Sivu: 22 / 36:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 12202122232432 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 631:stä 660:een 1079:sta
  1. #631
    Lainaa (mattipoeka @ Syys. 09 2011,20:32) kirjoitti
    Lainaa (SB2 @ Syys. 09 2011,16:08) kirjoitti
    133hp ja 108nm löytyy omalta takarenkaalta *
    Oliko tuolla prätkäpajan dynos mitattu? Säädätitkö samalla? itellä oli tavallisessa SD:ssä sen 124,5 ja 113 Nm takarenkaalta.
    Joo, siellä samassa paikassa säätivät. Käyrät näyttää aika hyvältä, sais vaa scannattua kuvan jossai...
    KTM Super Duke R -11
    KTM Duke III -08 Myyty
    Kawasaki ZX-6R -05 Myyty
    Honda CBR 125R -05 Myyty
  2. #632
    Tollasen kävin biltemasta hakemassa ja kävi suoraan mittarin luona olevaan ulosottopiuhoihin kiinni, nyt saa naville virrat. Huomenna pitäis suunnistaa reilu 250km mökille, saas nähä missä kunnossa paikat on rupeaman jälkeen
    KTM Super Duke R -11
    KTM Duke III -08 Myyty
    Kawasaki ZX-6R -05 Myyty
    Honda CBR 125R -05 Myyty
  3. #633
    Semmottii enklanniksi vain kirjoitin tuon


    Hi,

    My engine gave up yesterday at track day. I was going 215 km/h on the main straight.. then the oil pressure light showed red light. After that there was some oil coming from the right side of the bike (opposite of clutch cover) and some metallic noise.. might be water pump because engine was running nice when came back to pit except the noise.

    So the guestions are:

    - rebuild or buy a new engine?
    - any performance parts available to SD engine?
    - does SD-R engine fit to SD chassis? any other problems with SD chassis and SD-R engine swap?
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  4. #634
    Lainaa (mattipoeka @ Syys. 18 2011,12:27) kirjoitti
    Semmottii enklanniksi vain kirjoitin tuon


    Hi,

    My engine gave up yesterday at track day. I was going 215 km/h on the main straight.. then the oil pressure light showed red light. After that there was some oil coming from the right side of the bike (opposite of clutch cover) and some metallic noise.. might be water pump because engine was running nice when came back to pit except the noise.

    So the guestions are:

    - rebuild or buy a new engine?
    - any performance parts available to SD engine?
    - does SD-R engine fit to SD chassis? any other problems with SD chassis and SD-R engine swap?
    ouch. Kerrothan toki löydökset sitten kun tiedät enemmän... Multa sais kyllä ehkä SDR koneen, runko tulee kaupanpäälle
    wille
  5. #635
    Lainaa (wille @ Syys. 18 2011,19:48) kirjoitti
    Lainaa (mattipoeka @ Syys. 18 2011,12:27) kirjoitti
    Semmottii enklanniksi vain kirjoitin tuon


    Hi,

    My engine gave up yesterday at track day. I was going 215 km/h on the main straight.. then the oil pressure light showed red light. After that there was some oil coming from the right side of the bike (opposite of clutch cover) and some metallic noise.. might be water pump because engine was running nice when came back to pit except the noise.

    So the guestions are:

    - rebuild or buy a new engine?
    - any performance parts available to SD engine?
    - does SD-R engine fit to SD chassis? any other problems with SD chassis and SD-R engine swap?
    ouch. Kerrothan toki löydökset sitten kun tiedät enemmän... Multa sais kyllä ehkä SDR koneen, runko tulee kaupanpäälle
    Tottahan toki ilmoittelen. Tuolta löytyikin vähän viripalikkaa, jos tuota nyt joutuu paljon alkaa uusiksi laittaa.. toki uus moottori ebaysta olis varmaa halvin vaihtoehto.. niilläkin näyttää olevan vain n. 2000 e hintaa, toki 900 e pintaan löytyy huudettavia kohteita.
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  6. #636
    RC8 kone jostain
    MB C220 CDI
    Ducati SS1000
    KTM Superduke
  7. #637
    Lainaa (Sledgehammer @ Syys. 19 2011,07:58) kirjoitti
    RC8 kone jostain
    Taitaa olla turhan kalliita nuo motit + sen asentaminen vasta kallista onkin Onko nuita muuten tehty? ja jos on niin linkkiä!

