Kannattanee kysellä joltain kokeneemmalta apuja ajoasentoon, ennen kuin sattuu mitään. Tai sitten ajat todella kovaa ja vielä katurenkailla.
Tulossa Alastarolle 13.8. tai Kemoralle 27.8.-28.8.?(Sledgehammer @ Elo. 06 2011,14:42) kirjoitti
---------------------------
Mattipoeka
KTM 690 Enduro R 2012
Husqvarna FE 350 2014
ex. KTM 990 SM-T 2010
ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
ex. Husaberg TE 250 2009
ex. KTM 690 Enduro 2009
ex. KTM 990 Super Duke 2008
www.mattipoeka.com
Kemoraan tuskin, mutta mitkäs päivät tuolla Alastarossa on tuona mainittuna aikana? Tiistaina oon menossa DCF:n ratapäiville Alastaroon.
MB C220 CDI
Ducati SS1000
KTM Superduke
Orgin päivä(Sledgehammer @ Elo. 07 2011,21:21) kirjoitti
perjantai on kans. Ite tosin tulossa tuolloin lauantaina.
---------------------------
Mattipoeka
KTM 690 Enduro R 2012
Husqvarna FE 350 2014
ex. KTM 990 SM-T 2010
ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
ex. Husaberg TE 250 2009
ex. KTM 690 Enduro 2009
ex. KTM 990 Super Duke 2008
www.mattipoeka.com
Minkälaisia asetuksia teillä on ollut alustassa radalla nuissa SD:ssä?
---------------------------
Mattipoeka
KTM 690 Enduro R 2012
Husqvarna FE 350 2014
ex. KTM 990 SM-T 2010
ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
ex. Husaberg TE 250 2009
ex. KTM 690 Enduro 2009
ex. KTM 990 Super Duke 2008
www.mattipoeka.com
Tänää tuli tuunattua tuota dukea kokopäivä. Minivilkut eteen että taakse. kilpiteline syntyi alkuperäisestä majavanhännästä kuumailmapuhaltimella. vanne teipit. rajoittimet otin pois mikäli ne nyt oli oiekeat johdot. akran pöntöistä sipasin n 5cm pois kummastakin. Pikkase tuli fiksumman näkönen! Vielä kun sais aikasek maalattua katteet helmiäis valkoisiksi ja tuupattua kylkeen uudet teipit ni alkas olla ihan jees.
Pari kysymystä tuli taas mieleen. Mulla on myös nuo akrojen y-kappale halki siitä kainalosta. Onko putki titania? millä menetelmillä ootte saanu sen kestämään?
Kello ei meinaa pysyä ajassa. Mistä se vois johtua? Tuntuu että mittarissa olis joku huono liitos ku sen valon kippaa saranoiden varaan ni joskus mittari pätkii. Mutta ajossa se on kyllä pelannu ihan normaalisti. paitsi kello.
Onkohan noihin tullu jotain uudempia softia tuohon eculle? Tässä on varmaan sillo uutuuttaan vaa laitettu akran ohjelma ja sen koommon tuskin on piuhassa käyny. Pikkase tuntuu niinku nykivän tasakaasulla ja tuntuu myös aika laiskalle alakierroksilla. Pitäs käyttää vissii koneesa.
Tästä lähtien löytyy mikkelin mainospuulta superduken tankin teipit ja se 990 koneelta. Että jos joku maalausta suunnittelee ja haluaa orkkis teipit lakan alle ni soitto tonne. niillä on mun katteet ollu pari päivää mallina ja huomenna pitäs olla tarrat valmiit.
reilu tonni nyt takana kikottimella. on se kyllä lupsakka peli laskee menee. Tuntuu vaa alakierroksilla aika tuhnulle. ja hitaasti loppujen lopuksi kerää noita kierroksia. Täytyy lyhentää välejä.
ktm superduke 990 -07 "faselift"
Ihan rosteria se on. Pöntöt saattaa olla titaania tai sitten ei. Tigillä kolvaamalla sen saa kii. * Juuritahnaa, juurikaasua tai solar fluxia kannattaa laittaa halkeamaan ennen hitsausta. Supermotossa haarakohdassa on kunnolliset vahvikkeet. *Ei varmaan olis pahitteeks hitsata semmosia tuohon superduken putkeen. *Mä en laittaut omaan putkeeni kiinnitystä sinne apurungon juureen ollenkaan. Ajattelin, että pääseepähän elämään rauhassa, eikä ehkä ratkea nin helposti. *Mulla on supermoton y-putki omassa. *Vaatii vähän modausta, että saa sopimaan.
