Sivu: 21 / 36:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 11192021222331 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 601:stä 630:een 1079:sta
  1. #601
    Lainaa (mattipoeka @ Elo. 15 2011,14:13) kirjoitti
    Olis ihan mahtavaa saada 3-5 SuperDukea samaan aikaan tuonne radalle, niin näkisi miten muut tuolla menee
    Kannatan.

    Ens viikonlopuks itse suuntaan alastaroon mp-tuen kummallekkin päivälle. Tilaa varmasti löytyy, joten mukaan vaan.
    "The Slow And Pathetic"
  2. #602
    Lainaa (Duudsoni @ Elo. 15 2011,14:42) kirjoitti
    Lainaa (mattipoeka @ Elo. 15 2011,14:13) kirjoitti
    Olis ihan mahtavaa saada 3-5 SuperDukea samaan aikaan tuonne radalle, niin näkisi miten muut tuolla menee
    Kannatan.

    Ens viikonlopuks itse suuntaan alastaroon mp-tuen kummallekkin päivälle. Tilaa varmasti löytyy, joten mukaan vaan.
    27.8.-28.8. Kemoralla
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  3. #603
    Lainaa (mattipoeka @ Elo. 15 2011,12:40) kirjoitti
    Lainaa (mattipoeka @ Elo. 14 2011,21:34) kirjoitti
    Lainaa (vepe @ Elo. 14 2011,21:02) kirjoitti
    Lainaa (mattipoeka @ Elo. 14 2011,09:19) kirjoitti
    Dodiin, nuilla asetuksilla tuli nyt tuolla Alastarolla ajettua ja hyvältähän se tuntui vrt. niihin mitä oli aikaisemmin. Pyörä parani siis huomattavasti. Ajat pyöri todennäköisesti siinä 1.35.x - 1.37.x välillä.

    Seuraavat muutokset on:

    - G2 Quick Throttle (.50 cam)
    - LSL Fatbar Dragbar (suora tanko)

    Ensi kaudelle:

    - KTM Powerparts luistokytkin
    - HM quickshifter
    - Renkaiksi Dunlopin D211 GP Racer soft eteen ja medium taakse


    Tietääkö joku miten PP -tuningin jalkatappisarjasta saisi käännetyn kaavion aikaiseksi SD:hen? Niitä kun ei PP tuning itse myy käännetyllä kaaviolla..
    Eiköhän Duken kaavio käännettä TÄLLÄ kaikenlaisiin tappeihin? Ainakin tähän *SIIRTOSARJAANkävi heittämällä
    Jos homma lähtee tuolla muutoksella rokkaan, ni tilaukseen lähtee heti huomenna
    Hei,

    Tähän vielä palatakseni. Superduke.net:stä luin, että tuo käännetty kaavio ei mahtuisi toimimaan enää jos on asentanut jonkun quickshifterin mallia HM.. eli silloin joutuisi käyttämään normi kaaviota + säädettävät jalkatappisarjat + quickshifter kombinaatiota.

    Kenelläkään täällä kokemusta PP tuning jalkatappisarjoista, käännetystä kaaviosta sekä quickshifteristä, että mahtuuko ne toimimaan?
    HM Quickshifter mahtuu käännetyllä kaaviolla tapit vakio paikoilla tai tuolla A&L Motorsportin palikalla siirrettynä.
    Omassa Dukessa juuri nuo osat käytössä ja on ollut tapit sekä että asemissa.
    You Only Live Twice
    Ei niin turhaa paikkaa etteikö kerran käydä vois
  4. #604
    Kenelläkään täällä magnesium tai hiilikuituvanteita tuossa superdukessa? tekeekö isoa eroa ajo-ominaisuuksiin?

    Bemarin ja KTM:n jarrujen testailua
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  5. #605
    Lainaa (mattipoeka @ Elo. 15 2011,20:36) kirjoitti
    Kenelläkään täällä magnesium tai hiilikuituvanteita tuossa superdukessa? tekeekö isoa eroa ajo-ominaisuuksiin?

    Bemarin ja KTM:n jarrujen testailua
    Heheh!
    Ja näyttäis vielä olevan vanhaa korimallia ilman radial kiinnitteisiä jarruja.
    "The Slow And Pathetic"
  6. #606
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Duudsoni @ Elo. 15 2011,20:56) kirjoitti
    Lainaa (mattipoeka @ Elo. 15 2011,20:36) kirjoitti
    Kenelläkään täällä magnesium tai hiilikuituvanteita tuossa superdukessa? tekeekö isoa eroa ajo-ominaisuuksiin?

