Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 55:sta
  1. #1
    Saksassa on jo hinnat ja värit tulleet uudelle S1000RR:lle:

    Lainaa kirjoitti
    Hey guys,

    here the News from Germany about the S 1000 RR.

    The Price in germany will be 15150 € ( Yamaha YZF - R1 14895 €).

    Colours:

    Thundergrey metallic
    Acidgreen metallic
    Mineralsilver metallic
    Alpinweiß/Lupinblau/Magmarot

    This Features ou can get:

    Schaltassistent
    Sport-ABS
    Sport-ABS + DTC (dynamische Traktionskontrolle)
    DWA

    Youn can get the S1000RR with all features at the beginng of 2010.
    Ei ole paha hintakaan, jos R1:n kanssa on suunnilleen samoissa hinnoissa. Lisävarusteen sitten vähän nostavat tuota tietenkin. Mikähän tuo DWA on?

    edit: DWA on hälytin



    Dixi et animam levavi
  2. #2
  3. #3
    Hieno bimmeri se on. Saa nähdä kuin nopeaa tuosta kehittyy japsien veroinen laite kilosten luokkaan. Ensimmäiseltä erältä on turha kuitenkaan ihan samaa tasoa joka suhteessa odottaa.
    Joka tapauksessa on pirun hieno ja nostaa merkin kiinnostavuutta reilusti kun tekevät myös "oikeita urheilupyöriä".
    Supermoto
  4. #4
    Ai hitto kun on hieno!
    Valitettavasti en usko, että täältä härmälandiasta ko peliä saa noin R1:n hintaan.
    .
  5. #5
    Dixi et animam levavi
  6. #6
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Ja Suomeenhan tuota ei tälle kaudelle ainakaan virallista tietä olla saamassa. Näin kertoi messuilla bemarin edustaja.
    Superbike #7
  7. #7
    Taitaa tulla yleiseen myyntiin kaikkialla vasta ensi vuonna.
    Dixi et animam levavi
  8. #8
  9. #9
    Taitaa olla lähestulkoon ensimmäinen moottoripyörän näköinen laite Baijerilaisilta *
    On kyllä asiallisen näköinen, toivottavasti pärjää heti MM-tasolla *
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  10. #10
    Lainaa (Tecate @ Helmi. 04 2009,12:42) kirjoitti
    Taitaa olla lähestulkoon ensimmäinen moottoripyörän näköinen laite Baijerilaisilta *
    On kyllä asiallisen näköinen, toivottavasti pärjää heti MM-tasolla *
    Ihan hieno, mutta aivan yhtä hyvin tuossa kyljessä voisi köllötellä Yamahan, Suzukin, Kawan tai Hondan lätkä... Eli tässä mielessä todella lattea veto.
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  11. #11
    Aikas asiallista toimintaa muuten noiden ABS-jarrujen kanssa. Kelpais varmaan muillekkin.

    Tässä mitä kirjoittavat tuossa hell for leatherin jutussa:
    The ABS uses four switchable modes, presumable allowing riders to adapt the system to their needs by altering its level of sensitivity. No word on whether or not it can be switched completely off.

