Sivu: 25 / 36:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 15232425262735 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 721:stä 750:een 1079:sta
  1. #721
    Lainaa Kafuusti kirjoitti Katso viesti
    Mitä pitää tietää jos tuollasta 55000km ajettua dukea laittaa. Muutako että on ajettu aika paljon onko esim. Mitään isoja remontteja tiedossa? ?
    GW jo tossa puhuikin asiaa. Pultteja/johtoja/muttereita toi yrittää karistella päältään, mut muuten oma 76000 km ajettu toimii loistavasti. Oikein mitään ei ole hajonnut (vielä)
    RC8R
    Super Duke (Se vanha)
  2. #722
    Onko tosiaan niin että Dukessa ohjauslaakeria kiristetään vaan tuolla 27mm? alumiinipultilla? Ei oo erikseen mitään kiristys- ja lukitusmutteria? Alkanu keulassa tuntumaan klonksetta ja pitäs viikonlopulla katella missä vikaa...
    <p>-08 Superduke R</p>
  3. #723
    Lainaa Henq kirjoitti Katso viesti
    Onko tosiaan niin että Dukessa ohjauslaakeria kiristetään vaan tuolla 27mm? alumiinipultilla? Ei oo erikseen mitään kiristys- ja lukitusmutteria? Alkanu keulassa tuntumaan klonksetta ja pitäs viikonlopulla katella missä vikaa...
    On, eikä sitä edes sillä varsinaisesti kauheesti kiristetäkään...

    Taitaa olla sulla aika vaihtaa ohjauslaakeri
    wille
  4. #724
    Eikös SDukessakin sentään ole se poikittainen pultti yläkolmiossa joka lukitsee tuon akselin mutterin paikoilleen...
  5. #725
    Lainaa wille kirjoitti Katso viesti
    On, eikä sitä edes sillä varsinaisesti kauheesti kiristetäkään...

    Taitaa olla sulla aika vaihtaa ohjauslaakeri
    Joo aika löysällä olikin se pultti. Eikait siinä auta ku marssia laakerikauppaan... 21tkm ajettu peli.
    <p>-08 Superduke R</p>
  6. #726
    Tutki nyt ennen kun ostat uuden laakerin, ettei väljä ole liukuputkien ja liukulaakereiden välissä.
  7. #727
    Joo pitää tarkastella kuhan saa keulan ylös. Keula on huollettu 5tkm sitten muuten.
    <p>-08 Superduke R</p>
  8. #728
    Ennen kun ostat laakerin niin kokeile kiristää laakeri. Eli löysää yläkolmiossa oleva emäputken lukituspultti ja kolmion pultit etuputkille. Sitten tiukkaa emäputken mutteri.
    RC8R 2012
    EnduroR 2013
  9. #729
    Saapui tuossa tänään LeoVincen röörit Dukeen. Nyt pitäisi päästä säädättämään ECU:lle kartat kuntoon. Onnistuisikohan jonkun orggilaisen luona / missä tiedätte, että noita voisi käydä laittamassa?

    Uudellamaala, mielellään PK-seutu/lähistö.
    ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
    ex. KTM 350 EXC-F SD (-11)
    ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
    ex. Kawasaki Z1000 (-08)
    ex. Kawasaki ER-6N (-06)
  10. #730
    Täältä ilmoittautuu uus duke kuski!
    Mitkä ne vakiovälitykset on ja mitä porukka täällä suosittelee? Taitaa olla vakiovälit paikallaan kun tuntuu niin pitkiltä... Leovincen sliparit löytyy mutta kartta puuttuu, niin onkos täällä kukaan tuolla tune-eculla ohjelmoinut näitä? Vähän on erillainen ajettava kuin tuo vanha 690 smc-r
    Ktm 690Enduro/smc -12vm
  11. #731
    Lainaa Kafuusti kirjoitti Katso viesti
    Täältä ilmoittautuu uus duke kuski!
    Mitkä ne vakiovälitykset on ja mitä porukka täällä suosittelee? Taitaa olla vakiovälit paikallaan kun tuntuu niin pitkiltä... Leovincen sliparit löytyy mutta kartta puuttuu, niin onkos täällä kukaan tuolla tune-eculla ohjelmoinut näitä? Vähän on erillainen ajettava kuin tuo vanha 690 smc-r
    Vuosimallista riippuen vakiovälitykset lienevät 16/17-38. Itsellä on 16-41, ajeleehan noillakin SD:lle soveltuvia nopeuksia. Jos et lähempää saa apua kartanvaihtoon niin pyörähdä kylässä.
    KTM SuperDuke
  12. #732
    Onko mitä eroa -08 ja -09 dukeissa? Itellä on -09 ja tuolla tune-ecu sivuilla ei ole karttaa -09vm. Käykö siis -08 vai -10 kartat?? Tai -11vm kartat?
    Ktm 690Enduro/smc -12vm
  13. #733
    Lainaa Kafuusti kirjoitti Katso viesti
    Onko mitä eroa -08 ja -09 dukeissa? Itellä on -09 ja tuolla tune-ecu sivuilla ei ole karttaa -09vm. Käykö siis -08 vai -10 kartat?? Tai -11vm kartat?
    Ei pitäisi olla mitään eroa tekniikassa. Tietääkseni kartan voit valita vaikka mallista -07 alkaen,
    jos/kun dukesi ei ole R.
    KTM SuperDuke
  14. #734
    Lainaa Sikkno kirjoitti Katso viesti
    Ei pitäisi olla mitään eroa tekniikassa. Tietääkseni kartan voit valita vaikka mallista -07 alkaen, jos/kun dukesi ei ole R.
    Mä taas olen kuullut vähän toisensuuntaista, mutta jos ja kun Kafuusti kokeilee, niin kerro ihmeessä kokemukset. Voi sitten vaikka itsekin heivata Commanderin jossakin vaiheessa jonkkaan jos saat homman rokkaamaan..
    Evoluutio: Honda Monkey Z50J -86 -> Kawasaki KMX 125 -86 -> Honda NSR 125 -89 -> Yamaha YZF-R6 -04 -> KTM Superduke 990 -09 -> Triumph Street Triple 765 RS -17 -> ??
  15. #735
    Joo. Mulla on tuo oma -09, tiiä sitte onko ylivuotinen , ajoin siihen -07-08vm kartan niin pelaan hyvin, lopetti moottorijarrulla paukuttamisen ja ehkä vähän tehoakin perstuntumalta tuli lisää.
    Ktm 690Enduro/smc -12vm
  16. #736
    Lainaa Kafuusti kirjoitti Katso viesti
    Joo. Mulla on tuo oma -09, tiiä sitte onko ylivuotinen , ajoin siihen -07-08vm kartan niin pelaan hyvin, lopetti moottorijarrulla paukuttamisen ja ehkä vähän tehoakin perstuntumalta tuli lisää.
    Kokeilepa näpyttää valmistenumero decoderiin, niin selviää varmasti vuosimalli. Itselläkin on ylivuotinen joka paljastui mallivuodeksi 2009.
    Evoluutio: Honda Monkey Z50J -86 -> Kawasaki KMX 125 -86 -> Honda NSR 125 -89 -> Yamaha YZF-R6 -04 -> KTM Superduke 990 -09 -> Triumph Street Triple 765 RS -17 -> ??
  17. #737
    Lainaa Lihasrelaksantti kirjoitti Katso viesti
    Kokeilepa näpyttää valmistenumero decoderiin, niin selviää varmasti vuosimalli. Itselläkin on ylivuotinen joka paljastui mallivuodeksi 2009.
    Tuo selvinnee valmistenumeron perusteella myös KTM:n omalla varaosahaulla?
  18. #738
    Lainaa Seikkailu_R kirjoitti Katso viesti
    Tuo selvinnee valmistenumeron perusteella myös KTM:n omalla varaosahaulla?
    Joo se näkkyy on oikeasti -08. No samapa tuo kun pelaa ja ei mahottomia kilometrejä ole.
    Ktm 690Enduro/smc -12vm
  19. #739
    Voisin vaihtaa pienellä välirahalla LeoVincet niihin pyöreisiin akrapoviceihin. Mie tykkäisin pienemmistä äänistä ja joku halukas sais lyhyemmät ovaalit vaimentajat akrojen tilalle.

    yv:llä tavottaa.
    KTM 990 Superduke -06
    ex. KTM SXC 625 -05
    ex. Honda CB600f -05
    ex. Honda CBR600f -91
  20. #740
    Sopiiko 16-41 välit vakioketjulle?
    Ktm 690Enduro/smc -12vm
  21. #741
    Sopii.
    <p>-08 Superduke R</p>
  22. #742
    Mites tiukalla muut pitää super duken ketjuja? Mulla kävi pyörä 15tkm huollossa ja yhtenä huoltotoimenpiteenä oli ketjujen löysäys Noh eihän siinä mitään, mutta nyt ketjut raplattaa, pärisee ja kolisee alle 4000 kierroksen niin paljon, että hävettää.

