Sivu: 20 / 36:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 10181920212230 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 571:stä 600:een 1079:sta
  1. #571
    Lainaa (Sledgehammer @ Elo. 11 2011,10:45) kirjoitti
    Voi voi. *Ottaako koville, kun omistamaasi mopoon kohdistetaan palautetta joka poikkee markkinavoimien luomasta kuvasta. En mä jaksa enää. *Enkä ole edelleenkään väittänyt, että toi ei keulis. *Luulin vaan, että se olis herkempi nostamaan etusta. *No eipä toi mikään kauhee tykki ole, mutta hauska mopo, ei siinä mitään. *Saman on kyllä useampi superin omistanut kaverikin todennut. Siitä ei vissiin saisi kirjoittaa.
    Voi voi. Ei ota koville, ei ollenkaan. En enää edes omista Super Dukea. Pari viikkoa sitten myin, kun ei enää aika riittänyt moottoripyöräilyyn. Ehkä taas ensi kesänä tai seuraavana, nyt kotimopona 525 SX Racing ja sekin keulii pelkällä kaasulla, kaikilla neljällä vaihteella, soralla ja pellolla.

    Kommenttini perustuvat puhtaasti omiin kokemuksiini Super Dukesta, ei mielikuviin. Ja kokemukseni Super Dukesta poikkeavat ilmeisen paljon omistasi. *
  2. #572
    Lainaa (Vonikka @ Elo. 11 2011,11:24) kirjoitti
    Eihän täällä kukaan mitään moittimista olekkaan kieltänyt. Kuitenkin tässä on lähtökohtainen "vika ja huonous" se että SINÄ et saa sillä keulaa ylös kaasulla ja muut saa niin tokko siinä kohtaa mopossa vikaa on. (tokihan vehkeet on aina paskoja jos itse ei osaa käyttää niitä) Se on monta kertaa todistettu että Dukekin on nopea oikeissa käsissä joten varmaan kannattas sinunkin alkaa miettimään onko tämä sinun mainitsema tehottomuus kakkosella lähtöisin penkin alta vai päältä *
    Tätähän minäkin...
  3. #573
    Lainaa (Sledgehammer @ Elo. 11 2011,10:45) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Helpompi hytitellä tuo peli on kuin faitteri 636 kawa.
    Kuullostaa tutulta. *636 kawasta taitaa puuttua sitä vääntöä, mikä sitten 9R:ssä jo helpotti hommaa kovasti.
    Lähinnä ajoin kirjoituksella takaa sitä, että kierrokset on oltava kohtuu alhaalla, että saa kiipeämään pystyyn.

    Kwakassa oli joo väännön puutetta, mutta kierrokset kohalleen 9tonniin ja kraana auki pumpun kera niin kiipes sekin ylös. R4 keulitaan teholla, v2:sta väännöllä.
  4. #574
    Onko kukaan selvittänyt että minkälaiset vastukset tuossa motohooliganin eliminaattorissa on? Ei tarvis lähteä tilailee ku tietäs mitkä satiaiset ninne tökkäis. Lätkät nyt löytyy mistä vain. Mitä merkirystä niillä "perhoslätkillä" on mitä siellä kaupataan?
    ktm superduke 990 -07 "faselift"
  5. #575
    Lainaa (mikok @ Elo. 11 2011,21:37) kirjoitti
    Onko kukaan selvittänyt että minkälaiset vastukset tuossa motohooliganin eliminaattorissa on? Ei tarvis lähteä tilailee ku tietäs mitkä satiaiset ninne tökkäis. Lätkät nyt löytyy mistä vain. Mitä merkirystä niillä "perhoslätkillä" on mitä siellä kaupataan?
    Ne loiventaa sitä nykimistä. Eliminaattorista ei mitään hajua, mitä piti sisällä
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  6. #576
    Ne on niitä vastuksia, joilla lambdat tai sassin saa pois pelistä niin, ettei vikavalo pala. *Jos en nyt ihan väärin muista niin ne taitaa saada kyllä Tune ecullakin pois päältä. Kakkosläppien vaihto pitäis vaikuttaa myös jonkinverran kaasuun vastaamiseen. Tune ecu kannattaa kyllä imuttaa läppärille ja hommata se kaapeli. Saa vaikka läppärungotkin synkattua, kun on mappimittarit läppärillä.