Täällä pari kuvaa:
http://jakoavain.wordpress.com/2011/...elkein-valmis/
Nykiminen on normaalia. *Se vähän rauhoittuu modeilla, mutta eipä siitä taida kokonaan päästä, ellei poista lambdoja käytöstä. Ne kun vetää sopan laihalle. Huomaa muuten hyvin, että jossain 5000rpm paikkeilla lambdat lakkaavat säätelemästä soppaa ja meno tasaantuu.
Välitykset tossa ovat vähän problemaattiset. Piikin vähennys edestä on hyvä. *tekis mieli vielä suurentaa takaratasta, mutta nytkin se käy jo aika korkeilla kierroksilla motarilla. *Toisaalta motari on kyllä ihan väärä paikka tolle, että siltä kantilta voisi suurentaakkin. Niitä motohooliganin kakkosläppiä tekis vähän mieli koittaa omaan mopoon. *Airboxia en sieltä kyllä osta. *Semmosen värkkää itsekin vaikka pipercrossin tupliin tarkoitetusta suodattimesta. *Voi tosin olla, ettei mielenkiinto riitä tuon askarteluun, kun ducati tarttis saada kasaan.
MB C220 CDI
Ducati SS1000
KTM Superduke
hyvä juttu sittenhän tuon korjaus on helppo homma. Luulin että se on titania niinku mun rossimopossa. Se ei ole niin helppo korjata. Joo mulla on eessä jo se 16 piikkinen ja takana 38. Jos ostais talvella vaikka kokonaan uudet ketjut ja rattaat vaikka 16/40 tai jotain.
Mites tuos sas homma. Sulla oli hyvät kuvat sivuillas. Tuliko toimen piteen jälkeen mitään vikakoodeja vai oliko homma tuolla selvä? vastaavaa hyötyä? Mistä ostit tuon lätkän koneen kylkeen?
Mitä kaikkea muuta tälle mopolle voi kotiolosuhteissa tehdä viritys mielessä kun nuo putket, rajoittimienpoisto ja sassin poisto mistä on hyötyä mopottimen käytökseen. Kausee polte rassata ku on kesäloma ja vettä sataa![]()
ktm superduke 990 -07 "faselift"
Sassin poisto helpottaa nykimisvaivaa, mutta ei missään tapauksessa poista sitä kokonaan. *Ei vikakoodeja, koska solenoidi naksuttelee itsekseen edelleen paikallaan. *Pitäis ostaa siihen se plug and play vastus. Zenoverlandista tilasin lätkät. *Niitä nyt saa kyllä melkein mistä vaan. * Mitä kolvaamiseen tulee, niin kyllä sitä titaaniakinin voi tigillä hitsata. *Taitaa vaatia vaan jotain eksoottisempaa täytettä...
Voihan tohon tehdä vaika mitä. *Motohooliganilta saa kaikkee kivaa. *Kakkosläpät, ilmanputsari airboxin tilalle jne.. *Sytkäennakoiden ropaaminen tuossa mopossa taitaa ne suurimmat edut tuoda. *Sais se hytti herkemminkin nousta ;)
Olen jopa vähän pettynyt noihin rähinäominaisuuksiin tuossa mopossa. *Kytkintä se tarttee, jos haluaa helposti nyppiä etusta ilmaan. *Ykkösellä kyllä keulasee vähän jo kaasullakin (lyhennetyillä välityksillä), mutta ei se mitenkään erityisen helposti kyllä keuli. Tuttu kylläkin kertoi, että tilanne muuttuu melkoisesti jos sytkäkarttaa pääsee näpräämään. *Olivat yhden kotarin säätäneet PC:llä ja omistaja meinas kuulemma vetää sen suoraan lepikkoon kojareilla. Enää ei voinut aukoa kaasua niin kuin ennen *;) *Jotain tommosta tolle omallekin mopolle tarttis tehdä, että se olis oikein elementissään.
