Hei.
Onkos kellään hajua missä saisi järkevään hintaan satulan kunnostettua? Mulla on tuollainen bmw k100 vuosimallia 1984 , ei ole paljoa ajettu mutta satula on aika heikossa hapessa , oli pyora seissyt vuosia ennenkuin sen ostin ja koska painan jonninverran ei heikko nahka kestänyt vaan halkesi kauttaaltaan , ja sisuksetkin menivät muussiksi satulasta siina 8000km aikana mitä viime kesänä kerkesin ajamaan. Nyt tässä pohdin että missäköhän satulan pystyisi laitattamaan (mieluiten 100km säteellä pääkaupunkiseudusta) , ja siis järkevään hintaan. Kun katsoin mitä satula itsessään maksaisi niin hinta oli jotain 500+ euron luokkaa uudesta. Kelpaisi kyllä ihan käytettykin satula , jos vaan hyväkuntoisen jostain löytyisi (yritin katsella esim saksan ebaysta mutta siellä ei enää ollut, viime syksynä kun rupesin asiaa pohtimaan niin semmoinen kuin Merkur teki satuloita mutta eipä ollut enää ebayssa).
Googletin "verhoomo" ja tuosta sitten valitsemaan sopivaa...
> kliks <
Kawasaki 550 -83 Limited Edition
Grumpy Old Fart
"Si vis pacem, para bellum"
Mhd:ssä oon teetäny 3 pyörän satulaa ja 2 auton sisustaa, hinnat kohdillaan ja Mika on taitava kaveri.
Eli suosittelen.
Katseleppa Motobins tai Motorworks englannista, punnan kurssi alhaalla. Satuloilla taitaa olla hintaa 120 euroa + postit.
Ja samalla jos tilaat jotain muuta sälää niin tulee kohtuuedulliseksi.
Googlella löytyy firmat, en nyt jaksa linkitellä.
TiCaBo ja Tiiti-täti siellä. Tekee muuten taikoja penkille. Verhoilee uudestaan, vaihtaa pehmusteet samalla tarvittaessa, muotoilee uusiksi jos tahtoo takapuolen asentoa korjailla penkillä. Ja sekä verhoilu jotta pehmustemateriaaleja on sitten tarpeeks.
Kannattaa rimpauttaa tai mennä käymään.
Sivut löytyy täältä
Liike sijaitsee kehä 3:n varrella Tikkurilassa, SK-autosoundin tiloissa.
Tiiti on itse pyörätyttöjä joten ymmärtää yleensä mitä sille yrittää selittää ja mitä haluaa *![]()
Talvipyöränä - Honda CLR 125 Cityfly halapa ja heleppo kärpäsenkikkare mutta sitäkin hauskempi.
Se mikä huippunopeudessa menetetään otetaan takaisin mutkissa ja asenteessa