    MB C220 CDI
    Ducati SS1000
    KTM Superduke
  7. #577
    Lainaa (Sledgehammer @ Elo. 11 2011,11:37) kirjoitti
    Mites tää nopeus tähän liittyi? Kyllä mä tolla kohtuu kovaa oon vedellyt radalla nopeassa ryhmässä eikä ohittajia oo jokapuolelta painellut ohi. Siinäkin tulee vaan rajat vastaan kun yks ja toinen osa raapii maata.
    kai tähän nyt omakin lusikka täytyy soppaan työntää. Ihan mielenkiinnosta aloin miettimään et kuinkas kovaa sitä dukea siellä radalla viedäänkään kun alkaa koneenposket kulumaan.

    Kattelin videopätkää alastarosta kotisivuiltasi ja näytti n.1:40 aikoja kello keräävän (siis se tallenteen oma ei mikään sadasosan tarkka) ja älkää ampuko jos päässäni laskin 10 sekkaa pieleen... *jollei ajat tuosta lähemmäs 10s. ole laskeneet, ei kyl tappienkaan pitäisi vielä maata raahata. Tietysti jos suorilla on säästellyt ja mutkat ajanut sit täysillä.

    mitä keulimiseen tulee niin oma kokemus on et duke ei nosta sitä hyttiä ellei kahvaa käännä melko alhaisilta kiekoilta heti tappiin asti, eli joku mutkan avaus mikä tehdään "vähitellen" ei kyl sitä keulaa ala mitenkään yltiöpäisesti keventään.
    Joskus radalla moinenkin ihme sattunut mut sillon on planeetat olleet sopivassa linjassa.

    Edittiä vielä peesiin, hienot kotisivut muuten!
    Oma mopo alkanut paukuttaan moottorijarrussa putkeen enemmän ja enemmän, tulee komeeta 10cm lieskaa pimeellä perseestä. Takanatulijat valittaa et meinaa tulla löysät housuun.. Saastehärvelit on paikallaan ja leovincet olleet -07 lähtien kiinni karttavaihdettu putkien tulon jälkeen. Paukutus on alkanut paheneen viime kesänä ja mielestäni lisääntyy kokoajan. Autaako ne lätkät moiseen? nykimiseen ja muuhun tottunut vuosien varrella että en ala sen takia moisia hankkimaan.. venttiilivälykset, ilmanputsari ja tulpat vaihettu/tarkastettu viime talven aikana..



  8. #578
    Lainaa (peruskallio @ Elo. 11 2011,22:18) kirjoitti
    Lainaa (Sledgehammer @ Elo. 11 2011,11:37) kirjoitti
    Mites tää nopeus tähän liittyi? Kyllä mä tolla kohtuu kovaa oon vedellyt radalla nopeassa ryhmässä eikä ohittajia oo jokapuolelta painellut ohi. Siinäkin tulee vaan rajat vastaan kun yks ja toinen osa raapii maata.
    kai tähän nyt omakin lusikka täytyy soppaan työntää. Ihan mielenkiinnosta aloin miettimään et kuinkas kovaa sitä dukea siellä radalla viedäänkään kun alkaa koneenposket kulumaan.

    Kattelin videopätkää alastarosta kotisivuiltasi ja näytti n.1:40 aikoja kello keräävän (siis se tallenteen oma ei mikään sadasosan tarkka) ja älkää ampuko jos päässäni laskin 10 sekkaa pieleen... *jollei ajat tuosta lähemmäs 10s. ole laskeneet, ei kyl tappienkaan pitäisi vielä maata raahata. Tietysti jos suorilla on säästellyt ja mutkat ajanut sit täysillä.

    mitä keulimiseen tulee niin oma kokemus on et duke ei nosta sitä hyttiä ellei kahvaa käännä melko alhaisilta kiekoilta heti tappiin asti, eli joku mutkan avaus mikä tehdään "vähitellen" ei kyl sitä keulaa ala mitenkään yltiöpäisesti keventään.
    Joskus radalla moinenkin ihme sattunut mut sillon on planeetat olleet sopivassa linjassa.