MB C220 CDI
Ducati SS1000
KTM Superduke
Vaikuttaisiko tuo sytkä tosiaan sitten niin paljon...PC:llä(=PowerCommander) sitä ei ainakaan voi säätää Superduke tapauksessa. Vaatii erikseen Ignition Modulen ja sitä ei saa Kotariin. TuneBoy:lla voi sytytyskarttaakin sitten säätää. Omassa keula tulee syliin kyllä heti eikä hetken päästä ykkösellä ja 2.:llakin nostaa kaasusta, muttei kovin herkästi. Powerwheeliet ei kakkosella onnistu nyky konffauksella, vaatii hieman kaasukahvan kanssa pelleilyä *(Sledgehammer @ Elo. 10 2011,15:34) kirjoitti
![]()
Vstrom 1000 '15
Tais muuten olla tuneboy, millä säätivät. Motoringilla kuitenkin. Niin väittivät, että sytkää kopeloimalla tohon olis saatavilla roimasti lisää puhtia keskikierroksille. Täytyy koittaa. Joo kyllä toi ykkösellä keulii, mutta kakkosella ei edes lyhyillä väleillä nouse hytii jos vaan käntää kaasun auki. No joskus nousee ehkä 10cm, mutta ei se mitenkään erityisen helposti keuli, vaikka joku voisi muuta luullakin.
MB C220 CDI
Ducati SS1000
KTM Superduke
Taidat hakea vain kyykky tyylistä powerwheelietä? Kyllä tuo minun viimekesäinen duke nosti nätisti hytin pystöön vielä kakkosellakin ja oli ihan vakio välit... Samaten nousee vielä pikku avituksella kolmosella ja nelosellakin niin turha kai se pyörää siitä on syyttää jos se vain ei nouse(Sledgehammer @ Elo. 10 2011,17:02) kirjoitti
![]()
"Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
Kun kerran kysyin muilta, niin ohessa oman pyörän alustaan kohdistuneet muutokset:
- Keulassa R -mallin mukaisesti öljyä
- 180/185 takajousi
- Keula "shimmattu" Gustafsson Racingillä
- LSL ohjausiskari
- Kuskinpaino 80 kg ilman rihmankiertämää
Keulan asetukset:
- Static sag: 35 mm
- Dyn. sag: 45 mm
- Comp.: 16 auki
- Rebound: 12 auki
Perän asetukset:
- Static sag: 15 mm
- Dyn. sag: 35 mm
- Comp.low: 13 auki
- Comp.high: 2 auki
- Rebound: 10 auki
Muuta:
- Enemmän eteenpäin pitäisi saada radalla painoa, saattaisihan tuohon esim. stongan vaihto vähän suorempaan auttaa. Clipareita ei tekis mieli vaihtaa, rumat omasta mielestä
PS. 170/185 jousi myytävänä.
---------------------------
Mattipoeka
KTM 690 Enduro R 2012
Husqvarna FE 350 2014
ex. KTM 990 SM-T 2010
ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
ex. Husaberg TE 250 2009
ex. KTM 690 Enduro 2009
ex. KTM 990 Super Duke 2008
www.mattipoeka.com
Joo huomasin että rupeaa fi valo vilkkua kun johdot ottaa pois solenoidilta. Jätin kaikki vielä paikoilleen ja tukin vaa se letkun. Pitää hommata semmunen vastus ottaa ne kaikki rojut hiiteen.
Juu kyllä tuo melko popolle tuntuu ala ja keski kierroksilla, yläällä kyllä sitten on rutaa. Tuo entinen 690 smc meni perstuntumalla satkuun rajummin. Niin ja keula pystyssäEikä tarvinu kytkintä nyppiä. Noo se on tietysti ihan eri peli...
missä semmusia sytkän säätö hommia voi tehä ja paljon semmunen toimitus maksaa?
ktm superduke 990 -07 "faselift"
No kyllä tolla soisi powerwheelietkin onnistuvan, mutta sitä juuri yritin selventää, että ei nouse kakkosella kaasulla. No ehkä niin, että pumppailee tai nojaa oikein reilusti taakse. Tottakai kytkimellä nousee, mutta en mä raaski tota kykällä rääkätä. Ainakaan ihan koko ajan. **Duke II *oli ihan eri maata
Mitä rata-ajoon tulee, niin oma mopo parani huomattavasti, kun vaihdoin suoremmat renthallin fatbar sarvet. Ovat karvan matalammat ja taivutusta vähemmän taaksepäin. *Nyt ei tartte kuin ajatella vastaohjausta, niin se imee jo kurviin. *Pilot power / pilot pure yhdistelmällä tuli hemmetisti ketterämmäksi. Nyt se menee kallelleen ihan ajatuksen lailla. *Aluksi kaipasin kovasti ohjausiskaria, mutta eipä sille nyt lopulta ole ollut tarvetta. Toi oli vaan niin erilainen kyykyn jälkeen radalla. *Sarvien vaihton jälkeen en oo koko ohjausiskariasiaa edes muistanut. * Kait semmosen silti vois hommata. *Olis se hiano.