    Muistaakseni viime kesänä kiristin ketjuja ja ei ne nyt musta kovin kireellä ollu ennen huoltoakaan, nyt ne tosin sitten roikkuu ihan kunnolla. Mittaan kireyden laittamalla 7mm paksun vanerin palasen ylös painetun ketjun ja swingin väliin siihen mistä kireys mitataan. Oon pitäny sopivana kireytenä sellaista, että 7mm pulikka mahtuu juuri ja juuri ketjun ja swingin väliin, mutta ketju ei ota kiinni, toisin kuin nyt. Onko laakerit vaarassa vai huolto ollut liian innokkaana kun tällaista menevät tekemään? Kokeiltiin kireyttä myös kuski päällä ja eipä sillä vaikutusta juurikaan ollut.
    Evoluutio: Honda Monkey Z50J -86 -> Kawasaki KMX 125 -86 -> Honda NSR 125 -89 -> Yamaha YZF-R6 -04 -> KTM Superduke 990 -09 -> Triumph Street Triple 765 RS -17 -> ??
  23. #743
    Reilun tuuman ilman kuormaa. Tosin ajan omaani aika tiukoilla alustasäädöillä eli en käytä mitään massiivista joustovaraa hyväkseni. Niin, tai ajoin silloin kun vielä sain ajaa
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  24. #744
    Mulla ainakin on takahaarukassa kuva missä on suurinpiirtein näin: 7mm ketjun yläpinnasta takahaarukan alapintaan.
  25. #745
    Kuulostaa kyllä tuo 7mm aika tiukalta. Itelläki se rapiat 20mm ollu ilman kuormaa välyksenä ja hyvin on rokannu.
    <p>-08 Superduke R</p>
  26. #746
    Lainaa Opa74 kirjoitti Katso viesti
    Mulla ainakin on takahaarukassa kuva missä on suurinpiirtein näin: 7mm ketjun yläpinnasta takahaarukan alapintaan.
    Juurikin näin tuota ketjun kireyttä ja mittaamista tuossa yritin kuvata. GW ja Henq mittaa siis, että ketjun vapaa liike on 20mm - 25mm. Käväsin superduke foorumilla pikaisesti lukemassa mitä ketjujen kireydestä on kirjoitettu ja aika moni oli sitä mieltä, että KTM:n suosittelema 7mm on jo melko löysä. Ja nyt se on sitten tuotakin löysempi Pitää ilmeisesti itekkin kokeilla mitata vapaata liikettä..

    Edit: mitattu, 35mm vapaata liikettä, eisssaaaa..
    Evoluutio: Honda Monkey Z50J -86 -> Kawasaki KMX 125 -86 -> Honda NSR 125 -89 -> Yamaha YZF-R6 -04 -> KTM Superduke 990 -09 -> Triumph Street Triple 765 RS -17 -> ??
  27. #747
    Ostin tänään Dukeen tuon koko öljynfiltterisetin, mut nyt jäi yks kuparitiiviste ylimääräseks? Mihinkä tuo kaikkein pienin kuuluu? Setissä on siis 3 kuparitiivistettä, yks pohjaropulle ja yks öljysäiliön ropulle.
    <p>-08 Superduke R</p>
  28. #748
    MH-ilmaboxi tulossa, pyörässä lisäksi MH-toisioläpät, vastukset, Leovincen sliparit. Ja SAS poistettuna.
    Karttana tällä hetkellä acra smoothend ja pyörä pelaa mainiosti. Vakio acramappiin erona se että alhaalla on 1000rpm enemmän käytettävää.

    MH-boxin takia pitäs nyt sitte loihtia kartta kuntoon ammattilaisen toimesta.
    Löytyykö Oulu, Tornio, Rollo -akselilta Tuneecu säätäjiä?
    Missä on lähin ja paljonko tämä säätö kustantaa?
    KTM 990 Superduke -06
    ex. KTM SXC 625 -05
    ex. Honda CB600f -05
    ex. Honda CBR600f -91
  29. #749
    Mitespaljon Duket syö teillä öljyä? 14.000km kohilla öljynvaihto ja lisäsin täyteen, tossa 18.000km kohilla about huomasin että sehän on kuiva ja kaadoin taas täyteen. Nyt karvan alle 20.000 ja näyttää että öljyt ois noin puolessavälissä. Ei taida ihan normaalia olla, että 4tkm välein joutus lisää öljyä?
    ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
    ex. KTM 350 EXC-F SD (-11)
    ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
    ex. Kawasaki Z1000 (-08)
    ex. Kawasaki ER-6N (-06)
  30.  
  31. #750
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Karkov kirjoitti Katso viesti
    Mitespaljon Duket syö teillä öljyä? 14.000km kohilla öljynvaihto ja lisäsin täyteen, tossa 18.000km kohilla about huomasin että sehän on kuiva ja kaadoin taas täyteen. Nyt karvan alle 20.000 ja näyttää että öljyt ois noin puolessavälissä. Ei taida ihan normaalia olla, että 4tkm välein joutus lisää öljyä?
    Riippuu ihan ajotyylistä. Radalla haukkas n. 0,5litraa päivässä (~200km), kadulla about litran öljynvaihtovälillä. Kovat ja pitkät moottorijarrut päästää öljyä männänrenkaiden ohi pakoputkeen, joten kovassa ajossa öljyn kulutus lisääntyy väkisinkin.
    Superbike #7
Sivu: 25 / 36:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 15232425262735 ... ViimeinenViimeinen