    Edittiä vielä peesiin, hienot kotisivut muuten!
    Oma mopo alkanut paukuttaan putkeen enemmän ja enemmän, tulee komeeta 10cm lieskaa pimeellä perseestä. Takanatulijat valittaa et meinaa tulla löysät housuun.. Saastehärvelit on paikallaan ja leovincet olleet -07 lähtien kiinni karttavaihdettu putkien tulon jälkeen. Paukutus on alkanut paheneen viime kesänä ja mielestäni lisääntyy kokoajan. Autaako ne lätkät moiseen? nykimiseen ja muuhun tottunut vuosien varrella että en ala sen takia moisia hankkimaan.. venttiilivälykset, ilmanputsari ja tulpat vaihettu/tarkastettu viime talven aikana..
    Itselläni ei ainakaan vielä ole ottanut mitkään rojut maahan pyörällä, mutta mie roikun ja elän muutenki tuon pyörän päällä aika paljon
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  9. #579
    En oo itse aikoja edes katsellut. *Suorilla on tullut säästeltyä, kun ei niillä repimisestä mitään iloa oo. Jos ei ajeta kilpaa niin miks keskittyä semmoseen, minkä tekeminen ei vaadi mitään. *No nyt tarttee kyllä alkaa seuraavaksi vähän reenaamaan sisääntuloja suuremmista nopeuksista. *Se jarruttaminen on yllättävän hankalaa, jos haluaa saada semmosia aivan nappiin menneitä suorituksia.

    Nopeita (tai niitä missä on vähän kovempaa omasta mielestä menty) kiekkoja en oo saanut taltioitua. *Milloin on ollu akku loppu tai kamera jääny kotiin. *Kamerakin on lainakalustoa ja alunperin aattelin vaan kokeilumielessä testata miten se toimii. Ikävästi kyllä värinät välittyy kuvaan. *Siihenkin on yks patentti tehty, mutta en oo päässy vielä testaamaan sitä.

    Oon ajellu semmosia kyytejä, että ainakin omasta mielestä riskit ovat vielä suht pienet. *Alastarossa ei oo raapassu kuin kerran tai kaks, mutta Ahvenistolla se on ollu vähän isompi ongelma. Sillan jälkeen mäen päällä meinaa raapia ja varikon mutkassa myös. Nyt olis ekan kerran kunnon nakit alla että sais vetää ihan urku auki, mutta viimeksi taas sateet pilasivat ajot. Tähän asti on ajeltu ensiasennusdiabloilla... *Pikkasen on -05 renkaat jo huonot pidoltaankin ja ei toi diablo ainakaan kovin ketterä oo mutkiin taittumaan. *Jos ens tiistaina menis Ahvenistolle vielä koittaan niin sais renkaatkin siihen kuntoon, että kehtaa ajaa talvisäilöön Autto muuten vauhteihin hitosti ajella parin kilpurin perässä, jotka vartavasten lähtivät ajamaan linjoja ja välillä katselivat sen verran perään, ettei tipu kyydistä. Ihan mittarista huomasi, että kyytiä alkaa olla toista kymppiä lisää kurveissa. Piti vaan kokoajan hokea itselle, että mulla ei oo slicksejä alla

    Edit:

    Mulla ei pauku kuin suurilta kierroksilta jarrutettaessa. Tarkoittaa käytännössä yli 6000r. Niistä jengoista ei muutenkaan uskalla kaasua vetästä yht äkkiä kii, kun alkaa toi konejarru vähän tekeen temppuja. Ne lätkät auttaa kyllä vähän siihen ongelmaan,mutta ei poista sitä täysin.



