 22.04.2013 klo 21:30.
    <p>-08 Superduke R</p>
  6. #696
    Ne ketä tehneet keulahuoltoja, niin tietänevät meneekö ohjeellisella 110mm ilmatilavuudella yhteen pumppuun yli vai alle 5dl keulaöljyä? Pitäisi tietää riittääkö 1l purkki öljyä molempien huoltoon.

    Edit: Nyt keulahuollon tehneenä, yhteen pumppuun meni hieman alle 4,5dl, joten 1l purkki riitti.
    Viimeksi muokannut: suomto; 28.04.2013 klo 21:00.
  7. #697
    Täällä yks uus 990 SuperDuken omistaja.

    Eka V-kone mitä omistaa, niin menee hetki tottua tuosta edellisestä (Z1000).
    ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
    ex. KTM 350 EXC-F SD (-11)
    ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
    ex. Kawasaki Z1000 (-08)
    ex. Kawasaki ER-6N (-06)
  8. #698
    Lainaa Karkov kirjoitti Katso viesti
    Täällä yks uus 990 SuperDuken omistaja.

    Eka V-kone mitä omistaa, niin menee hetki tottua tuosta edellisestä (Z1000).
    menit sitten sellasen hommaamaan. sika.
  9. #699
    Lainaa väizki kirjoitti Katso viesti
    menit sitten sellasen hommaamaan. sika.
    Pitkään mietin että otanko uuden Zetan alle (vuoden nuoremman ja puolet vähemmän ajetun) vaiko SupaDuke. Päädyin nyt sit kokeileen jotain uutta ja erillaista.
    ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
    ex. KTM 350 EXC-F SD (-11)
    ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
    ex. Kawasaki Z1000 (-08)
    ex. Kawasaki ER-6N (-06)
  10. #700
    Lainaa Karkov kirjoitti Katso viesti
    Pitkään mietin että otanko uuden Zetan alle (vuoden nuoremman ja puolet vähemmän ajetun) vaiko SupaDuke. Päädyin nyt sit kokeileen jotain uutta ja erillaista.
    Et tule pettymään .

    Eihän tuo tonttuzeta kuitenkaan niin "Tuksu" ole/ollut kun pahimmat Duke-fanaatikot antavat ymmärtää .?

    Ainoa huono puoli Dukessa on se, että kun sen käynnistää... alkaa niitä pieniä sarvia työntää
    otsasta .

    Tuolla ei ole mitään tekemistä "sen" yhden tietyn sarven kanssa .

    Yritä nyt edes ajella ihmisiksi.... välillä .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  11. #701
    Kyllä mä pidän melko isona vikana tuota polttoaineen kulutusta... Karkov just kertoi mitä oli menny tänään PK:lla: 8,8 litraa / 100km huh huh!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  12. #702
    Kaikkihan tuo aina tuppaa menemään mitä tankkiin kataa .

    Olennaista on se, minkä vastineen sille saa
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  13. #703
    Lainaa Bone kirjoitti Katso viesti
    Kaikkihan tuo aina tuppaa menemään mitä tankkiin kataa .

    Olennaista on se, minkä vastineen sille saa
    Joo näinhän se on. Ei näitä pyöriä (suurinta osaa ainakaan) sen käytännöllisyyden tai kulutuksen ja ekologisuuden kannalta osteta, vaan että ovat hauskoja ja siistejä pelejä.