    Bemarin ja KTM:n jarrujen testailua
    Heheh!
    Ja näyttäis vielä olevan vanhaa korimallia ilman radial kiinnitteisiä jarruja.
    Tuosta ekasta jarrutuksesta näkee hyvin, että miksi ne ABS:t on aika hyödyllinen varuste kadulle. Vaikka kottaraisessa hyvät jarrut onkin, on tehokkaan jarrutuksen tekeminen yllättävän vaikeaa jopa tuollaisessa testitilanteessa, jossa kuljettaja on valmistautunut tekemään täysjarrutuksen tietyssä pisteessä. Samalla näkee tosin myös sen, että eturenkaan lukkiutuminen ei aiheuta ihan välitöntä katastrofia jos ajoasento on kunnossa, vaikka jarrumatkaa pidentääkin.
    Superbike #7
  7. #607
    Lainaa (Nitrous @ Elo. 15 2011,21:26) kirjoitti
    Lainaa (Duudsoni @ Elo. 15 2011,20:56) kirjoitti
    Lainaa (mattipoeka @ Elo. 15 2011,20:36) kirjoitti
    Kenelläkään täällä magnesium tai hiilikuituvanteita tuossa superdukessa? tekeekö isoa eroa ajo-ominaisuuksiin?

    Bemarin ja KTM:n jarrujen testailua
    Heheh!
    Ja näyttäis vielä olevan vanhaa korimallia ilman radial kiinnitteisiä jarruja.
    Tuosta ekasta jarrutuksesta näkee hyvin, että miksi ne ABS:t on aika hyödyllinen varuste kadulle. Vaikka kottaraisessa hyvät jarrut onkin, on tehokkaan jarrutuksen tekeminen yllättävän vaikeaa jopa tuollaisessa testitilanteessa, jossa kuljettaja on valmistautunut tekemään täysjarrutuksen tietyssä pisteessä. Samalla näkee tosin myös sen, että eturenkaan lukkiutuminen ei aiheuta ihan välitöntä katastrofia jos ajoasento on kunnossa, vaikka jarrumatkaa pidentääkin.
    Se on bemarilla nimenomaan hallittu ja vielä ohjattavissa abs:n avulla tuo pyörä. Kotarilla ei niinkään, ainakaan taviksen näpeissä
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  8. #608
    Kenelläkään olemassa 2008 mallin service manuaalia tai mediaa?
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  9. #609
    Lainaa (mattipoeka @ Elo. 15 2011,14:13) kirjoitti
    Olis ihan mahtavaa saada 3-5 SuperDukea samaan aikaan tuonne radalle, niin näkisi miten muut tuolla menee
    Olitkos 27.7 alastarossa? Siellä pöristeli keskiryhmässä 3 Dukea minä vanhalla harmaalla, yksi R-malli ja yksi oranssi.
  10. #610
    Tänää vaihtoivat tonnin huollon yhteydessä taakse 40-piikkisen rattaan ja täytyy sanoa että pyörä muuttui huomattavasti paremmaksi ajaa
    KTM Super Duke R -11
    KTM Duke III -08 Myyty
    Kawasaki ZX-6R -05 Myyty
    Honda CBR 125R -05 Myyty
  11. #611
    Lainaa (SB2 @ Elo. 17 2011,10:55) kirjoitti
    Tänää vaihtoivat tonnin huollon yhteydessä taakse 40-piikkisen rattaan ja täytyy sanoa että pyörä muuttui huomattavasti paremmaksi ajaa *
    menikö vakio ketjuille? ite olisin kuullu, että vakkariketjuille ei mahu 40. Venyttääkö sit tonnin ajo niinki paljo?
    nykyinen: ...
    entinen: KTM sd -09
  12. #612
    Lainaa (finike @ Elo. 17 2011,14:05) kirjoitti
    Lainaa (SB2 @ Elo. 17 2011,10:55) kirjoitti
    Tänää vaihtoivat tonnin huollon yhteydessä taakse 40-piikkisen rattaan ja täytyy sanoa että pyörä muuttui huomattavasti paremmaksi ajaa *
    menikö vakio ketjuille? ite olisin kuullu, että vakkariketjuille ei mahu 40. Venyttääkö sit tonnin ajo niinki paljo?
    Ei menny uutena, nyt meni, kai se sit on venyny sen verra
    KTM Super Duke R -11
    KTM Duke III -08 Myyty
    Kawasaki ZX-6R -05 Myyty
    Honda CBR 125R -05 Myyty
  13. #613
    Lainaa (peruskallio @ Elo. 16 2011,23:32) kirjoitti
    Lainaa (mattipoeka @ Elo. 15 2011,14:13) kirjoitti
    Olis ihan mahtavaa saada 3-5 SuperDukea samaan aikaan tuonne radalle, niin näkisi miten muut tuolla menee
    Olitkos 27.7 alastarossa? Siellä pöristeli keskiryhmässä 3 Dukea minä vanhalla harmaalla, yksi R-malli ja yksi oranssi.
    Päh.. olimpas alastarolla



