Sivu: 13 / 36:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3111213141523 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 361:stä 390:een 1079:sta
  1. #361
    Millä keinoin kannattaisi käydä noiden hyönteisten kimppuun, joita jäähdyttäjään kerääntyy? Passaako sinne lotrata pesuaineita ja vettä miten haluaa?
  2. #362
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Le Motard @ Heinä. 17 2009,11:53) kirjoitti
    Millä keinoin kannattaisi käydä noiden hyönteisten kimppuun, joita jäähdyttäjään kerääntyy? Passaako sinne lotrata pesuaineita ja vettä miten haluaa?
    Uskaltaa kun et mitään teollisuus-painepesuria käytä. Sinnehän se vesi sateellakin roiskuu.
    Superbike #7
  3. #363
    Tuo manuaali suosittelee jotain Motorex Clean and Polish tai jotain sinnepäin ainetta tuohon kiillotushommaan, tuota voi olla aika vaikea saada joten mikä vaha olis hyvä noihin osiin? Maalipinta on niin outo, etten kyllä osaa valita mitään järkevää vahaa?

    Armor All Bike Wipesejä käyttelin ihan menestyksekkäästi, mutta niissä on se naarmutushomma, kun ovat liinoja. Vituttaisihan se mahtavasti vetästä itte vahingossa uuteen pyörään naarmu.
  4. #364
    Lainaa (Le Motard @ Heinä. 17 2009,12:06) kirjoitti
    Tuo manuaali suosittelee jotain Motorex Clean and Polish tai jotain sinnepäin ainetta tuohon kiillotushommaan, tuota voi olla aika vaikea saada joten mikä vaha olis hyvä noihin osiin? Maalipinta on niin outo, etten kyllä osaa valita mitään järkevää vahaa?
    Ehkäpä Storm motor osaisi auttaa?
    Heiltä pitäisi löytyä noita motorexin tuotteita...

    Jos siis haluaa tuota ohjekirjan suosittelemaa merkkiä/ainetta käyttää...
  5. #365
    Kävin hakemassa Stormilta Chain Cleanerin ja Chainlubea, otin sitä teflonpitoista, eikä se minun mielestäni mihinkään roisku vaikka myyjä niin väitti. Ei ollut soppelia pesuainetta, se Motorex mitä siellä oli kuulemma ei ole oikein hyvä mattapinnoille, jää rantuja. Meinas myös, että Chain Cleanerilla vois putsata muutakin, mutta se oli todella tymäkkää tavaraa, kun suihkautti haarukkaan ja pyyhkäisi vanhalla sukalla niin lähti iso mälli sitä grafiittirasvaa, eikä mitään jäänyt jäljelle. En menis ihan joka paikkaan sen kanssa suihkuttelemaan. Ketjuihin mainiota ainetta.

    Huuhtelin, pyyhkäsin lämpimällä vedellä, kuivasin, käytin lämpöseks, pyyhkäsin ArmorAllin liinalla läpi ja putsasin ja rasvasin ketjut. Ihan hyvä tuli. ArmorAll jätti sekin rantuja, mutta kun käytti pyörivää liikettä ja hieroi ihan kämmenellä niin ne katosivat ihan hyvin.
  6. #366
    Huomasin tuossa pestessä koneen kyljessä muutamia kummallisia reikiä. Kummankin sylinterin kyljessä näyttäs olevan tommonen kirkas ympyrä, jonka keskellä on reikä jossa kierteet, mitähän varten moinen?

    Sitten kummankin sylinterin kannessa on myös keskellä alhaalla reikä, mutta siinä ei ole kierteitä?



  7. #367
    Pähkäilin, että ne vois olla jotain kiinnityspisteitä eri rungoille tai sitten niihin tulee jotain lisävarustetta, mutta kummallista, että noin ovat näkyvillä, eikä mitään suojaa?
  8. #368
    Voisivat myös olla osien koneistamiseen liittyviä apureikiä?

    Niiden kannen sivussa olevien lautasmaisten "tulppien" takana on nokkaketjun rattaat.

    Koneen kiinnitys runkoon liene toteutettu suht samanlailla kaikissa LC8 konetta käyttävissä pyörissä?

    RC8:ssa erilaiset kiinnikkeet?

    Turhat suojat vaan painaa ja haittaa koneen kor... siis huoltamista...



  9. #369
    Katselin Googlella isoja kuvia niin näyttää sama reikä olevan R Super Dukessa ja Supermotossa ainakin.

    http://motopassione.blogosfere.it/im..._SM_orange.jpg

    Siis tuossa kuvassa vasemman sylinterin oikeassa laidassa.
  10. #370
    Tankin terävästä, korkeimmasta takakulmasta on maali hieman pois, huomaa kun katsoo ajossa alaspäin, muuten sitä ei oikein huomaa. Ongelmalle ei varmaan oikein mitään voi tehdä. En tiedä, onko kyseessä valmistusvirhe vai kuljettajasta johtuja, en usko, että tekstiilitakki tommosta tekee näin vähässä ajassa, varsinkaan kun ei siihen juuri missään vaiheessa kosketa. Katselin tuota KTM orkkistankpadia, mutta se ei tule sen kulman yli, joten siitäkään ei apua ole, ja se on ärrämalliin tarkoitettu. Miksei katalogissa ole normaalimallille omaa padia?

    Tilasin Stormin verkkokaupasta tuota manuaalin suosittelemaa Motorexin vahaa, jospa sillä lähtis.

    Välillä kun starttaa, empii startti ehkä jonkun 0,1 sekuntia, kuin olisi väärässä kohdassa tai jotain, mutta olen pistänyt tuon ominaisuuden piikkiin. Ei kolahtele vääntörajoitin tai muutakaan ihmeellistä ole paljastunut vielä.

    Paljonko ensihuolto maksoi, uutena ostaneet? Elokuussa vasta aika, ja nyt on 700km lasissa
  11. #371
    Haha, johan nyt on. Nyt tuo maalihomma ei sitten enää näy. Valo vissiin siitä taittuu jotenkin kummasti
  12. #372
    Stongan yksi kiinnitysmutteri hankaa tankkiin ainakin mulla. Kaivertanut siihen tankkimuovin etummaisen kiinnitysmutterin luokse itselleen kolon. Siis se pultti, joka on sillä tavalla viistossa siinä keskellä. Kukaan muu huomannut samaa?



  13. #373
    Tietääkö kukaan löytyykö suomen niemeltä mistään noita pikakaasu settejä varastosta? Liikkeissä sanovat että ei ole tehtaalla, ja saatavuus joskus ensi kuussa ehkä..
    KTM SuperDuke
  14. #374
    Okei, selailin hieman nettiä, ja superduke.netissä oli muutama säie aiheesta, eli tankin etummainen kiinnitysmutteri ei sovikkaan rungon reikään, reiät eivät ole linjassa tai jotain.

    Ongelma lienee samaa perää, mulla on hangannut yläkolmion se keskellä oleva kiinnityspultti, joka on viistossa, itselleen tilaa tankin etukiinnityspisteen kohdalle. Aivan selkeä suunnitteluvirhe. Kun stogan kääntää äärioikealle, eli oikea kahva tulee kohti pyörää, ottaa se pultti selvästi kiinni siihen tankin etuosaan kiinnityspultin tietämille. Onneksi tankki ei ole terästä tai mitään metallia, silloinhan voisi tulla pieni ylläri prototyyppiajolla, kun stonga ei käännykään

    Katselin kuvia, niin näyttäisi olevan samantyyppinen tai juuri sama yläkolmio myös Superomotossa ja Adventuressa, joissa sillä on huomattavasti enemmän tilaa liikkua.
  15. #375
    Lainaa (Nitrous @ Heinä. 09 2009,20:15) kirjoitti
    Onkos kukaan heittäny taakse 190/55-17 profiilin rengasta? Kiinnostais kokemukset siitä.
    Mulla on nyt alla Pirelli Dragon Supercorsa 190/55-17. Ohjauskulma muuttuu tolla renkaalla jyrkemmäksi, koska renkaan halkaisija kasvaa aika hyvin. Mutkaan taittuu Corsa3:sta (180/55-17) vielä hieman paremmin, mutta avauksisssa alkaa herkästi ravistamaan. Tuohon toki auttaa ohjausiskari. Hitaassa ajossa (lue parkkipaikalla ja muussa matelussa) ohjaus tuntuu tahmealta. Tiedä sitten johtuneeko toi myös ohjauskulman muuttumisesta vaiko pehmeästä etukumista mikä tuli alle samaan aikaan.
    "The Slow And Pathetic"
  16. #376
    Lainaa (Le Motard @ Heinä. 12 2009,22:13) kirjoitti
    Mitkä ketjut, rattaat ja renkaat näissä muuten on ensiasennuksena?
    Reginan ketjut ainakin mun -06 SD:ssä. Rattaista ei tietoa.
    Ensiasennuksena oli Pirelli Diablot. Vaihdoin Diablo Corsa3:iin ja nyt alla Dragon Supercorsat.
    "The Slow And Pathetic"
  17. #377
    Lainaa (Le Motard @ Heinä. 16 2009,12:13) kirjoitti

    Oletteko laittaneet tankkilätkää tähän, vai lähteekö siitä edes maalit ilman? Mistä sais jotain KTM-aiheista tankkitarraa?
    Itsellä on omassa tuo R mallin tankin suoja ja kyllä sen siihen saa ihan kohtalaisesti istumaan.