    MB C220 CDI
    Ducati SS1000
    KTM Superduke
  10. #580
    Lainaa (Sledgehammer @ Elo. 11 2011,22:55) kirjoitti
    En oo itse aikoja edes katsellut. *Suorilla on tullut säästeltyä, kun ei niillä repimisestä mitään iloa oo. Jos ei ajeta kilpaa niin miks keskittyä semmoseen, minkä tekeminen ei vaadi mitään. *No nyt tarttee kyllä alkaa seuraavaksi vähän reenaamaan sisääntuloja suuremmista nopeuksista. *Se jarruttaminen on yllättävän hankalaa, jos haluaa saada semmosia aivan nappiin menneitä suorituksia.

    Nopeita (tai niitä missä on vähän kovempaa omasta mielestä menty) kiekkoja en oo saanut taltioitua. *Milloin on ollu akku loppu tai kamera jääny kotiin. *Kamerakin on lainakalustoa ja alunperin aattelin vaan kokeilumielessä testata miten se toimii. Ikävästi kyllä värinät välittyy kuvaan. *Siihenkin on yks patentti tehty, mutta en oo päässy vielä testaamaan sitä.

    Oon ajellu semmosia kyytejä, että ainakin omasta mielestä riskit ovat vielä suht pienet. *Alastarossa ei oo raapassu kuin kerran tai kaks, mutta Ahvenistolla se on ollu vähän isompi ongelma. Sillan jälkeen mäen päällä meinaa raapia ja varikon mutkassa myös. Nyt olis ekan kerran kunnon nakit alla että sais vetää ihan urku auki, mutta viimeksi taas sateet pilasivat ajot. Tähän asti on ajeltu ensiasennusdiabloilla... *Pikkasen on -05 renkaat jo huonot pidoltaankin ja ei toi diablo ainakaan kovin ketterä oo mutkiin taittumaan. *Jos ens tiistaina menis Ahvenistolle vielä koittaan niin sais renkaatkin siihen kuntoon, että kehtaa ajaa talvisäilöön
    Ahvenisto on huono rata siihen yrittämiseen nimim. kokemusta on tosin märällä radalla sekin kaato sattui, mutta kyllähä se aina tympäsee..

    Ja tosiaan tuolla pyörällä ainakin tuntuu voimakkaasta jarrusta mutkaan kääntäminen vähän hankalammalta, kun se moottorijarru hidastaa vielä entisestään sitä vauhtia jarrutuksen lisäksi, niin monesti ollaan jo kävelyvauhdista taittamassa, kun vauhtia taas voisi olla huomattavasti enemmän ja taittaminen menee hankalaksi / rytmi menee sekaisin

    Itellä nyt viimeset ratapäivät tälle kautta on 13.8. Alastarolla ja 27.8. ja 28.8. Kemoralla.



    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  11. #581
    Lainaa (peruskallio @ Elo. 11 2011,22:18) kirjoitti
    Edittiä vielä peesiin, hienot kotisivut muuten!
    Oma mopo alkanut paukuttaan moottorijarrussa putkeen enemmän ja enemmän, tulee komeeta 10cm lieskaa pimeellä perseestä. Takanatulijat valittaa et meinaa tulla löysät housuun.. Saastehärvelit on paikallaan ja leovincet olleet -07 lähtien kiinni karttavaihdettu putkien tulon jälkeen. Paukutus on alkanut paheneen viime kesänä ja mielestäni lisääntyy kokoajan. Autaako ne lätkät moiseen? nykimiseen ja muuhun tottunut vuosien varrella että en ala sen takia moisia hankkimaan.. venttiilivälykset, ilmanputsari ja tulpat vaihettu/tarkastettu viime talven aikana..
    Ootko katsonut ettei takapytyn käyrästä se grafiitti tiiviste ole vainaa? Mulla jossain vaiheessa se oli palanut poikki ja silloin pauke ja liekit olivat melkoiset...

    Ja kyllä, normaali paukkuminen hävisi kokonaan kun purki SAS:n pois ja laittoi ne lätkät.



    wille
  12. #582
    Miten paljon muuten tuo keulakulmanmuutos mahtaa vaikuttaa kaarreajossa. *Tossa mun superissa on vissiin sama kulma, kuin uudemmassa ärrässä, mutta uudemmassa perus superissa on taas loivempi (mikäli oon lontoota päässäni oikein kääntänyt). *Aika ärhäkästi toi kyllä menee sisään. *Varsinkin suoremmilla sarvilla. *Mitään ratapeliä en oo tosta tekemässä, kun Ducati on sitä varten. *Jos se olis sitten valmis ensi kesäksi. *On jo Microtecin ecu wb kitillä ja muut hilut olemassa. *Motti pitäis tehdä kuntoon ja vähän runkoa muokkailla ja maalauttaa koko raato sitten lopuksi. *Eihän sitä ihan vakiona vo sinne millään laittaa

    Märällä en oo ajanut ollenkaan. *Ajan kyllä suoraan varikolle jos visiiriin ilmestyy piskoja. *Mielummin kaadan kuivalla kuin märällä. *Jotenkin tuntuu siltä, että märällä kaataminen on puoliksi tahallista (omaa tyhmyyttä kun edes lähtee). *Vituttais kipata mopo nurin jostain 60km/h vauhdista.

    Pakuttelusta vielä: Kato ettei oo putki mistään halki. Sitten alkaa pauke jos sinne menee ilmaa putken ulkopuolelta.



    MB C220 CDI
    Ducati SS1000
    KTM Superduke
  13. #583
    Lainaa (Sledgehammer @ Elo. 11 2011,23:09) kirjoitti
    Miten paljon muuten tuo keulakulmanmuutos mahtaa vaikuttaa kaarreajossa. *Tossa mun superissa on vissiin sama kulma, kuin uudemmassa ärrässä, mutta uudemmassa perus superissa on taas loivempi (mikäli oon lontoota päässäni oikein kääntänyt). *Aika ärhäkästi toi kyllä menee sisään. *Varsinkin suoremmilla sarvilla. *Mitään ratapeliä en oo tosta tekemässä, kun Ducati on sitä varten. *Jos se olis sitten valmis ensi kesäksi. *On jo Microtecin ecu wb kitillä ja muut hilut olemassa. *Motti pitäis tehdä kuntoon ja vähän runkoa muokkailla ja maalauttaa koko raato sitten lopuksi. *Eihän sitä ihan vakiona vo sinne millään laittaa

    Märällä en oo ajanut ollenkaan. *Ajan kyllä suoraan varikolle jos visiiriin ilmestyy piskoja. *Mielummin kaadan kuivalla kuin märällä. *Jotenkin tuntuu siltä, että märällä kaataminen on puoliksi tahallista (omaa tyhmyyttä kun edes lähtee). *Vituttais kipata mopo nurin jostain 60km/h vauhdista.

    Pakuttelusta vielä: *Kato ettei oo putki mistään halki. *Sitten alkaa pauke jos sinne menee ilmaa putken ulkopuolelta.
    Juu, kyllähän se omaa tyhmyyttä oli.. vähän alle 100 km/h vauhdista meni nurin siellä tarunmutkan jälkeisessä mutkassa.
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  14. #584
    Niinhän se on että on vaan niitä jotka ovat kaataneet ja niitä, jotka eivät VIELÄ ole kaataneet. Selvää se on, että joskus se vahinko käy jos tuota ihan kehittymismielessä tekee.
    MB C220 CDI
    Ducati SS1000
    KTM Superduke
  15. #585
    Lainaa (Sledgehammer @ Elo. 11 2011,23:13) kirjoitti
    Niinhän se on että on vaan niitä jotka ovat kaataneet ja niitä, jotka eivät VIELÄ ole kaataneet. *Selvää se on, että joskus se vahinko käy jos tuota ihan kehittymismielessä tekee.
    Kyllä tuon kaadon jälkeen meni kaikki omassa ajossa takapakkia vähintään vuoden tai siltä ainakin tuntui alastarossa viimeksi.. lähdin kesken päivän poies ku tuntu et mikää ei suju.