    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  14. #614
    Lainaa (SB2 @ Elo. 17 2011,14:07) kirjoitti
    Lainaa (finike @ Elo. 17 2011,14:05) kirjoitti
    Lainaa (SB2 @ Elo. 17 2011,10:55) kirjoitti
    Tänää vaihtoivat tonnin huollon yhteydessä taakse 40-piikkisen rattaan ja täytyy sanoa että pyörä muuttui huomattavasti paremmaksi ajaa *
    menikö vakio ketjuille? ite olisin kuullu, että vakkariketjuille ei mahu 40. Venyttääkö sit tonnin ajo niinki paljo?
    Ei menny uutena, nyt meni, kai se sit on venyny sen verra *
    no perkele voisin itekki hommaa. huomenna ostoksille ja vklp asentelee.
    nykyinen: ...
    entinen: KTM sd -09
  15. #615
    Mulla olisi joutavana oranssit "kiinan pazzot" kun sain kiinasta väärät kahvat. Espoossa, saa tulla ihastelemaan. Omaan silmään oikein mukavan oloiset ja laadukkaat.

    Kun vaan saisi samanlaiset 950 SM :ään...

    PM..

    t.Ville
  16. #616
    Lainaa (finike @ Elo. 18 2011,00:32) kirjoitti
    Lainaa (SB2 @ Elo. 17 2011,14:07) kirjoitti
    Lainaa (finike @ Elo. 17 2011,14:05) kirjoitti
    Lainaa (SB2 @ Elo. 17 2011,10:55) kirjoitti
    Tänää vaihtoivat tonnin huollon yhteydessä taakse 40-piikkisen rattaan ja täytyy sanoa että pyörä muuttui huomattavasti paremmaksi ajaa *
    menikö vakio ketjuille? ite olisin kuullu, että vakkariketjuille ei mahu 40. Venyttääkö sit tonnin ajo niinki paljo?
    Ei menny uutena, nyt meni, kai se sit on venyny sen verra *
    no perkele voisin itekki hommaa. huomenna ostoksille ja vklp asentelee.
    Itse vaihdoin ketjut ja rattaat ennen heinäkuun reissua ja juurikin 16/40 väleillä. Tyytyväinen olen nykyisiin, varsinkin kaupungissa ja ruuhkassa ajaminen helpottui kummasti tolla 40 takarattaalla.
    "The Slow And Pathetic"
  17. #617
    Tämmönen siitä nyt tuli teipeillä.



    Teipit suunnitteli: Crispy Desing
    Taipit asensi: PressTime Oy



    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  18. #618
    Tuohan on varsin maukkaan näköinen.
    MB C220 CDI
    Ducati SS1000
    KTM Superduke
  19. #619
    Ihan kiva tuosta tuli, emäntä ei vain tykkää
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  20. #620
    Ostin juuri 2010 rekisteröidyn Superduken, loistava pyörä!

    Talvella olisi edessä 15.000km huolto, mistä pk-seudulta saisi sen halvimmillaan? Bikeworldissa maksaa suolaiset 600 euroa. Akran kartta varmaan pitäisi laittaa, katselin huoltokuiteista, ettei asennus ollut BW:ssa onnistunut(en tiedä miksi) ja perässä luki vain kartta palautettu(alkuperäiseksi?) maahantuojan ohjeiden mukaan. Eipä tuossa nytkään vikaa ole, nykii pienissä vauhdeissa ja paukkuu ihan pirusti. Haittaa noista ominaisuuksista nyt ei niin hirveästi ole, mutta kannattaisi varmaan tuo päivitys tehdä kuitenkin?
  21. #621
    Lainaa (sarainem @ Elo. 28 2011,20:41) kirjoitti
    Ostin juuri 2010 rekisteröidyn Superduken, loistava pyörä!

    Talvella olisi edessä 15.000km huolto, mistä pk-seudulta saisi sen halvimmillaan? Bikeworldissa maksaa suolaiset 600 euroa. Akran kartta varmaan pitäisi laittaa, katselin huoltokuiteista, ettei asennus ollut BW:ssa onnistunut(en tiedä miksi) ja perässä luki vain kartta palautettu(alkuperäiseksi?) maahantuojan ohjeiden mukaan. Eipä tuossa nytkään vikaa ole, nykii pienissä vauhdeissa ja paukkuu ihan pirusti. Haittaa noista ominaisuuksista nyt ei niin hirveästi ole, mutta kannattaisi varmaan tuo päivitys tehdä kuitenkin?
    Hei,

