Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 36:sta
  1. #1
    Tulevaisuuden ekopyörä täällä?

    - Klick -
    -Z-
    Suzuki GSXR 1100
    Mun sivut
  2. #2
    Toivottavasti ominaisuudet olisi hyvät, kun mikään kaunotar toi ei ainakaan ole...
  3. #3
    Rum akuin mikä.... mielipide asia.
    Näytti ainakin osa osista olevan ihan laadukkaita..jarrut, jousitus ym.

    Toivottavasti ei EU tai mikään muukaan aloita kampanjaa tuollaiseen pakottamiseen.... esim päästöjen verukkeella.
    Ainakin minä haluan ajaa perinteisellä polttomoottorilla.
    Mielipiteeni vain omiani, eikä minua kiinnosta mitä muut niistä ajattelee. Tietoisesti en kuitenkaa loukkaa ketään tai mitään.

    Yamaha FJR 1300A -08
  4. #4
    Voisihan toi olla hauskakin metkan väännön ansiosta.
    'pääasiassa ei huvita yhtään mikään, mutta v***ttaa kaikki'
  5. #5
    Miksi näiden sähkökäyttöisten kulkuvälineprotojen pitää olla aina kuin jostain Star Wars leffasta repäistyjä?
    Kawasaki ZZR1400SP 2016
    (Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05, Z900 '22)
  6. #6
    Lainaa (LaMasquerade @ Helmi. 06 2009,12:41) kirjoitti
    Miksi näiden sähkökäyttöisten kulkuvälineprotojen pitää olla aina kuin jostain Star Wars leffasta repäistyjä? *
    Elämme modernia tulevaisuutta?

    Omasta mielestä mielenkiintonen pyörä, ainoo mikä pistää silmään spekseissä on 150 mailin akunkestävyys jonka jälkeen pistäs latailla 2 tuntia. 2 tunniks kahville ja töpseli kiskan seinään siks aikaa?
    -Z-
    Suzuki GSXR 1100
    Mun sivut
  7. #7
    Ja mikä on hyvää niin moottorissa ei ole kuin muutama liikkuva osa, jotka kestää ja kestää

    Ainakin itse voisin tolla ajella jos saisin vaihtaa päittäin nykyiseen pyörääni
    KTM Super Duke R -11
    KTM Duke III -08 Myyty
    Kawasaki ZX-6R -05 Myyty
    Honda CBR 125R -05 Myyty
  8. #8
    Lainaa (zapster @ Helmi. 06 2009,12:48) kirjoitti
    Lainaa (LaMasquerade @ Helmi. 06 2009,12:41) kirjoitti
    Miksi näiden sähkökäyttöisten kulkuvälineprotojen pitää olla aina kuin jostain Star Wars leffasta repäistyjä? *
    Elämme modernia tulevaisuutta?

    Omasta mielestä mielenkiintonen pyörä, ainoo mikä pistää silmään spekseissä on 150 mailin akunkestävyys jonka jälkeen pistäs latailla 2 tuntia. 2 tunniks kahville ja töpseli kiskan seinään siks aikaa?
    No eihän tuollaisista saa matkapyörää oikein itkemälläkään, mutta työmatkaan, kaupungille, radalle, mutkapätkään lähiseudulla... Mikä ettei. Mielenkiintoinen kapistus.
    RC8
    Don't call me stupid, I'm insane!
  9. #9
    [QUOTE= (compinho @ Helmi. 06 2009,14:04)]
    Lainaa zapster,Helmi. 06 2009,12:48 kirjoitti
    ...
    No eihän tuollaisista saa matkapyörää oikein itkemälläkään, mutta työmatkaan, kaupungille, radalle, mutkapätkään lähiseudulla... Mikä ettei. Mielenkiintoinen kapistus.
    Minun tarpeisiini riittäisi tuokin toumintasäde 100%.

    Ja mitkä mahdollisuudet tuollaisilla olisi ajaa moottoriradoilla jotka ovat varsin lähellä taajamia sekä asutusta, miettikääpäs sitä....

    -J-
  10. #10
    Sehän on kuin KTM RC 8!
    Honda XL700V Transalp 2009
    ex Suzuki Hayabusa 2008
    ex Kawasaki ZX-6R 636 2006
    ex Suzuki GSX-600R 1997
    ex Honda CBR 600F 1996

    Vain nopeet elää..

    http://www.youtube.com/watch?v=yCY2X_TwEDs
  11. #11
    Kyllähän tuollaisella suristelisi. Toivottavasti akut ei räjähdä munaskuille.
    Dixi et animam levavi
  12. #12
    Menee vähän liian hifistelyksi..
    Ei karhutkaan aina riehu, ne syö välillä puolukoita.
  13. #13
    Tuohon jos haluaa vielä jotain ääntä niin räpättimet vanteisiin *
    Suzuki GSX-R750 -88 -> Suzuki GSX750F -92 -> Suzuki GSX-R1100 -93 -> Suzuki TL1000R -99 -> Aprilia RSV1000R -04 -> Triumph 1050 Speed Triple -06 + Suzuki GSX-R1000 -03 (kilvetön ratalelu)-> Suzuki GSX 1300R Hayabusa -06 -> Suzuki GSX1100F -93
  14. #14
    Lainaa (Motari73 @ Helmi. 06 2009,16:46) kirjoitti
    Tuohon jos haluaa vielä jotain ääntä niin räpättimet vanteisiin *
    varmaan Akrapovic tai Yoshimura alkaa tekemään näitä räpättimiä, kunhan ensin yleistyvät vähän. Ei taida pysyä kiinni pyykkipojilla yli 200km/h nopeudessa...
    Yamaha DT 125 LC "87 1994-1996
    Honda CB125T "81 ~2002-
    Honda Transalp 600 "93 *2002-2008
    Yamaha TDM 900 "04 * 2008-2010
    Yamaha TDM 850 "91 2011-
  15. #15
    Lainaa (LaMasquerade @ Helmi. 06 2009,12:41) kirjoitti
    Miksi näiden sähkökäyttöisten kulkuvälineprotojen pitää olla aina kuin jostain Star Wars leffasta repäistyjä? *
    Ihan samaa mietin itsekkin!
  16. #16
    Lainaa (eddie71 @ Helmi. 06 2009,16:10) kirjoitti
    Sehän on kuin KTM RC 8! *
    Nimenomaan. Ja täällä kauhustellaan "futuristisia" muotoja...
  17. #17
    Lainaa (teemu @ Helmi. 06 2009,18:54) kirjoitti
    Lainaa (eddie71 @ Helmi. 06 2009,16:10) kirjoitti
    Sehän on kuin KTM RC 8! *
    Nimenomaan. Ja täällä kauhustellaan "futuristisia" muotoja...
    Hah, juu, nykyaikainen muotoilu on vaikea ymmärtää jos elää eilisessä.

    Visit kun tulisi tuollainen sähkömalli markkinoille, kohtuuhankintahintaan.

    Keeway tuo skootterin vajaaseen pariin tonniin, se on hyvä alku, ratapyörää odotellessa...

    -J-
  18. #18
    Varmaan ihan hauska peli kunnes hi-tech näytölle ilmestyy teksti: "Your shareware trial period has expired."
    "Vanheneminen on pakollista, aikuistuminen valinnaista."
  19. #19
    Paljos tossa nyt sitten on tehoa, kun vääntöä on tuo 100 lb-ft @ 0-6,500 rpm?
    GSX-F750 -> FZ1-S -> RSV1000R Factory -> R1 -> XVS1100 Classic -> FJR
  20. #20
    Lainaa (S.Haltia @ Helmi. 08 2009,05:37) kirjoitti
    Paljos tossa nyt sitten on tehoa, kun vääntöä on tuo 100 lb-ft @ 0-6,500 rpm?
    Vääntömomentista lasketaan teho seuraavalla kaavalla.
    (momentti x kierrokset) / 9550

    Tuo 100 paunaa jalalle on 135,43 newtonmetriä, eli,
    (135,43 x 6500) / 9550 = 92,18 kW eli noin 123 koniwattia
    Tunturi Sport > Monkey > GT125 > CB350T > yli 20v.taukoa > XT600Z > R1100GS savuna ilmaan, tuhopolttaja iski, > R850GS (pappamopo), lastutettuna, pörinäputkella ja hieman näpelöitynä peräti tältä vuosituhannelta (2001). AV-jutaaja 35.
  21. #21
    Rumahan se kyllä on, mutta muuten ihan mielenkiintoinen kapistus. Kyllä mä voisin elää ilman öljyn vaihtoja, venttiilien säätämistä yms huoltoa. Tosta kun akkuteknologia vielä vähän kehittyy, niin ei huono vaihtoehto
  22. #22
    Lainaa (MViktor @ Helmi. 08 2009,07:30) kirjoitti
    Lainaa (S.Haltia @ Helmi. 08 2009,05:37) kirjoitti
    Paljos tossa nyt sitten on tehoa, kun vääntöä on tuo 100 lb-ft @ 0-6,500 rpm?
    Vääntömomentista lasketaan teho seuraavalla kaavalla.
    (momentti x kierrokset) / 9550

