Katso äänestykset tulokset: BMW Strikes Back !.... till The Final Victory - kohti lopullista voittoa

Äänestäjät
251. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • 1. Level 1 = Olen kuullut juttuja, ajokokemuksia ei ole (vielä)

    128 51,00%
  • 2. Level 2 = Olen ollut ~ vuoden BMW-omistajana

    33 13,15%
  • 3. Level 3 = Omistajana 2 - 4 vuotta, jaksaa vain kiinnostaa

    36 14,34%
  • 4. Level 4 = Omistajana 5 - 8 vuotta. Aina vaan suu virneessä

    25 9,96%
  • 5. Level 5 = Omistajana 9 - 12 vuotta. Mitäs hyvää vaihtamaan

    9 3,59%
  • 6. Level 6 = Omistajana 13 - 20 vuotta. Eikös tämä jo kerro jotain..

    2 0,80%
  • 7. Level 7 = Takana useita Beemereitä. Ainakin 100tkm ongelmitta

    7 2,79%
  • 8. Level 8 = Takana useita Beemereitä. Ainakin 150tkm ongelmitta

    0 0%
  • 9. Level 9 = Yli 200 tkm takana. Korkeintaan malli voi vaihtua...

    4 1,59%
  • 10. Level 10 = Ajan vain BMW:llä. That´s it.

    7 2,79%
Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 92:sta
  1. #61
    Eka pyörä 80 luvulla R 800 ja 1 kesä ajoa ja vaihto moottoripyörään....
    Civis Pacum, Para bellum
  2. #62
    Neljä kesää K1100LT ja sitten vaan vaihtui tyyli .
    Triumph Tiger 800 XRX

  3. #63
    Kerro ny huurre niistä lukuisista bmw prätkillä tehdyistä ennätyksistä ja kilpailuvoitoista.
    siunaa varjele
  4. #64
    Lainaa (hra1150 @ Helmi. 08 2009,14:18) kirjoitti
    Lainaa (SB2 @ Helmi. 08 2009,14:08) kirjoitti
    Level 1

    Ajokokemusta ei ole eikä tule
    Ei tolla kalustolla.
    Niin siis ei ole eikä tule (kokemusta BMW kalustolla)

    Selvisikö kun et näköjään ihan ymmärtänyt?
    KTM Super Duke R -11
    KTM Duke III -08 Myyty
    Kawasaki ZX-6R -05 Myyty
    Honda CBR 125R -05 Myyty
  5. #65
    Lainaa (kuusysi @ Helmi. 08 2009,16:31) kirjoitti
    Kerro ny huurre niistä lukuisista bmw prätkillä tehdyistä ennätyksistä ja kilpailuvoitoista.
    Pari juttua aiheisiin:

    1. Miksi ihmeessä kukaan ihminen haluaisi sitoutua, olla uskollinen tai vannoa jonkun yhden merkin ylivertaisuuteen?
    - Itse olen uskollinen vain vaimolleni. Jokainen tosin taablaa tämänkin tyylillään.
    - Ymmärrän johonkin ajoneuvoon kiintymisen, uskollisuuden tai muun fanaattisen suhtautumisen ainakin siinä tilanteessa, että ko. henkilö esimerkiksi omistaa kyseisen ajoneuvomerkin valmistajasta merkittävän osakemäärän.
    - Muita syitä en millään pysty keksimään, kerrotteko minulle. Siis nyt kysyn sekä Bemarin puolesta puhujilta, sekä sitten niiltä, jotka täällä sitä haukkuvat ja jonkun oman merkin tai valmistusmaan ylivertaisuutta mainostavat.

