Ihan hyvä valinta tuo gixxeri. *
Ajoasento siinä on kyykyksi kuitenkin tosi hyvä ja kun ajoon tulee kilometrien mukana tarvittavaa rentoutta, et enää pystympää ajoasentoa kaipaa. Piilolinssit on aika ehdoton jos rillejä tarvii ja moottoriurheilua harrastaa, tai oikeastaan mitä tahansa urheilua. Suosittelen ehdottomasti jos niiden käyttö on suinkaan mahdollista. Itse en ilman pärjäisi.
Supermoto
Häh, aika hyvin niillä laseilla näkee. Oli sitten kypärä päässä tai ei. Mutta paras olisi tietysti ilman jos mahdollista(jaulis @ Helmi. 06 2009,16:17) kirjoitti
![]()
Kawasaki Er-6f
Tottahan sitä rilleillä näkee, mutta laitappa piilarit ja pinlock-visiiri yhdistelmä ja on eri kivaa myös kosteilla keleillä. Myös kelkka hommissa piilarit aika ehdottomat meille sokeille. Saa keskittyä olennaiseen eikä näkökyvyn säilyttämiseen kun huurre vaivaa.(M-ksa @ Helmi. 06 2009,17:57) kirjoitti
![]()
Supermoto
Tai sit piipahdus Medilaseriin. Suosittelen lämpimästi(jaulis @ Helmi. 06 2009,18:29) kirjoitti
![]()
you say i'm a bitch like it's a bad thing..!?
Pitää vielä kahtella vuos tai pari muuttuuko tää näkö vielä johonkin suuntaan. Enhän mie täysin sokea ole, mutta ei sitä oikeen mitään ilman laseja/piilareita näe(Luna @ Helmi. 06 2009,20:33) kirjoitti
![]()
Kawasaki Er-6f
Yli kaksikymmentä vuotta odoteltu ja vieläkin näkö elää, tosin välillä mennyt parempaakin. Jos tuo sitten keski-ikään mennessä...(M-ksa @ Helmi. 06 2009,20:56) kirjoitti
Supermoto
Multa löytyy k5 mallinen kusiainen ja ajoasennossa ei kyllä ole löytynyt valittamista missään tilanteessa, ei se kaupungissakaan ole todellakaan paha ajella. Alkuun kyllä saattaa vähän käsiin ottaa se makaaminen mutta siihen tottuu kyllä äkkiä ja ei sillä maantielläkään tarvi ylikovaa ajella ainakaan vakio plexillä, alkaa ajoviima jo 100 vauhdissa mukavasti kannattelemaan. Istuin korkeus näkyy näissä k4-k5 malleissa olevan 82,5 ja sitä uudemmissa 81. Uuden ajoasento tuntuu ainaki itestä vähän pystymmältä kuin tuo k5:n ajoasento.
Pisin reissu mikä tuolla on tullu tehtyä on n. 700 kilometriä yhden päivän aikana ja siihen rata ajot päälle, ainut ongelma minkä ite huomasin on että perse puutuu, se penkki kun on mitä on. Muuten on kyllä ollu mukava peli, voin suositella.
Siinä syy miksei kuristettu 600cc oo kovi järkevä ostos
1.6 vs. 600cc 25kw
636 -06
Hehee, hieman hupaisalta kyllä näyttää, kun tuollainen prätkä ei kuljekaan mihinkään...vaikka kyllähän tuo auto vissiin ihan hyvin lähteekin. Silti vaan näyttäisi luonnollisemmalta, kun mopo karkaisi samantien...(Zip @ Helmi. 07 2009,22:03) kirjoitti
![]()
GSX-F750 -> FZ1-S -> RSV1000R Factory -> R1 -> XVS1100 Classic -> FJR
Jepjoo, menin tunteella ja ostin -09 600cc giksun niinkun allekirjotuksesta näkyy
Nyt on 7000km ajoa alla mutkapätkää, matkaa, kaupunkia ja muutama ratapäiväkin.
Ei oo tarvinnu odotella että menee ydinkesä kauheen nopeesti ohi (ja saan tt-kortin) koska olen tähän niin paljon tyytyväisempi kun edelliseen mopoon. En tiedä mistä sitte johtuu vaikka tehot pitäskin olla samat. Vääntöä ehkä on kuitenkin enemmän jos ajattelen samalla logiikalla kun luin Bike-lehdestä kun siinä oli pari kuristettua pyörää niin niissä oli silti vääntöä yllättävän paljon:
Kawasaki er-6n, täystehosena 64.8 Nm, kuristettuna 51.0 Nm
BMW f800r, täystehosena 89.8 Nm, kuristettuna 71.7 Nm
Suzuki gsx-r 600, täystehosena 68.6 Nm, kuristettuna ??
Mun vanhassa pyörässä 22Nm..........
Kohti ääretöntä - ja sen yli!
Itelläki ois ollu tuo kuristus tohon 750 gixxerii, mutta sitten tuumailin et tolla tonnilla maksaa niit sakkoja jo sen 10kpl nii jätin sit kuristamatta ja maksan vakuutukset oikein. Vielä ei oo sanomista tullu. Hyvän pyörän oot valinnu, nyt ootellaa et saat kuristukset veks![]()
--GsxR:iä--
Mitä äänenvaimenninta suosittelisitte -05 gixeriin?
Varas murjoi omasta pärrästä Viperin pöntön, ja huollosta sanoivat etteivät samanlaista mistään saa, mutta kysyivät että käykö tilalle Akrapovic, Leo Vince tai Yoshimura. Vakuutuksen piikkiin tietysti. Tottakai käy. Mutta mikä ois paras jos jopa itse pääsee valitsemaan? Onko noilla nyt mitään merkittäviä eroja sitten?
No eikö Suzuki ja Yoshimura oikeesti kuulu yhteen.
Näin mä oon ymmärtäny.
Tsekkaapa Yoshin sivut
Taitaa jokainen katu / ratapeli olla Suzuki.
Eipä silti, sopii tuo Yoshi mun kymppiinkin...![]()
Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
Team Green
Yoshimura ehdottomastilaadullisesti mielestäni huippuluokkaa ja ulkonäkö on tyylikkäin noista vaihtoehdoista
![]()
636 -06
^Näin me Ukilaiset ymmärrämme toisiamme![]()
Team Green
Että Uki on kovin tuttua seutua...
Team Green
(Goofy S @ Syys. 23 2009,11:18) kirjoitti
nojuu sitä ajattelin mut hämäs toi "Espoo" ku luki sun paikkakunnas
![]()
636 -06