Tuommoiset olisi ihan jees, jos olisi joka huoltsikoilla valmiiksi täyteen ladattuja vaihtoakkuja muutamalla eurolla. Akku ulos, uusi tilalle ja menoksi. Luulisi hinnankin olevan sopivampi kuin polttomoottorin, kun ei ole kauheasti liikkuvia osia. Jos olis tuommoinen systeemi, niin kyllä kelpaisi. Ei kun eurooppaan vaan lakimuutos pystyyn. Joka huoltsikalle vara-akkuja lataukseen. Kai niihin jonkin systeemin saa, että tietää onko akulla enää elinikää jäljellä. Joku omavalvontasysteemi vaan huoltiskoille, että katsovat vähän akkujen käyttökelpoisuutta. Sitten joku akkufirma hoitaisi tuota vaihtohärdelliä. Huoltsikat ilmoittaisivat kypsistä akuista ja uutta tuotaisiin tilalle.
Vielä kun olisi joku muu vetotapa kuin kettinki.
Dixi et animam levavi
Tuota vaan ihmettelen että mitä v..ua sähkömopo ketjuilla tekee??? kun moottorit voi laittaa (molempien) pyörien keskiöön.
Kajareista äänet jotka voi valita valikosta(ducati, HD, etc)
Akut tietysti pitää olla vuokraamon ja ainoastaan vuokrattavissa, niin ei mitään ongelmaa vaihdossa huoltoasemalla, vaihtoakku aina tilalle seuraavalla huoltoasemalla. Vuokraamo heittää vanhat kierrätykseen kun
ei täytä enää toimintakriteerejä.
Vastarannankiiski
Tuota aina rupeaa miettimään, että millainen ajettava on tuollainen peli, jossa täysi vääntö tulee heti nollasta alkaen? Pitoa ei saa lähdöissä sitten niin millään, vai...? Vai onko kuitenkin käytännössä samanlainen kuin tehokas bensavehje, kun hevosvoimat nousevat kierrosten mukana kuten ennenkin.
Mitenkäs laskukaavat tuohon teho/vääntökäyrään suhtautuu? Teho ja vääntöhän piti olla suorassa suhteessa toisiinsa...![]()
GSX-F750 -> FZ1-S -> RSV1000R Factory -> R1 -> XVS1100 Classic -> FJR
Tuli ihan mieleen joku 80-luvun pyörän ja futuristinen sekoitus.
Edullinenhan tosta tulis käyttövoimaltaan,mutta mites muuten? Hankintahinta varmaan aika korkea.
Toivottavasti en tule näkemään sitä päivää kun tollaset ''star wars -lelut'' ovat yleistyneet.![]()
Honda NSR 125 02' --> CBR 600F
Olen fiktiivinen henkilö. Kirjoitetuillani viestien sisällöllä ei välttämättä ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.
Niin tai vieläpä niin tylsästi että controllerin ohjelma vaan vaihdetaan tai peräti vain joku "ohjauskartta" tms. Sitten tosiharrastajat pistää akkuihin lisää jännitettä, yms..(zapster @ Helmi. 08 2009,08:31) kirjoitti
Niinpä niin, olinkin jo aiemmin kysellyt samasta. Käsi kädessähän nuo käyrät tuossakin kulkevat, en tiedä mikä tuossa hämää kun nollasta lähtien on maksimivääntö...eihän siinä sen ihmeempää ole.
GSX-F750 -> FZ1-S -> RSV1000R Factory -> R1 -> XVS1100 Classic -> FJR