Ongelma on siis seuraavanlainen. Miksi pyörä ei lähde lämpimänä käyntiin. Käynnistin pyörän kylmänä kuukauden seisonnan jälkeen. Kylmänä lähti kyllä heti käyntiin, mutta kun olin koneen käyttänyt lämpimäksi ja sammutin pyörän. Ei pyörä enää käynnistynytkään. Akku on kyllä uusi ja täydessä latingissaj atäyteen ladattu. Mahtaisiko vika olla esim. jännitteensäätimessä vai??? Sama homma on toistunut jo kerran aiemminkin tämän talven aikana. Pyörää olen säilyttänyt koko ajan lämpimässä tallissa. Pyörä siis Honda CBR 600f vm.-98
Jos se on Hondan ominaisuus?
Eiku, kerro hieman tarkemmin, mitä olet tehnyt sen edellisen käytön jälkeen, kun pyörä vileä toimi. Jänniteensäätimen voinet hetkeksi unohtaa, ensin pitää saada kone tulille.
Aletaan tappokytkimestä, päällä/pois?
Miten on, starttaako? Jos ei, akunkengät? Jos ei sittenkään, kaverit työntämään
Ryypytys tollasessa Hondassa? Ethän ryypytä lämmintä konetta?
Haiseeko bensa? Jos, haisee eikä lähe, anna kuivua tai vaihda tulpat uusiin
Jos ei haise, saapiko lientä?
Ja muuta vastaavaa, helpottaisi varmaan muiden asiantuntevampien henkilöiden vastaamista, jos tulisi vähän dataa alle.
Juu tappokytkin on kyl pois päältä, akkua olen välillä ylläpidolla lataillut. Startata pyörä kyllä yrittää. Lämpimänä en ole ryyppyä päällä pitänyt, eikä bensakaan kyll ole mitenkään erityisesti haissut.
Sama kysyjä ja kysymys kuin tuolla merkkikohtaisissa. Keskitytään siihen:
Honda talk
Lukkoon pistäisin jos voisin.
Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07