MB C220 CDI
Ducati SS1000
KTM Superduke
Mitä viddua? Puhutaanko nyt 990 Super Dukesta? Nyt on vehkeissä ja tai kuskeissa pahasti vikaa, jos keuliminen isolla Dukella tuottaa ongelmia. Omassa Super Dukessa en ikinä käyttänyt kytkintä apuna keulimisessa ja se nosti ihan helposti vielä kakkosellakin hytin pystyyn kaasulla! Kolmosella vedin normaalisti hytin pystyyn tapeilla seisten 80-90 km/h vauhdeista kaasulla pienellä nypäyksellä ja ilman kytkintä. Kytkimen kanssa kikkailin keuliessa viimeksi kilokiksulla...(Sledgehammer @ Elo. 10 2011,22:51) kirjoitti
Pyörässä Akran sliparit+kartta, SAS poistettu ja 40 takaratas.
No toi 40 takaratas varmaan auttaa aika lailla. *Semmosta itsellekin suunnittelin. *Ei toi piikin pienennys vielä ihmeitä tehnyt. Siis ei oo kyse siitä, etteikö keulis, mutta jotenkin vaan ajattelin, että saattais helpomminkin nostella nokkaa. *Esim oma vanha 9R pommittajakawa meni ihan eri malliin hytti pystyssä. Nii ja tossa itsellä vaihdettu akran y-putki, avoimet vaimentajat ja ohjelma.
MB C220 CDI
Ducati SS1000
KTM Superduke
Ei vakiosta kaksi piikkiä isompi takaratas sentään vielä ihmeitä tee. Väitän vieläkin, että teidän pyörissä ja tai taidoissa on pakko olla jotain vikaa. Oikein nolotti lukea, että Super Duke ei keuli kakkosella pelkällä kaasulla... *(Sledgehammer @ Elo. 11 2011,00:00) kirjoitti
![]()
No vittu kun ei keuli kaasusta kakkosella. Ajatellaan vaikka alastaron pääsuoran alussa olevaa mutkaa. *Jos siihen voi vakiolla superilla avata kaasun kakkosella ihan miten tykkää eikä nokka edes yritä nousta missään kohtaa, voidaan mielestäni todeta, että toi vessa ei keuli ihan kauhean herkästi. *Varmaan tapeilla seisomalla nousee joo, mutta niin tekee moni muukin mopo. *Saa sen ylös kun antaa runtua ja livauttaa kytkintä, mutta jos vertaa vaikka hypermotardiin, ne ovat aivan eri maata. *Vanha supersportti ducatikin nosteli nokaa ihan samaan tahtiin kuin superduke. *9R kawa keuli todella paljon helpommin puhumattakaan Duke II tai S4R monsterista. *Noilla pikku livautus kykällä ja johan oli nokka ylhäällä. *
En edelleenkään väitä, ettei toi keulis, mutta vastoin yleistä käsitystä, se ei tosiaankaan lähde mitenkään herkästi kiipeämään pystyyn. *Vahingossa ei millään. Juuri tuon keulimisen osalta odotin, että toi olis varsinainen eläin menemään hytti ylhäällä, mutta sitä se ei ole. *Eihän se sinänsä mikään ihme oo. *Kone on tosi alhaalla ja edessä. * Mä tykkään semmosesta moposta jolla se nokka nousee aina puolivahingossa kiihdyteltäessä. Sitä ei superi tee. *Eikä tarviikkaan. *Se on muuten ihan hiton hauska. *Sanotaan, että jos ja kun tohon saa lisää runtua sinne 5-7krpm seutuville siitä tulee varmaan semmonen , mitä haluan. *Täytyy vähän tutkailla tuota sytkäpuolta ja soppia josko sille vielä syksyllä vähän tekis jotain.
Edit:
Kerroit että mopossas on vain 40 takaratas. Ootko ihan varma ettei eturattaana oo sen kaverina piikin vakiota pienempi? Musta vähän vaikutti siltä, että vakion eturattaan kanssa ei alkuperäinen ketju edes riitä, jos takana on 40 piikkinen ratas. Tuo omakin mopo muuttaisi varmasti aika lailla vielä luonnettaanjos taakse vaihtaisi sen 40 piikkisen. Veikkaan että sitten se alkais olla aika levoton nokan nostaja. Täytyy varmaan koittaa.