    Supermoto
  12. #12
    Lainaa (Yamaha1 @ Helmi. 04 2009,19:57) kirjoitti
    Lainaa (Tecate @ Helmi. 04 2009,12:42) kirjoitti
    Taitaa olla lähestulkoon ensimmäinen moottoripyörän näköinen laite Baijerilaisilta *
    On kyllä asiallisen näköinen, toivottavasti pärjää heti MM-tasolla *
    Ihan hieno, mutta aivan yhtä hyvin tuossa kyljessä voisi köllötellä Yamahan, Suzukin, Kawan tai Hondan lätkä... Eli tässä mielessä todella lattea veto. *
    Juurikin sen ansiostahan tuo on komein bimmeri ikinä. *
    Eikä ole muutenkaan häpeä matkia japseja, ainakaan kun puhutaan oikeista sporttipyöristä. Matkalehmät sitten erikseen, siellä bimmeri kyllä puolustaa paikkaansa erikoisratkaisuillaan ja omaperäisyydellään.
    Supermoto
  13. #13
    Lainaa (jaulis @ Helmi. 04 2009,20:17) kirjoitti
    Lainaa (Yamaha1 @ Helmi. 04 2009,19:57) kirjoitti
    Lainaa (Tecate @ Helmi. 04 2009,12:42) kirjoitti
    Taitaa olla lähestulkoon ensimmäinen moottoripyörän näköinen laite Baijerilaisilta *
    On kyllä asiallisen näköinen, toivottavasti pärjää heti MM-tasolla *
    Ihan hieno, mutta aivan yhtä hyvin tuossa kyljessä voisi köllötellä Yamahan, Suzukin, Kawan tai Hondan lätkä... Eli tässä mielessä todella lattea veto. *
    Juurikin sen ansiostahan tuo on komein bimmeri ikinä. *
    Eikä ole muutenkaan häpeä matkia japseja, ainakaan kun puhutaan oikeista sporttipyöristä. Matkalehmät sitten erikseen, siellä bimmeri kyllä puolustaa paikkaansa erikoisratkaisuillaan ja omaperäisyydellään.
    Niin, sääli vaan jos alkavat tarpomaan siellä samassa harmaudessa kuin suurin osa muista. Siinä hommassa voi kyllä myynti kasvaa, mutta "se jokin" katoaa samalla alta aika yksikön. Sitä mä vaan harmittelen, olkoonkin kuinka toimivaa ja hienoa.
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  14. #14
    Samaa mieltä. Onpa tylsä, japsimassaan hukkuva peräpuikko.
    <p>2002-2014</p>
  15. #15
    Lainaa (C-A-D @ Helmi. 04 2009,21:10) kirjoitti
    Samaa mieltä. Onpa tylsä, japsimassaan hukkuva peräpuikko.
    Onneksi voi pappana kiikkustuolista sitten muistella kuinka se BMW aikoinaan teki vielä moottoripyöriä eikä mitään leluja. Niin se meidänkin vanhus tekee kun jawojaan muistelee. Hienoja mopoja aikanaan.
    Supermoto
  16. #16
    Vai matkimista... ja paskan marjat!
    Kertokaas arvostelijat nyt sitten, millainen S 1000 RR:n olisi pitänyt olla erottuakseen riittävästi muista Superbike -luokan kilpureista ottaen huomioon, että BMW on ilmoittanut taistelevansa sillä maailmanmestaruudesta ko. luokassa? Niin...

    Suosittelen myös lämpimästi tutustumaan moottoriurheilun historiaan ja BMW:n osuuteen siinä ennen asiattomia kommentteja. Kiitos.
  17. #17
    No kyllä esim. Ducati on aina osannut tehdä mielenkiintoisen vaihtoehdon japseille, omaperäisen ja kauniin. Ja onpa niillä pärjätty kisoissakin, joten ei se erilaisuus ja kilpailukyky ole mahdoton yhtälö.
    "Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat."
  18. #18
    Lainaa (tapjar @ Helmi. 05 2009,07:51) kirjoitti
    No kyllä esim. Ducati on aina osannut tehdä mielenkiintoisen vaihtoehdon japseille, omaperäisen ja kauniin. Ja onpa niillä pärjätty kisoissakin, joten ei se erilaisuus ja kilpailukyky ole mahdoton yhtälö.
    Juuri näin... Tietty, BMW on siinä mielessä helpossa asemassa että voi lähteä ns. puhtaalta pöydältä kisaamaan. Ja samoin koko suunnittelu on voitu heittää kehiin ilman mitään "tästä on pakko tulla V2" meininkiä.