    Tuo 100 paunaa jalalle on 135,43 newtonmetriä, eli,
    (135,43 x 6500) / 9550 = 92,18 kW eli noin 123 koniwattia
    Viritys on varmasti helpompaa kun bensa versiolla, motti pois ja tehokkaampi tilalle
    -Z-
    Suzuki GSXR 1100
    Mun sivut
  23. #23
    Mniusta tuo muistuttaa niinkuin 80-luvun pyöriä. Tuli mieleen joku TZR tms. Mutta tulevaisuudessa varmasti siirtyy tommosiksi suurin osa moottoripyöristä. Vaikka miten rumalta näyttääkin
    Bensa haisee hyvälle ja vauhti tuntuu kivalle
  24. #24
    ruma ku ruhjevamma...sitäpaitti nuorin lapsistani ajelee sähköllä...kaks vanhempaa on siirtynyt jo bensakoneisiin...mopon käyttövoima ON Bensa!!!
    Muijaani voit arvostella, pyörääni et
  25. #25
    Kappas, Iltalehtikin näköjään noteerasi tämän tapauksen... Hinta on vähän vielä suolainen, mutta toisaalta käyttökustannukset ihan kohdallaan. Tosin kahden tunnin latausaika vähän hidastaa pidemmän matkan tekemistä.
    Ei riemulla rajaa, kun Banditilla ajaa.
  26. #26
    Lainaa (Transalp @ Helmi. 06 2009,18:04) kirjoitti
    Lainaa (Motari73 @ Helmi. 06 2009,16:46) kirjoitti
    Tuohon jos haluaa vielä jotain ääntä niin räpättimet vanteisiin *
    varmaan Akrapovic tai Yoshimura alkaa tekemään näitä räpättimiä, kunhan ensin yleistyvät vähän. Ei taida pysyä kiinni pyykkipojilla yli 200km/h nopeudessa... *
    Biltema edellä aikaansa?
    -Honda CBR 600F -98
  27. #27
    Lainaa (Matsoni @ Maalis. 07 2009,17:05) kirjoitti
    Kappas, Iltalehtikin näköjään noteerasi tämän tapauksen... Hinta on vähän vielä suolainen, mutta toisaalta käyttökustannukset ihan kohdallaan. Tosin kahden tunnin latausaika vähän hidastaa pidemmän matkan tekemistä.
    Joo, kuluuhan tossa varmaan renkaatkin? Ei taas Iltalehden pojat oo miettinyt ihan loppuun.
    Kyllä toi mulle kelpais tekniikan puolesta, on vaan aivan sikaruma. Firman olis kyllä syytä palkata joku muu muotoilu hommiin kuin tämä Mr.Bluetooth.
  28. #28
    Liittyi Jun 2007
    Tukholma (entisii kouvola-korialaisii)
    Vääntöä tähänkin asiaan, kumpi on parempi, vaihtovirtamopo, vai tasavirtamopo.
    Yamaha XV1600 WildStar
    Moto Guzzi 1000 SP III
    BMW K100 RS
    Moto Guzzi V65 Lario
    Yamaha FJ1100
    Moto Guzzi V35III
    Suzuki GR650
    Honda CB400N
    Solifer Speed


    "Bara döda fiskar följer strömmen"
    "Your crash, is my cash"
  29. #29
    Kyllä pyörä tarvii kunnon moottorin ja äänen...
    ex-Yamaha XV 750 Virago 1994
    ex-GSX-F 600 K6
    ex-GSX-R 1300 Hayabusa K7
    ex-GSX-R 1000 K8
    Honda CBR1000RR Fireblade ABS 2013 ja kaveri
    Triumph Speed Triple 955i 2002
  30.  
  31. #30
    Aika tasainen vääntökäyrä 0 - 6000 rpm:
    Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen