Sivu: 8 / 36:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 67891018 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 211:stä 240:een 1079:sta
  1. #211
    Lainaa (Nitrous @ Loka. 13 2008,15:31) kirjoitti
    4. Takaiskarin paluuvaimennuksen säätö oli jumissa. Syyn aiheuttajaksi epäilen toistaitoista lehdistön edustajaa. Tää yksilö ollut meinaan Nordicin koeajopyöränä. Takuuseen tuli sit uudet sisukalut iskariin. (Epäilisin että yksittäistapaus).
    Ei ole yksittäistapaus, mulla on sama homma omassa SM:ssä. Minun tapauksessa vika on kyllä iskarissa eikä käyttäjässä, olen pyöritellyt sitä silkkihansikkain ja silti se on jumissa. Mitäs osia sinne tarkalleen ottaen piti vaihtaa?
    -Timo
  2. #212
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (hetian00 @ Loka. 21 2008,08:48) kirjoitti
    Lainaa (Nitrous @ Loka. 13 2008,15:31) kirjoitti
    4. Takaiskarin paluuvaimennuksen säätö oli jumissa. Syyn aiheuttajaksi epäilen toistaitoista lehdistön edustajaa. Tää yksilö ollut meinaan Nordicin koeajopyöränä. Takuuseen tuli sit uudet sisukalut iskariin. (Epäilisin että yksittäistapaus).
    Ei ole yksittäistapaus, mulla on sama homma omassa SM:ssä. Minun tapauksessa vika on kyllä iskarissa eikä käyttäjässä, olen pyöritellyt sitä silkkihansikkain ja silti se on jumissa. Mitäs osia sinne tarkalleen ottaen piti vaihtaa?
    Selvä juttu, luulin, että oli jumissa liiallisen voiman käytön takia. Oli se ruuvi sen verran nylppääntynyt. Enpäs nyt ole ihan varma, mitä kaikkea tarkkaan ottaen sinne vaihtui, mutta muistelisin, että vanhasta iskarista ei jääny kuin ulkokuoret, ja jousi, sisäosat uusiks. Kannattaa pirauttaa vaikka racing bikeen, siellä pitäs tietää asiasta.

    Edit: Niin juu, iskarin sisukset kaikkine säätöinen tuli yhtenä jöötinä, ainakin jos oikein ymmärsin.



    Superbike #7
  3. #213
    Miten paljon merkkaa jos vaihtaa sliparit kyseiseen laitteeseen?
    Onks mitää testiraporttia ennen ja jälkeen kenelläkään?
    SUZUKI B-KING
  4. #214
    Lainaa (AF-1 @ Loka. 25 2008,20:21) kirjoitti
    Miten paljon merkkaa jos vaihtaa sliparit kyseiseen laitteeseen?
    Onks mitää testiraporttia ennen ja jälkeen kenelläkään?
    ite kun ostin tuon SD-R:än ja siinähän on tuo akran alkuputki,kysyin että miten paljon lisää voimaa akran vaimentimet tuo vielä, niin sanoi dietmar että pari kaakkia vaan mutta painoo lähtee rajusti..
    tuossa tavan sd:ssähän on orkkis alkuputki paljon ohuempi ja taka pytyn putki on paljon lyhempi kuin akrassa...

    mutta jos jotain konkreettista muutosta haluaa tehoon niin kannattaa vaihtaa koko putki.. tietysti pelkillä pöntöilläkin tulee voimaa vähän ja varsinkin kivat pörinät ja painoo lähtee mutta....mutta...
    FUCK THE RULES..!!!