    2. Miten näkyy käyttöajoneuvossa jonkun merkin menestys kilpailuissa? Siis käytännön ylivoimaisuutena suhteessa johonkin toiseen merkkiin?
    - itse omistin aikoinaan useita PSA-konsernin autoja peräkkäin. Tämä "uskollisuus" johtui ainoastaan siitä, että työntantajani toi ko. merkkejä maahan ja niillä oli maahantuojan edustus kotikaupungissa, josta sai niin hyviä alennuksia, että ostaminen oli hyvinkin edullista. Kyseisest merkit (esim. Peugeot) menestyivät useissa kilpailuissa ja useita vuosia peräkkäin. Kuitenkin autoista kokemuksena jäi erittäin huonon laadun mielikuva. Tätä mielikuvaa valitettavasti tukevat edellen lukuisten tuttavien ja ystävien sekä sukulaisten kokemukset sekä viimeaikojen autojen vikatilastot.

    Minusta eri merkkisten ajoneuvojen omistaminen peräkkäin on rikkautta. Onneksi on vielä valittavissa useista merkesitä, joista osa on hyvinkin omalaatuisia. Nyt pyöränä Bemu, autoina Seat ja Volvo. Todennäkäisestti seuraavat autot Chrysler ja Toyota ja pyöränä Bemu tai Kawa (pyörän valintaperuseeni olenkin jo aiemmin tässäkin topicissa perustellut)

    t: Sarkka



    BMW K12RS-00 ext: Susuki GSX600F-88, Honda NS125R-88, Yamaha RD125LC-84, Honda Z50J-85
  6. #66
    Lainaa (sarkka @ Helmi. 08 2009,17:19) kirjoitti
    Lainaa (kuusysi @ Helmi. 08 2009,16:31) kirjoitti
    Kerro ny huurre niistä lukuisista bmw prätkillä tehdyistä ennätyksistä ja kilpailuvoitoista.
    Pari juttua aiheisiin:

    1. Miksi ihmeessä kukaan ihminen haluaisi sitoutua, olla uskollinen tai vannoa jonkun yhden merkin ylivertaisuuteen?
    - Itse olen uskollinen vain vaimolleni. Jokainen tosin taablaa tämänkin tyylillään.
    - Ymmärrän johonkin ajoneuvoon kiintymisen, uskollisuuden tai muun fanaattisen suhtautumisen ainakin siinä tilanteessa, että ko. henkilö esimerkiksi omistaa kyseisen ajoneuvomerkin valmistajasta merkittävän osakemäärän.
    - Muita syitä en millään pysty keksimään, kerrotteko minulle. Siis nyt kysyn sekä Bemarin puolesta puhujilta, sekä sitten niiltä, jotka täällä sitä haukkuvat ja jonkun oman merkin tai valmistusmaan ylivertaisuutta mainostavat.

    2. Miten näkyy käyttöajoneuvossa jonkun merkin menestys kilpailuissa? Siis käytännön ylivoimaisuutena suhteessa johonkin toiseen merkkiin?
    - itse omistin aikoinaan useita PSA-konsernin autoja peräkkäin. Tämä "uskollisuus" johtui ainoastaan siitä, että työntantajani toi ko. merkkejä maahan ja niillä oli maahantuojan edustus kotikaupungissa, josta sai niin hyviä alennuksia, että ostaminen oli hyvinkin edullista. Kyseisest merkit (esim. Peugeot) menestyivät useissa kilpailuissa ja useita vuosia peräkkäin. Kuitenkin autoista kokemuksena jäi erittäin huonon laadun mielikuva. Tätä mielikuvaa valitettavasti tukevat edellen lukuisten tuttavien ja ystävien sekä sukulaisten kokemukset sekä viimeaikojen autojen vikatilastot.

    Minusta eri merkkisten ajoneuvojen omistaminen peräkkäin on rikkautta. Onneksi on vielä valittavissa useista merkesitä, joista osa on hyvinkin omalaatuisia. Nyt pyöränä Bemu, autoina Seat ja Volvo. Todennäkäisestti seuraavat autot Chrysler ja Toyota ja pyöränä Bemu tai Kawa (pyörän valintaperuseeni olenkin jo aiemmin tässäkin topicissa perustellut)