MB C220 CDI
Ducati SS1000
KTM Superduke
http://www.youtube.com/watch?v=1K6ia9fkCtk *(Vonikka @ Elo. 10 2011,18:43) kirjoitti
![]()
Sen mitä ite opiskellut rivikoneen jälkeen keulimista v2:lla niin kierrokset saa olla 4000 paikkeilla ku aletaan hyttiä nostaan. Jos on 6000 jo kierrokset niin ei nouse.(Sledgehammer @ Elo. 11 2011,00:16) kirjoitti
Itellä ei nouse pelkällä kaasun käännöllä vaan pikku pumppauksen vaatii, että kiipee kakkosella pystyyn. Ja silloinkin se nousee helkkarin herkästi ylös.
Helpompi hytitellä tuo peli on kuin faitteri 636 kawa. Vaikka on akseliväliltään pitempi ja niin rujosti keulapainoisempi. Rajotin hakkaa vaan niin hiton tiuhaan.
Acme Motorsport blogspot
-Gotham Squad-
Voi voi. *Ottaako koville, kun omistamaasi mopoon kohdistetaan palautetta joka poikkee markkinavoimien luomasta kuvasta. En mä jaksa enää. *Enkä ole edelleenkään väittänyt, että toi ei keulis. *Luulin vaan, että se olis herkempi nostamaan etusta. *No eipä toi mikään kauhee tykki ole, mutta hauska mopo, ei siinä mitään. *Saman on kyllä useampi superin omistanut kaverikin todennut. Siitä ei vissiin saisi kirjoittaa.kirjoitti
Kuullostaa tutulta. 636 kawasta taitaa puuttua sitä vääntöä, mikä sitten 9R:ssä jo helpotti hommaa kovasti.kirjoitti
MB C220 CDI
Ducati SS1000
KTM Superduke
Oon samoilla linjoilla tässä koskien SDukea. En tiedä pitäisikö sitten keulimiseen olla elopainoa enemmän, olisiko sellainen +100kg riittävästi? *(Sledgehammer @ Elo. 11 2011,00:16) kirjoitti
Mulla on ainakin nyt niin tasainen teho ja vääntökäyrä SDukessa, että ehkä jopa vakiona oli helpompi nostella 2.:lla.
Ehkä paras ja rajuin härveli keskikierrosalueelta, millä ite olen ajellut oli Monster S4RS race eculla ja Termeillä. Kolmosellakin alkoi nostamaan ja venytti ranteita niin p....leesti.
Vstrom 1000 '15
Eihän täällä kukaan mitään moittimista olekkaan kieltänyt. Kuitenkin tässä on lähtökohtainen "vika ja huonous" se että SINÄ et saa sillä keulaa ylös kaasulla ja muut saa niin tokko siinä kohtaa mopossa vikaa on. (tokihan vehkeet on aina paskoja jos itse ei osaa käyttää niitä) Se on monta kertaa todistettu että Dukekin on nopea oikeissa käsissä joten varmaan kannattas sinunkin alkaa miettimään onko tämä sinun mainitsema tehottomuus kakkosella lähtöisin penkin alta vai päältä *(Sledgehammer @ Elo. 11 2011,10:45) kirjoitti
![]()
"Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
Mites tää nopeus tähän liittyi? Kyllä mä tolla kohtuu kovaa oon vedellyt radalla nopeassa ryhmässä eikä ohittajia oo jokapuolelta painellut ohi. Siinäkin tulee vaan rajat vastaan kun yks ja toinen osa raapii maata. Nopea se silti on nakuksi. En ole edelleenkään sanonut, etten saisi kakkosella keulaa ylös. *Se vaan vaatii kytkintä tai kikkailua painonsiirron kanssa. Sitä en osannut odottaa tuolta.kirjoitti
Mitä tehottomuuteen tulee, niin mikäs sille teet jos torvi on selällään, eikä se siltikään mee tarpeeksi. Silloin on kuskilla keinot vähissä. Oli muuten hauska fiilis kun Alastaron pääsuoran alussa käänsin torven auki ja ladoin pykäliä minkä kerkesin. Takaa tuli kilogikseri ja se meni ohi niin ettei olis rekisterikilpeä edes ehtinyt lukea. Siinä alkoi konkretisoitua tää kilokyykyt vs. muu maailmaKyllä ne vaan menee ihan saakelisti.