    Toki tuota varmasti tulee viritetty, jos tuon uudelleen rakentaa..



    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  8. #638
    Dodi, seuraavat osat mennyt:

    - Kytkin + kytkin kruunu
    - Öljypumppu
    - Vesipumppu
    - Koneen poski

    Kytkin "räjähtänyt" tuonne sisään rikkoen nuo muut
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  9. #639
    Lainaa (mattipoeka @ Syys. 20 2011,12:41) kirjoitti
    Dodi, seuraavat osat mennyt:

    - Kytkin + kytkin kruunu
    - Öljypumppu
    - Vesipumppu
    - Koneen poski

    Kytkin "räjähtänyt" tuonne sisään rikkoen nuo muut
    Ikävä kuulla...

    Itseltä sitten hävisi koko mopo viime yönä. Katsellaan nyt 30 päivää, että mitä tapahtuu.
    Onneks en kerinnyt mitään luistokytkimiä, tuneboyta jne siihen hommata, ja suorempi stongakin on vielä varastossa.
    "The Slow And Pathetic"
  10. #640
    Lainaa (mattipoeka @ Syys. 20 2011,12:41) kirjoitti
    Dodi, seuraavat osat mennyt:

    - Kytkin + kytkin kruunu
    - Öljypumppu
    - Vesipumppu
    - Koneen poski

    Kytkin "räjähtänyt" tuonne sisään rikkoen nuo muut
    Mitenhän moinen on mahdollista? Luulisi ettei sen kytkimen nyt kovin helpolla pitäisi noin posahtaa. Ei noista kotareiden konerikoista nyt ainakaan paljoa ole juttua löytynyt netistä.
    SuperDuke 2011.
  11. #641
    Lainaa (GoA @ Syys. 20 2011,15:01) kirjoitti
    Lainaa (mattipoeka @ Syys. 20 2011,12:41) kirjoitti
    Dodi, seuraavat osat mennyt:

    - Kytkin + kytkin kruunu
    - Öljypumppu
    - Vesipumppu
    - Koneen poski

    Kytkin "räjähtänyt" tuonne sisään rikkoen nuo muut
    Mitenhän moinen on mahdollista? Luulisi ettei sen kytkimen nyt kovin helpolla pitäisi noin posahtaa. Ei noista kotareiden konerikoista nyt ainakaan paljoa ole juttua löytynyt netistä.
    Sanoi korjaajakin, ettei ole aikaisemmin nähnyt
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  12. #642
    Mekaniikka on siitä ovela keksintö, että se voi mennä rikki.
  13. #643
    Lainaa (willik @ Syys. 20 2011,15:31) kirjoitti
    Mekaniikka on siitä ovela keksintö, että se voi mennä rikki.
    Jep. On nuita näemmä mennyt muillakin..

    Linkki foorumille
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  14. #644
    Update:

    Joutuvat avaamaan koneen jonku 20 e osan takia, prkl..

    Sama kohta alkaa hakee viripalikkaa sitte täältä



    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  15. #645
    Pari linkkiä vastaaviin tapauksiin.. kuulemma ei KTM nordicin mukaan ole Suomessa ensimmäistäkään tapausta.

    http://www.advrider.com/forums/showt...=229038&page=3
    http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=242468
    http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=230129
    http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=234865

    http://cpmodem.smugmug.com/gallery/4...98697195_4F3SX

    "By the time you read this, KTM should already have addressed the problem at the factory level, and dealers will be alerted to check the clutch-spring bolts on all the Super Dukes that pass through their hands." - Paul Dean (Cycle World)

    Kannattaa siis tarkistaa nuo kiinnitykset..
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  16. #646
    Helvetti ku mulla on huono englanti. Eli mikä sen sun hajoamisen tarkalleen ottaen aiheutti? Voiko vian poistaa ennenkuin tilanne on tuo edellä mainittu? Eihän tuo iso homma olis tuonne kopan alle kurkistaa... Jaksamisia vaa rempan suhteen. Paljonkohan tommusele korjaukselle tulee hintaa? Onkohan motista muuta rikki ku edellämainitut ku jouduit kuiteski vähä aja ns ilman öljynpaineita? Sun ei ois pitäny ylistää kestävyyttä sillo parkissa