    Lauantaina taas uusiksi koittaan.
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  16. #586
    Lainaa (Sledgehammer @ Elo. 11 2011,23:09) kirjoitti
    Pakuttelusta vielä: *Kato ettei oo putki mistään halki. *Sitten alkaa pauke jos sinne menee ilmaa putken ulkopuolelta.
    Oon sitä putkea yrittänyt tiirailla, mutta mistään ei käsikopelolla tunnu puhaltavan, eikä näy missään tummempaa kohtaa. Eikös tuo saastehärveli ole yhteydessä pakopuoleen? voiko sen kautta mennä ilmaa jos joku venttiili vaikka jumittanut?
    Vaikuttaako ilma samanlailla jos vuotaa juuri ennen änkkäriä? toisen änkkärin liitos tuntuu löysähköltä ja ehkä ja vähän tummaa siinä liitoksen ympärillä. Molemmista rööreistä tosin lieskaa iskee.

    Ei toi itseä kauheesti haittaa, villat vaan luultavasti palaa lieskojen myötä. Semmosta pientä papatusta on aiemmin pitänyt mutta nykysellään lähtee välillä melkoisia haulikonlaukauksia papatuksen lomasta.
  17. #587
    Lainaa (peruskallio @ Elo. 11 2011,23:27) kirjoitti
    nykysellään lähtee välillä melkoisia haulikonlaukauksia papatuksen lomasta.
    Sama. Ja kierrosten ollessa <4000rpm.
  18. #588
    Jos sen sassin haluaa poissulkea, niin sitten vaan letku irti ilmanputsarilta ja joku tulppa sinne sisälle. Voihan joku sassin letkukin kyllä olla halki ja vaikutus vois olla saman suuntainen.
    MB C220 CDI
    Ducati SS1000
    KTM Superduke
  19. #589
    Itellä meni sieltä juuresta (koneenpuolelta) tiivisterengas rikki ja sen jälkee rämisi ja paukku
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  20. #590
    Lainaa (wille @ Elo. 11 2011,23:06) kirjoitti
    Lainaa (peruskallio @ Elo. 11 2011,22:18) kirjoitti
    Edittiä vielä peesiin, hienot kotisivut muuten!
    Oma mopo alkanut paukuttaan moottorijarrussa putkeen enemmän ja enemmän, tulee komeeta 10cm lieskaa pimeellä perseestä. Takanatulijat valittaa et meinaa tulla löysät housuun.. Saastehärvelit on paikallaan ja leovincet olleet -07 lähtien kiinni karttavaihdettu putkien tulon jälkeen. Paukutus on alkanut paheneen viime kesänä ja mielestäni lisääntyy kokoajan. Autaako ne lätkät moiseen? nykimiseen ja muuhun tottunut vuosien varrella että en ala sen takia moisia hankkimaan.. venttiilivälykset, ilmanputsari ja tulpat vaihettu/tarkastettu viime talven aikana..
    Ootko katsonut ettei takapytyn käyrästä se grafiitti tiiviste ole vainaa? Mulla jossain vaiheessa se oli palanut poikki ja silloin pauke ja liekit olivat melkoiset...

    Ja kyllä, normaali paukkuminen hävisi kokonaan kun purki SAS:n pois ja laittoi ne lätkät.
    Mulla alkoi eilen paukuttamaan putkessa moottorijarrulla ja jopa pelkästään kierrättämällä vapaalla. Ongelmaksi selvisi, että takapytyn pakokäyrän toinen kiinnitysmutteri oli tippunut matkan varrelle ja toinen oli löystynyt varmaan melkein sentin. Tainnut mutterit jäädä tehtaalla "hieman" löysälle. Vuosimalli -10 ja kilsoja 6700km.
    Honda CBR 1000RR SC59
  21. #591
    Dodiin, nuilla asetuksilla tuli nyt tuolla Alastarolla ajettua ja hyvältähän se tuntui vrt. niihin mitä oli aikaisemmin. Pyörä parani siis huomattavasti. Ajat pyöri todennäköisesti siinä 1.35.x - 1.37.x välillä.

    Seuraavat muutokset on:

    - G2 Quick Throttle (.50 cam)
    - LSL Fatbar Dragbar (suora tanko)

    Ensi kaudelle:

    - KTM Powerparts luistokytkin
    - HM quickshifter
    - Renkaiksi Dunlopin D211 GP Racer soft eteen ja medium taakse


    Tietääkö joku miten PP -tuningin jalkatappisarjasta saisi käännetyn kaavion aikaiseksi SD:hen? Niitä kun ei PP tuning itse myy käännetyllä kaaviolla..
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  22. #592
    Kuinka paljon tossa vaihdepolkimessa kuluu olla ns tyhjää liikettä? itellä poljin heiluu aika reilusti ylös alas... Aika reilu on myös rusaus ainakun ykkösen tuppaa ensimmäistä kertaa päällä ajoon lähdettäessä. Varmaa normaalia
    ktm superduke 990 -07 "faselift"
  23. #593
    Kannattanee tarkistaa että onko se poljin kuinka hyvin siinä akselin päässä kiinni...
  24. #594
    Lainaa (mattipoeka @ Elo. 14 2011,09:19) kirjoitti
    Dodiin, nuilla asetuksilla tuli nyt tuolla Alastarolla ajettua ja hyvältähän se tuntui vrt. niihin mitä oli aikaisemmin. Pyörä parani siis huomattavasti. Ajat pyöri todennäköisesti siinä 1.35.x - 1.37.x välillä.

    Seuraavat muutokset on:

    - G2 Quick Throttle (.50 cam)
    - LSL Fatbar Dragbar (suora tanko)

    Ensi kaudelle:

    - KTM Powerparts luistokytkin
    - HM quickshifter
    - Renkaiksi Dunlopin D211 GP Racer soft eteen ja medium taakse


    Tietääkö joku miten PP -tuningin jalkatappisarjasta saisi käännetyn kaavion aikaiseksi SD:hen? Niitä kun ei PP tuning itse myy käännetyllä kaaviolla..
    Eiköhän Duken kaavio käännettä TÄLLÄ kaikenlaisiin tappeihin? Ainakin tähän *SIIRTOSARJAANkävi heittämällä
    You Only Live Twice
    Ei niin turhaa paikkaa etteikö kerran käydä vois
  25. #595
    Lainaa (vepe @ Elo. 14 2011,21:02) kirjoitti
    Lainaa (mattipoeka @ Elo. 14 2011,09:19) kirjoitti
    Dodiin, nuilla asetuksilla tuli nyt tuolla Alastarolla ajettua ja hyvältähän se tuntui vrt. niihin mitä oli aikaisemmin. Pyörä parani siis huomattavasti. Ajat pyöri todennäköisesti siinä 1.35.x - 1.37.x välillä.

    Seuraavat muutokset on:

    - G2 Quick Throttle (.50 cam)
    - LSL Fatbar Dragbar (suora tanko)

    Ensi kaudelle:

    - KTM Powerparts luistokytkin
    - HM quickshifter
    - Renkaiksi Dunlopin D211 GP Racer soft eteen ja medium taakse


    Tietääkö joku miten PP -tuningin jalkatappisarjasta saisi käännetyn kaavion aikaiseksi SD:hen? Niitä kun ei PP tuning itse myy käännetyllä kaaviolla..
    Eiköhän Duken kaavio käännettä TÄLLÄ kaikenlaisiin tappeihin? Ainakin tähän *SIIRTOSARJAANkävi heittämällä
    Jos homma lähtee tuolla muutoksella rokkaan, ni tilaukseen lähtee heti huomenna
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  26. #596
    Lainaa (mattipoeka @ Elo. 14 2011,21:34) kirjoitti
    Lainaa (vepe @ Elo. 14 2011,21:02) kirjoitti
    Lainaa (mattipoeka @ Elo. 14 2011,09:19) kirjoitti
    Dodiin, nuilla asetuksilla tuli nyt tuolla Alastarolla ajettua ja hyvältähän se tuntui vrt. niihin mitä oli aikaisemmin. Pyörä parani siis huomattavasti. Ajat pyöri todennäköisesti siinä 1.35.x - 1.37.x välillä.

    Seuraavat muutokset on:

    - G2 Quick Throttle (.50 cam)
    - LSL Fatbar Dragbar (suora tanko)

    Ensi kaudelle:

    - KTM Powerparts luistokytkin
    - HM quickshifter
    - Renkaiksi Dunlopin D211 GP Racer soft eteen ja medium taakse


    Tietääkö joku miten PP -tuningin jalkatappisarjasta saisi käännetyn kaavion aikaiseksi SD:hen? Niitä kun ei PP tuning itse myy käännetyllä kaaviolla..
    Eiköhän Duken kaavio käännettä TÄLLÄ kaikenlaisiin tappeihin? Ainakin tähän *SIIRTOSARJAANkävi heittämällä
    Jos homma lähtee tuolla muutoksella rokkaan, ni tilaukseen lähtee heti huomenna
    Hei,

    Tähän vielä palatakseni. Superduke.net:stä luin, että tuo käännetty kaavio ei mahtuisi toimimaan enää jos on asentanut jonkun quickshifterin mallia HM.. eli silloin joutuisi käyttämään normi kaaviota + säädettävät jalkatappisarjat + quickshifter kombinaatiota.

    Kenelläkään täällä kokemusta PP tuning jalkatappisarjoista, käännetystä kaaviosta sekä quickshifteristä, että mahtuuko ne toimimaan?
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  27. #597
    Tuossako sitä mennään?
    Kuva



    KTM SD -06
  28. #598
    Lainaa (madagi @ Elo. 15 2011,13:54) kirjoitti
    Tuossako sitä mennään?
    Kuva
    Juu, siinähän sitä. Ajo vielä hukassa kaadon jälkeen, jonka seurauksena ajoasento vielä aivan liian pysty ja paino liian takana.

    Asioita mitä pitää siis hioa paljon:

    - Ajoasento ja katse (paino väärässä paikkaa ja kaadon jälkeen taas katsoo metrin eteen..)
    - Ajolinjat ja paljon aikaisempi avaaminen (ei luota renkaisiin avauksessa)
    - Jarrulta kaasuun nopeampi siirtyminen



    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  29. #599
    Olis ihan mahtavaa saada 3-5 SuperDukea samaan aikaan tuonne radalle, niin näkisi miten muut tuolla menee
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  30.  
  31. #600
    Lainaa (mattipoeka @ Elo. 14 2011,21:34) kirjoitti
    Lainaa (vepe @ Elo. 14 2011,21:02) kirjoitti
    Lainaa (mattipoeka @ Elo. 14 2011,09:19) kirjoitti
    Dodiin, nuilla asetuksilla tuli nyt tuolla Alastarolla ajettua ja hyvältähän se tuntui vrt. niihin mitä oli aikaisemmin. Pyörä parani siis huomattavasti. Ajat pyöri todennäköisesti siinä 1.35.x - 1.37.x välillä.

    Seuraavat muutokset on:

    - G2 Quick Throttle (.50 cam)
    - LSL Fatbar Dragbar (suora tanko)

    Ensi kaudelle:

    - KTM Powerparts luistokytkin
    - HM quickshifter
    - Renkaiksi Dunlopin D211 GP Racer soft eteen ja medium taakse


    Tietääkö joku miten PP -tuningin jalkatappisarjasta saisi käännetyn kaavion aikaiseksi SD:hen? Niitä kun ei PP tuning itse myy käännetyllä kaaviolla..
    Eiköhän Duken kaavio käännettä TÄLLÄ kaikenlaisiin tappeihin? Ainakin tähän *SIIRTOSARJAANkävi heittämällä
    Jos homma lähtee tuolla muutoksella rokkaan, ni tilaukseen lähtee heti huomenna
    Mulla on nyt kolmatta kesää toi kotarin oma kaavion käännin ja hyvin on toiminut. Tosin siirtosarjoja ei ole eikä sifteriä.

    Seuraavat muutokset ei tiedossa, kun tällä kaudella tuli vihdoin tuo ohjausiskari hankittua.
    Siirtosarja olis toki kiva ja shifter, mutta taitaa lompakko olla sitä mieltä, että nykyiset on ihan hyvät.
    "The Slow And Pathetic"
Sivu: 20 / 36:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 10181920212230 ... ViimeinenViimeinen