    Käytä Racingbikessa, se tosin on nurmijärvellä. Käytä jossain dynossa säädössä tuo pyörä, niin tulee huomattavasti parempi.. maksaa toki enemmän, mutta on sen arvoinen
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  22. #622
    Oliskohan minun vanha? Jos Espoon Bike Worldistä ostit!
    Rekkari 95-OBI.
    On siinä ackran kartta, ei vain mennyt ensin huollon yhteydessä! Pyörä käy ja kukkuu! Radalle myös koulutettu. Vaidoin uuteen 990 Adventure ABS:ään.
  23. #623
    Missä noita voi yleensä käyttää säädätettävänä ja paljon lysti maksaa? Asun ite mikelin lähellä...
    ktm superduke 990 -07 "faselift"
  24. #624
    Pari pätkää SuperDukella Kemoralla 28.8.2011 keskiryhmästä, mitkä postasin tuonne toisaallekin.

    1
    2
    3
    4

    Selkeitä virheitä:

    - Rullaaminen ja tasakaasulla ajelu pois (kaasulta suoraan jarrulle)
    - Jarrulla hissuttelu pois
    - Pyörää voi kallistaa enemmän..
    - Avaa voimakkaammin
    - Pari huonoa ideaa ohittaa
    - Väärät ajolinjat useassa kohtaa, kun joutuu pyörää nostamaan vähäsen aina ylös (taitto mutkaan liian aikaisin)
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  25. #625
    Missäs pk-seudulla (tai lähimaastossa) kannattais käydä pyörä säädättämässä kunnolla?
    Onnistuuko sassin poisto laittamalla ne letkut ruttuun?
    Pystyykö tuota pyörää säätämään miten hyvin, saako koneen luonnetta muutettua?
    KTM Super Duke R -11
    KTM Duke III -08 Myyty
    Kawasaki ZX-6R -05 Myyty
    Honda CBR 125R -05 Myyty
  26. #626
    Lainaa (SB2 @ Syys. 05 2011,19:54) kirjoitti
    Missäs pk-seudulla (tai lähimaastossa) kannattais käydä pyörä säädättämässä kunnolla?
    Onnistuuko sassin poisto laittamalla ne letkut ruttuun?
    Pystyykö tuota pyörää säätämään miten hyvin, saako koneen luonnetta muutettua?
    Muuttuu kovastikin.. Prätkäpajalla laittoivat oman pyöräni, mutta KX centeriä on kovasti kehuttu myös Tampereella. Leon työtä en voi kuin kehua tuon oman pyöräni osalta.
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  27. #627
    Lainaa (mattipoeka @ Syys. 05 2011,20:07) kirjoitti
    Lainaa (SB2 @ Syys. 05 2011,19:54) kirjoitti
    Missäs pk-seudulla (tai lähimaastossa) kannattais käydä pyörä säädättämässä kunnolla?
    Onnistuuko sassin poisto laittamalla ne letkut ruttuun?
    Pystyykö tuota pyörää säätämään miten hyvin, saako koneen luonnetta muutettua?
    Muuttuu kovastikin.. Prätkäpajalla laittoivat oman pyöräni, mutta KX centeriä on kovasti kehuttu myös Tampereella. Leon työtä en voi kuin kehua tuon oman pyöräni osalta.
    Pitääkin käydä jokupäivä tuolla pajalla
    KTM Super Duke R -11
    KTM Duke III -08 Myyty
    Kawasaki ZX-6R -05 Myyty
    Honda CBR 125R -05 Myyty
  28. #628
    Kyllä se ois kiva ens kesänä säädössä käyttää. Mitenkä onko kukaan muokannu tuota vakio ilmanputsaripönttöä paremmin hengittäväksi? Onhan suodattimella kuitenkin pinta-alaa jos se vaa sais ilmaa? Ja edelleen oon niiden "perhosten" merkitys mulle mysteeri? Kyllä sitä tohan alakierroksille kaipas pikkase enemmän luonnetta...

    Mikä vakuutusyhtiö on osoittautunu kaikkein duke ytävällisemmäks?
    ktm superduke 990 -07 "faselift"
  29. #629
    133hp ja 108nm löytyy omalta takarenkaalta
    KTM Super Duke R -11
    KTM Duke III -08 Myyty
    Kawasaki ZX-6R -05 Myyty
    Honda CBR 125R -05 Myyty
  30.  
  31. #630
    Lainaa (SB2 @ Syys. 09 2011,16:08) kirjoitti
    133hp ja 108nm löytyy omalta takarenkaalta *
    Oliko tuolla prätkäpajan dynos mitattu? Säädätitkö samalla? itellä oli tavallisessa SD:ssä sen 124,5 ja 113 Nm takarenkaalta.
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
Sivu: 21 / 36:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 11192021222331 ... ViimeinenViimeinen