Katso äänestykset tulokset: BMW Strikes Back !.... till The Final Victory - kohti lopullista voittoa

Äänestäjät
251. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • 1. Level 1 = Olen kuullut juttuja, ajokokemuksia ei ole (vielä)

    128 51,00%
  • 2. Level 2 = Olen ollut ~ vuoden BMW-omistajana

    33 13,15%
  • 3. Level 3 = Omistajana 2 - 4 vuotta, jaksaa vain kiinnostaa

    36 14,34%
  • 4. Level 4 = Omistajana 5 - 8 vuotta. Aina vaan suu virneessä

    25 9,96%
  • 5. Level 5 = Omistajana 9 - 12 vuotta. Mitäs hyvää vaihtamaan

    9 3,59%
  • 6. Level 6 = Omistajana 13 - 20 vuotta. Eikös tämä jo kerro jotain..

    2 0,80%
  • 7. Level 7 = Takana useita Beemereitä. Ainakin 100tkm ongelmitta

    7 2,79%
  • 8. Level 8 = Takana useita Beemereitä. Ainakin 150tkm ongelmitta

    0 0%
  • 9. Level 9 = Yli 200 tkm takana. Korkeintaan malli voi vaihtua...

    4 1,59%
  • 10. Level 10 = Ajan vain BMW:llä. That´s it.

    7 2,79%
Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234
Tulokset 91:stä 92:een 92:sta
  1. #91
    OLd Skuul:n avatar
    Liittyi Sep 2008
    Itsenäinen Suomi,  Helsinki
    Level 6

    Onhan noita romuja kaksi kappaletta.
    R75/5 vm 1971 ja
    R100RS vm 1977.
    Ostettu joskus 1991 ja 1992.

    Eihän nämä mitään ikuisia *laitteita ole.
    Airheadeissa saa korjata kannet joka 80 - 100.000 km; R75/5 ja R100RS.
    Vaihteistoon saa vaihtaa laakereita jos on seissyt käyttämättömänä kylmässä; R75/5.
    Perään saa vaihtaa laakereita. R100RS.
    Vaijerit kuluu ja akut vanhenee.
    Mutta kun huolehtii niin on melko hauskoja ja luotettavia pelejä.

    (Tosin Motoguzzissa on parempi laatu.
    Tallissa on myös MG 850T3 vm 1975. Kutsi on paljon paremmin tehty, lujempi ja laadukkaampi kuin saman vuosikymmenen Pemarit.
    Näin vaan omana mielipiteenä. Ettei herneitä neniin.)

    Vanhat on Pemarit on kyllä hauskoja ajaa.
    Siksi olen ne pitänyt.


    Uudet Pemarit on taas niin älyttömän hienoja.
    Kuten HP2 Sport ja Megamoto. Uusi F800 sarja on upea.
    Risteilysohvat ja 1200 GSA.

    Markkinoiden upein pyörä tällä hetkellä on S1000RR.
    Se tulee olemaan halutuin ja myydyin pyörä tonniluokassa jos saavat vaan tuotantolinjat pyörimään.

    Sillä pyörällä Pemari tulee tekemään liiketaloudellista voittoa ja aloittaa nousun kohti jaappanialaisten hallitsemia markkinaosuuksia.
    50- ja 60-luvuilla maailman suurimmat moottoripyörätehtaat olivat Euroopassa.
    Pemari näyttää kykyä kehitykseen.
    (Samoin autopuolella BMW aloitti sodan jälkeen uudestaan 1955 Isetta autoilla kehittyen voittoa tekeväksi luksusluokan brändiksi.)

    Eli Pemari hallitsee teknillisen ja liiketaloudellisen puolen hyvin.

    Suomi on ollut suurimman osan kirjoitettua historiaa vihollistemme Ruotsin ja Venäjän miehittämänä.

    Osallistu maanpuolustustyöhön reserviläisjärjestöissä ja koulutukseen MPKryn kautta!
    IBA.
  2.  
  3. #92
    Level 1.
    Pitää kai joskus käydä koeajamaan
    AR125 * * * * -87
    ZX-6R * * * * -97
    SV650S * * * -04
    VFR 800 VTEC- -02
    GSF 1250 SA * -08
    VFR 750 F -92
    GSF 1250 SA -08
    ZX-12R -04
    Hayabusa -06
    CBR 1100 XX -04
    Suzuki VL1500.-98
    Harley-Davidson Dyna Low Rider -04
Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234