    KTM RC8R-12, KTM SX 250-04

    exät
    KTM Super Duke R 990-08 Suzuki DR 600-89
  5. #215
    niin ajattelin vaan siks kun kokeilin tota dukee ja tuntu sika lussulta.
    Mulla oli yhteen aikaan sv1000 ja siinä putket teki toisen elämän kautta linjan.
    Ajattelin et jos sama tapahtuu dukessa niin ei se nt niin paha olis....vaikka tärisee
    SUZUKI B-KING
  6. #216
    Lainaa (AF-1 @ Loka. 25 2008,23:42) kirjoitti
    niin ajattelin vaan siks kun kokeilin tota dukee ja tuntu sika lussulta.
    Mulla oli yhteen aikaan sv1000 ja siinä putket teki toisen elämän kautta linjan.
    Ajattelin et jos sama tapahtuu dukessa niin ei se nt niin paha olis....vaikka tärisee
    tärisee...??
    ootko ajanu yks mukisella yli 250 nelarilla..??? ei SD tärise häiritsevästi kuitenkaan, itellä luvattuu 132hp takaselta.
    pitäs vielä nuo pöntöt vaihtaa kevyempiin ja säätää parempi kartta dynossa.. mutta onhan tuossa V2:ssa vääntöö aika kivasti alhaalta rivariin verratuna... tykkäään kovasti...
    jos tota SD:tä nyt sv1000 vertaa iin onhan nuissa ktm:issä nyt paljon parempi ajettavuus... alusta kuitekin ihan eri sarjasta j aika helppo modata paremmaks tarvittaessa...

    tuossa aiemmin kun kirjottelin tuosta putkenvaihtelusta niin tietysti pitää vaihtaa ruiskun karttaa myös..

    EDIT:kirjotus härot



    FUCK THE RULES..!!!

    KTM RC8R-12, KTM SX 250-04

    exät
    KTM Super Duke R 990-08 Suzuki DR 600-89
  7. #217
    Uusi Super Duken omistaja ilmottautuu Samalla toinen postaus foorumille

    Pyörä siis 08 vuosimallin SD jossa Akran putket ja kartta.
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  8. #218
    Lainaa (psymax @ Loka. 26 2008,01:56) kirjoitti
    Lainaa (AF-1 @ Loka. 25 2008,23:42) kirjoitti
    niin ajattelin vaan siks kun kokeilin tota dukee ja tuntu sika lussulta.
    Mulla oli yhteen aikaan sv1000 ja siinä putket teki toisen elämän kautta linjan.
    Ajattelin et jos sama tapahtuu dukessa niin ei se nt niin paha olis....vaikka tärisee
    tärisee...??
    ootko ajanu yks mukisella yli 250 nelarilla..??? ei SD tärise häiritsevästi kuitenkaan, itellä luvattuu 132hp takaselta.
    pitäs vielä nuo pöntöt vaihtaa kevyempiin ja säätää parempi kartta dynossa.. mutta onhan tuossa V2:ssa vääntöö aika kivasti alhaalta rivariin verratuna... tykkäään kovasti...
    jos tota SD:tä nyt sv1000 vertaa iin onhan nuissa ktm:issä nyt paljon parempi ajettavuus... alusta kuitekin ihan eri sarjasta j aika helppo modata paremmaks tarvittaessa...

    tuossa aiemmin kun kirjottelin tuosta putkenvaihtelusta niin tietysti pitää vaihtaa ruiskun karttaa myös..

    EDIT:kirjotus härot
    Siis missä sulle on luvattu 132 takapyörältä?

    Ei en ole ajanut 1 mukisella 250 nelarilla mua ei kiinnosta sellaset.
    Mikä ihmeen vertailu voidaan suorittaan 250 cc 1 sylinterisen ja 990cc 2 sylinterisen välillä

    Se super duke mitä kokeilin Espoon Bikeworldissa ei ainakaan kulkenut mihinkään papatti vain.
    SUZUKI B-KING
  9. #219
    Lainaa (AF-1 @ Loka. 26 2008,21:19) kirjoitti
    Lainaa (psymax @ Loka. 26 2008,01:56) kirjoitti
    Lainaa (AF-1 @ Loka. 25 2008,23:42) kirjoitti
    niin ajattelin vaan siks kun kokeilin tota dukee ja tuntu sika lussulta.
    Mulla oli yhteen aikaan sv1000 ja siinä putket teki toisen elämän kautta linjan.
    Ajattelin et jos sama tapahtuu dukessa niin ei se nt niin paha olis....vaikka tärisee
    tärisee...??
    ootko ajanu yks mukisella yli 250 nelarilla..??? ei SD tärise häiritsevästi kuitenkaan, itellä luvattuu 132hp takaselta.
    pitäs vielä nuo pöntöt vaihtaa kevyempiin ja säätää parempi kartta dynossa.. mutta onhan tuossa V2:ssa vääntöö aika kivasti alhaalta rivariin verratuna... tykkäään kovasti...
    jos tota SD:tä nyt sv1000 vertaa iin onhan nuissa ktm:issä nyt paljon parempi ajettavuus... alusta kuitekin ihan eri sarjasta j aika helppo modata paremmaks tarvittaessa...

    tuossa aiemmin kun kirjottelin tuosta putkenvaihtelusta niin tietysti pitää vaihtaa ruiskun karttaa myös..

    EDIT:kirjotus härot
    Siis missä sulle on luvattu 132 takapyörältä?

    Ei en ole ajanut 1 mukisella 250 nelarilla mua ei kiinnosta sellaset.
    Mikä ihmeen vertailu voidaan suorittaan 250 cc 1 sylinterisen ja 990cc 2 sylinterisen välillä

    Se super duke mitä kokeilin Espoon Bikeworldissa ei ainakaan kulkenut mihinkään papatti vain.
    Olisko viittaus 250 nelariin liittynyt tohon tärinään? Jo pelkästään LC4:sten jälkeen SD ei tärise juuri ollenkaan. Tottakai rivinelosen jälkeen saattaa täristä paljonkin..
    "The Slow And Pathetic"
  10. #220
    Lainaa (mattipoeka @ Loka. 26 2008,21:03) kirjoitti
    Uusi Super Duken omistaja ilmottautuu Samalla toinen postaus foorumille

    Pyörä siis 08 vuosimallin SD jossa Akran putket ja kartta.
    Onnittelut hyvästä valinnasta!
    "The Slow And Pathetic"
  11. #221
    Lainaa (Duudsoni @ Loka. 28 2008,11:18) kirjoitti
    Lainaa (AF-1 @ Loka. 26 2008,21:19) kirjoitti
    Lainaa (psymax @ Loka. 26 2008,01:56) kirjoitti
    Lainaa (AF-1 @ Loka. 25 2008,23:42) kirjoitti
    niin ajattelin vaan siks kun kokeilin tota dukee ja tuntu sika lussulta.
    Mulla oli yhteen aikaan sv1000 ja siinä putket teki toisen elämän kautta linjan.
    Ajattelin et jos sama tapahtuu dukessa niin ei se nt niin paha olis....vaikka tärisee
    tärisee...??
    ootko ajanu yks mukisella yli 250 nelarilla..??? ei SD tärise häiritsevästi kuitenkaan, itellä luvattuu 132hp takaselta.
    pitäs vielä nuo pöntöt vaihtaa kevyempiin ja säätää parempi kartta dynossa.. mutta onhan tuossa V2:ssa vääntöö aika kivasti alhaalta rivariin verratuna... tykkäään kovasti...
    jos tota SD:tä nyt sv1000 vertaa iin onhan nuissa ktm:issä nyt paljon parempi ajettavuus... alusta kuitekin ihan eri sarjasta j aika helppo modata paremmaks tarvittaessa...

    tuossa aiemmin kun kirjottelin tuosta putkenvaihtelusta niin tietysti pitää vaihtaa ruiskun karttaa myös..

    EDIT:kirjotus härot
    Siis missä sulle on luvattu 132 takapyörältä?

    Ei en ole ajanut 1 mukisella 250 nelarilla mua ei kiinnosta sellaset.
    Mikä ihmeen vertailu voidaan suorittaan 250 cc 1 sylinterisen ja 990cc 2 sylinterisen välillä

    Se super duke mitä kokeilin Espoon Bikeworldissa ei ainakaan kulkenut mihinkään papatti vain.
    Olisko viittaus 250 nelariin liittynyt tohon tärinään? Jo pelkästään LC4:sten jälkeen SD ei tärise juuri ollenkaan. Tottakai rivinelosen jälkeen saattaa täristä paljonkin..
    no tätä tärinää juuri hain..
    tuossa omassa "tohtorissakin" se tärinä aika omaa luokkaansa..

    ja siitä 132 hevosesta... superduke R luvattu teho.. en oo penkkiin sitä vielä kerenny haalaamaan.. sitten tietää tarkemmin..
    FUCK THE RULES..!!!