    Tuskin sua kiinnostaa. Mutta et kehtais mitata niitä sun kaatumatappien pituuksia Runkosta mihin se kiinnittyy tapin päähän? Vois talvella veistellä samanlaiset...
    ktm superduke 990 -07 "faselift"
  17. #647
    Lainaa (mikok @ Syys. 22 2011,21:46) kirjoitti
    Helvetti ku mulla on huono englanti. Eli mikä sen sun hajoamisen tarkalleen ottaen aiheutti? Voiko vian poistaa ennenkuin tilanne on tuo edellä mainittu? Eihän tuo iso homma olis tuonne kopan alle kurkistaa... Jaksamisia vaa rempan suhteen. Paljonkohan tommusele korjaukselle tulee hintaa? Onkohan motista muuta rikki ku edellämainitut ku jouduit kuiteski vähä aja ns ilman öljynpaineita? Sun ei ois pitäny ylistää kestävyyttä sillo parkissa

    Tuskin sua kiinnostaa. Mutta et kehtais mitata niitä sun kaatumatappien pituuksia Runkosta mihin se kiinnittyy tapin päähän? Vois talvella veistellä samanlaiset...
    Käsittääkseni osassa haljennut "outer clutch basket" eli kytkimen ulko kruunun / korin "väkäsiä" ja osassa vain kytkimen sisällä olevat pultit irronneet, kun tehtaalta väärillä momenteilla kiinni..

    Koneeseen "itessään" ei tullut vikaa, koska koneessa kuitenkin öljyä oli, mutta paineet jonkin verran kadoksissa, ainoa vain, että kaikkea muuta meni tuolta kytkimen läheltä rikki ja osat kyllä pysyneet siellä "kytkimen" puolella. Tai jotenki näin remppaaja kertoi

    Voinhan mitata jos vain joskus taas pyörää näen
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  18. #648
    Syyshuolto tehty ja 40-piikkinen takaratas asennettu. Lisäksi tuli laitettua akran putket tilaukseen. Kallis syksy mutta talvi aikaa maksella. Ensi keväänä sitten nauttimaan uudelleen menosta.
    SuperDuke 2011.
  19. #649
    puljusta RK ketjuratas paketin tuohon dukeen, mutta eihän tarvikevalmistajilta löydy 16/40 välitystä prk. Etuset on 16 ja 17, taakse löytyy 37, 38 ja 41. Miten on laittais 17/41 verrattuna 16/40:seen?? 16/41 ovat varmasti liian lyhyet. Nyt mopossa 16/38 ja ovat omaan makuun pitkät...
    Pakko varmaa tilata poverparts hunajaa ni tulee mieleiset välit. Mistä muut on setit tilannu??

    Nytten sitten löytyy mikkelinmainospuusta alkuperäisen näköiset superduke tarrat tietokannasta. Eiditointi ei maksanu ku vaivaset 80€! no nyt on tarrat ja väri voi muuttua.
    ktm superduke 990 -07 "faselift"
  20. #650
    Kyselin tuolta superduke.net foorumilta eräältä Tead nimimerkillä kirjoittaneelta henkilöltä, että kuinka paljon tuo SD häviää RC8R:lle. Ihan mielenkiintoinen oli tuo vastaus..

    Oschersleben
    KTM RC8R 1.31,24 2011
    Yamaha R6 1.33,83 2009
    KTM Superduke 1.34,50 2010

    Nürburgring GP
    KTM RC8R 2.06,54 2011
    Yamaha R6 2.08,83 2011
    KTM Superduke 2.10,04 2010

    Lausitzring
    KTM RC8R 1.44,89 2011
    Yamaha R6 1.48,90 2009
    KTM Superduke 1.48,92 2010

    To make a long story short
    1000cc > 600cc > Superduke
    The difference between 1000 and 600 depends on the track, between 1-3 Seconds
    600cc to Superduke about 2 seconds, maybe less. Everything with the same tyres and comparable suspension (stock stuff a little modified)

    Kyseinen henkilö ajaa siis kilpaa nykyisin RC8R:llä ja ennen ajoi SuperDuke battlea. Ensi kaudelle on koittamassa saada wildcardia IDM sarjaan, eli varmaankin ihan pätevä kommentoimaan sinänsä nuita eroja

    Tead:n tyylinäyte roikkumisesta SuperDukella



    Ja taasen RC8R:llä.. Kiva tuo PacMan kuva kyljessä..





