Hähää, arvaa kuka vei vikan. Ei ainakaan ihan äkkisältään oo sattunu silmään tohon hintaan mistään muualta. Itte kans kattelin vaikka kuinka monesta mestasta ulkomailta. Halvin minkä löysin ois ollu posteineen muistaakseni joku 280e.(-Z-B- @ Kesä. 24 2009,20:38) kirjoitti
Don´t call me stupid, i´m insane!!
Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
Huomasin, että mulla on alakatteen sisällä olevat lämpösuojat puoliksi irronneet ja muovinen kate tuntuu aika lämpöiseltä ajon jälkeen. Mahtaakohan tuo sulaa...
Pyörällä on ajettu vasta vähän toista kesää ja nyt alkaa jo rapista irti. Ei kuulosta oikealta. Onko muilla samaa ongelmaa? Pitäisi kyllä mennä takuuseen. Täytyy ensi viikolla huollossa kommentoida asiaa.
KTM SD -06
Mulla tuo y-haara oli kanssa haljennut edellisen omistajan aikana, oli ilmeisesti ihan mukisematta mennyt takuuseen. Tosin en tiedä kuinka vanha pyörä / putket oli sillä hetkellä. Kyseessä siis ne normi-Akrat.(7eebra @ Kesä. 23 2009,22:50) kirjoitti
Itse olen taistellut sen alkukäyrästön ja y-haaran liitoskohdassa olevan "pääklemmarin" kanssa. Taannoin se oli itsestään tärissyt auki, niin että ruuvia ja mutteria/vastakappaletta ei näkynyt missään... Laiton järeämmän pultin ja mutterin lukkoprikoilla, ei ongelmia pitkään aikaan kunnes nyt huomasin että on pieni vuoto siinä klemmarin kohdalla. Sain sen vuodon kyllä tukittua mutta saas nähdä kuinka usein sitä joutuu passailemaan.
PS. ne Akran pönttöjen hiilikuitupannat kannattaa laittaa vaikka lukitteella tai lukkoprikalla kiinni. Sieltäkin hukkui pultti..
ex: SuperDuke
ex: CBR1000RR
ex: GSX-R600
Oli irronnut täälläkin. Korjasin alumiiniteipillä joskus talvella, on pysynyt enkä ole huomannut muovin sulamista. Takuun suhteen en osaa sanoa mitään.(madagi @ Kesä. 25 2009,16:43) kirjoitti
ex: SuperDuke
ex: CBR1000RR
ex: GSX-R600
Sinne vaan sikaflexillä uudestaan kiinni. Jos orkkikset on pahasti ottaneet siipeen, ni sellasta alumiinipinnotettua pehmustetta tilalle.(madagi @ Kesä. 25 2009,16:43) kirjoitti
Kyllä noita pultteja saa aika taajaan tarkistella, jos meinaa ne kyydissä pitää. Ruuvilukite on aika must moneen pulttiin.
Don´t call me stupid, i´m insane!!
Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
Halvin minkä löysin ois ollu posteineen muistaakseni joku 280e.[/QUOTE]
Satutko muistamaan mikä tää kyseinen sivusto oli? Pystyiskö joku kertomaan et mitä eroa on -06 ja -07 ohjausiskarin kiinnikkeessä? Iskareitahan on saatavana mut ei noit kiinnikkeitä...
-Z-
ÖÖ, ei.(Andrei @ Kesä. 29 2009,20:05) kirjoitti
Toi eka on LSL:n iskari 05-06 malliin ja toi toinen kuva on WP: ohjausiskarista, joka tulee tonne syylärin eteen.
Muuta eroa ei noilla kahdella eri LSL:n kiinnikkeillä ole, kuin että ne on pikkusen eri malliset, koska 07---> on isompi tankki. Jos laittaisit vanhemmille tarkoitetut kiinnikkeet uudempiin pyöriin, ottaisi iskari toiseen suuntaan käännettäessä tankkiin kiinni. Se ero niillä on.
Ittellä on toi 07---> iskari omassa kiinni ja ihan tohon tankin kiinnikepulttiin se kyllä tulee kiinni.
Toi esittämäni hinta tais olla Twinshackilla, mutta nyt tuote on sieltä jostain syystä poistunu. Mitäs, eikö Storm tilaa pyynnöstä?
Don´t call me stupid, i´m insane!!
Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
Mitäs, eikö Storm tilaa pyynnöstä?[/QUOTE]
Yritin soittaa tonne Stormin palvelunumeroo, mut ei siäl kukaan vastannut!
Tänään laitoin sähköpostia sinne jos se vaikka toimisi paremmin.
Täytyy yrittää huomen viäl soittaa uudestaan jos vaikka joku viitsisi vastata, ennenkuin voplaa viimeisen kerran...