    KTM RC8R-12, KTM SX 250-04

    exät
    KTM Super Duke R 990-08 Suzuki DR 600-89
  12. #222
    Mitenkäs millä miehet on kuljettanu matkatavaroita? Onko tuohon jotain pehmyttä laukkusarjaa KTM:ltä, jos haluaa vähän pitempää reissua käydä tekemässä? Ja saakos tuohon normi SD:hen, kuinka edullisesti ohjausiskarin?
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  13. #223
    Lainaa (mattipoeka @ Marras. 02 2008,14:56) kirjoitti
    Mitenkäs millä miehet on kuljettanu matkatavaroita? Onko tuohon jotain pehmyttä laukkusarjaa KTM:ltä, jos haluaa vähän pitempää reissua käydä tekemässä? Ja saakos tuohon normi SD:hen, kuinka edullisesti ohjausiskarin?
    Tuossa on mun ratkaisu:
    Kuva
    Takalaukku on Lidlistä, jonka silvoin ja modasin SDhen sopivaksi. Ei ollut kallis ja loistavasti pelasi koko reissun.

    Ohjausiskarina mulla on LSL:n versio. Ei ollut kallis. Kato vaikka tuolta:
    Twinshack
    Sain iskarin vasta tässä syksyllä eikä ole kuin vasta yhden ratapäivän kokemus, mutta toistaiseksi olen tyytyväinen. Etupää rauhottui juuri sen verran kuin halusin.
    KTM SD -06
  14. #224
    Lainaa (mattipoeka @ Marras. 02 2008,14:56) kirjoitti
    Mitenkäs millä miehet on kuljettanu matkatavaroita? Onko tuohon jotain pehmyttä laukkusarjaa KTM:ltä, jos haluaa vähän pitempää reissua käydä tekemässä?
    Tankkilaukuksi suosittelen lämpimästi Bags Connectionin Engage Sportia. Noissa Bags Connectionin tankkilaukussa on sellainen kätevä pikalukitussysteemi: Bensakorkin kiinnitysruuveihin asennetaan hevosenkengänmuotoinen kiinnityslevy (20 eur):



    Bags Connectionin laukun mukana tulee kiinnityslevyyn sopiva vastakappale, joka kiinnitetään laukun pohjaan:



    Engage Sport maksaa R.M. Heinolla 143 eur. Hieman hintava, mutta huomattavasti kätevämpi kuin hihnoilla tai magneeteilla kiinnitettävä. Lisäbonuksena se, että laukku ei kosketa tankkia lainkaan -> ei naarmuja.

    Takalaukku on itsellänikin vielä hakusessa. Superduke.netissä KTMax on ratkaissut ongelman Bags Connectionin Rear Bagilla (kuvassa myös tuo Engage Sport -tankkilaukku):



    Rear Bag maksaa R.M. Heinolla 133 euroa.

    Lainaa (mattipoeka @ Marras. 02 2008,14:56) kirjoitti
    Ja saakos tuohon normi SD:hen, kuinka edullisesti ohjausiskarin?
    Tähän asti ongelmana on ollut se, että 07-08 -malleihin ei ole oikein saanut muuta kuin tuon KTM:n oman ohjausiskarin. LSL:ltä kuitenkin ilmestyi hiljattain ohjausiskari myös uudempaan malliin. Luulenpa että se on halvin tällä hetkellä (Stormilla 249 euroa):
    LSL TITAN ohjausiskarisarja Superduke 990 '07-
    LSL TITAN ohjausiskarisarja Superduke 990 '05-06
    Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
  15. #225
    Lainaa (mattipoeka @ Marras. 02 2008,14:56) kirjoitti
    Mitenkäs millä miehet on kuljettanu matkatavaroita? Onko tuohon jotain pehmyttä laukkusarjaa KTM:ltä, jos haluaa vähän pitempää reissua käydä tekemässä? Ja saakos tuohon normi SD:hen, kuinka edullisesti ohjausiskarin?
    Mulla on matkatavaroiden kuljetus toteutettu näin: eli KTM:n oma tankkilaukku ja perus putki. Poikittain kiinnitettynä istumatilaa jää vähän paremmun kuin alla olevassa kuvassa.



    Tuota Tachnometerin mainitsemaa Rearbagia mietin myös talvella messujen jälkeen, mutta unohtui sitten kevään aikana.