    t: Sarkka
    Tätä samaa ihmettelen minäkin, ihmisillä on erilaisia tarpeita ja mieltymyksiä. Jos joku merkki olisi aivan "oikeesti" ylivertainen kaikilla alueilla niin kai sillä sitten olisi markkinaosuudet lähellä 100 prossaa.
    makuasioita sanoi koira kun pallejaan nuoli
    K 1100 RS
    K 1200 GT
    http://www.moysa-mc.com
  7. #67
    Lainaa (Oltsu @ Helmi. 08 2009,17:44) kirjoitti
    Lainaa (sarkka @ Helmi. 08 2009,17:19) kirjoitti
    Lainaa (kuusysi @ Helmi. 08 2009,16:31) kirjoitti
    Kerro ny huurre niistä lukuisista bmw prätkillä tehdyistä ennätyksistä ja kilpailuvoitoista.
    Pari juttua aiheisiin:

    1. Miksi ihmeessä kukaan ihminen haluaisi sitoutua, olla uskollinen tai vannoa jonkun yhden merkin ylivertaisuuteen?
    - Itse olen uskollinen vain vaimolleni. Jokainen tosin taablaa tämänkin tyylillään.
    - Ymmärrän johonkin ajoneuvoon kiintymisen, uskollisuuden tai muun fanaattisen suhtautumisen ainakin siinä tilanteessa, että ko. henkilö esimerkiksi omistaa kyseisen ajoneuvomerkin valmistajasta merkittävän osakemäärän.
    - Muita syitä en millään pysty keksimään, kerrotteko minulle. Siis nyt kysyn sekä Bemarin puolesta puhujilta, sekä sitten niiltä, jotka täällä sitä haukkuvat ja jonkun oman merkin tai valmistusmaan ylivertaisuutta mainostavat.

    2. Miten näkyy käyttöajoneuvossa jonkun merkin menestys kilpailuissa? Siis käytännön ylivoimaisuutena suhteessa johonkin toiseen merkkiin?
    - itse omistin aikoinaan useita PSA-konsernin autoja peräkkäin. Tämä "uskollisuus" johtui ainoastaan siitä, että työntantajani toi ko. merkkejä maahan ja niillä oli maahantuojan edustus kotikaupungissa, josta sai niin hyviä alennuksia, että ostaminen oli hyvinkin edullista. Kyseisest merkit (esim. Peugeot) menestyivät useissa kilpailuissa ja useita vuosia peräkkäin. Kuitenkin autoista kokemuksena jäi erittäin huonon laadun mielikuva. Tätä mielikuvaa valitettavasti tukevat edellen lukuisten tuttavien ja ystävien sekä sukulaisten kokemukset sekä viimeaikojen autojen vikatilastot.

    Minusta eri merkkisten ajoneuvojen omistaminen peräkkäin on rikkautta. Onneksi on vielä valittavissa useista merkesitä, joista osa on hyvinkin omalaatuisia. Nyt pyöränä Bemu, autoina Seat ja Volvo. Todennäkäisestti seuraavat autot Chrysler ja Toyota ja pyöränä Bemu tai Kawa (pyörän valintaperuseeni olenkin jo aiemmin tässäkin topicissa perustellut)

    t: Sarkka
    Tätä samaa ihmettelen minäkin, ihmisillä on erilaisia tarpeita ja mieltymyksiä. Jos joku merkki olisi aivan "oikeesti" ylivertainen kaikilla alueilla niin kai sillä sitten olisi markkinaosuudet lähellä 100 prossaa.
    makuasioita sanoi koira kun pallejaan nuoli *
    Siksihän näitä corolloja eniten ostetaankin... Siis suzukeja. *
    Supermoto
  8. #68
    Millekäs levelille semmonen laitetaan, että kun pyörää viimeksi
    olin ostamassa, katselin BMW:tä ja myyjä totesi mulle, vanhalle papalle, " ei oo sun juttus ". En ole ostanut Ducati-
    koneisia ketjuvetoisiani merkkiliikkeestä, joten sekin vaikeuttaa levelin asetantaa.
    MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,VicV, Vic BW, F800GT
  9. #69
    Lainaa (SB2 @ Helmi. 08 2009,16:45) kirjoitti
    Lainaa (hra1150 @ Helmi. 08 2009,14:18) kirjoitti
    Lainaa (SB2 @ Helmi. 08 2009,14:08) kirjoitti
    Level 1

    Ajokokemusta ei ole eikä tule
    Ei tolla kalustolla.
    Niin siis ei ole eikä tule (kokemusta BMW kalustolla)

    Selvisikö kun et näköjään ihan ymmärtänyt? *
    Kuka on yksinkertainen?
  10. #70
    Lainaa (sarkka @ Helmi. 08 2009,17:19) kirjoitti
    Lainaa (kuusysi @ Helmi. 08 2009,16:31) kirjoitti
    Kerro ny huurre niistä lukuisista bmw prätkillä tehdyistä ennätyksistä ja kilpailuvoitoista.
    Pari juttua aiheisiin:

    1. Miksi ihmeessä kukaan ihminen haluaisi sitoutua, olla uskollinen tai vannoa jonkun yhden merkin ylivertaisuuteen?
    - Itse olen uskollinen vain vaimolleni. Jokainen tosin taablaa tämänkin tyylillään.
    - Ymmärrän johonkin ajoneuvoon kiintymisen, uskollisuuden tai muun fanaattisen suhtautumisen ainakin siinä tilanteessa, että ko. henkilö esimerkiksi omistaa kyseisen ajoneuvomerkin valmistajasta merkittävän osakemäärän.
    - Muita syitä en millään pysty keksimään, kerrotteko minulle. Siis nyt kysyn sekä Bemarin puolesta puhujilta, sekä sitten niiltä, jotka täällä sitä haukkuvat ja jonkun oman merkin tai valmistusmaan ylivertaisuutta mainostavat.

    2. Miten näkyy käyttöajoneuvossa jonkun merkin menestys kilpailuissa? Siis käytännön ylivoimaisuutena suhteessa johonkin toiseen merkkiin?
    - itse omistin aikoinaan useita PSA-konsernin autoja peräkkäin. Tämä "uskollisuus" johtui ainoastaan siitä, että työntantajani toi ko. merkkejä maahan ja niillä oli maahantuojan edustus kotikaupungissa, josta sai niin hyviä alennuksia, että ostaminen oli hyvinkin edullista. Kyseisest merkit (esim. Peugeot) menestyivät useissa kilpailuissa ja useita vuosia peräkkäin. Kuitenkin autoista kokemuksena jäi erittäin huonon laadun mielikuva. Tätä mielikuvaa valitettavasti tukevat edellen lukuisten tuttavien ja ystävien sekä sukulaisten kokemukset sekä viimeaikojen autojen vikatilastot.

    Minusta eri merkkisten ajoneuvojen omistaminen peräkkäin on rikkautta. Onneksi on vielä valittavissa useista merkesitä, joista osa on hyvinkin omalaatuisia. Nyt pyöränä Bemu, autoina Seat ja Volvo. Todennäkäisestti seuraavat autot Chrysler ja Toyota ja pyöränä Bemu tai Kawa (pyörän valintaperuseeni olenkin jo aiemmin tässäkin topicissa perustellut)