    Ja silti, mennään ja tehdään tylsä rivinelkku niinku kaikilla muillakin. Tietty tuo kisailu on numeroilla ja faktoilla pelaamista, joten siellä ei sillä mielenkiinnolla saatikka tunteilla ole juurikaan sijaa...

    Onhan se myös varmaan totta, ettei tuon s1000rr:n reservejä normi puulaakijannu koskaan osaa edes käyttää, joten sillä mitatuna ei ole varmaan kauheen tylsä. Mut jos vaikkapa messuilla olisi esillä HP2 Sport ja tää S1000RR, niin meikäläinen kuolaisi tuota HP2:sta kyllä huomattavasti hartaammin. S1000RR kuitattaisiin pikaisella vilkaisulla, ja "ihan hieno" kommentilla...
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  19. #19
    Lainaa (Yamaha1 @ Helmi. 05 2009,08:28) kirjoitti
    Lainaa (tapjar @ Helmi. 05 2009,07:51) kirjoitti
    No kyllä esim. Ducati on aina osannut tehdä mielenkiintoisen vaihtoehdon japseille, omaperäisen ja kauniin. Ja onpa niillä pärjätty kisoissakin, joten ei se erilaisuus ja kilpailukyky ole mahdoton yhtälö.
    Juuri näin... Tietty, BMW on siinä mielessä helpossa asemassa että voi lähteä ns. puhtaalta pöydältä kisaamaan. Ja samoin koko suunnittelu on voitu heittää kehiin ilman mitään "tästä on pakko tulla V2" meininkiä.

    Ja silti, mennään ja tehdään tylsä rivinelkku niinku kaikilla muillakin. Tietty tuo kisailu on numeroilla ja faktoilla pelaamista, joten siellä ei sillä mielenkiinnolla saatikka tunteilla ole juurikaan sijaa...

    Onhan se myös varmaan totta, ettei tuon s1000rr:n reservejä normi puulaakijannu koskaan osaa edes käyttää, joten sillä mitatuna ei ole varmaan kauheen tylsä. Mut jos vaikkapa messuilla olisi esillä HP2 Sport ja tää S1000RR, niin meikäläinen kuolaisi tuota HP2:sta kyllä huomattavasti hartaammin. S1000RR kuitattaisiin pikaisella vilkaisulla, ja "ihan hieno" kommentilla...
    Lainaa kirjoitti
    Tietty, BMW on siinä mielessä helpossa asemassa että voi lähteä ns. puhtaalta pöydältä kisaamaan. Ja samoin koko suunnittelu on voitu heittää kehiin ilman mitään "tästä on pakko tulla V2" meininkiä.
    eiköhän siellä ole käyty pitkä vääntö boxerikoneita vastaan, vanhan liiton miehet on boxeria yrittäneet tuostakin ihan varmasti.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  20. #20
    Kohta varmaan biimerin "ennakkoluulottomat" insinöörit keksii panna bokserin "pitkittäin" runkoon ja vaihdeaski moottorin yläpuolelle. Kallistusvaroja löytyisi riittävästi ja siinäpä oiva ratapyörä.
    CB350, XS650, CB750K7, XS850,XV1000(TR-1), XS1100S, ST-4, FJR1300A
  21. #21
    Olen jokseenkin varma että BMW M GmbH ukot itkevät ilosta BMW competence centerin parkkipaikalla kun ensimmäiset S1000RR toimitetaan asiakkaille.

    Vuosikymmenien häpeä on ohi - F1 tason osaamista omaava firma ei enää toimita (pelkästään) ankeimpia kaksipyöräisiä nuhapumppuja mitä teollistuneessa mailmassa valmistetaan - Milwauken tälläpuolen.

    Olisi hauskaa tietää onko biimerin M autoja suunnitelleet veijot tunteneet enemmän sääliä, kuvotusta vai huvittuneisuutta kiinalaisella moottorilla varustettuja velttoja kompuroita piirtelevien pyöräpuolen kollegoidensa puolesta...

    Onneksi sentään menossa on ollut sen verran teknistä ambitioa mukana että ei olla lähdetty euroopan venäläisten säälisääntökelkkaan mukaan vaan oikeasti lähdetään koettelemaan puljan teknistä osaamista samalta viivalta muiden kanssa.

    Ducatihan on tunnetusti pärjännyt tasan kahdella tapaa:
    A)motoGPssä samanlaisella aparaatilla kuin muut eli nelosella.
    B)SuperBikessa säälisäännöillä eli reippaasti isommalla L-mosalla kuin kilpailijat.
    Perinteinen kulunarina voidaan unohtaa - jos valmistajalla ei ole tarpeeksi massia se voi keskittyä vaikka pitsinnypläykseen kilvanajon sijasta...

    HP2 taas tuo elävästi mieleen kalliilla osilla rakennetun kuplan - ne kalliit osat on eittämättä hienoja mutta voimalinjan peruskonstruktio on Paavo Nurmen isoveljen ajalta - ja jo silloinkin konservatiivista varman päälle pelaamista koskahan innovatiivisemmilla valmistajilla on ollut twincam kannelliset rivineloset käytössä jo aiemminkin. (No Moto Guzzillahan kerkesi olla V8kin pyörässä
    "To live so close to the possibility of dying You will learn what really is important and what not - and this makes You a better person" -Stefano DeBenedetti-
  22. #22
    Lainaa (tapjar @ Helmi. 05 2009,07:51) kirjoitti
    No kyllä esim. Ducati on aina osannut tehdä mielenkiintoisen vaihtoehdon japseille, omaperäisen ja kauniin. Ja onpa niillä pärjätty kisoissakin, joten ei se erilaisuus ja kilpailukyky ole mahdoton yhtälö.
    Pitää osittain paikkansa, mutta eipä tuo ducatikaan ole täydellinen ennenkuin luopuvat noista tylsistä twineistä ja tekevät oikean urheilupyörän moottorin. Twinit ja boxerit sopivat oikein hienosti kyllä muihin pyöriin, mutta aivan liian elottomia urheilupyöriin. *

    Ehdottomasti bimmerille pisteet kotiin kun eivät pilanneet tuota sillä, että yritetään miellyttää väkisellä vanhaa asiakaskuntaa joka tykkää vaan maatalouskoneista. Tuo on kuitenkin oikea urheilupyörä, eikä mikään elämääkin tylsemmällä twini/boxeri koneella pilattu herrasmiessportti. *
    Supermoto
  23. #23
    Lainaa (jorim @ Helmi. 05 2009,13:21) kirjoitti
    Kohta varmaan biimerin "ennakkoluulottomat" insinöörit keksii panna bokserin "pitkittäin" runkoon ja vaihdeaski moottorin yläpuolelle. Kallistusvaroja löytyisi riittävästi ja siinäpä oiva ratapyörä.
    Ööööööö..? Sehän on jo siellä pitkittäin.
  24. #24
    Bokseri poikittain ja vetoketju? No ei sentään, mutta vesijäähdytteinen nelosboxeri vois olla ihan kiva tulevaisuudessa - Gw:stä huolimatta.
  25. #25
    Kuvaki tullu vehkeestä...


    Kuva ja lisäjuttua täältä... Kliks...
    What´s the definition of a cocaine party??
    -Lines inside means lines outside.
  26. #26
    Onnittelut Bemarille ensimmäisestä oikeasti hienosta moottoripyörästä. Ulkonäköä ei pilattu edes valoilla niinkuin Aprilian tapauksesa kävi...
    Kawasaki ZX7R -01

    * * * * "everyone loves you when you are dead..."
  27. #27
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
  28. #28
    Ennenvanhaan Citroen mainosti: "Mitä enemmän autot kehittyvät, sitä enemmän ne alkavat muistuttaa Citroenia".