    Kuinkakohan toi rearbag pitää vettä? Putki on ainakin hyvinkin vesitiivis oikein pakattuna.

    edit: Rearbag lisäys..
    edit2: muuta



    "The Slow And Pathetic"
  16. #226
    Joo bags collectionin laukut lähti itellekki tilaukseen.. juurikin vastaavat kuin tuol foorumil.. mitkäs tuos muuten on vakio rattaat? Kannattaako nuo 16/40 laittaa heti?
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  17. #227
    Lainaa (mattipoeka @ Marras. 08 2008,19:27) kirjoitti
    Joo bags collectionin laukut lähti itellekki tilaukseen.. juurikin vastaavat kuin tuol foorumil.. mitkäs tuos muuten on vakio rattaat? Kannattaako nuo 16/40 laittaa heti?
    Vakiovälitykset ennen 2007 mallia 17/38 ja 2007 jälkeen 16/38. Täältä voit tarkastella kuinka välitykset muuttuu. Itsellä 2006 malli, johon tonnin huollossa vaihdettiin 16-piikkinen eteen ja sekin jo muutti luonnetta paljon paremmaksi.
    "The Slow And Pathetic"
  18. #228
    Sitä paluuvaimennuksen säädön jumittumista jotkut ihmettelivät.
    Johtuu siitä että sinne mekanismiin menee vesi ja ruoste jumii sen.
    Säätömekanismi aukeaa kun kiertää niistä säätöruuvin ympärillä olevista pikkukoloista kiinnipitäen sen peitelevyn pois.
    Alta löytyy napsut aiheuttava mekanismi, ja kartiopää joka vastaa vaimentimen läpi menevässä tangossa olevaan kartioon.
    Se tanko pyrkii jousipaineella alas ja se ruuvin kartio puolestaan pitää sen käyttäjän valitsemalla tasalla.
    Omassa 950 SM:ssä oli tuo murhe
    mutta voitelun ja puhdistuksen jälkeen on säätö toiminut hyvin vaikka ruuvin pää ehtikin hiukka nylppääntyä.
    Loppuun varoituksen sana. Kun sen ruuvin takana olevan kartion ottaa pois,työntää sitä tankoa painava jousi sen tangon alas niin että kartiot eivät kohtaa ja säätö ei toimi.
    Edellä mainittu vaati kohtuu paljon luovuutta ja tupakkia että sain sen koottua niin että säätö pelaa.
  19. #229
    Lainaa (Duudsoni @ Marras. 10 2008,16:02) kirjoitti
    ...Täältä voit tarkastella kuinka välitykset muuttuu...
    Tuo laskee myös kuinka paljon joutuu siirtämään taka-akselia jos ei halua muuttaa kejun pituutta. Eikös vakioketjut ole 110-lenkkiset? Ei ole jaksanut laskea lenkkien määrää, mutta näin muistelisin...

    Jos esimerkiksi muutetaan välityksiä 16/38 -> 16/40 niin taka-akselia joutuu siirtämään 8,42 mm eteenpäin. Voipi olla, että samalla siis joutuu kääntämään nuo akelin päissä olevat säätöpalat toisinpäin... Toinen vaihtoehto on sitten laittaa 111-lenkkiset ketjut, jolloin askeliväli pysyy käytännössä samana.



    Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
  20. #230
    Lainaa (Tachometer @ Marras. 10 2008,19:11) kirjoitti
    Toinen vaihtoehto on sitten laittaa 111-lenkkiset ketjut, jolloin askeliväli pysyy käytännössä samana.
    112 varmaankin meinasit. Vähän huono laittaa parittomalla jaollista ketjua, kun ei lukkolenkki mene enää paikalleen.
  21. #231
    Lainaa (Talttapää @ Marras. 10 2008,20:39) kirjoitti
    112 varmaankin meinasit. Vähän huono laittaa parittomalla jaollista ketjua, kun ei lukkolenkki mene enää paikalleen.
    No totta tuokin...

    Eli siis: jos se vakiolenkkimäärä on tuo 110, pitää takarengasta siirtää 8,42 mm eteenpäin 16/40 ratastuksella. Jos vaihdetaan ketjuksi 112-lenkkinen, niin takarengasta pitää siirtää 7,52 mm taaksepäin.
    Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
  22. #232
    Hei!

    Minkälaiset alustasäädöt sopis minunlaiselle sällille..

    Painoa kamppeet pääl semmonen 82 kg, muuten olenkin persjalkainen eli 177 cm pitkä.

    Eli jos joku on nuita kovasti hakenut ja on suurinpiirtein samanlaiset mitat ni ois kiva tietää miten on säätänyt keulaa ja perää.
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  23. #233
    [QUOTE= (Duudsoni @ Marras. 06 2008,08:28)]
    Lainaa mattipoeka,Marras. 02 2008,14:56 kirjoitti
    Kuinkakohan toi rearbag pitää vettä? Putki on ainakin hyvinkin vesitiivis oikein pakattuna.

    edit: Rearbag lisäys..
    Mun Rearbag ei ainakaan päästä pisaraakaan läpi missään kelissä, loisto-ostos!

    Ainoo huono puoli on, että tulee vähän turhan lähelle kuskia, pitkillä matkoilla ei juuri asentoa vaihdella.
    A-B-CH-CZ-D-EST-F-FIN-FL-H-HR-I-L-LT-LV-N-NL-PL-RO-RSM-S-SK-SLO-UA
  24. #234
    Just äsken kävin espanjalaiselta honda/ktm edustajalta utelees hintoja 2008 dukeille.
    Normaali makso 11900 ja r 13000 ilman sen kummempaa tinkimistä eli ei paljo eroa suomeen.
    En sitte tiedä paljonko noi antaa tinkiä mikä se kulttuuri siinä suhteessa on mutta eräs mielenkiintoinen oli mv agusta brutale 14000e sekin 08 mallinen.
    SUZUKI B-KING
  25. #235
    Joo hinnat tuntuu olevan muualla maailmaa kohdallaan verrattuna tänne verottajanparatiisiin
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  26. #236
    Lainaa (AF-1 @ Joulu. 02 2008,00:16) kirjoitti
    Just äsken kävin espanjalaiselta honda/ktm edustajalta utelees hintoja 2008 dukeille.
    Normaali makso 11900 ja r 13000 ilman sen kummempaa tinkimistä eli ei paljo eroa suomeen...
    Kun kattoo noita Suomen hintoja esimerkiksi Motokeitaan sivuilta, niin 2008 mallisena normaali maksaa 17130 ja R 18720 euroa. Reilu 5000 euroa ei ole paljon???

    2009 hinnastoa ei vissiin ole vielä tiedossa?
    Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
  27. #237
    2009 hinnasto: ktmhinnasto2009.pdf
    Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
  28. #238
    Mitenkäs oletteko kilpailuttanut vakuutuksia? Näyttää lähtöbonuksilla olevan siinä 1600 e / vuosi nuo vakuutukset täydellä kaskolla?

    Mihin hintaan ja mistä olette hommanneet vakuutuksia?
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  29. #239
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (mattipoeka @ Tammi. 16 2009,23:52) kirjoitti
    Mitenkäs oletteko kilpailuttanut vakuutuksia? Näyttää lähtöbonuksilla olevan siinä 1600 e / vuosi nuo vakuutukset täydellä kaskolla?

    Mihin hintaan ja mistä olette hommanneet vakuutuksia?
    Pohjolassa tällä hetkellä. 40/70 bonukset, vakuutus n. 1100€ vuoteen. Tälle vuodelle varmaan vaihtuu vakuutusyhtiö, kun Pohjola korotti hintoja, ja tarttis saada radalle toimivan vakuutuksen.

    Viime vuosien verteilun perusteella, suurin vakuutukseen vaikuttava tekijä on asuinpaikka.
    Superbike #7
  30.  
  31. #240
    Lainaa (Nitrous @ Tammi. 17 2009,00:04) kirjoitti
    Lainaa (mattipoeka @ Tammi. 16 2009,23:52) kirjoitti
    Mitenkäs oletteko kilpailuttanut vakuutuksia? Näyttää lähtöbonuksilla olevan siinä 1600 e / vuosi nuo vakuutukset täydellä kaskolla?

    Mihin hintaan ja mistä olette hommanneet vakuutuksia?
    Pohjolassa tällä hetkellä. 40/70 bonukset, vakuutus n. 1100€ vuoteen. Tälle vuodelle varmaan vaihtuu vakuutusyhtiö, kun Pohjola korotti hintoja, ja tarttis saada radalle toimivan vakuutuksen.

    Viime vuosien verteilun perusteella, suurin vakuutukseen vaikuttava tekijä on asuinpaikka.
    Itsellä Veritaksessa. Muistaakseni 822 euroa täyskaskolla. Liikennevakuutuksessa 10% bonus ja kaskossa 70%.
    Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
Sivu: 8 / 36:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 67891018 ... ViimeinenViimeinen