Itsekin olen huollon jäljiltä ihmetellyt kun nuo ketjun ovat olleet selvästi löysemmällä kuin 2-puolisessa takapäässä. Kiitos asian valaisusta, en siis yritä ketjuja kiristää.
Pituutta tällä ukolla on 173 ja istumasento sopii todella hyvin tälle kokoluokalle. Ei tule nojattua käsiin, jos ei halua, ja istuma-asentoa voi vaihdella hyvinkin pystystä enemmän etunojaan. Polvikulma ei ole mulle liian tiukka, tosin ei RS mikään kustomikaan oleAikaisemmin jo mainitsin että vakiopenkki puuduttaa n. 250-300 km ajon jälkeen, mutta sehän ei ole ongelma. Hiton hyvä pyörä, se täytyy sanoa. Ja varsinkin jos ei uutta ole hakemassa niin voit löytää todella hyvä RS:n todella edullisesti, mallia kun ei enää valmisteta eikä se koskaan ollut mikään kulmakunna kaunistus, mutta TODELLA HYVÄ pyörä kaikesta huolimatta.
p.s. mainospala tähän lopuksi; JL-Bike pk-seudulla on huoltanut mun RS jo monet vuodet ja hommaa toimii. Late & Co. osaa ja tietää mitä tehdä jotta motoristi pysyy tyytyväisenä moponsa huoltoon.![]()
Tikru 2010
Alla ollut 2 kesää Sprint ST -01 ja ei ole riemulla rajaa, eli kaikin puolin hieno peli. Ajettua on tullu n. 30 tkm, työmatkoja päivittäin ja matkailua kaksi päällä pitkin Suomea ja Eurooppaa. Pituuta 190 cm ja ajoasento tangon korotuspaloilla n. 30 mm mulle sopiva. Mahtavan vääntävä kone ja erinomainen ajettava kaikin puolin. Pyörällä ajettu kohta yhteensä 46tkm ja viimetalvena tsekkasin takalaakerit ja kaikki oli kunnossa, tulppien kanssa ei ole ollut ongelmia vaikka tulee reissatessa ajeltua niin sateessa kuin paisteessakin, tosin olen ottanut tavaksi vaihtaa tulpat joka talvi, niin ei tarvitse turhia murehtia.
Timppa ja Triumph Sprint ST -01
Kaveri osti Srintin![]()
Kiinnostaisi kyllä itseänikin toi Sprintti ehkä eniten nyt loppupeleissä, toi takahaarukka vähä askarruttaa... ehkä mieluummin ottaisin sen perinteisen, kaksipuoleisen. Tuntuu vaan varmemmalta, ja eikä se yksipuoleinen minun mielestäni mikä hirveen hyvän näköinen ole.
Katsotaan jos jostain löytyis edullinen sopivasti, niin saisko sellasen hommattua![]()
Omistin aikoinaan VFR:n jossa yksipuoleinen haarukka. Se on aivan huippu keksintö. Nyt perinteisen jälkeen on ilo taas palata tuohon.
En malta odottaa että saan oman ST:n talliin.
On tuossa jo aika läjä palikoita odottamassa.
Näyttäisi Daytona 955i asento olevan aika identtinen R1:n kanssa, eli yhtä vähän kyykky kuin Rykkönen?(mocadam @ Helmi. 04 2009,13:02) kirjoitti
http://www.sportrider.com/bikes....ex.html
Sivulta löytyy kuva jossa vertaillaan R1 ja 955i asentoa.
Katselin näitä viimeisiä -05/06 Daytonia lääkkeeksi mopokuumeeseen kun vaikuttivat kovin kiinnostavilta pyöriltä. Päädyin kuitenkin toiseen tällä kertaa.
Onko Suomessa muuten yhtään kappaletta tuota viimeistä 2006 vuosimallin isoa Daytonaa?
Speed Triple 1050
Moto Seinäjoella oli myynnissä Daytona, mutta vuosimallia en muista. Hinta n. vähän vajaa 9000€(villeve @ Maalis. 18 2009,00:44) kirjoitti
Jo on aikoohin eletty. Raavahat miähet syä salaattia ja nuaret naiset juo viinaa.
Onko missään päin Suomea ajamatonta grafiitinharmaata ABS Sprinttiä paikalla?
Tilasin omani kaksi kuukautta sitten, ja toimitus piti olla muutama viikko. Myöhemmin tarkennettiin että malliskuun lopulla.
Tänään kuulin ettei koko pyörää ole vielä edes tehty. *
Luulisi että nyt saisi uutta pyörää käteisellä ilman vaihdokkia...
Miten muilla?
Moto Seinäjoella myös harmaa. Ollut ilmeisesti näyttelykaluna kun laukut on jo kiinni ja niissä on jonkinverran jälkiä. Vois saada halvelmmalla???![]()
Jo on aikoohin eletty. Raavahat miähet syä salaattia ja nuaret naiset juo viinaa.
Mulla ei ole harmaa eikä abseja , mutta musta vajaa 4 tkm
ajettu olis myynnissä !
Eikö se yksipuoleista vastaava ratkaisu ole ollut käytössä autoissa jo kohtuu pitkään? Hyvinhän ne kestää.(Arttu.H @ Maalis. 17 2009,21:48) kirjoitti
Hande G.
Se on varma se joka oli jo 2008 Mp messuilla.(ST1050 @ Maalis. 27 2009,22:01) kirjoitti
Eli ylivuoteinen ja se ei muistaakseni ole edes ABS. Haluan pitää Abseista ja väristä kiinni kun pääsen uutta ostamaan.
Eli nyt kiinnostaa vain uusi ja virheetön.
Maanantaina selviää saanko pyörän jonka tilasin vai perunko kaupat...![]()
Jep. Ylivuotinen absiton.
Onneks olkoon !![]()
Triumph Tiger 900 -96, 39tkm (430, DB) R.I.P. Sprint 900 -93, 96 tkm.
Vanhan motoristin hengissäsäilymiskikka: vanhemmiten ei tule yhtään sen viisaammaksi, mutta varovaisuus lisääntyy.
No mitenkäs Aimon Sprintti, jos passaa kysyä?
Jos ei Delvac ja tissit auta, tauti on kuolemaksi.