    t: Sarkka
    Täysin samaa mieltä. Noista voitoista ja ennätyksistä vain haluaisin ihan mielenkiinnosta lisätietoja, kun toi mchuurre niin voimakkaasti niistä meuhkaa.
    siunaa varjele
  11. #71
    level 3. Merkki on selvinnyt ja ei ihan heti vaihdu. Malli on hiukan vielä hakusessa. K1200GT on kyllä mukava mutta jos vaikka K1200RSporttia kokeilisi.
    Tapeilta paitsi kaffe paussit.
  12. #72
    PSmo:n avatar
    Liittyi Jun 2002
    UusKuopijolainen, savonkielen opiskelija!
    LT, RS,2xGS.
    Level 4 ja 7 käy molemmat. GS:n kans varsinkin suu virneessä edelleen.
    PSmo
    - Luotettavia asiantuntijalausuntoja aiheesta kuin aiheesta, niistä mitään tietämättä -
    *
    http://www.tiet.fi/liity.htm
  13. #73
    Yhdeksäs vuosi alullaan ja kolmas Bemu tallissa. K 1200 RS:illä ja K 1200 S:llä reilut 100.000 huoletonta kilometriä takana.
    No jaa, viime kesänä sivutuen kytkin irtisanoi sopimuksensa ja sammutti mopon moottoritielle. Mutta eipä noissa muuten mitään vikaa, ei pienintäkään..
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  14. #74
    Lainaa (PSmo @ Helmi. 09 2009,20:15) kirjoitti
    LT, RS,2xGS.
    Level 4 ja 7 käy molemmat. GS:n kans varsinkin suu virneessä edelleen. *
    Samoihin meni, paitsi: GS - RT - GS
  15. #75
    Level 9 alkaa. Harrastuksen tosin aloitin "veturipuolikkaalla" kuten -72 TM asian ilmaisi. Eli kaverin Moto-Guzzia V7 -72 ulkoiluttamalla ja sitten löytykin oma Bemu ja matka jatkuu.
    R100R -92 >> R1100RS -93 >> K1200GT -03 >> R1200GSA -11 >> R1200GSA -16
  16. #76
    Liittyi Jun 2007
    Tukholma (entisii kouvola-korialaisii)
    Lainaa (hra1150 @ Helmi. 08 2009,14:18) kirjoitti
    Lainaa (SB2 @ Helmi. 08 2009,14:08) kirjoitti
    Level 1

    Ajokokemusta ei ole eikä tule
    Ei tolla kalustolla.

    Totuuden sanoja, jälleen kerran.
    Yamaha XV1600 WildStar
    Moto Guzzi 1000 SP III
    BMW K100 RS
    Moto Guzzi V65 Lario
    Yamaha FJ1100
    Moto Guzzi V35III
    Suzuki GR650
    Honda CB400N
    Solifer Speed


    "Bara döda fiskar följer strömmen"
    "Your crash, is my cash"
  17. #77
    Liittyi Jun 2007
    Tukholma (entisii kouvola-korialaisii)
    Lainaa (hra1150 @ Helmi. 08 2009,17:56) kirjoitti
    Lainaa (SB2 @ Helmi. 08 2009,16:45) kirjoitti
    Lainaa (hra1150 @ Helmi. 08 2009,14:18) kirjoitti
    Lainaa (SB2 @ Helmi. 08 2009,14:08) kirjoitti
    Level 1

    Ajokokemusta ei ole eikä tule
    Ei tolla kalustolla.
    Niin siis ei ole eikä tule (kokemusta BMW kalustolla)

    Selvisikö kun et näköjään ihan ymmärtänyt? *
    Kuka on yksinkertainen?

    Ei H*****i! Ja aina paranee.
    Yamaha XV1600 WildStar
    Moto Guzzi 1000 SP III
    BMW K100 RS
    Moto Guzzi V65 Lario
    Yamaha FJ1100
    Moto Guzzi V35III
    Suzuki GR650
    Honda CB400N
    Solifer Speed


    "Bara döda fiskar följer strömmen"
    "Your crash, is my cash"
  18. #78
    Level !!!! anteeksi piti laittaa että 1...ei ole harkinnassa...anteeksi hankinnassa...tuo bemu...onhan jossakin mallissa aika hieno väritys mutta..mutta...
    <br />
  19. #79
    K1200S:ää tekis mieli!metriäkään en ole kyllä laitteella ajanut.
    pari pikku hidastetta:
    1.aika kovat hinta pyynnöt
    2.ei oo rahhoo
    3.sama kuin 1,ja2 *
    täytyy kyllä käydä laitos jossain ajamassa,jos vaikka sais lottovoiton joskus,niin tietää sitte etukäteen,tai jotain *
    E:nelipyörästä pemaria ei kyllä tule,sakemanni kyllä pitää olla



    Yamaha FJ 1200-88
    Yamaha TZR 125-88
    Honda CB 125-77
    Honda Monkey -76-88(useita)

    `juuri tästä asiasta en tiedä yhtään mitään`
    -jaakko parantainen
    www.pappatuuninki.fi
  20. #80
    Ei löydy sopivaa kohtaa mullekaan.