MB C220 CDI
Ducati SS1000
KTM Superduke
Kyllähän se niin on, että kyykyt menee ihan omaa vauhtiaan tuolla radalla nuilla suorilla, kuten menevät myös mutkissa. Kyykyllä taas ei mielestäni tee hevon h*lvettiä kadulla, kun taas SuperDukella siellä vielä jotain tekee. Tuo pyörä kun ei ole missään varsinaisesti erityisen hyvä, vaan tekee vähän kaikkea kohtalaisen hyvin(Sledgehammer @ Elo. 11 2011,11:37) kirjoitti
Edelleenkin mielestäni paras pyörä mitä tällä hetkellä on markkinoilla semmoiseen käyttöön mihin itse pyörää tarvitsen.
Tuohon keulimisherkkyyteen itselläni vaikutti eniten välitykset, mutta sinulla varmaan sitä herkkyyttä myös vähentänyt tuo ajoasennon muutos (matalampi tanko), joka tuo painoa enemmän eteen.
Itsellä nyt etsinnässä tosiaan matalampi tanko myös.. LSL Flatbar taitaa olla matalin korotukseltaan 50mm kotarin oma on 70 mm muistaakseni. Käsittääkseni Streetfighterin tanko olisi jopa 30 mm.
Tiedä häntä.. etsintä jatkukoon![]()
---------------------------
Mattipoeka
KTM 690 Enduro R 2012
Husqvarna FE 350 2014
ex. KTM 990 SM-T 2010
ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
ex. Husaberg TE 250 2009
ex. KTM 690 Enduro 2009
ex. KTM 990 Super Duke 2008
www.mattipoeka.com
Tuo tehottomuus varsinki radalla on kyllä ihan totta ison Duken kohdalla. Kyllä sillä vielä kusiaisten mukana mutkan ulostuloissa pysyi, mutta tonnareille ei enää ole mitään jakoa. Ja kakkosella tosiaan pystyy kiihdyttämään ihan huoletta torvi auki ilman huolta, että keula karkailisi paria senttiä enempää tiestä irti. Kyllähän se keulaa nostaa vielä nelosella ja kuuleman vitosellakin jos osaa, mutta kakkonen muistaakseni oli isoin pykälä, jolla sai nousemaan ilman kytkintä meikäläisen taidoilla vakioväleillä.(Sledgehammer @ Elo. 11 2011,11:37) kirjoitti
Superbike #7
Itsellä ainakin oma asento vaikuttaa tuohon hirveästi, jos kassit on 5 cm tankista, niin nousee kaasusta 2 vaihteella, muuten kytkimellä.(Nitrous @ Elo. 11 2011,12:00) kirjoitti
---------------------------
Mattipoeka
KTM 690 Enduro R 2012
Husqvarna FE 350 2014
ex. KTM 990 SM-T 2010
ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
ex. Husaberg TE 250 2009
ex. KTM 690 Enduro 2009
ex. KTM 990 Super Duke 2008
www.mattipoeka.com
Tää on ihan totta. *Näppärä peli toi on. *No kyllä mä mielummin hypermotardilla ajaisin, mutta se nyt menee "hieman" eri budjetissa. Omat renthall fatbarit ostin motonetista. En edes tiedä mikä taivutus niissä on, mutta ihan soppelit oli. Ainakin reilusti paremmat kuin alkuperäiset. Vastaohjaus tuli todella paljon herkemmäksi. Enää ei myöskään tartte viedä painoa eteenpäin kun ajaa kurviin sisään. Ruoto on valmiiksi oikeassa kohdassa.kirjoitti
MB C220 CDI
Ducati SS1000
KTM Superduke
Hypermotard olisi kyl ihan makea peli, mutta joku siinä itellä ahdisti kun kävin kokeilemassa. Osittain varmaan se vielä vähäisempi teho mitä SD:ssä on, mutta nuita taasen kompensoi painoero ja välitykset.(Sledgehammer @ Elo. 11 2011,12:07) kirjoitti
Kaikista näistä kivan saa kun värkkää ja rakentaa/rakennuttaa mieleiseksen
---------------------------
Mattipoeka
KTM 690 Enduro R 2012
Husqvarna FE 350 2014
ex. KTM 990 SM-T 2010
ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
ex. Husaberg TE 250 2009
ex. KTM 690 Enduro 2009
ex. KTM 990 Super Duke 2008
www.mattipoeka.com