    "The Slow And Pathetic"
  18. #378
    Onkos porukka käynyt radalla mittauttaa ääniä? Motoparkkiin olisi tarkoitus lähteä, mutta en oikein tiedä miten nuo Acran pyöreät titaaniputket menee nykyrajoista läpi.
    KTM SuperDuke
  19. #379
    Nyt kun on ihmisiä paikalla(vissiin) niin kattokaapa niitä yläkolmioitanne, onko hiertänyt se pikkupultti siihen tankkimuoviin? Häirittee tuo aika perkeleesti, eikä noita ihan joka kulmalla kasva pyöriä, mistä käydä vertaamassa.

    Tuo ärrän tankkilätkä ei suojaa tuota ylimmäistä kulmaa tankista, joka on hiertymäaltis, eli aika turha ja onhan siinä se ylimääräinen r-kirjainkin
  20. #380
    Tuossa -08 mallissa jää sen pikkupultin ja tankkimuovin väliin n.3mm rako,eli ei ota kiinni.

    Niin,joo..nyt on minunkin pihassa -08 musta duke.En ole kerinny hehkuttamaan,kun on pitäny ajella kokoajan! *
  21. #381
    Lainaa (Repis @ Heinä. 30 2009,18:13) kirjoitti
    Tuossa -08 mallissa jää sen pikkupultin ja tankkimuovin väliin n.3mm rako,eli ei ota kiinni.
    Käännä paikallaan stonga yli oikealle ja katso jääkö väliä.
  22. #382
    Kokeilin jo ääriasennosta toiseen,ei käy kolmea milliä lähempänä.
  23. #383
  24. #384
  25. #385
    Että semmosta. Onpahan ainakin "omanlainen" pyörä.

    edit: niin ja tuo johtuu uskoakseni siitä tankin sopimattomuudesta runkoon. Esteettinen haitta näköjään jo tässä vaiheessa, kyllä se nyt mahtuu kääntymään



  26. #386
    Paljonko muuten Super Herttua teillä kellottaa lasiin ykkösellä ennen rajotinta?
  27. #387
    Lainaa (Le Motard @ Elo. 03 2009,23:10) kirjoitti
    Paljonko muuten Super Herttua teillä kellottaa lasiin ykkösellä ennen rajotinta?
    Mulla taitaa mennä -06malli 95...96 ykkösellä. piikkiä pienemmällä eturattaalla. (muistaakseni 16 hammasta)
    RC8R 2012
    EnduroR 2013
  28. #388
    Lainaa (Le Motard @ Heinä. 30 2009,17:30) kirjoitti
    Nyt kun on ihmisiä paikalla(vissiin) niin kattokaapa niitä yläkolmioitanne, onko hiertänyt se pikkupultti siihen tankkimuoviin? Häirittee tuo aika perkeleesti, eikä noita ihan joka kulmalla kasva pyöriä, mistä käydä vertaamassa.

    Tuo ärrän tankkilätkä ei suojaa tuota ylimmäistä kulmaa tankista, joka on hiertymäaltis, eli aika turha ja onhan siinä se ylimääräinen r-kirjainkin
    Ei hierrä mun SD:ssä. Jää mullakin väliä sen n. 3mm.

    Ei ainakaan mun vatsalla ota takki kiinni tohon tankin yläkulmaan. *Suojassa on kyllä muuten jo naarmuja, jotka ilman suojaa olisivat nyt tankissa.
    "The Slow And Pathetic"
  29. #389
    Lainaa (Duudsoni @ Elo. 05 2009,13:49) kirjoitti
    Ei ainakaan mun vatsalla ota takki kiinni tohon tankin yläkulmaan. *Suojassa on kyllä muuten jo naarmuja, jotka ilman suojaa olisivat nyt tankissa.
    Ei ole naarmun naarmua tankissa vaikkei mitään lätkää siinä olekaan rumentamassa. Takissa on upotetut vetoketjut ja housuissa myös.

    Suoja lienee semmosta pehmeää kiiltävää kumimaista muovia? Siihen tulee naarmu jo pahasta mulkaisustakin.
  30.  
  31. #390
    Tiputin earin tuosta edestä tuonne koneen sisälle, onkohan mahdollista, että se pääsis sulamaan johonkin kriittiseen paikkaan? En hoksannut mitä kautta se sinne meni, mutta maahan asti ei tullut. Perkele
Sivu: 13 / 36:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3111213141523 ... ViimeinenViimeinen