-Z-
Ai, empäs tuota tiennyt, että LSL tulee tankin päälle tuohon uudempaankin.(Marshal @ Kesä. 30 2009,01:05) kirjoitti
Olen aina kuvitellut, että ne laitellaan tuonne syylärin eteen, juurikin tuon isomman tankin vuoksi.
KTM Super Duke -07
Tuli tuossa äsken asenneltua throttle cam system paikoilleen ja johan muuttui kaupunkiajo helpommaksi. Suosittelen. Ainakin tuossa ärrässä harkitsemisen arvoinen kapistus.
HD Sgs, Te300i, 748r, Sdr ,Hp2 Sport, S1000rr
Ex
Rsv Mille, 1200 GSA, R1250 GSA, Ss750ff, Monster S4r, 1098 sf, 999 Xerox, F6B, Fe450, Te300 Te300i, Zx6r, Zx10r, exc450, Superduke r, Supermoto 950, Gsxr 750, Rocket 3R, Fz1n, Yzf R1
Mistäs kannattaisi hankkia nuo moottorin kylkiin tulevat kaatumatatit?
Väkilukuun suhteutettuna kaikissa maailman maissa on yhtä paljon ihmisiä.
KTM 950/990 -ketjussa on puhetta noista. Sieltä löytyy kaksi varteenotettavaa vaihtoehtoa: Evotech ja R&G Racing.(jhayrin1 @ Heinä. 02 2009,10:13) kirjoitti
Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
Tämä on tätä nykyaikaa. Sähköpostiin vastattiin heti seuraavana päivänä, puhelimeen ei silloinkaan!(-Z-B- @ Kesä. 30 2009,21:04) kirjoitti
Kahden viikon päästä olis kuulemma mahdollisuus saada tommonen iskari, joten nyt sit vaan vartutaan ja toivotaan...
-Z-
R&G tuntui ainakin toimivan...(jhayrin1 @ Heinä. 02 2009,10:13) kirjoitti
Sivukate ja vaihdepoljin menivät uusiksi. Ilman noita tappeja tulos olisi varmaan ollut toinen.
KTM SD -06
Mulla superduke menos ruiskukartta päivitykseen ens viikolla. Pyörästä löytyy akran normi sliparit. Onko kartoissa valinnan varaa, vai asentaako ne vain 1 tietyn ohjelman tietyillle pöntöille?
Vetäistiin äsken pikaiset dynotukset ja tulos on nähtävillä tässä. Noin 125hp ja 101nm takarenkaalta. Mielestäni odotettu tulos.
HD Sgs, Te300i, 748r, Sdr ,Hp2 Sport, S1000rr
Ex
Rsv Mille, 1200 GSA, R1250 GSA, Ss750ff, Monster S4r, 1098 sf, 999 Xerox, F6B, Fe450, Te300 Te300i, Zx6r, Zx10r, exc450, Superduke r, Supermoto 950, Gsxr 750, Rocket 3R, Fz1n, Yzf R1
Kyllä sieltä lisää löytyy... A/F vähän näköjään heittelee... Se jonnekkin 12,8-13 korvaan niin tossa penkissä vois löytyä yli 130hp... Lämpöjä kannattaa seurata...(Midas @ Heinä. 07 2009,15:58) kirjoitti
F = dp / dt
Varmaan sieltä lisää vähän saisi. Tuo on akran omalla kartalla ajettu tulos. Lämmöt vähän saattoi nousta ennen vetoja kun säädettiin pyörää kiinni sen käydessä ja vaan vetäistiin vedot sen jälkeen. Kuitenkin laskennallinen koneteho oli reilu 137, kun tehdas lupaa 132. Eli änkkärien vaihdolla tuli se 5hp mitä odottaa saattoi.(wizard11 @ Heinä. 08 2009,15:54) kirjoitti
HD Sgs, Te300i, 748r, Sdr ,Hp2 Sport, S1000rr
Ex
Rsv Mille, 1200 GSA, R1250 GSA, Ss750ff, Monster S4r, 1098 sf, 999 Xerox, F6B, Fe450, Te300 Te300i, Zx6r, Zx10r, exc450, Superduke r, Supermoto 950, Gsxr 750, Rocket 3R, Fz1n, Yzf R1
Ittellä on toi 07---> iskari omassa kiinni ja ihan tohon tankin kiinnikepulttiin se kyllä tulee kiinni.[/QUOTE]
Tänään oli yllätys kun tulin kotia, Stormilta postia ja ohjausiskarihan se sieltä oli tullut. Aika hyvin, alta viikossa *vaikka ei pitänyt olla saatavana.
Taas vain ne haaveet kaatui kun alkoi asennus, eli vielä se ei ole sopinut siihen! Ottaa raisereihin kiinni tai sitten tankkiin. Kummassakaan tapauksessa ei tanko mahdu kääntymään läheskään kokonaan.
Onkohan noi sittenkin ne vanhan malliset kilkkeet..?
Oisko jollain laittaa kuvaa jos on toi LSL:n iskari -07 tai uudemmassa Super Dukes?
-Z-
Sen siitä saa kun lainaa mopoonsa kaverille...
Olisko kellään jäänyt etujarrukahvaa yli tuunauksen tms johdosta?
Mun jarrukahvasta puuttuu tätä nykyä nuppi päästä...![]()
Väkilukuun suhteutettuna kaikissa maailman maissa on yhtä paljon ihmisiä.
Jaahas, globaalista megamarketista, eli ebaysta löytykin kohtuuhintaan thyyning-kahvat molemmille puolille tankoa.(jhayrin1 @ Heinä. 09 2009,07:48) kirjoitti
Jos jonkun teidän kaveri joskus lainaa mopoonne, ni käskekää kaataa vasemmalle kyljelleen se, mulla on kohta yks ylimääräinen kytkinkahva. *
Vielä koneen poski ja tangonpääpaino pitäs löytää. Onneks on maksaja valmiina...
Väkilukuun suhteutettuna kaikissa maailman maissa on yhtä paljon ihmisiä.
Kytkinkoppa: http://www.motokeidas.com/shop/produ...s.php?p=132939 (48 e)(jhayrin1 @ Heinä. 09 2009,12:47) kirjoitti
Tankopaino: http://www.motokeidas.com/shop/produ...s.php?p=133530 (22 e)
Motokeitaalta olen joitain osia tilannut. Siellä on ilmainen toimitus yli 50 euron tilauksille
Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
Juu, nuo tuossa jo löysinkin. Olisin aluksi olettanut että tuo kytkinkoppa on kalliimpi, mutta onneksi nuo on tuommoisia krossipyörän osia.
Pitänee samalla tilata Keitaalta lyhyemmät välitkin, niin alkaa olemaan paketti valmis...
Tankopainot on itseasiassa pussissa tallissa, tuossa oli tuo kotarin oranssi alumiinitulppa.
Väkilukuun suhteutettuna kaikissa maailman maissa on yhtä paljon ihmisiä.
Onkos kukaan heittäny taakse 190/55-17 profiilin rengasta? Kiinnostais kokemukset siitä. Lisäksi jos jollain pyörii tallin nurkassa vähän ajettu alkuperäinen vaimennin, olisin kiinnostunut vaihtamaan sen n. 30tkm ajettuun alkuperäiseen vaimentimeen. Vaimennin on täysin ehjä, mutta villat ovat palaneet, joten kohta ei enää pääse Apparan meluista läpi. Mittausten perusteella äänet jotain tällaista: n. 15tkm ajettu vakiopönttö 92dB/5500rpm vs. 30tkm ajettu 95dB/4500rpm. Äänen taajuus on mielestäni matalampi tällä hetkellä kuin uudessa putkessa.
Superbike #7
Itse ostin tuuninkikahvat jenkeistä:
Cyclecontrol
Ei ole pahaa sanottavaa eikä hintakaan ollut paha. Superduke.netissä aika paljon kehuja olivat keränneet. Samasta paikasta saisi myös jalkatappien siirtosarjat edullisesti. Itse en ole vielä saanut aikaiseksi ostaa, vaikka harkinnassa on ollutkin.
KTM SD -06
Kertokaapa nyt, miten tuo pitää sisäänajaa? Ens viikolla olis oma herttua tulossa pihaan ja ensityypit on semmonen 600 kilometrin pikataival.
Käytät koneen lämpimäks ennen liikkeelle lähtöö, eli väh 4 palkkia lämpömittarissa, mielellään enemmän. Muutama ensimmäinen kilsa rauhassa kuulostellen. Sit monipuolista kierrosten ja kaasun käyttöä. Älä vedätä konetta alle 4000rpm, äläkä kierrätä rajoittajaan asti. Muuten voit antaa koneelle happea ihan normaalisti.(Le Motard @ Heinä. 10 2009,21:53) kirjoitti
Toi kone sit käy normaalistikin kuumana, eli älä säikähdä jos ruuhkassa ei oo kuin yksi palkki lämpömittaria käyttämättä.
Superbike #7
Tarkotatko vedättämisellä, että ei isompia vaihteita alle 4000 rpm vai pitäskö välttää kokonaan alle 4 tonnin kierroksia?(Nitrous @ Heinä. 11 2009,02:00) kirjoitti
Kuinka pitkä tuo sisäänajo saisi olla? Vähän kikkailua maantiellä kierrätellä konetta miten sattuu, siinä poliisikin kiinnostuu kun vauhti seilaa 60-120
Jostain luin, että muuten ihan ok, kunhan välttää kiekkamittarin puna-aluetta kokonaan sisäänajon aikana.