    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  21. #651
    Rupesin tekemään tuohon dukeen ns 15t huoltoa. Eli miltei kaiken vaihto ja tarkastus. Homma tyssäs tulppien vaihtoon. en löytänyt mistään avainta millä olisin saanu vanhat pois kannesta. Minkä kokoinen ja mistä semmoisen vois hankkia millä homma onnistuu?
    Ja kaiken lisäksi uusi tulppa joka oli stormin luettelosta katottuna NKG LKAR8AI-9 pitäis olla käypänen, mutta ei se edes käy tulpan hattuun kiinni! Vanhemman ohjekirjan (-05 ja -06) tulpan pitäis olla DCPR8e. Stormin vihko kuitenkin näyttää tuohon uudempaan -07 ja eteenpäin eri tulpan? Voiko joku homman suorittanut auttaa ja kertoa mikä nyt on oikea?
    ktm superduke 990 -07 "faselift"
  22. #652
    Oliskohan ison duken tulppa muuttunut näin?

    2006 61039093000 SPARK PLUG M12X1,25 DCPR8E/M4
    2007 61139093000 SPARK PLUG KR8DI

    Olisikohan tuo LKAR9BI9 RC8:n tulppa...

    Täältä ja täältä luntattuna...

    Avaimena kokeilisin sitä pyörän mukana tullutta...



  23. #653
    kiitos. Ei ollu vakio setissä avainta. Juu motopalvelu sanoi kanssa että se olis tuo KR8DI. tiiä sit miks tuo stormin luettelo antaa -07 eteenpäin LKAR9BI9 tulpan, se on ihan erinlainenkin...
    ktm superduke 990 -07 "faselift"
  24. #654
    Jeje, pyörä käynyt tulilla ja hyvin pelittänyt
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  25. #655
    oliko kalista korjata?
    ktm superduke 990 -07 "faselift"
  26. #656
    Lainaa (mikok @ Loka. 20 2011,21:37) kirjoitti
    oliko kalista korjata?
    Lopullinen arvio ei vielä ole valmis
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  27. #657
    Mitenkä, onko porukka kuin tiheeseen huollattanu iskareita näistä dukeista? Mattipoika on ilmeisesti ainakin jotain öljyhommia teetättäny?
    Mitä öljyä tuonne etupumppuihin pitää laitaa? Ja entä takapää, oisko sekin syytä huoltaa joskus ja mitäs sinne? Määristä mitään hajua kellään? Nyt vehkeellä ajettu 24tkm.

    Jossain olin lukevinani nuo esijännitys mitat, eli miten paljon painuu tyhjänä ja lastattuna iskarit kasaan. Muistaako joku mittoja?
    ktm superduke 990 -07 "faselift"
  28. #658
    No tänää vaihdettiin öljyt ja putsattiin kaikki osat. Kyllähän nuo oli aika mustiks menny. Aika simppeli homma loppujen lopuksi. Oljyn pinta pistettiin 110mm. Ohje löytyi superduken netistä. Tiedä sitten onko oikein. Öljyiksi tun 7.5w castrol täysisynteettinen. Sitä meni joku n 1.2 l.

    Yksi asia kyllä ihmetytti suuresti. Menosuuntaan vasemmassa iskarissa oli yksi muovinen rikka enemmän jousen välissä kuin oikeassa. Eli vasen on jo valmiiksi enemmän esijännittynyt kuin oikea. En sitä kuitenkaan pois jättäny ku se nyt siellä oli. Mutta kyllä ihemtyttää...

    Pitää vielä huollattaa tuo takanenkin samalla ku maaluttaa tuon takasvingin mustaksi....
    ktm superduke 990 -07 "faselift"
  29. #659
    Et sattumalta mitannut onko jouset täysin identtiset?

    Tuossa omassa papattimessa oli kanssa alkuperäisillä jousilla muutaman millin ero esijännitys prikoissa, ja jousien pituuksissa myös.
  30.  
  31. #660
    Noniin, nyt on ens ajokaudelle pyörä hankittu! Tuli ostettua Lontoon tienoilta 07 super duke. Mitäköhän asioita kannattas ensimmäiseks tarkastella kun se Suomeen saapuu? Onko tuossa "faceliftissä" mitään tyyppivikaa tai heikkoa kohtaa mikä antaa yleensä periks?
Sivu: 22 / 36:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 12202122232432 ... ViimeinenViimeinen