    Huomasin kyllä tuon myytiksi luulleen tavan, että duken kyytiin kun hyppää niin tulee "jännä fiilis". Liekkö se tuo kun kattoo alaspäin, näkee kottaraisen, ja siitä tulee mielleyhtymä krossipyörät, kikkailu ja yleinen perseily?
    ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
    ex. KTM 350 EXC-F SD (-11)
    ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
    ex. Kawasaki Z1000 (-08)
    ex. Kawasaki ER-6N (-06)
  14. #704
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Kyllä mä pidän melko isona vikana tuota polttoaineen kulutusta... Karkov just kertoi mitä oli menny tänään PK:lla: 8,8 litraa / 100km huh huh!
    Kaikki se syö mitä sille tarjoaa. Uusi adve menee kuulemma 6-7 väliin.
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  15. #705
    Kyllä tuo 8,8l/100km kuulostaa aika kovalta jos ei oo radalla ajettu? Itellä reippaassa ajossa ollut suurin kulutus ~7,5l/100km. Yleensä siinä 220km jälkeen syttyy bensavalo ja silloin tankkiin menee rapiat 15l.
    <p>-08 Superduke R</p>
  16. #706
    Mitenköhän on mahdollista, että mulla syttyy bensavalo jo noin 130km kohdalla. Tällöin tankkiin menee noin 6-7 litraa. Onko anturissa vika vai ominaisuus? -05 vuotinen kyseessä siis eli pienemmällä tankilla.
  17. #707
    Täältä ilmottautuu uusi 990 superduken omistaja. Edellinen pyörä oli 600 vm.08 hornetti. Olihan se ihan kiva mutt a isompaa oli saatava alle. Maanantaina kävin koe ajamssa ja oli yhtä hymyä vaan sillä että, pitihän se kyseinen pyörä ostaa. Vääntöä on aivan jumalattomasti ja ne äänet on mitä parhaimmat. Kyseinen duke on 06 vuotinen ja ajettu 25tkm. Onko mitä huoltoja odotettavissa.
  18. #708
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Kyllä mä pidän melko isona vikana tuota polttoaineen kulutusta... Karkov just kertoi mitä oli menny tänään PK:lla: 8,8 litraa / 100km huh huh!
    Paras kulutus tuli itellä Riihimäen b-illassa. 12,5l/100km... Yleensä pääsi 140-160km kun bensavalo alkoi palaa.
  19. #709
    Tankilla 138 km ja bensa loppu. Itävalta - Rostock välillä.
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  20. #710
    185 ja 160km menty että bensavalo syttyy. Eli kulutus on varmaan siinä 9L paikkeilla. Ei oo rata vaan ihan perus katuajoo.

    Onkos mitään tiettyä paikkaa, mistä noita duken putkia kantsis tilailla? Vai oisko kenties jopa joku muukin tilaamassa ulkomailta jotain minkä sais yhdistetty kimppatilaukseks? FMF Apexin putkia oon ainaki alustavasti suunnitellu et olis komiat ja hyvät saundit. Tiedä sitten.
    ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
    ex. KTM 350 EXC-F SD (-11)
    ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
    ex. Kawasaki Z1000 (-08)
    ex. Kawasaki ER-6N (-06)
  21. #711
    Itellä on nuo HP Corsen SPS:t akran putkiston jatkeena ja pitää kyllä ihan miehekästä papatusta, joittenkin korvaan ehkä liiankin räyhäkkää... http://www.hpcorse.com/EN/moto/33/superduke
    <p>-08 Superduke R</p>
  22. #712
    Lainaa Henq kirjoitti Katso viesti
    Itellä on nuo HP Corsen SPS:t akran putkiston jatkeena ja pitää kyllä ihan miehekästä papatusta, joittenkin korvaan ehkä liiankin räyhäkkää... http://www.hpcorse.com/EN/moto/33/superduke
    Kuulostaa lupaavalta. Enemepi on parempi.

    Onko ilman kattia ja hiilikuitu vai titaanit?
    ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
    ex. KTM 350 EXC-F SD (-11)
    ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
    ex. Kawasaki Z1000 (-08)
    ex. Kawasaki ER-6N (-06)
  23. #713
    Aiemmin täällä päivittelin kun oma duke paukutti raikkaasti moottorijarrulla putkessa, paheni siis kokoajan n. 3 kesän aikana.

    Nyt keväällä päätin pureutua ongelmaan ja putkisto irti. Heti taaemman pytyn kohdalta sellainen rengas mikä pitää putken kiinni sylinterissä kokonaan murtunut hitsauksesta. Lähti takapytystä siis putki irti ilman että pultteja avasi.

    Lisäksi pyörän alta, lähinnä putken yläpuolelta murtumaa hitsisauman vierestä melkein 10cm matkalla, kiertyi sitten lopuksi alapuolellekin ja jakaantui kahdeksi eri haaraksi. Siellä viimesyksynä alkoi tuntemaan vuodon, aiemmin ei löytynyt vaikka kuinka yritti kädellä hakea.

    Kummasti loppui paukutus kun nuo tukki. On pyörä melkein tylsän kuuloinen kun ei enää mummot maastoudu risteyksiin saavuttaessa. Vaihdoin samalla villat pönttöihin, ajattelin ettei sen paukkeen jäljiltä mitään tallella, (putkien päistä 20cm liekkiä aina kun kaasusta päästi) mutta eipä sitä oikeastaan yhtään kadonnut ollut. Hiljeni se jonkinverran uusilla villoilla. Ei nyt mikään sähkömopo tullut, mutta muutos entiseen, pään hajottavaan paukkeeseen merkittävä. Riitti meinaan tuon aiemman mökän kuuntelu minulle.

    Nyt kiinnostuksella odotan mitä kulutukselle tapahtuu, voisi ajatella että happea ainakin taaemman sylinterin lambdalle? onko se lambda-anturi? päässyt vuotamaan. Tai noh, ehkä päässyt vuotamaan, taitaa siellä aika paine putkessa olla, onko vuoto vain ulospäin... No, kuitenkin lähemmäs 9 litraa satasella vienyt tuo mopo, ajoipa sillä melkein miten vaan.
  24. #714
  25. #715
    Lainaa Karkov kirjoitti Katso viesti
    Onko ilman kattia ja hiilikuitu vai titaanit?
    Noo voisin tähän vastata kun itse ostin reilu vuosi sitten HP:t. Titaanisia suositeltiin (olihan ne kalliimmat, saksalainen oli myyjämies ) ja katit jos tilaa, niin ne tulee irrallisina eli saa itse päättää haluaako ne putkiin tunkea tai voi toki tilata jälkikäteenkin. Alkuperäiset killerit tekee äänestä ihme lätkätystä ja päädyinkin teettämään pikkuserkulla avoimet killerit. Ilman killereitä HP:n ääni on kyllä niin kova, ettei kehdannut ajaa yleisillä teillä pätkääkään.
    Evoluutio: Honda Monkey Z50J -86 -> Kawasaki KMX 125 -86 -> Honda NSR 125 -89 -> Yamaha YZF-R6 -04 -> KTM Superduke 990 -09 -> Triumph Street Triple 765 RS -17 -> ??
  26. #716
    Kilsoja alkais olla 22k ja eturatas pitäis vaihtaa. Kumpaa suosittelette 16 (-1) vai 17 piikkistä?
    Vstrom 1000 '15
  27. #717
    Lainaa HornetCyclist kirjoitti Katso viesti
    Kilsoja alkais olla 22k ja eturatas pitäis vaihtaa. Kumpaa suosittelette 16 (-1) vai 17 piikkistä?
    16. Perusteluina mukavampi kaupunkiajaminen sekä parempi avausvoima mutkista. Huipuilla kun ei ole SD:ssä merkitystä onko ne 230 vai 210 kun kaikki nopeudet yli 150 on kuitenkin jo niskojen raiskausta. Eikä pikkuisen paranevista powerwheelieistäkään ole haittaa
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  28. #718
    Wtf...siellä olikin jo 16 paikalla. Luulin et vakio on 17. No ei se ollut enää kiinnikään ku sillä lukkoprikalla, mutterin sai sormin auki. Uus ratas Loctitea ja 100nm, kiinni pysyy!
    Vstrom 1000 '15
  29. #719
    Mitä pitää tietää jos tuollasta 55000km ajettua dukea laittaa. Muutako että on ajettu aika paljon onko esim. Mitään isoja remontteja tiedossa? ?
    Ktm 690Enduro/smc -12vm
  30.  
  31. #720
    Lainaa Kafuusti kirjoitti Katso viesti
    Mitä pitää tietää jos tuollasta 55000km ajettua dukea laittaa. Muutako että on ajettu aika paljon onko esim. Mitään isoja remontteja tiedossa? ?
    jos vanhempi kuin -10, onko vesipumppuremppa tehty, onko venttiilien säädöistä tai tarkastuksista huolehdittu, onko ohjauslaakeri väljä (ylenpalttinen keuliminen hiukan saattaa väljentää/löystää), Kaikkien pulttien kireys kannattaa tarkastaa. Jotakuinkin muuten, ei kun kovaa ajoa...
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
Sivu: 24 / 36:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 14222324252634 ... ViimeinenViimeinen