    Löytyy kyllä Bemarin mp ja auto ja muitakin.

    Sopiva kohta voisi olla : "Ajan bemareilla, mutta ei ne siitä itse kehumalla yhtään parane, eivät ole lähelläkään täydellisiä ja voisin ajaa jollain muullakin".

    Lopuksi voisi vielä lisätä vaihtoehdon : "ajan mielummin italialaisella"
    "Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin"
  21. #81
    BMW rocks! Kolmas kesä menossa ja kyyti loistavaa 800 ST kulkee mukavasti ja sakut osaa tuon koneiden tekemisen.

    Me like!
    "Mind is like parachute; it works better when open."
  22. #82
    Level 2. Ensi kesänä jo toinen "Eurooppaa ristiin rastiin"-quest Gessulla, ja sen suoritettuani siirryn levelille 3, ei epäilystäkään.
    Entinen singeristi ja ompeluseuran kukkahattutäti,
    nykyinen Bee-Äm-Wee -ämmä (F650GS -04)
  23. #83
    Moronia!

    Menee tuohon 2. kategoriaan meikäläinen. Toinen vuosi aloitettu toissapäivänä.
    Caponord etv 1000
  24. #84
    Sattumalta sain eteeni ruotsalaislehden "Allt om MC" nro 12 2007. Siinä testattiin BMW K 1200GT ja Kawasaki 1400GTR. Molemmat olivat erinoimaisia sporttouringejä raskassarjassa. Pieni + Bemarille mutta jos Kawa saa pikkasen enemmän vetoa pohjarekisterissä ja lämpökahvat vakiona, se mennee Bemarin ohi.

    Tietysti laatuu maksaa mutta välirahalla saa kunnon turistireissu Euroopan mantereella *

    Siis Eläköön Kawasaki!!
    Petski
  25. #85
    Lainaa (lämmittäjä @ Huhti. 18 2009,15:23) kirjoitti
    Level !!!! anteeksi piti laittaa että 1...ei ole harkinnassa...anteeksi hankinnassa...tuo bemu...onhan jossakin mallissa aika hieno väritys mutta..mutta...
    Jaa piti vielä lisätä että level num. 11 voisi olla vaikkapa NEXTlevel...kun siirrytään moottoripyöräilyssä ylöspäin ja hankitaan BMW merkkisen moottoripyörän...ja sen kunniaksi *
    <br />
  26. #86
    Level 4 taisi just täyttyä.R1100RT oli hieno pyörä, upea ajaa ja viat 0 kpl. Huollot oli helppoja kotioloissakin. Nyt 2009 harrastus jatkuu HD RoadKingillä eli kokeillaan nyt tätäkin, mukavia on ainakin kevään ajot olleet. Palataan Bemuun jos on tarvis !!!
  27. #87
    Ei ole tulossa BMW:tä, niin lentokoneen moottoria, autoa, kuin pyörääkään.
  28. #88
    Liittyi Jun 2007
    Tukholma (entisii kouvola-korialaisii)
    Lainaa (Ekku @ Huhti. 18 2009,15:57) kirjoitti
    Ei löydy sopivaa kohtaa mullekaan.

    Löytyy kyllä Bemarin mp ja auto ja muitakin.

    Sopiva kohta voisi olla : "Ajan bemareilla, mutta ei ne siitä itse kehumalla yhtään parane, eivät ole lähelläkään täydellisiä ja voisin ajaa jollain muullakin".