    Tuosta bemarista voisi joku ilkeä japanilaistehtailija veistää samanlaisen mainoksen. Hyvännäköinen pyörä silti. Noin bemariksi.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  29. #29
    Lainaa (vetomies @ Helmi. 07 2009,17:15) kirjoitti
    Ennenvanhaan Citroen mainosti: "Mitä enemmän autot kehittyvät, sitä enemmän ne alkavat muistuttaa Citroenia".

    Tuosta bemarista voisi joku ilkeä japanilaistehtailija veistää samanlaisen mainoksen. Hyvännäköinen pyörä silti. Noin bemariksi.
    No kieltämättä, nyt ko. mainos kyllä osuis ja uppois oikeen kunnolla!
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  30.  
  31. #30
    Lainaa (Teuwo @ Helmi. 05 2009,16:26) kirjoitti
    Olen jokseenkin varma että BMW M GmbH ukot itkevät ilosta BMW competence centerin parkkipaikalla kun ensimmäiset S1000RR toimitetaan asiakkaille.

    Vuosikymmenien häpeä on ohi - F1 tason osaamista omaava firma ei enää toimita (pelkästään) ankeimpia kaksipyöräisiä nuhapumppuja mitä teollistuneessa mailmassa valmistetaan - Milwauken tälläpuolen.

    Olisi hauskaa tietää onko biimerin M autoja suunnitelleet veijot tunteneet enemmän sääliä, kuvotusta vai huvittuneisuutta kiinalaisella moottorilla varustettuja velttoja kompuroita piirtelevien pyöräpuolen kollegoidensa puolesta...

    Onneksi sentään menossa on ollut sen verran teknistä ambitioa mukana että ei olla lähdetty euroopan venäläisten säälisääntökelkkaan mukaan vaan oikeasti lähdetään koettelemaan puljan teknistä osaamista samalta viivalta muiden kanssa.

    Ducatihan on tunnetusti pärjännyt tasan kahdella tapaa:
    A)motoGPssä samanlaisella aparaatilla kuin muut eli nelosella.
    B)SuperBikessa säälisäännöillä eli reippaasti isommalla L-mosalla kuin kilpailijat.
    Perinteinen kulunarina voidaan unohtaa - jos valmistajalla ei ole tarpeeksi massia se voi keskittyä vaikka pitsinnypläykseen kilvanajon sijasta...

    HP2 taas tuo elävästi mieleen kalliilla osilla rakennetun kuplan - ne kalliit osat on eittämättä hienoja mutta voimalinjan peruskonstruktio on Paavo Nurmen isoveljen ajalta - ja jo silloinkin konservatiivista varman päälle pelaamista koskahan innovatiivisemmilla valmistajilla on ollut twincam kannelliset rivineloset käytössä jo aiemminkin. (No Moto Guzzillahan kerkesi olla V8kin pyörässä
    Olen jokseenkin varma että olet väärässä kaikessa. Bemariko ei olisi pysytynyt tekemään huippukulkuista pyörää milloin vain olisi halunnut? Ei ole vain uskottu, että se on tarpeen. Saksalaiset insinöörit eivät kuvitelleet, ettei ikuisille pikkupojille riitä suorituskyky, jolla pesee nopeimmankin vakioferrarin.
    Saksassahan oli 100 hv:n vakuutusrajakin, josta syystä Bemari ei tehnyt yli 100 hv:n pyöriä. Vasta -97 tuli K1200RS 130 hv:n tehoineen.

    Vuosikymmenien häpeä...??? siis mikä ihmeen häpeä?

    Velttoja kompuroita??? Et ole ajanut -80 luvun K-malleja, jotka tänäkään päivänä ei tunnu veltolta.
    Triumph Speed Triple 1050 -05 raato
    BMW R45 -79
    Yamaha rd 250 lc -81
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen