Sivu: 6 / 36:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4567816 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 151:stä 180:een 1079:sta
  1. #151
    Lainaa (ilkka_j @ Kesä. 05 2008,22:12) kirjoitti
    Lainaa (dzero @ Kesä. 02 2008,10:46) kirjoitti
    Missäs SD kannattaa pk-seudulla huollattaa, vai onko hinnoissa edes merkittävää eroa eri firmojen välillä?
    Ite käytän lauttasaaren bikeworldiä....hyvä palvelu ja nopee...hinnoista viis, tuskin se ykköseuroihin kellään kaatuu...ku kerran on kalliit mopot alla....

    Klakessahan on toi racingbike, kannattaa soitella hintavertailut...
    Mulla ainakin tonnin huollon hintaa kysellessä oli melkein sama hinta kummassakin. Larun Bike Worldissa käytin kulkuyhteyksien takia.


    edit: typot



    "The Slow And Pathetic"
  2. #152
    Mitä kaikkea SDukessa on uudistunu vuosille 05, 06, 07 ja nyt 2008?
    Erehdyin käymään koeajolla ja nyt sit pohdin montako euroa joku maksais autosta ja nykyisestä pyörästä.
    Senverta lyhyellä koeajolla oli vähän vaikee tottua siihe järjettömään kiihtyvyytteen ja ehkä hieman möhköön olemukseen.
    Tuli jotenki sellanen olo et siinä 186kgssa on jotain joka ei oo aivan tarpeellista. Ja silti se tuntu kevyemmältä ku kawa jolle luvataan kuivapainoa 164kg. Suorastaan vitutti ajaa kotiin sen jälkeen
    Tuli iha sellanen olo et onko 636:sen jarruissa jotai vikaa ku kahva o ku kumilenkin päässä ja tuntuu ettei saa voimaa välitettyä sormista levyille sitte millään.
    Ainoa mikä jäi häirittemään oli 1X0km/h vauhdissa ilmenevä huteruuden tunne, että kaikki on hyvin jossei aivasta. Ohjausiskari olis ilmeisesti pakkohankinta tuohon. Ja se että mutkassa sai olla turhan tarkkana kaasun kanssa. Tai ko kawalla ei pahemmin vaikuta kääntääkö sen keskenkaiken pohjaan vai nollille jos dukeen vertaa. Nii ja tyttöystävä sano et se o vitun ruma ..vaikka ei se minustakaa mikää kaunis ole, näyttää suorastaan pahalta
    990 SM -08
  3. #153
    Lainaa (NinjaSamu @ Kesä. 06 2008,15:12) kirjoitti
    Mitä kaikkea SDukessa on uudistunu vuosille 05, 06, 07 ja nyt 2008?
    Erehdyin käymään koeajolla ja nyt sit pohdin montako euroa joku maksais autosta ja nykyisestä pyörästä.
    Senverta lyhyellä koeajolla oli vähän vaikee tottua siihe järjettömään kiihtyvyytteen ja ehkä hieman möhköön olemukseen.
    Tuli jotenki sellanen olo et siinä 186kgssa on jotain joka ei oo aivan tarpeellista. Ja silti se tuntu kevyemmältä ku kawa jolle luvataan kuivapainoa 164kg. Suorastaan vitutti ajaa kotiin sen jälkeen
    Tuli iha sellanen olo et onko 636:sen jarruissa jotai vikaa ku kahva o ku kumilenkin päässä ja tuntuu ettei saa voimaa välitettyä sormista levyille sitte millään.
    Ainoa mikä jäi häirittemään oli 1X0km/h vauhdissa ilmenevä huteruuden tunne, että kaikki on hyvin jossei aivasta. Ohjausiskari olis ilmeisesti pakkohankinta tuohon. Ja se että mutkassa sai olla turhan tarkkana kaasun kanssa. Tai ko kawalla ei pahemmin vaikuta kääntääkö sen keskenkaiken pohjaan vai nollille jos dukeen vertaa. Nii ja tyttöystävä sano et se o vitun ruma ..vaikka ei se minustakaa mikää kaunis ole, näyttää suorastaan pahalta
    Aiemmista päivityksistä en tiedä, mutta -07:n on uutena tai muutoksena tullut ainakin:

    -isompi tankki
    -ruiskun päivitys, vähän pienempi kulutus (alle 10l/100) ja ei-niin nykivä
    -piikkiä pienempi eturatas (16)
    -loivempi ohjauskulma, ei niin hermostunut kuin vanhemmat
    -olikohan jousituksessa eroa?
    -etumaski ei niin laatikko
    -savunvärinen takavalo ja kirkkaat vilkut

    muuta en muista. -08:n tullutkin vain uusi valkoinen väritys. paljonhan SD:ssä saa painoa pois suht ylhäältä jo pelkällä vaimentimen vaihdolla alkuperäisestä savustuspöntöstä, itsellä tippui noin 7kg.

    Tuli aikalailla samat fiilikset viime kesänä koeajolenkin jälkeen lähteä r6:lla kotiin, tuntui että saa aika rauhassa odottaa kierrosten nousua ennen kuin tapahtuu. ja vaihdettuahan sitten tulikin, eikä ole kaduttanut

    niin ja muuten, kotona kuulee vieläkin miten v**un ruma se on, mutta pääasia että itse tykkää!

    ...jahas, täytyy lähteä nautiskelemaan



    Yamaha R6R 06 --> *KTM 990 SUPER DUKE 07
  4. #154
    -piikkiä pienempi eturatas (16)[/QUOTE]
    Mulla on -07 ja siinä on vakiona 17 eturatas. Ensviikolla kuitenkin jo 16

    niin joo ja -07 mallissa on jo kunnon kate



    Nykyiset: KTM 990 SUPERDUKE -07, GAS GAS TXT 280 PRO -04, TRIUMPH BONNEVILLE 650 -71, HONDA CB 125 -73, PAPPIS -67
    Ja entiset: raisu, honda xr75, honda xr80, manki, gagiva n90, kawa vn750, honda cb 350, fantic 301,
  5. #155
    08- sd.ssä on 16" eturatas vakiona, ja vanteina marchesinit taitaa myös olla uutta. bensan kulutus on 6 litraa/100 km.
    (aika laihalla taitaa olla)
    jouni
  6. #156
    Tässä jo hetken miettinyt että pitäisi varmaan käydä rataajoakin kokeilemassa pyörällä. Onkos kenelläkään kokemuksia mitä Akrapovicin pyöreistä titaani kannuista lähtee desibelejä? Killerit kyllä löytyy kunhan vaan kiinni huitaisee, mutta onkohan niilläkään asiaa radalle. ei kehtais turhaan ajella mittailemaan.
    KTM SuperDuke
  7. #157
    Lainaa (Paha-Setä @ Kesä. 11 2008,23:22) kirjoitti
    Tässä jo hetken miettinyt että pitäisi varmaan käydä rataajoakin kokeilemassa pyörällä. Onkos kenelläkään kokemuksia mitä Akrapovicin pyöreistä titaani kannuista lähtee desibelejä? Killerit kyllä löytyy kunhan vaan kiinni huitaisee, mutta onkohan niilläkään asiaa radalle. ei kehtais turhaan ajella mittailemaan.
    Laita killerit kiinni ja sitten mittamaan. Ahvenistolla mitataan kaikki ajamaan aikovat pyörät, joten eiköhän siellä saa mitattua ennen ratamaksun maksamista.

    Tosin jo vakio vaimentajilla kolkuttelee Ahveniston 97dB rajaa.

    Ja kannattaa ehdottomasti käydä kokeilemassa radalla.
    "The Slow And Pathetic"
  8. #158
    Vakiovaimentajilla pääsee radalle ilman mittaamista. Ainakin Motoparkkiin pääsee. Luulisin, että sama pätee Ahvenistollakin. Viimeeksi meltä ei mitattu siellä keltään.
    KTM SD -06
  9. #159
    Kemorassa ei ole turhia rajoituksia...

    Ratapäivät Kemorassa 2.-3.8.

    Tulee muuten Kottaraisia ajettavaksi
    Köyhiä vituttaa ku persaukiset rällää..!
  10. #160
    Lainaa (Duudsoni @ Kesä. 12 2008,22:17) kirjoitti
    Lainaa (Paha-Setä @ Kesä. 11 2008,23:22) kirjoitti
    Tässä jo hetken miettinyt että pitäisi varmaan käydä rataajoakin kokeilemassa pyörällä. Onkos kenelläkään kokemuksia mitä Akrapovicin pyöreistä titaani kannuista lähtee desibelejä? Killerit kyllä löytyy kunhan vaan kiinni huitaisee, mutta onkohan niilläkään asiaa radalle. ei kehtais turhaan ajella mittailemaan.
    Laita killerit kiinni ja sitten mittamaan. Ahvenistolla mitataan kaikki ajamaan aikovat pyörät, joten eiköhän siellä saa mitattua ennen ratamaksun maksamista.

    Tosin jo vakio vaimentajilla kolkuttelee Ahveniston 97dB rajaa.

    Ja kannattaa ehdottomasti käydä kokeilemassa radalla. *
    Mitäh, tuostahan menee jo R1 vakiopöntöillä yli
    Seuraavaks varmaan halutaan nopeusrajotukset, ajovalopakko, suojatiet, liikennevalot, naapurin mummot ja poliisit radalle. Ettei vaan kukaan pääse kaahaamaan siellä
    Millä tuo meluraja oikein perustellaan? Häiriintyvät naapurit, metsän eläimet, ratahenkilökunta?
    990 SM -08
  11. #161
    Lainaa (madagi @ Kesä. 12 2008,23:38) kirjoitti
    Vakiovaimentajilla pääsee radalle ilman mittaamista. Ainakin Motoparkkiin pääsee. Luulisin, että sama pätee Ahvenistollakin. Viimeeksi meltä ei mitattu siellä keltään.
    Mun viimeisellä Ahveniston käynnillä mitattiin myös vakiovaimentajat.



    "The Slow And Pathetic"
  12. #162
    Lainaa (NinjaSamu @ Kesä. 13 2008,05:26) kirjoitti
    Lainaa (Duudsoni @ Kesä. 12 2008,22:17) kirjoitti
    Lainaa (Paha-Setä @ Kesä. 11 2008,23:22) kirjoitti
    Tässä jo hetken miettinyt että pitäisi varmaan käydä rataajoakin kokeilemassa pyörällä. Onkos kenelläkään kokemuksia mitä Akrapovicin pyöreistä titaani kannuista lähtee desibelejä? Killerit kyllä löytyy kunhan vaan kiinni huitaisee, mutta onkohan niilläkään asiaa radalle. ei kehtais turhaan ajella mittailemaan.
    Laita killerit kiinni ja sitten mittamaan. Ahvenistolla mitataan kaikki ajamaan aikovat pyörät, joten eiköhän siellä saa mitattua ennen ratamaksun maksamista.

    Tosin jo vakio vaimentajilla kolkuttelee Ahveniston 97dB rajaa.

    Ja kannattaa ehdottomasti käydä kokeilemassa radalla.
    Mitäh, tuostahan menee jo R1 vakiopöntöillä yli
    Seuraavaks varmaan halutaan nopeusrajotukset, ajovalopakko, suojatiet, liikennevalot, naapurin mummot ja poliisit radalle. Ettei vaan kukaan pääse kaahaamaan siellä
    Millä tuo meluraja oikein perustellaan? Häiriintyvät naapurit, metsän eläimet, ratahenkilökunta?
    Hämeenlinnan Ahvenistolla lähimmät asuintalot sijaitsee n. 400m päässä radasta, joten kai tuolla naapureiden häiriintymisellä sitä Ahveniston tapauksessa perustellaan.
    "The Slow And Pathetic"
  13. #163
    Lainaa (NinjaSamu @ Kesä. 13 2008,05:26) kirjoitti
    Mitäh, tuostahan menee jo R1 vakiopöntöillä yli
    tiistaina motoparkissa -07 R1 täysi akran rosterihormi hiilaripöntöillä 94dB eli kirkkaasti läpi.
    Yamaha R6R 06 --> *KTM 990 SUPER DUKE 07
  14. #164
    Lainaa (Duudsoni @ Kesä. 13 2008,08:29) kirjoitti
    Lainaa (NinjaSamu @ Kesä. 13 2008,05:26) kirjoitti
    Lainaa (Duudsoni @ Kesä. 12 2008,22:17) kirjoitti
    Lainaa (Paha-Setä @ Kesä. 11 2008,23:22) kirjoitti
    Tässä jo hetken miettinyt että pitäisi varmaan käydä rataajoakin kokeilemassa pyörällä. Onkos kenelläkään kokemuksia mitä Akrapovicin pyöreistä titaani kannuista lähtee desibelejä? Killerit kyllä löytyy kunhan vaan kiinni huitaisee, mutta onkohan niilläkään asiaa radalle. ei kehtais turhaan ajella mittailemaan.
    Laita killerit kiinni ja sitten mittamaan. Ahvenistolla mitataan kaikki ajamaan aikovat pyörät, joten eiköhän siellä saa mitattua ennen ratamaksun maksamista.

    Tosin jo vakio vaimentajilla kolkuttelee Ahveniston 97dB rajaa.

    Ja kannattaa ehdottomasti käydä kokeilemassa radalla. *
    Mitäh, tuostahan menee jo R1 vakiopöntöillä yli *
    Seuraavaks varmaan halutaan nopeusrajotukset, ajovalopakko, suojatiet, liikennevalot, naapurin mummot ja poliisit radalle. Ettei vaan kukaan pääse kaahaamaan siellä *
    Millä tuo meluraja oikein perustellaan? Häiriintyvät naapurit, metsän eläimet, ratahenkilökunta?
    Hämeenlinnan Ahvenistolla lähimmät asuintalot sijaitsee n. 400m päässä radasta, joten kai tuolla naapureiden häiriintymisellä sitä Ahveniston tapauksessa perustellaan.
    Nojoo en tiijä mut kawanki tyyppikilvessä lukee 96db.
    990 SM -08
  15. #165
    Non-ni... kysästään kun SD ruvennut kiinnostamaan. Kertokaa paljonko tuollaisella uudemmalla SD:llä (07->) pääsee tankillisella ? Ilmeisesti tankki on isompi ja polttoaineen syöttöä säädetty "laihemmalle" vrt. vanhempaan, mutta mitä tämä merkitsee käytännössä? Nii riippuu paljon ajotavasta, mutta tommoisessa normi mutkapätkä räppäyksessä.
  16. #166
    -08 sd.ssä syttyy bensavalo 250km jälkeen, ja tällöin tankkiin menee 14.5 litraa tämä matka ajossa. Putkien vaihto ja ruiskun ohjelmointi kuulemma lisää reilusti kulutusta?
    jouni
  17. #167
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (AlluR @ Kesä. 16 2008,16:39) kirjoitti
    Non-ni... kysästään kun SD ruvennut kiinnostamaan. Kertokaa paljonko tuollaisella uudemmalla SD:llä (07->) pääsee tankillisella ? Ilmeisesti tankki on isompi ja polttoaineen syöttöä säädetty "laihemmalle" vrt. vanhempaan, mutta mitä tämä merkitsee käytännössä? Nii riippuu paljon ajotavasta, mutta tommoisessa normi mutkapätkä räppäyksessä.
    Motarilla vie tollasta 6,5-7l/100km, eli tollasen vähän reilu 200km pääsee ennenkun bensavalo syttyy, ja bensaa menee tankkiin 14-15L. Keskinopeus siis n.140kmh.
    Superbike #7
  18. #168
    Itellä matkaajossa syöny n.5,5l. "Suhteellisen" normaalisti ajeltuna. -06 putkilla ja softalla.
    KTM SuperDuke
  19. #169
    Aika korkee vrt. kawan 5l/100. Mutta matkanteossa tuntus kuitenki pysyvän iha järkevissä lukemissa
    990 SM -08
  20. #170
    Lainaa (Duudsoni @ Kesä. 13 2008,08:26) kirjoitti
    Lainaa (madagi @ Kesä. 12 2008,23:38) kirjoitti
    Vakiovaimentajilla pääsee radalle ilman mittaamista. Ainakin Motoparkkiin pääsee. Luulisin, että sama pätee Ahvenistollakin. Viimeeksi meltä ei mitattu siellä keltään.
    Mun viimeisellä Ahveniston käynnillä mitattiin myös vakiovaimentajat.
    Maanantaina Ahvenistolla Remuksilla killereillä 96db. Ja eikun radalle *
    Nykyiset: KTM 990 SUPERDUKE -07, GAS GAS TXT 280 PRO -04, TRIUMPH BONNEVILLE 650 -71, HONDA CB 125 -73, PAPPIS -67
    Ja entiset: raisu, honda xr75, honda xr80, manki, gagiva n90, kawa vn750, honda cb 350, fantic 301,
  21. #171
    Lainaa (wegeljeff @ Kesä. 17 2008,11:03) kirjoitti
    Maanantaina Ahvenistolla Remuksilla killereillä 96db. Ja eikun radalle
    hyvinhän se meni
    et sattunut mittauttamaan ilman killereitä, pompsahtaako paljon? Noita killereitäkin voisi modata, jotta saisi vähän lisää mökää, kokonaan ilman on aika rajut äänet.
    Yamaha R6R 06 --> *KTM 990 SUPER DUKE 07
  22. #172
    Lainaa (jukka990 @ Kesä. 17 2008,15:54) kirjoitti
    hyvinhän se meni
    et sattunut mittauttamaan ilman killereitä, pompsahtaako paljon? Noita killereitäkin voisi modata, jotta saisi vähän lisää mökää, kokonaan ilman on aika rajut äänet.
    Ite ajattelin askarrella LeoVincen killereistä huomenna tuommoset -> kuva

    Vakiokuntoisilla killereillä tahtoo olla turhan hiljainen, kun taas suoralla putkella pätkii ja räkii pienillä kierroksilla tasakaasulla ajettaessa, että jospa noista sais jonkunlaisen kompromissin aikaseks.

    Lisää lässytystä aiheesta: Superduke Forum



    Tunturi Tiger -> Suzuki TS X 125 -> KTM GS 125 -> Husqvarna TE 610 E -> KTM Super Duke
  23. #173
    Lainaa (el_tresmo @ Kesä. 17 2008,20:53) kirjoitti
    Vakiokuntoisilla killereillä tahtoo olla turhan hiljainen, kun taas suoralla putkella pätkii ja räkii pienillä kierroksilla tasakaasulla ajettaessa, että jospa noista sais jonkunlaisen kompromissin aikaseks.

    Lisää lässytystä aiheesta: Superduke Forum
    Jep, remuksissahan killereiden päät on rutattu, joten niitä avaamalla saa varmaan vähennettyä vastusta. Toinen vaihtoehto on tietty ajaa laikalla viillot killeriputkiin samaan tapaan kuin tuossa kuvassa.

    Onko pyörässä jo akran kartta kiinni, onkohan tuolla kartalla paljon vaikutusta tehoihin/muuhun moottoriluonteeseen? Täytynee 7,5T huollon yhteydessä laitattaa.
    Yamaha R6R 06 --> *KTM 990 SUPER DUKE 07
  24. #174
    Lainaa (jukka990 @ Kesä. 18 2008,09:22) kirjoitti
    Onko pyörässä jo akran kartta kiinni, onkohan tuolla kartalla paljon vaikutusta tehoihin/muuhun moottoriluonteeseen? Täytynee 7,5T huollon yhteydessä laitattaa.
    Sepä se, ei oo vielä softaa päivitetty kun seuraavaan huoltoon on vielä pari tuhatta kilsaa eikä pelkän kartan ohjelmointiinkaan jaksais viedä. Kyllä mä ainakin toivon että se kartta auttais, nyt ei ilman killereitä tahdo toimia moitteetta kuin ainoastaan vedättäessä. Tasakaasulla tahtoo vähän arpoa että meniskö vai eikö ja moottorijarrutuksessa polttaa putkessa turhankin miehekkäästi.
    Tunturi Tiger -> Suzuki TS X 125 -> KTM GS 125 -> Husqvarna TE 610 E -> KTM Super Duke
  25. #175
    Polttaa ainakin akran putkilla softan laitonkin jälkeen. Tosin sellaista mukavaa röpöttelyähän se on, tai ainakin omasta mielestä. 4000 paikkeilla vähän arpoo, mut eihän sitä niin matalilla kierroksilla tarvii ajella..
    KTM SuperDuke
  26. #176
    Lainaa (brand x @ Kesä. 16 2008,17:11) kirjoitti
    -08 sd.ssä syttyy bensavalo 250km jälkeen, ja tällöin tankkiin menee 14.5 litraa tämä matka ajossa. Putkien vaihto ja ruiskun ohjelmointi kuulemma lisää reilusti kulutusta?
    -06 syö keskivertoisesti litran verran enemmän sadalla.. Eli bensavalo syttyy noin 180-200km kohdalla pienemmästä tankistakin johtuen.



    "The Slow And Pathetic"
  27. #177
    Lainaa (Duudsoni @ Kesä. 18 2008,13:00) kirjoitti
    Lainaa (brand x @ Kesä. 16 2008,17:11) kirjoitti
    -08 sd.ssä syttyy bensavalo 250km jälkeen, ja tällöin tankkiin menee 14.5 litraa tämä matka ajossa. Putkien vaihto ja ruiskun ohjelmointi kuulemma lisää reilusti kulutusta?
    -06 syö keskivertoisesti litran verran enemmän sadalla.. Eli bensavalo syttyy noin 180-200km kohdalla pienemmästä tankistakin johtuen.
    Mulla syttyy kyllä reilusti ennen tuota. Vähänkin reippaammassa ajossa valo syttyy jo 120 kohdalla. Oltiin tuossa Saksassa reissussa ja siellä baanalla pääsin tasaisella ajolla (140 km/h) 170 kilsaa ennen valon syttymistä.
    KTM SD -06
  28. #178
    Kyllähän tuo hörppää kun muistaa hanaa antaa. Taisi tänään mennä n.130 kilsaa kun sytty valo. Mut ei hirveesti railakkaammin enää kehtaa ajella, sen verran rakas tuo ajokortti.
    KTM SuperDuke
  29. #179
    Onkos superduke miehiä tai naisia tulossa 2.7 orgin rata ajo
    päivälle alastarolle? Itse olen menossa
    jouni
  30.  
  31. #180
    Lainaa (brand x @ Kesä. 19 2008,16:01) kirjoitti
    Onkos superduke miehiä tai naisia tulossa 2.7 orgin rata ajo
    päivälle alastarolle? Itse olen menossa
    Joo vois sitä lähtee... Jollei lasten kanssa puuhata jotain...
    Lainaten: Kyllähän tuo hörppää kun muistaa hanaa antaa. Taisi tänään mennä n.130 kilsaa kun sytty valo:
    Alastarolla 85km/12,5l



    F = dp / dt
Sivu: 6 / 36:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4567816 ... ViimeinenViimeinen