    Lopuksi voisi vielä lisätä vaihtoehdon : "ajan mielummin italialaisella"
    Yamaha XV1600 WildStar
    Moto Guzzi 1000 SP III
    BMW K100 RS
    Moto Guzzi V65 Lario
    Yamaha FJ1100
    Moto Guzzi V35III
    Suzuki GR650
    Honda CB400N
    Solifer Speed


    "Bara döda fiskar följer strömmen"
    "Your crash, is my cash"
  29. #89
    Lainaa (mchuurre @ Helmi. 03 2009,20:05) kirjoitti
    Jovvain..


    No-niin, nyt nipponin höpisijät vaviskaa....saa jo riittää taantumukselliset nousevan auringon ja idän ihmeiden puolestapuhujien muilutuspuheet että kekkerit riisikuppienne ääressä! Turhaa on voitokkaan BMW:n edistyksellistä (luetaan: johtavaa) ylivoimaa väheksyä yrittää tahi urhean, kasvavan nuorisomme katsetta pois kääntää voimallisesti laajenevan BMW-sport malliston 2009 kimalteesta. Tosiasiat ovat tosiasioita ja propaganda tulee idästä. Laatu maksaa ja laadun näkee jokaisesta yksityiskohdasta. Jaappanin kuusiokoloruuvi kun unohtuu yöksi sateeseen ei sitä maaruskan seasta seuraavana päivänä enää löydä. Varo runkoa, sehän jo aivan vapisee - saati menee poikki. Japsilla on hyvä aloittaa, on jotain mihin verrata. Herrasmies lopettaa BMW:hen.

    Nilkkien on turha tulla tänne räksyttämään kun karavaani vaan kulkee ! BMW:n mallisto sen kun laajenee ja myynti jatkaa kasvuaan. Legendaarisen K100-malliston pyörät ovat monissa paikoin ohittaneet miljoonan km:n rajat, eli jotain kertokoon sekin laadusta. Saksan lentokoneteollisuus ei olisi kyennyt vastaamaan III-valtakunnan asevoimille annettuihin haasteisiin ilman BMW-lentokonemoottoreita joita käytettiin lukuisissa ensilinjan hävittäjä- kaukotiedustelu- sekä pommikonemalleissa. Entäpä lukuisat mp:ien ennätys sekä kilpailuvoitot? Näistä ei BMW ole pitänyt vaatimattomuuttaan suurta ääntä - sääli koska yleisesti luullaan että niitä ei yksinkertaisesti ole ! *
    Me jotka olemme päätyneet BMW:hen, teemme sen omasta tahdosta. Uskallamme tehdä omia päätöksiä emmekä ole laumasieluja. Käytämme nahkatakkia jos siltä tuntuu, mutta uskallamme myös kyseenalaistaa: "onko se järkevää" tai "onko vaihtoehtoja". Itse olen omistanut 9 mp:tä joista 3 BMW-merkkistä. Olen tasolla 6 ja 7 eikä tulisi mieleenikään lähteä jollekkin "luikasajokurssille" Norrbottenin Saagajohkaan lumelle ja pakkaseen japsilla jossa ei edes laturi anna voimaa kuin 200w. Startti on rajusti alamittainen, ja virtajohtimet ohuet muutenkin kuin siimaa. Olen ajanut kutakuinkin kaikilla tunnetuilla mp-merkeillä aktiivisesti vuodesta 1987 mutta mikään muu mp ei tarjoa käsitettä "Laatu". Sori vaan nipponit ym:t.

    Suosittelen runsaita koeajoja niin tiedät mistä puhutaan...

    ps. ....tätä ei tarvitse ottaa aivan tosissaan.....Peace man !

    Level 7. 2kpl. k-100 rs,r 1150 r(3-kpl.Hondia) nyt f800 gs ......enemmän teitä....
    ja pitempi kesä

    ps.laatu lähtee ruostumattomasta torx-ruuvista
  30.  
  31. #90
    Päästy vasta level 3. R 1100 S - K 1200 GT - R 1100 S. Se GT siitä välistä vaihtui kotiloon, S:llä mennään edelleen. *ps. siitä ruostumattomasta torx- ruuvista irtoaa kyllä eloksointi * .
Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen